الگوریتم ونیز گوگل

الگوریتم ونیز Venice گوگل چیست؟

الگوریتم ونیز گوگل که به انگلیسی (Google Venice Algorithm) نام دارد در فوریه سال 2012 یک بروزرسانی از خود منتشر کرد که در آن 40 تغییر کلیدی در الگوریتم های جست و جو ایجاد کرده بود. در بین این 40 بروزرسانی الگوریتم Google Venice پروژه هایی پیاده سازی شده بود که جنبه اصلی جستجوی محلی را برای همیشه تغییر داد.

گوگل یک سیستم بازیابی اسناد دارد که هدف آن برآورده کردن نیاز ها و اهداف کاربران جستجو کننده میباشد، همچنین بروزرسانی الگوریتم ونیز گوگل به همه نشان داد که کاربران در بین فراوانی نتایج جست و جو، خدمات و محصولات را همرا با نزدیکی جغرافیایی میخواهند و گوگل این خواسته را درک میکند.

تاثیر الگوریتم ونیز گوگل (Google Venice)

قبل ازآنلاین شدن الگوریتم ونیز گوگل (Google Venice) از الگوریتم Google Places برای جست و جو های محلی خود استفاده می کرد  که Google Places برای جستجوی محلی روش بسیار خوبی بود اما در برخی موارد درصفحه سرپ SERP نتایجی محلی را اضافه می کرد  علی رغم این که کاربران درخواست نتایج محلی را نداشتند. 

گوگل برای رفع چنین مشکلاتی بروزرسانی الگوریتم ونیز خود در سال 2012 ارائه کرد و این الگوریتم به ما کمک میکنم تا در چست و جوی خود فهرست های محلی خود را بر اساس آدرس Ip یا حتی مکان فیزیکی شما نشان دهد. 

این به شما کمک میکنم تا در صورت نیاز نزدیک ترین کسب و کار در نزدیکی مکان فعلی خود را جستجو کنید که این امر به جست و جوی محلی در گوگل کمک زیادی کرده زیرا کسب و کار های محلی امروزه می‌توانند ترافیک دید بیشتری را برای خود بدست آورند و از این جهت با مشاغل بزرگ رقابت کنند.

الگوریتم گوگل ونیز راه را بر روی مشاغل و مارکت های کوچکتر باز کرده تا در جست و جو های پر رقابت در نتایج حضور داشته باشند در کنار صنعت های بزرگ قرار بگیرند. زیرا به طور معمول، برندهای بزرگتر با بودجه های کلان و کمپین های سئو پیشرفته توانستند رتبه های برتر را برای این کلمات کلیدی با ارزش (به استثنای برخی موارد) در انحصار خود درآورند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «الگوریتم ونیز Venice گوگل چیست؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا