10 روش اثبات شده برای افزایش ترافیک وب سایت

افزایش ترافیک سایت برای بسیاری از کسب و کارها امری حیاتی است. اطلاعات نادرست زیادی در مورد نحوه جذب بازدید کنندگان بیشتر به صورت آنلاین وجود دارد که می تواند منجر به استفاده مکرر از استراتژی های خسته کننده و عدم مشاهده نتایج مثبت شود. اگر به دنبال افزایش ترافیک وب سایت با روش های ارگانیک یا پولی هستید، در اینجا 10 روش وجود دارد که هر کدام از آن ها ثابت شده هستند. طراحی سایت مناسب اولین قدم برای رسیدن به ترافیک زیاد در سایت است.

1. تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

همیشه کلمات کلیدی مرتبط را در محتوای خود بگنجانید. کلمات کلیدی باید به طور طبیعی مورد استفاده قرار گیرند، نه اینکه آنقدر در محتوا گنجانده شوند که ایده اصلی را از بین ببرند یا توجه خواننده را پرت کنند. استفاده از کلمات کلیدی در سراسر محتوا مهم است، مانند توضیحات متا، عنوان صفحه، URL، سرصفحه ها و چند بار در سراسر قطعه.

برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، می توانید از ابزارهایی مانند Moz، Ahrefs و SEMrush استفاده کنید. این سایت‌ها نشان می‌دهند که رقبا از چه کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، تعداد دفعاتی که مردم برای کلمات کلیدی جستجو می‌کنند، قیمت کلمه کلیدی برای تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، کلمات کلیدی مرتبط و اطلاعات بسیار ارزشمندتر برای راهنمایی استراتژی کلمات کلیدی را نشان می‌دهند. استخدام یک آژانس سئو همیشه یک گزینه است، زیرا آنها می توانند بینش های ارزشمندی را ارائه دهند و برای شناسایی مسائلی که ممکن است مانع از نمایش سایت شما در موتورهای جستجو شوند، ممیزی انجام دهند.

2. محتوای به یاد ماندنی ایجاد کنید

فقط ارسال محتوا کافی نیست. شما باید محتوایی ایجاد کنید که به یاد ماندنی باشد و سر و صدا را کاهش دهد. در واقع محتوای مفید و خاطره انگیز یکی از راه های برتر برای افزایش بازدید وب سایت است.

مردم از گوگل برای یافتن پاسخ های خاص، کامل و دقیق برای سوالات خود استفاده می کنند و محتوای شما باید برای ارائه این پاسخ ها وجود داشته باشد. در واقع، وب‌سایت‌هایی که دارای محتوای وبلاگ هستند، 434 درصد بیشتر از وب‌سایت‌هایی که دارای محتوای وبلاگ هستند، صفحات نمایه‌شده توسط موتورهای جستجو را تولید می‌کنند. علاوه بر این، سایت هایی که بیش از 16 پست در ماه منتشر می کنند، تقریبا 3.5 برابر بیشتر از سایت هایی که صفر تا چهار مقاله منتشر می کنند، ترافیک دریافت می کنند.

نکته اصلی این است که وقتی به محتوایی که تولید می‌کنید اهمیت می‌دهید، به طور منظم پست می‌کنید و درباره آنچه که مخاطبانتان می‌خواهند ببینند تحقیق کنید، ترافیک وب باید بهبود یابد.

3. پست های مهمان بنویسید

ارسال مهمان برای سایر وب سایت ها روشی موثر برای تولید بک لینک، افزایش ترافیک ارجاع و افزایش رتبه بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) است. شما همیشه باید وب سایت های صنعت خود را به طور کامل تحقیق کنید تا راه اندازی کنید.

ابتدا به محتوای یک وب سایت نگاه کنید و از کیفیت بالای آن مطمئن شوید، اعتبار دامنه آن را بررسی کنید و دستورالعمل های ارسال مهمان را مطالعه کنید. همچنین، از انتشارات بپرسید که آیا پست را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند و آیا شما را تگ می کنند.

4. صفحات رسانه های اجتماعی را فعال نگه دارید

رسانه های اجتماعی برای جذب بازدیدکننده بسیار بزرگ هستند. در اینجا چند روش برای افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد:

محتوا (وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، مقالات سفید، اینفوگرافیک ها، فیلم ها و غیره) را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید.
با پاسخ دادن به آنها، ارسال مجدد مطالب و تگ کردن آنها با فالوورها تعامل داشته باشید
از هشتگ های مرتبط استفاده کنید
پیوند موجود در بیو خود را به روز کنید تا محتوای جدید را در زمان انتشار تبلیغ کنید
برای تبلیغ محتوای جدید، عکس روی جلد را تغییر دهید
تأثیرگذارانی که ممکن است به محتوا علاقه مند باشند را تگ کنید
شامل اطلاعات فریبنده از محتوا برای تشویق مردم به کلیک کردن بر روی پیوند به آن
با پیوندهایی به محتوای شما به افرادی که به دنبال پاسخ هستند پاسخ دهید

5. از تبلیغات برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده کنید

تبلیغات از طریق جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی و تبلیغات نمایشی می تواند راهی کارآمد برای افزایش ترافیک وب سایت باشد. هر گزینه دارای جوانب مثبت و منفی خود است – برای مثال، کاربران می توانند تبلیغات نمایشی را مسدود کنند و میانگین هزینه هر کلیک برای تبلیغات گوگل در شبکه جستجو بین 1 تا 2 دلار برای هر کلیک است – بنابراین تعیین بودجه و اهداف قبل از سرمایه گذاری بسیار مهم است. از پول در آن.

به عنوان مثال، هنگام انجام تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بسیار مهم است که با یک کمپین و چند گروه تبلیغاتی مختلف شروع کنید که حاوی کلمات کلیدی هستند که می‌خواهید بیشتر هدف قرار دهید. هنگامی که کمپین ها شروع می شوند، ببینید مخاطبان چگونه با کلمات کلیدی مختلف رفتار می کنند. شاید یک کلمه کلیدی فقط منجر به نمایش ها شود، که ترافیک وب سایت را افزایش نمی دهد، در حالی که دیگری منجر به کلیک و تبدیل می شود.

6. ارسال ایمیل خبرنامه

تبلیغ محتوا از طریق خبرنامه های ایمیلی یک راه موثر برای افزایش ترافیک وب سایت است. در اینجا چند روش برتر بازاریابی ایمیلی آورده شده است:

اطلاعات فریبنده از محتوا را در موضوع و در متن ایمیل قرار دهید.
پیوند یا دکمه ای را وارد کنید که مشترکین می توانند برای خواندن مطالب بیشتر روی آن کلیک کنند.
مطمئن شوید که ایمیل‌ها برای موبایل مناسب هستند. پیوندها باید به راحتی قابل مشاهده باشند، زیرا 46٪ از تمام ایمیل های باز شده در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.
از تاکتیک های شخصی سازی با درج نام مشترک استفاده کنید.
با استفاده از قالب هایی که به خوبی طراحی شده اند، ایمیل را از نظر بصری جذاب کنید.
آزمایش A/B انجام دهید تا ببینید کدام نسخه از ایمیل‌ها تعداد بازها و کلیک‌های بیشتری دریافت می‌کنند.

7. گسترش نفوذ

اینفلوئنسرهای صنعت مشتاق به اشتراک گذاشتن محتوایی هستند که فالوورهایشان آن را دوست داشته باشند. کسب و کارها می توانند از چند طریق با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنند، از جمله:

اگر اینفلوئنسر به محتوا یا تحقیق او ارجاع دارد، در یک پست رسانه اجتماعی تگ کنید.
از اینفلوئنسر درخواست مصاحبه/پرسش و پاسخ کنید، سپس هنگام ارسال محتوا، اینفلوئنسر را تگ یا ایمیل کنید. آنها احتمالاً محتوای شما را با مخاطبان خود به اشتراک خواهند گذاشت.
با چند اینفلوئنسر جمع‌بندی کنید (به عنوان مثال «۱۰ کارشناس روندهای کسب‌وکار کوچک را برای سال ۲۰۲۰ پیش‌بینی می‌کنند») و هر یک از شرکت‌کنندگان را هنگام تبلیغ پست در رسانه‌های اجتماعی تگ کنید.
به اینفلوئنسرها پرداخت کنید تا پست های حمایت شده را در صفحات رسانه های اجتماعی خود اجرا کنند.
اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، سعی کنید از ابزارهایی مانند HypeAuditor و BuzzSumo برای یافتن اینفلوئنسرهای مناسب در صنعت خود استفاده کنید یا با یک آژانس بازاریابی دیجیتال تماس بگیرید که می تواند اینفلوئنسرها را برای شما گسترش دهد.

8. یک ابزار یا محتوای مفید صنعتی ایجاد کنید

استفاده از مشتریان بالقوه راهی عالی برای افزایش ترافیک است. به عنوان مثال، ما در آژانس بازاریابی محتوای خود یک الگوی تقویم سرمقاله ایجاد کردیم که دانلود آن برای همه رایگان بود. ما می‌خواستیم به بازاریابان ابزاری برای ایجاد و ارسال محتوا آسان‌تر بدهیم.

ابزارها و محتوای مختلفی را ایجاد کنید که به دیگران در صنعت شما کمک کند، سپس آنها را به صورت رایگان در وب سایت آنها ارائه دهید. با ارسال محتوا/ابزارهای دروازه‌دار (ارائه محتوا و ابزار در ازای اطلاعات تماس کاربر)، می‌توانید بازدهی خود را به حداکثر برسانید و سرنخ‌های جدید پیدا کنید. یکی دیگر از راه‌های افزایش ترافیک وب‌سایت، تبلیغ محتوا/ابزار در گروه‌ها یا انجمن‌های مرتبط لینکدین است که در آن افراد در صنعت تعامل دارند.

9. اعلامیه های مطبوعاتی را برای انتشارات تأثیرگذار ارسال کنید

وقتی کسب‌وکارها برای تبلیغ خود یا مشتریان خود، بیانیه‌های مطبوعاتی ایجاد می‌کنند، نباید آنها را فقط در یک وب‌سایت سندیکایی بیانیه مطبوعاتی قرار دهند و منتظر بمانند تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد. آنها باید به طور فعال انتشار را فشار دهند و آن را به وب سایت ها و نشریات تأثیرگذار در صنایع خود ارسال کنند.

وقتی می‌خواهیم خبر خوب مشتری خود را اعلام کنیم، آن را برای وبلاگ‌ها و نشریات صنعتی که مخاطبان آنها می‌خوانند ارسال می‌کنیم. در نتیجه، می‌توانیم ده‌ها سرنخ جدید جمع‌آوری کنیم و ترافیک ارجاع را برای مشتری افزایش دهیم.

10. تبادل بک لینک

با توجه به تلاش بسیاری از مشاغل برای افزایش ترافیک وب سایت، فرصت های زیادی برای تبادل بک لینک وجود دارد. با سایت های مرتبط تماس بگیرید و محتوای خود را به عنوان منبع اضافی برای درج در یکی از پست های سایت ارائه دهید. برای افزودن انگیزه بیشتر، می‌توانید یک تبادل بک لینک سودمند برای هر دو طرف ارائه دهید و پیشنهاد دهید یکی از پیوندهای آنها را نیز به پست خود اضافه کنید.

این دقیقاً همان کاری است که ما برای یکی از مشتریان خود، Rainbow Muffler & Brake انجام دادیم. ما یک پست وبلاگی برای آنها ایجاد کردیم به نام “چک لیست ضروری سفر جاده ای برای ماشین شما”. سپس وب‌سایت‌های مرتبط را از طریق Pitchbox پیدا کردیم و با آن سایت‌ها تماس گرفتیم تا ببینیم آیا می‌خواهند پست ما را تبلیغ کنند یا خیر.

وب سایت WheelScene با بک لینک و تبادل پست در شبکه های اجتماعی موافقت کرد که منجر به افزایش 23245 درصدی بازدید شد! اگر کسب و کارها شریک مناسبی را برای تبادل بک لینک خود پیدا کنند، می توانند امتیاز بزرگی کسب کنند.

افزایش ترافیک وب سایت امروز

با انجام این مراحل، کسب و کارها می توانند انتظار داشته باشند که در طول زمان شاهد افزایش ترافیک وب سایت باشند. در حالی که بسیاری از این تاکتیک‌ها می‌توانند رضایت آنی را فراهم کنند، برخی دیگر به زمان و صبر بیشتری نیاز دارند. با آزمودن روش های مختلف و تجزیه و تحلیل نتایج به پیشروی ادامه دهید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا