لینک فالو و نوفالو

لینک های فالو و نوفالو برای پیشرفت پروژه شما در زمینه سئو خارجی بسیار مهم هستند. اگر مدیر وب سایت، وبلاگ نویس، کپی رایتر یا صاحب کسب و کاری هستید که به دنبال به حداکثر رساندن عملکرد دیجیتال خود هستید، شناخت لینک های follow و nofollow بسیار مهم است. افزودن این موارد به جعبه ابزار سئو و طراحی سایت می تواند به تقویت نمایه وب سایت شما کمک کند. بیایید به این بپردازیم که آنها چیستند، چرا استفاده می شوند و چگونه می توانند به شما کمک کنند با مخاطب هدف خود ارتباط بهتری برقرار کنید.

لینک های فالو چیست؟

لینک‌های فالو، بک لینک‌هایی (یا لینک‌های ورودی) هستند که به خزنده‌های موتورهای جستجو می‌گویند که لینک را دنبال کنند. این نوع پیوند ورودی یک پیوند مرتبط و مفید را به خزنده ها سیگنال می دهد. در اصل، نویسنده سایت پیوند داده شده را تضمین می کند و به خوانندگان می گوید: «هی، من این صفحه را مفید یافتم. شاید بخواهید آن را هم بررسی کنید.»

معمولاً به آنها پیوندهای “دنبال کن” نیز گفته می شود. آنها به خزنده ها می گویند که پیوند را دنبال کنند، صفحه را بخزند و به صفحه پیوند دهنده اعتبار بدهند. با هر پیوند دنبال کردن از صفحات دیگر، یک صفحه پیوند شده برای اعتبار “رای” دریافت می کند. هر چه یک صفحه آرای بیشتری داشته باشد، احتمال افزایش رتبه بندی SERP بیشتر خواهد بود.

وقتی صحبت از پیوندهای ورودی به میان می‌آید، اینها بهترین نتیجه هستند. شما آنها را می خواهید زیرا خوانندگان را به صفحه شما و خزنده ها را به سمت محتوای شما سوق می دهند. آنها همچنین طعم پیوند بسیار شیرینی که هر سایتی به آن نیاز دارد را به شما می دهند (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).

لینک های Nofollow چیست؟

اینها نوع متفاوتی از پیوندهای ورودی هستند. برخلاف do follow، اینها دارای ویژگی «nofollow» در تگ HTML هستند که به خزنده‌ها می‌گوید پیوند را دنبال نکنند. از سوی دیگر، خوانندگان، همان چیزی را که پیوند انجام دهید مشاهده می کنند. این یک هایپرلینک است که وقتی روی آن کلیک می کنند صفحه جدیدی را باز می کند. تنها راه تشخیص تفاوت این است که به تگ HTML نگاه کنید.

تفاوت قابل توجه دیگر با do follows این است که لینک های nofollow امتیازی برای اعتبار کسب نمی کنند. برای موتورهای جستجو، این نوع پیوندها قابل اعتماد نیستند. به هر دلیلی، سایت پیوند دهنده تمایلی به تضمین سایت پسندیده ندارد. بنابراین، آنها به سادگی از هایپرلینک پیروی نمی کنند.

حداقل تا همین اواخر همینطور بود. در سال 2019، گوگل استراتژی خود را تغییر داد و اکنون ویژگی‌های nofollow را به‌عنوان «اشاره‌ها» می‌بیند تا دستورالعمل‌هایی برای نادیده گرفتن.

لینک فالو و نوفالو

طراحی سایت

لینک فالو و نوفالو

لینک فالو و نوفالو

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا