ایمپرشن در سرچ کنسول

نقش impression در کنسول جستجو

به دست آوردن ترافیک ارگانیک برای یک سایت بسیار مهم است، بهتر است از کنسول جستجوی گوگل برای تجزیه و تحلیل سایت خودتان و همچنین بهینه سازی آن استفاده کنید، در این مقاله ما به نقش impression در سرچ کنسول موتور جستجو خواهیم پرداخت.

ابزارهای زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توان گزارش تهیه کرد و عملکرد سایتمان را تحلیل کرد که هدف همگی ارتقای کیفیت سایت و همچنین ارائه خدمات و تجربه بهتر برای کاربران پس از ورود به سایت است که در نهایت منجر به یک وب سایت با سطح کیفی بالاتر و رتبه بندی بهتر در صفحه نتایج جستجو می شود که یکی از آن ها سرچ کنسول جستجو است که گزارش هایی از جمله Impression را به شما می دهد که در این مقاله به آن پرداخت ایم.

کنسول جستجو چیست؟

ابتدا بهتر است سرچ کنسول و توانایی های آن را برای شما شرح دهم. کنسول جستجو اطلاعاتی مانند بازدید از سایت، کلمات کلیدی جستجو شده، لینک ها و  بک لینک ها ، ایندکس شدن توسط گوگل یا نبودن صفحات در نتایج گوگل، سهولت دسترسی خزنده گوگل به وب سایت شما، مسائل امنیتی سایت، ارور ها و غیره را در اختیار کاربران قرار می دهد.

با اطلاعاتی که سرچ کنسول گوگل در اختیار ما قرار داده می توانند این گزارش ها را تجزیه و تحلیل کنند و برای بهینه سازی بهتر سایت خود و رفع تمامی مشکلات موجود در سایت، کنسول جستجو مانند تمامی ابزارهای  موتور جستجوی گوگل به طور مداوم به روز می شود.

به روز شدن ابزار ها کمک میکند تا بهترین تحلیل از عملکرد سایت های مختلف را در اختیار صاحبان سایت قرار دهید، حتی در حال حاضر نیز می توانید کارهای زیادی را از طریق جستجوی کنسول انجام دهید، از جمله موارد زیر:

پس از انتشار مطالب در موتور جستجو، ممکن است از کیفیت محتوایی که منتشر کرده اید راضی نباشید و یا بعد از مدتی محتوا به روز نشود. شما می‌خواهید کاری انجام دهید تا محتوا در نتایج جستجو ظاهر نشود، از طریق کنسول جستجو می‌توانید این کار را انجام دهید.

– وجود لینک های خراب در سایت ها باعث می شود که کاربران با هر بار کلیک بر روی آن لینک ها با مشکل مواجه شوند و  تجربه کاربری منفی کسب کنند که باعث از دست دادن اعتماد کاربران به سایت می شود.

با گذشت زمان، سایت در صفحه نتایج رتبه پایینی کسب می کند، اما با استفاده از ابزاری مانند کنسول جستجو می توان از آن جلوگیری کرد و این ابزار تمام مشکلات لینک ها را گزارش می دهد.

–  ایندکس کردن یک سایت  بسیار مهم است و اگر محتوای ارزشمندی تولید شود، اما ربات های گوگل آن را ایندکس نکنند، آن سایت  رتبه بالایی کسب نخواهد کرد.

از این رو بهتر است از کنسول جستجو کمک بگیرید تا از طریق آن مطمئن شوید که ربات های گوگل به سایت شما دسترسی دارند و می توانند محتوای آن را بررسی کنند، ممکن است رتبه سایت به دلایل زیادی از جمله مشکلات فنی سایت کاهش یابد.

کنسول جستجو می تواند مشکلاتی را که ممکن است بر دقت سایت و رتبه بندی آن تاثیر بگذارد شناسایی و برطرف کند تا رتبه سایت به هیچ وجه کاهش پیدا نکند.

Impression چیست؟
قیمت ساخت سایت خود را به صورت تخصصی ازما بپرسید. ( قیمت ساخت سایت )

Impression چیست؟

Impression  تعداد دفعاتی است که یک پیوند در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شود اگر پیوندی در پایین صفحه نتایج وجود داشته باشد.

کاربر به پایین صفحه اسکرول نمی کند، در این صورت به عنوان یک نمایش برای سایت به حساب می آید، Impression با  CRT متفاوت است ، در Impression، کاربر مجبور نیست روی لینک سایت کلیک کند تا به عنوان یک نمایش حساب شود. و کافی است لینک سایت در صفحه نتایج نشان داده شود در حالی که در CRT کاربر باید روی لینک کلیک کند.

می توانید از طریق کنسول جستجو وارد بخش Performance و سپس Search results شوید، بنابراین بلافاصله Impression را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است که کنسول جستجو فقط شامل گزارش بازدیدهای ارگانیک در Impression است و هیچ اطلاعاتی در مورد  تبلیغات کلیکی ارائه نمی دهد .

نکات تاثیرگذاری:

حتی اگر لینکی کلیک نشود در نتایج یک Impression به ما نشان می دهد که باز هم ارزشمند است. کلمات کلیدی که برای محتوای خود انتخاب می کنید، توضیحات متا و URL ها همگی  روی رتبه بندی تاثیر دارند.

با وجود تعداد نمایش ها، می توانید تصمیم بگیرید که آیا کلمه کلیدی انتخابی توسط کاربران جستجو شود یا خیر، به عبارت دیگر، از طریق Impression می توانید تعداد جستجوهای کلمه کلیدی در محتوای خود و دلایل رتبه بندی نشدن سایت خود را دریابید. ابتدا در صفحه نتایج جستجو، دلایلی غیر از استفاده از کلمات کلیدی نیز ارزشمند هستند.

– از طریق Impression و تعداد بالای آن می توانید به این نتیجه برسید که موضوعی که در رابطه با آن تولید کرده اید توسط افراد زیادی جستجو و مطالعه شده است.

در نهایت می توان به این موضوعات با کیفیت بیشتر توجه کرد. در نتیجه با شرکت در بخش پرسش و پاسخ این سایت ها رتبه خوبی کسب خواهید کرد و همچنین با کاربران سایت هایی که در صفحه نتایج جستجو دارای رتبه بالایی هستند در تعامل باشید که می تواند کمک زیادی به دیده شدن بیشتر شما کند. با دادن پاسخ های مناسب می توانید کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.

تعداد بازدید زیاد و CTR پایین می تواند به شما نشان دهد که احتمالاً بسیاری از کاربران سایت شما را دیده اند و با برند شما آشنا هستند. به احتمال زیاد پس از مدتی، برند شما به ذهن آنها خواهد ماند، بنابراین نتیجه می گیریم که Impression می تواند نشان دهد که سایت ممکن است در آینده چه رتبه ای دریافت کند، همانطور که اشاره کردیم.

کنسول جستجو فقط بازدیدهای ارگانیک را نشان می دهد که می تواند به ما کمک کند تمام تلاش خود را برای به دست آوردن ترافیک به صورت ارگانیک به کار می گیریم تا بتوانیم  تعداد بازدیدهای سایت خود را افزایش دهیم  و در نهایت تعداد کلیک ها را افزایش دهیم که همه اینها باعث می شود تا پس از مدتی به هدف نهایی خود برسیم و به یک برند معروف در زمینه شما تبدیل شویم.

ایمپرشن در سرچ کنسول

سئو سایت خود را در شهر زیبای اصفهان یه ما بسپارید.

سئو سایت در اصفهان

نقش Impression در سئو چیست؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم، کلمات کلیدی ارزشمند تاثیر زیادی بر  بهینه سازی سایت دارند . هنگامی که کاربران در اینترنت به دنبال پاسخ سوالات خود می گردند و در صورت ایجاد محتوای مرتبط با آن کلمات کلیدواژه مورد نظر خود را وارد می کنند.

ممکن است محتوای سایت شما به کاربر نشان داده شود، که البته بستگی به رتبه بندی دارد. سایت خود را در صفحه نتایج جستجو که برای اینکه بتوانید به دلیل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط به رتبه بالایی دست پیدا کنید.

باید محتوای با کیفیت، مناسب و البته به روز تولید کنید تا کاربران بیشتری را به آن جذب کنید و همچنین ارگانیک بالا را به دست آورید. به دلیل وجود این مزایا به وب سایت شما ترافیک وارد می کند.

برای تولید محتوایی که بیشتر مورد پسند کاربران قرار می گیرد باید به نکات مختلفی توجه کرد، مثلاً می توانید با نگاهی به سایت های دیگر، موضوع مورد علاقه کاربران را به نتیجه برسانید و با کمک مقالاتی که در مورد سئو هستند، می توانید سعی کنید رتبه وب سایت خود را افزایش دهید.

به زبان ساده، پس از مدتی علاوه بر Impression، می توانید CTR سایت خود را نیز افزایش دهید و توجه داشته باشید که ترکیب نرخ کلیک و Impression یک سایت می تواند شگفت انگیز و موثر باشد.

ترکیبی برای سایت پس از مدتی ربات های موتورهای جستجو سیگنال هایی را بر اساس کیفیت سایت دریافت می کنند و رتبه وب سایت شما را تغییر می دهند تا سایت بیشتر مورد توجه کاربران قرار گیرد. آنها می توانند پاسخ سوالات خود را از طریق سایت شما دریافت کنند و در نهایت یک تجربه کاربری مثبت را ارائه دهند.

آخرین کلمه:

به طور کلی امروزه ابزارهای زیادی در اختیار ما قرار می گیرد تا همه چیز را آسان کنیم و تمام تلاش این است که صاحبان سایت و کاربران بتوانند هر چه سریعتر در رسیدن به اهداف خود موفق تر شوند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کنسول جستجو در بین این ابزارها بسیار خاص است و همه کسانی که با اینترنت سر و کار دارند باید از آن اطلاع داشته باشند و از آن کمک بگیرند، یکی از اطلاعاتی که این ابزار در اختیار ما قرار می دهد این است که ما آن را توضیح داده ایم. کاملا برای شما

در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا تفاوت بین نرخ کلیک و  Impression و همچنین تأثیر آن ها در رتبه بندی وب سایت خود را بیان کنیم ، بنابراین اکنون به اهمیت کنسول جستجو و توانایی های آن آگاه شده اید.

در نتیجه می توانید به درستی از آن استفاده کنید و به نتایج دلخواه خود خواهید رسید زیرا اگر می خواهید موفق باشید باید اطلاعات کافی در مورد این ابزار مهم داشته باشید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا