شرکت نرم افزار در تبریز

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز ، یکی از بهترین ابزارهایی که شما در کسب و کار اینترنتی به آن احتیاج دارید یک وب سایت است. از طریق سایت می توانید به راحتی با کاربران و مشتریانتان در تعامل باشید. به راحتی می توانید روی آن ها عملیات بازاریابی را انجام دهید و آن ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

sakhtesite.com

چرا طراحی سایت در تبریز

تلاش ما این است که بتوانیم بهترین خدمات طراحی سایت تبریز را با ارزان ترین قیمت در اختیار مشتریان و همشهریان قرار دهیم .ایده وب یکی از سایت های پیشرو در زمینه ی بهینه سازی سایت ( سئو ) و طراحی سایت تبریز به شمار می آید .هدف گروه ما این است که طراحی سایت های بهینه شده را توسعه داده, و به افراد و صنایع مختلف کمک کنیم در بازار وب حضور داشته باشند و بتوانند به کسب و کار خود رونق ببخشند.

ایده وب تصمیم دارد به مشاوره طراحی وبسایت در تبریز و کسب درآمد از اینترنت ، همچنین بررسی نیاز های مشتریان در زمینه طراحی و بهینه سازی بپردازدتا در مدت زمان کم و پایین ترین هزینه ، زمینه ی حضور شما در دنیای تجارت آنلاین را به بهترین نحو فراهم کند.شما می توانید با مطالعه مقالات طراحی وب سایت در تبریز و سئو بهترین را انتخاب کنید.همچنین شما می توانید برای دریافت تعرفه طراحی وبسایت تبریز و مشاوره رایگان درباره طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

افزایش مشتری با طراحی سایت تبریز

بعد از طراحی سایت توسط تیم رندبیت شما باید به فکر فروش از طریق سایت باشید اما چطور؟ خدمات سئو در تبریز شما را در صدر نتایج گوگل قرار می دهد تا بتوانید دیده شوید و فروشتان افزایش یابد همان طور که عرض کردیم طراحی سایت به تنهایی به درد کسب و کار شما نمیخورد و فروشی به ارمغان نمی آورد .

سئو در طراحی سایت در تبریز به مراتب سخت تر از طراحی سایت شرکتی است دلیل این موضوع این است برای سئو یک فروشگاه اینترنتی باید ابتدا طراحی سایت با قالب سئو شده طراحی شده باشد و برای تمام محصولات تولید محتوای سئو شده انجام شود که یک کار خیلی سخت و زمان بری است شما با طراحی وب سایت در تبریز از نظر سئو نگرانی نداشته باشید تمام خدمات آماده سازی سایت در رندبیت با تنظیمات اولیه سئو طراحی می شوند و جای نگرانی نیست .

سئو سایت در تبریز

سئو و بهینه سازی سایت و یا همان سئو، امروزه یکی از مهترین عوامل موفقیت و همچنین اصلی ترین پایه های بازاریابی یک سایت می باشد.شما می توانید سایت خود را بالاتر از همه سایت های رقیب ببینید تا لذت هرچه بیشتر موفقیت خود را حس کنید! ما این اطمینان را به شما میدهیم تا وب سایت شما در نتایج بهبود بخشیده و یک سایت بهینه شده را در اختیارتان قرار دهیم.مطمئن باشید بعد از قرارگیری سایت طراحی شده شما در صفحه اول گوگل بصورت پیش بینی شده مشتریان شما افزایش یافته و یک تجربه بسیار عالی در صفحات اول گوگل را خواهید داشت.

طراحی سایت و سئو سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز با cms ها

سیستم های مدیریت محتوا یا Content Management System به طور خلاصه ابزارهای تحت وبی هستند که به کمک آنها می توان محتوای سایت را مدیریت کرد بدون اینکه از یک خط کد نویسی استفاده کنیم.

محیط CMS ها بیشتر شبیه نرم افزار های تولید محتوای نوشتاری مانند WORD می باشد که کار کردن با آنها چندان سخت نمی باشد. با سیستم های مدیریت محتوا شما می توانید بنویسید برای نوشته خود عکس قرار بدید و یا حتی ویدیو بگذارید بدون هیچ دانش برنامه نویسی.

همچنین در سیستم های مدیریت محتوا علاوه بر تولید محتوا شما توانایی اختصاص دسترسی مختلف به گروه های مختلف را خواهید داشت ، ارسال ایمیل به کاربران ، مدیریت کاربران ، تعریف نویسیتده و هزاران کار که با CMS ها بدون کد نویسی می توانید انجام دهید.

مزیت های طراحی سایت تبریز با وردپرس

  • سایت وردپرسی بسیار ارزان قیمت تر در می آید
  • سایت وردپرسی توسط هر شرکتی می تواند بهبود یابد.
  • حدود یک سوم سایت های جهان وردپرسی هست.
  • سایت وردپرسی از لحاظ سئو فوق العاده هست. شاید به همین خاطره دیجی کالا بخش مقالات خود را با وردپرس راه اندازی کرده هست.
  • زمان کمی برای راه اندازی نیاز دارد.

یک شایعه عجیب ایجاد شده هست که می گویند سایت وردپرسی توانایی ساپورت از بازدید بالا را ندارد. اگر اینطور هست پس چرا دیجی کالا بخش مقالات را با وردپرس راه اندازی کرده هست و بدون مشکل با اون حجم بازدید کار می کند

سرعت طراحی سایت در تبریز

سرعت سایت و یا زمان لود سایت یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی هست که در راه اندازی یک سایت باید در نظر بگیریم. زمان لود یک سایت یکی از اصلی ترین نکاتی هست که ارتباط مستقیمی با سئو و کاربران سایت دارد به طوری که من به شخصه یه سایت با امکانات و گرافیک ساده ولی با سرعت لود فوق العاده رو به یک سایت با گرافیک و امکانات فوق العاده ولی با سرعت پایین رو ترجیح می دهم. طبق یک آمار جهانی کاربران طرفدار سایت هایی با سرعت لود بالا هستند تا سایت هایی با گرافیک و امکانات بیشتر.

سرعت یک سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهم ترین آنها به نوع و مکان سرور میزبان سایت شما و همچنین نوع کدنویسی و طراحی سایت . در طراحی سایت باید سعی شود تا از کدها بهینه و کوتاه تر و همچنین عکس های بهینه شده برای طراحی قالب سایت استفاده شود تا زمان کمی برای لود آنها گذاشته شود.

در نظر بگیرید اولین اصل از نظر گوگل برای سئو ، زمان لود سایت و طراحی اصولی و منطبق با الگوریتم های گوگل هست. و هیچ ارزشی برای زیبایی و گرافیک سایت قائل نیست.

ده کاری که وب سایت شما می تواند انجام دهد (برای شروع)

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید بر روی وب سایت خود انجام دهید، در اینجا 10 نقطه شروع خوب وجود دارد که برای شما بازگو کرده ایم:

  1. در فضای آنلاین شروع به فعالیت کنید. چه کسی از کسب و کار شما خبر دارد؟ مشتریان بالقوه و مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا می توانند مراجعه کنند؟ وب سایت شما می تواند به تثبیت کسب و کار شما به عنوان یک فعالیت مداوم کمک کند، ارزش پیشنهادی برند شما را به اشتراک بگذارد و می تواند حرفه ای بودن را منتقل کند. همچنین دسترسی شما را به هر کسی در جهان گسترش می دهد.
  2. به ایجاد اعتماد مخاطب خود کمک کنید. مشتریان و مشتریان جدید ممکن است بخواهند در مورد تاریخچه کسب و کار، تخصص و تخصص شما بدانند. این وسیله ای عالی برای افراد است تا بیشتر بیاموزند و به سطح راحتی که می خواهند برسند.
  3. در موتورهای جستجو لینک های اول سرپ SERP باشید. وب سایت خود را با استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسازید تا بتوانید به راحتی توسط افرادی که کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می کنند پیدا شوید. این می تواند دروازه مهمی برای گسترش تجارت شما باشد.
  4. نقطه تماس. وب سایت شما راهی آسان برای تماس با شما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات، خدمات و تجارت شما در اختیار مشتریان قرار می دهد.
  5. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و ایجاد سر و صدای بیشتر در مورد تجارت خود، یک استراتژی رسانه اجتماعی را اجرا کنید. حضور خود را در فیس بوک، گوگل پلاس، لینکدین و توییتر تثبیت کنید. لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌های فیسبوک می‌تواند افراد را به وب‌سایت شما هدایت کند. پیوند به موارد محبوب یا موضوعی از یا به وب سایت شما به ارتباط آن می افزاید.
  6. فروش محصولات. اگر کسب و کار شما به فروش آنلاین علاقه دارد، یک فروشگاه مجازی به عنوان جایگزین یا مکمل یک ویترین یا محل اداری ایجاد کنید.
  7. آخرین اخبار را به اشتراک بگذارید هر زمان که پیشرفت های جدیدی در مورد کسب و کار شما وجود دارد، وب سایت خود را به روز کنید. سایت هایی که دارای اطلاعات جدید، مرتبط و به موقع هستند، کاربران را بیشتر به عقب می کشاند.
  8. وبلاگ. وب سایت خود را تازه نگه دارید و افراد را با پست های وبلاگ معمولی جذب کنید. تخصص خود را نشان دهید، بینش ها را به اشتراک بگذارید و نکات عملی را در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار یا مشتریان خود ارائه دهید
  9. درباره مشتریان بیاموزید. در مورد نیازها، ترجیحات و علایق آنها بیاموزید. ایجاد و پرورش ارتباط دو طرفه با مشتریان بالقوه و مشتریان. این پیوند عمیق‌تری ایجاد می‌کند و به آنها خدمات بهتری می‌دهد.
  10. راحتی مشتری . ارائه راه‌های متعدد برای تعامل با کسب‌وکارتان به مشتریان این روزها تقریباً اجباری است. هر چیزی کمتر می تواند منجر به از دست دادن فروش شود.

شما با طراحی یک وبسایت رسمی برای کسب و کار خود اعتماد سازی و پرستیژ تجارت خود را به مشتریان خود ثابت کرده اید. تجربه به ما ثابت کرده که داشتن وبسایت برای کسب و کار هایی که میخواهند بصورت حرفه ای تجارت کنند ضروری میباشد.

همچنین با طراحی وبسایت و قرار گرفتن در نتایج گوگل بستری برای مخاطبان هدف خود ایجاد کرده اید تا بصورت ارگانیک به سمت کسب و کار شما جذب شوند.

برای سفارش ساخت و طراحی سایت حرفه ای با ما تماس بگیرید.

4.7/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا