سئو سایت تضمینی

سئو سایت تضمینی بهینه سازی وب سایت افزایش بازدید سایت واقعی تضمینی

سئو سایت تضمینی

سئو و بهینه سازی سایت تضمینی ، هر کسب و کاری برای رونق سایت خود پس از آماده سازی سایت٬ پیدا شدن و دیده شدن توسط مخاطبان و افزایش بازدید سایت است. از آنجا که عمده کاربران از موتورهای جستجو گوگل برای یافتن سایت مد نظر خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله ارگانیک برای جلب بازدید کننده٬ سئو و بهینه سازی سایت برای افزایش رتبه و بازدید و بالا آمدن در صفحه اول نتایج جستجو گوگل است.

افزایش بازدید سایت واقعی

صاحب یک شرکت یا کسب‌و‌کار، اولین راهی که برای رسمی کردن فعالیت خود انجام می ‌دهد، ایجاد یک سایت است. بسیاری از صاحبان مشاغل، پس از مدتی متوجه می ‌شوند سایت شان کارآیی لازم را ندارد و آن‌طور که از ابتدا انتظار داشتند برای توسعه کسب‌وکارشان مفید نبوده .در این حالت می ‌توان گفت سایت شما بیمار شده است و برای درمان آن باید به متخصص مراجعه کرد.

بهینه سازی سایت به صورت تضمینی

متخصصان باسابقه‌ ی ساخت سایت به شما کمک می‌ کنند تا مشکلات سایتتان را برطرف کنید. مهم ‌ترین ابزار برای این کار، استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی است. SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. سئو مهم‌ترین نیاز شما برای دیده شدن کسب و کار قدرتمند شما است.

کنترل سئو سایت

افزایش بازدید توسط سئو و بهینه سازی سایت

ورود بازدید کنندگان با استفاده از برندینگ مناسب و بهبود رتبه و رنک الکسا، و تبدیل آنها به مشتریان و در نتیجه رونق هر چه بیشتر کسب و کار شما می شود . اگر به دنبال توسعه کسب و کارتان از طریق فروش اینترنتی و با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، بهره‌گیری از خدمات سئو حرفه ای متخصصین بازاریابی اینترنتی وب رمز در سئو و بهینه سازی وب سات٬ انتخابی هوشمندانه در جهت بهبود رتبه الکسا و ورودی گوگل بیشتر برای سایت و وبلاگ شماست.

لازم به ذکر است در پروژه های طراحی وب سایت حرفه ای وب رمز، علاوه بر ارائه مشاوره سئو سایت ، آخرین متد و ابزارهای سئو وب سایت و افزایش بازدید سایت در کنار تولید محتوا بطور رایگان پیاده سازی شده که شروع بسیار خوبی جهت افزایش بازدید واقعی و انجام سئو حرفه ای می باشد.

تعریف سئو

سئو و بهینه سازی چیست؟ پیاده سازی روش هایی هوشمندانه جهت افزایش رتبه و رنک سایت در نتایج جستجو گوگل است که موجب افزایش بازدید سایت می‌شود. موارد تاثیر گذار بر سئو و بهینه سازی سایت را به دو دسته کلی می‌ توان تقسیم کرد: خدمات سئو داخلی سایت و بهینه سازی خارج از سایت که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

تاریخچه سئو و بهینه سازی وب سایت

  • در اوایل دهه 90 میلادی موتور های جستجو فعالیت خود را در فضای اینترنت آغاز کردند.
  • در آن سال ها موتور های جستجو yahoo ،Alta Vista و Infoseek جزء محبوب ترین موتور های جستجو بودند.
  • به تدریج و با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری موتورهای جستجوی جدیدی وارد بازار اینترنت شدند.
  • که از فیلترها و پارامترهای پیچیده تری استفاده می کردند.
  • به طور خلاصه می توانیم تاریخچه سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت را این گونه شرح دهیم:
  • در سال 1988 شرکت گوگل راه اندازی شد.
  • در سال 1995 شرکت یاهو اولین اصول سئو را تعیین کرد.
  • در سال 2000 موتور جستجو گر یاهو از الگوریتم آلتا ویستا دست کشید و از الگوریتم گوگل تبعیت کرد.
  • در سال 2001 و برای اولین بار رتبه صفحات سایت ها از طریق منوی ابزار به نمایش درآمد.
  • در سال 2005 الگوریتم جدیدی به نام تگ NoFollow معرفی شد.
  • در سال 2009 گوگل از الگوریتمی به نام کافئین رونمایی کرد، که نقشی اساسی را در سئو ایفا می کرد.
  • در سال 2011 گوگل الگوریتم پاندا را معرفی کرد، که در آن زمان گامی اساسی در تاریخ سئو محسوب می شد.
  • در آپریل سال 2012 گوگل در ادامه معرفی الگوریتم های خود از الگوریتم پنگوئن رونمایی کرد.
  • در سپتامبر سال 2012 تطابق دقیق با دامنه (ای ام دی) ایجاد شد.
  • در نهایت در اکتبر سال 2012، 65 بسته اجرایی به پارامترهای سئو وب سایت اضافه گردید.

مزیت های سئو و بهینه سازی سایت

با در نظر گرفتن اینکه بیشتر ورودی بازدید وبسایت ها از طریق موتورهای جستجو انجام می پذیرد، جای هیچ گونه شک و شبهه ای نیست که یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت ، بهبود سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد. این موضوع آنجا اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم عمده بازدید کنندگان ورودی از طریق موتورهای جستجو هدفمند بوده و به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

باید اقداماتی صورت گیرد تا بیشتر بازدید کنندگان از سایت قابلیت تبدیل به مشتری واقعی شوند .با توجه به اینکه عوامل بسیاری در نهایی کردن عملیات فروش موثر هستند که تیم حرفه‌ای وب رمز توانایی دارد تا در قالب جلسات مشاوره مارکتینگ و فروش، کمک شایانی جهت ترسیم ساختار و هدفگذاری موفقیت کسب و کارتان در زمینه فروش آنلاین ارائه دهد.

با توجه به هزینه کمتر خدمات سئو سایت در مقابل سایر راه های بازاریابی و تبلیغات، و همچنین بازدهی بالای آن و قابلیت سنجش روند و نتایج کار بطور شفاف، می توان اذعان کرد بهترین سرمایه گذاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی در دنیای امروز ، بهره گیری از خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت است. از آنجا که تاخیر در شروع سئوی سایت موجب عقب ماندن از رقبا است، توصیه میکنیم همین امروز جهت افزایش بازدید سایت و مشاوره بهبود سئو، با کارشناسان ما در وب رمز تماس حاصل نمایید.

هزینه سئو سایت

خدمات سئو و بهینه سازی

سایت ساخت سایت به عنوان پیشتاز در زمینه‌ی سئوی حرفه‌ای، خدمات جامع بهینه سازی سایت را ارائه می‌ دهد.
هما طور که در بالا به آن اشاره شد سئو دارای دو دسته داخلی و سئوی خارجی می باشد که به ارتقا سایتتان کمک می ‌کند. این دو روش درست مثل قفل و کلیدی هستند که به کمک هم، درهای توسعه‌ در فضای وب را برای شما باز خواهند کرد. تیم ساخت سایت مجموعه‌ ای از بهترین خدمات سئو سایت را به شما ارائه می ‌دهد تا به نتیجه‌ی دلخواه و ایده ‌آل دست پیدا کنید.

سئوی داخلی

از روش‌های متنوعی برای بهبود سئوی داخلی استفاده می‌شود که به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌کنیم:

بهینه سازی ساختار و ظاهر وب سایت

جذابیت‌های بصری، زیبایی و کاربری آسان از مواردی هستند که تیم سئو به آن توجه ویژه‌ای دارد. رابط کاربری مناسب از موارد مورد توجه گوگل در سال‌های اخیر بوده است. سایت‌هایی که رابط کاربری مناسبی دارند رتبه‌ی خوبی در جست‌و‌جوی گوگل به دست می‌آورند.

تعریف کلمات کلیدی مناسب

مهم‌ترین و حساس‌ترین مرحله‌ی سئو، پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب برای محتوای سایت است. کلمه‌ی کلیدی مناسب و طولانی کمک می‌کند که بدون رقابت مستقیم با رقبا، مشتریان را به سایتتان هدایت کنید. در این روش کالاهای مرتبط با صنعت شما که تقاضای زیادی برای آن وجود دارد را هدف سئو و بهینه سازی قرار می‌دهید، به این ترتیب می‌توانید مخاطبان زیادی را به سایت خود هدایت کنید و فروش بالایی داشته باشید.

تولید محتوای مناسب

باید بر مبنای کلمات کلیدی و بر اساس نیاز مخاطب، مطالب مورد نیاز سایتتان را تعریف شود . به خاطر داشته باشید محتوای با کیفیت صرفا یک متن طولانی نیست؛ بلکه باید بتواند با حجم مناسب نیاز مخاطب را شناسایی و برطرف کند. محتوا شامل مقاله، رپورتاژ آگهی، عکس، اینفوگرافی و … است که هرکدام باید در جای درست استفاده شود.

سئوی خارجی

سئو و بهینه سازی خارجی در واقع نوعی از تبلیغات است که به صورت موثر و بلند مدت مخاطبان هدفمند را به سمت شما هدایت می‌کند. ایجاد بک لینک های متنوع در مقاله‌های مرتبط، تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل از راه‌های ارتقا سئو خارجی است.

آنالیز رقبا

برای آن‌که از رقبای خود عقب نمانید، باید تمام فعالیت‌هایشان را زیر نظر داشته باشید. این‌که چه تغییراتی در سایت ایجاد می‌کنند، کدام محصولشان پرفروش‌تر است، از چه روش‌هایی برای بازاریابی استفاده می‌کنند، کدام کلمات کلیدی را به کار می‌برند و …. مواردی هستند که باید از آن‌ها آگاه باشید .با رصد کردن فعالیت‌ های رقبای شما با ابزار سئو سایت حرفه‌ای می توانید در این رقابت گوی سبقت را از آن‌ها بربایید.

هزینه سئو سایت وردپرس
4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا