کلمات کلیدی دم بلند چیست؟

کلمات کلیدی دم بلند چیست؟ چرا باید از long tail keyword استفاده کنیم؟

کلمات کلیدی دم دراز باعتث رتبه بندی راحت تر و بالاتر صفحات شما میشود و ممکنه این توصیه رایج سئو را شنیده باشید اما منظور ما از کلمات کلیدی دم طولانی یا همان لانگ تیل کیورد چیست؟ ما در در این مقاله، توضیح خواهیم داد که Long Tail Keyword چیست و چگونه می توانند به شما در رتبه بندی صفحات وبسایت کمک کنند.

کسب و کار هایی که به تازگی طراحی سایت خود را انجام داده اند میتوانند در جست جوی کلمات کلیدی راحت تر ظاهر شوند.

ساخت سایت

کلمات کلیدی دم بلند چیست؟

در سئو، ما بین کلمات کلیدی دم کوتاه و کلمات کلیدی دم بلند تمایز قائل می شویم. یک کلمه کلیدی دم بلند خاص تر از کلمه کلیدی دم کوتاه است و بیشتر اوقات از کلمات بیشتری تشکیل شده است. کلمه کلیدی دم کوتاه یک اصطلاح عمومی است که بسیاری از مردم درباره آن می نویسند. long tail keyword یک موضوع خاص تر یا یک موضوع فرعی نسبت به عبارت دم کوتاه است که معمولا افراد کمتری در مورد این موضوع محتوا تولید می کنند.

این تصویر مفهوم کلمات کلیدی دم بلند را نشان می دهد: یک موضوع خاص (یا عبارت کلیدی) به معنای رقابت کمتر است.

long tail keyword چگونه به شما در رتبه بندی کمک می کنند؟

بسیار ساده به شما کمک خواهد کرد همانطور که در بالا ذکر شد، محتوای کمتری در وب در مورد کلمات کلیدی دم بلند وجود دارد، زیرا افراد کمتری در مورد آنها نوشته اند. محتوای کمتر یعنی رقابت کمتر! از آنجایی که رقابت چندان شدید نیست، شکست دادن سایر صفحات وب با محتوای کلمات کلیدی طولانی در موتورهای جستجو آسان تر است و به راحتی رتبه اول صفحه سرپ SERP را میتوانید فتح کنید.

علاوه بر این، ممکن است متوجه شوید که هدف قرار دادن یک هدف جستجوی خاص با کلمات کلیدی طولانی یا لانگ تیل کی ورد آسان تر است. هدف جستجو دلیل پشت جستجو است : آیا کسی فقط اطلاعات می خواهد یا به دنبال خرید چیزی است؟

4.5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «کلمات کلیدی دم بلند چیست؟ چرا باید از long tail keyword استفاده کنیم؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا