انواع لینک LINK چیست

انواع لینک (Link) چیست؟ + تاثیر و ساختار آن در سئو

انواع لینک (link)

برای ایجاد انواع لینک در وبسایت ها، ریپورتاژها و غیره… باید درک خوبی نسبت به انواع مختلف آن داشته باشید همچنین درک ساختار و جنبه های فنی یک لینک میتواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

یاد گیری انواع لینک (Link) به شما یک پایه محکم می دهد تا بتوانید ارزش انواع مختلف link (پیوندها) را ارزیابی کنید و بفهمید که کدام یک برای شما بهترین هستند.

لینک هایی (link) که شما از آنها اطلاعا ندارید

اکثریت پیوندها به صورت آنلاین ایجاد می شوند بدون اینکه کسی آنها را درخواست کند. همانطور که میدانید، صاحبان موتور های جستجو یک مبنای حیاتی برای وب تشکیل داده اند که وب سایت ها را برای دریافت اعتبار بیشتر به یکدیگر متصل می کند.

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، دریافت لینک‌های با کیفیتی که درخواستشان نکرده‌اید، هدف همه ماست اما رسیدن به آن سخت است.

برندهای بزرگ می توانند به راحتی لینک هایی را که درخواستی بابتشان نکرده اند را دریافت کنند چون یک آنها یک برند بزرگ هستند و مرجع محسوب می‌شوند و کاملا شناخته شده میباشند.

به عنوان مثال شرکت اپل نیازی به درخواست لینک در هنگام عرضه یک آیفون جدید ندارد. روزنامه نگاران، نویسندگان و وبلاگ نویسان در مورد آن می نویسند و به اپل لینک می دهند چون که مرجع شرکت اپل است.

همه ما در امر سئو اینقدر خوش شانس نخواهیم بود در غیر این صورت دیگه نیازی به سئو کار ها نبود!

برای بقیه شرکتها، این نوع پیوند اغلب در طول زمان ایجاد می شوند، زیرا شما لینک محصول و/یا محتوای وب سایت خود را ارزشمند و توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده اید، که برخی از آنها توانایی پیوند دادن به شما را دارند. انجام این کار غیر ممکن نیست، فقط به تمرکز بسیار قوی روی ایجاد یک چیزی با ارزش و آنقدر خوب که مردم نمی توانند به آن پیوند ندهند نیاز دارید.

اگر بتوانید این کار را انجام دهید، وقتی نوبت به اطلاع رسانی دستی و تبلیغ وب سایت شما می رسد، فشار زیادی را بر روی خود کم می کنید.

لینک هایی (link) که شما آنها را درخواست کرده اید

این نوع لینک‌ها می‌توانند اعتبار بالایی داشته باشند ، اما باید یک نکته را توجه داشته باشید و آن نکته اینه که باید برای آنها سخت کار کنید تا ‌آنها را دریافت کنید.

برای مثال، می‌توانید یک نظرسنجی صنعتی ایجاد کنید و آن را برای روزنامه‌نگارانی تبلیغ کنید که بینش‌های شما را به اندازه کافی جالب بدانند تا درباره آن بنویسند و به آن پیوند دهند. این نمونه ای از پیوندی است که به صورت مقاله ارائه شده است.

نه تنها به چیزی نیاز دارید که به اندازه کافی ارزش لینک دادن داشته باشد و بتواند توجه افراد را به خود جلب و محتوای شما را هم تبلیغات کند همچنین مخاطبان مناسب را برای شما پیدا کند.

ویژگی لینک nofollow

به طور کلی لینک ها دارای یک ویژگی هستند که گاهی اوقات می‌توان آن را به لینک‌هایی به نام «nofollow» اعمال کرد. در صورت اضافه شدن این قابلیت، اگر کاربر معمولی باشید هیچ تفاوتی مشاهده نخواهید کرد. اما، اگر مانند یک سئو کار به کد پیوند نگاه کنید، کمی متفاوت به نظر می رسد:

به تصویر زیر دقت کنید:

با اضافه شدن بخش rel=”nofollow” در کد های لینک بالا به Google می‌گوید که هیچ رتبه ای از صفحه مورد نظر را در این پیوند به URL هدف ارسال نکند. در واقع، شما به Google می‌گویید که به این پیوند اعتماد نکند و آن را در نظر نگیرد.

بنابراین، نباید به URL مورد نظر کمک کند تا رتبه بهتری کسب کند (اگرچه گوگل ممکن است همچنان از آن استفاده کند. این با سایر لینک هایی که اغلب به آنها لینک های fallow می گویند متفاوت است.

توجه داشته باشید که لینک های fallow یک ویژگی پیوند نیست، بلکه بیشتر یک روش محاوره ای برای توصیف پیوندهایی است که رتبه صفحه را انتقال می‌دهد.

دلیل اصلی که ممکن است یک سایت از nofollow استفاده کند به سناریوهایی مربوط می شود که در آن سایت فاقد کنترل کامل بر پیوندهایی است که به صفحات خود اضافه می شود.

به عبارت دیگر، وقتی نمی‌دانند واقعاً مطمئن هستند یا نه، نمی‌خواهند به گوگل رای اعتماد نشان دهند. این رایج‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید – در اینجا چند نمونه از انواع وب‌سایت‌هایی که اغلب از nofollow در پیوندهای خارجی استفاده می‌کنند، آورده شده است:

  • پست های انجمن
  • نظرات وبلاگ
  • نظرات کتاب مهمان
  • صفحات ویکی قابل ویرایش (مثلا ویکی پدیا)
  • یاهو پاسخ ها
  • Quora
  • امضای پست مهمان

کاربران می توانند آزادانه به هر یک از مکان های بالا پیوند یا لینک اضافه کنند، و به دلیل کیفیت متفاوت آنها سیگنال لینک ها قابل اندازه گیری نخواهد بود. بنابراین، به منظور جلوگیری از هرزنامه‌ نویسان اغلب استفاده از ویژگی nofollow را برای همه لینک‌های ارسال شده توسط سایر کاربران انتخاب می‌کند.

یکی دیگر از کاربردهای ویژگی nofollow این است که تبلیغ کنندگان از آن در تبلیغات کلیکی (ppc) استفاده کنند که برای آنها پول پرداخت شده است. بنابراین، اگر یک بنر تبلیغاتی را در وب‌سایتی خریداری می‌کنید که به شما پیوند می‌دهد، گوگل می‌گوید که ویژگی nofollow باید اضافه شود تا بدانند که هیچ رتبه‌ای را در آن لینک ارسال نمی‌کنند. ایده در اینجا این است که نتایج جستجوی ارگانیک شما نباید از خرید تبلیغاتی که شامل پیوندهایی در وب سایت های دیگر است سود ببرند.

جهت مطالعه و سفارش تبلیغات کلیکی کلیک کنید ———-> تبلیغات کلیکی PPC

تکامل nofollow

در گذشته، این بدان معنا بود که پیوندهایی با ویژگی nofollow اعمال شده روی آنها تأثیری بر نتایج جستجوی ارگانیک نخواهد داشت – آنها اساساً نادیده گرفته می شدند. این بدان معنا نیست که آنها کاملاً بی فایده بودند. همانطور که در مورد آن صحبت کردیم، لینک ها مزایای دیگری نیز دارند، مانند اینکه شخصی به وب سایت شما کلیک می کند، که هنوز در مورد لینک nofollow اطلاعی ندارد دارد.

این موقعیت در سال 2019 کمی تغییر کرد، زمانی که گوگل اعلام کرد که نحوه تفسیر پیوندها با ویژگی nofollow را گسترش می دهد و همچنین دو ویژگی جدید را معرفی می کند:

rel=”sponsored” – این می تواند توسط وب مسترها استفاده شود تا به Google نشان دهد که پیوندی به دلیل پرداخت هزینه، مانند یک آگهی یا آگهی تبلیغاتی، قرار داده شده است.

rel=”ugc” – این می تواند توسط وب مسترهایی استفاده شود که مواردی مانند انجمن ها یا نظرات وبلاگ را اجرا می کنند

در کنار معرفی دو ویژگی جدید، گوگل گفت که آنها با هر سه ویژگی به عنوان “نکات” در مورد اینکه کدام پیوندها را به عنوان بخشی از رتبه بندی جستجوی ارگانیک شامل یا حذف می کنند، رفتار می کنند. در واقع، گوگل از گفتن اینکه لینک‌های nofollow اصلاً حساب نمی‌شوند، به گفتن اینکه ممکن است حساب شوند، رفت .

از نظر اینکه چگونه این کار شما را تحت تأثیر قرار می دهد، نباید چیزی باشد که روی آن وسواس داشته باشید زیرا ارزشی فراتر از این ویژگی ها وجود دارد. به عنوان مثال، اگر فرصتی برای قرار دادن پیوندی در یک وب سایت پربازدید و فوق العاده مرتبط که ممکن است برای شما مشتریان ارسال کند، داشته باشید، به این موضوع نه نمی گویید زیرا لینک nofollow خواهد بود.

با این حال، شما باید از ویژگی ها آگاه باشید و تمام تلاش خود را برای ایجاد پیوندهای مختلف به وب سایت خود انجام دهید. در صورت امکان، تلاش های خود را اولویت بندی کنید تا وب سایت های زیادی را هدف قرار دهید که می توانند پیوندهایی ارائه دهند که احتمالاً ارزش بالایی دارند.

اگر به دنبال تشخیص سریع این هستید که آیا یک پیوند از ویژگی nofollow استفاده می کند یا خیر، می توانید این کار را با استفاده از MozBar انجام دهید ، که به طور خودکار این نوع پیوندها را در هر صفحه برجسته می کند.

لینک های پرخطر در مقابل لینک های غیر ریسکی

همچنین لینک‌هایی وجود دارند که اگر موتورهای جستجو با استفاده از تاکتیک‌هایی خارج از دستورالعمل‌های آن‌ها ایجاد شوند، ممکن است شما را با مشکل مواجه کنند. موتورهای جستجوی اصلی تیم هایی از افراد دارند که تمرکزشان یافتن وب سایت هایی است که نتایج جستجوی خود را با تاکتیک های پنهان دستکاری می کنند. در اینجا، ما در مورد رویکردهای مختلف برای ایجاد لینک از منظر ریسک صحبت خواهیم کرد و نمونه هایی از تاکتیک های مختلف را به شما ارائه خواهیم داد.

ماندن در دستورالعمل های وب مستر

تاکتیک‌های ایجاد لینک امن آن‌هایی هستند که انجام آن‌ها بسیار کم خطر هستند و معمولاً مطابق دستورالعمل‌های وب‌مستر ارائه‌شده توسط Google و Bing هستند. استفاده از این تاکتیک ها به این معنی است که در هنگام از دست دادن ترافیک به دلیل جریمه، شانس بسیار کمی برای مواجه شدن با مشکلات موتورهای جستجو دارید.

چند نمونه از تاکتیک‌های ایمن که در دستورالعمل‌های وبمستر قرار دارند عبارتند از:

محتوای منحصر به فرد، روشنگر و با کیفیت خود را ایجاد کنید

ایجاد یک جامعه واقعی و متعهد که با وب سایت شما و یکدیگر در تعامل است

وب سایت خود را به افراد مرتبط به روشی واقعی و شخصی با نوشتن پیام های شخصی معرفی کنید

استفاده از رویکردهای مقیاس‌پذیر، به‌عنوان مثال ارسال ایمیل به ده نفر از افراد مرتبط با پیام شما، به جای ارسال هرزنامه به 1000 نفر با یک پیام عمومی

مزایا شامل عدم نگرانی در مورد گرفتار شدن خود با جریمه های الگوریتمی یا دستی هرزنامه از موتورهای جستجو است. این تاکتیک ها معمولاً برای کاربران واقعی نیز بهترین کار را دارند و می توانند به ساخت دارایی های بلندمدت کمک کنند که قوی هستند و بعید است که یک شبه ناپدید شوند.

معایب شامل تمرکز بر هدف بلندمدت به جای دستاوردهای کوتاه مدت است. این تاکتیک ها گاهی اوقات ممکن است کمی طول بکشد تا تأثیر زیادی بر ترافیک و درآمد شما داشته باشد زیرا تهاجمی کمتری دارند.

تاکتیک‌های خطرناک‌تر که خارج از دستورالعمل‌های وبمستر هستند

این تاکتیک‌ها به دنبال سوء استفاده از حفره‌های موجود در الگوریتم‌های موتور جستجو و رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها بالاتر از آن چیزی است که واقعاً شایسته آن هستند. آنها اغلب به صراحت در دستورالعمل‌های وب‌مستر به‌عنوان تاکتیک‌هایی شناخته می‌شوند که تأیید نشده‌اند و ممکن است منجر به اقداماتی علیه وب‌سایت‌هایی شوند که از آنها استفاده می‌کنند.

چند نمونه عبارتند از:

  1. خرید لینک: پرداخت پول به کسی که به شما لینک دهد
  1. تزریق لینک های مخفی به وب سایتی که مالک آن نیستید با سوء استفاده از یک نقص امنیتی
  1. استفاده بیش از حد از متن لنگر مبتنی بر کلیدواژه در ساخت لینک، به خصوص اگر در مقیاس انجام شود

این تاکتیک ها در دراز مدت جواب نمی دهند، زیرا موتورهای جستجو همیشه به دنبال جلوگیری از وقوع آنها هستند. این بدان معناست که اگر در استفاده از این تاکتیک‌ها گرفتار شوید، ترافیک و رتبه‌بندی می‌تواند تقریباً یک شبه کاهش یابد، بنابراین ما اکیداً توصیه می‌کنیم که از این تاکتیک‌ها دوری کنید.

چرا تاکتیک های ایجاد لینک پایدار بسیار مهم هستند؟

شما در حال ایجاد یک کسب و کار به صورت آنلاین هستید، و به احتمال زیاد می خواهید سال های زیادی به صورت آنلاین رقابت کنید. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید تاکتیک‌هایی را که مایل به استفاده از آن هستید با دقت انتخاب کنید و ارزیابی کنید که این تاکتیک‌ها چقدر خطرناک هستند. مانند هر کسب و کاری (شامل آفلاین)، تاکتیک هایی وجود دارد که مقدار مشخصی از ریسک را با خود همراه دارد. به عنوان مثال، یک کسب و کار آفلاین ممکن است نوعی شیرین کاری روابط عمومی را برای ایجاد آگاهی از برند انجام دهد. خطر ذاتی این است که یک شیرین کاری ممکن است اشتباه کند، تأثیر منفی بر برند داشته باشد و مشتریان بالقوه را منع کند.

به عنوان یک تجارت، باید خطرات و مزایای هر فعالیت بازاریابی را بسنجید.

به همین دلیل است که استراتژی های کلاه سفید برای یک وب سایت بسیار مهم هستند: آنها کمترین خطر را به همراه دارند و بعید است که منجر به جریمه شدن شما از طرف گوگل شوند. همچنین، به همان اندازه مهم، استراتژی های کلاه سفید بر افزودن ارزش واقعی به اینترنت، صنعت شما و تجربه مشتریان شما تمرکز دارند. اگر می خواهید یک پایگاه مشتری وفادار بسازید که نه تنها از شما خرید کند، بلکه با خوشحالی شما را به دوستان خود توصیه کند، باید روی تاکتیک هایی تمرکز کنید که تجربه کاربری عالی را به مشتری می دهد. ارائه محتوای واقعی و مفید به آنها یکی از راه های انجام این کار است.

آنچه امروز کار می کند ممکن است فردا کار نکند، و ممکن است کجا شما را رها کند؟ بسیاری از هرزنامه‌ها روش‌های قبلی خود را با سایر تکنیک‌های مشکوک جایگزین می‌کنند و این چرخه دوباره شروع می‌شود. مشکل این است که این برای اکثر مشاغل خوب نیست. بیشتر کسب‌وکارها نمی‌توانند ریسک‌هایی را با وب‌سایت‌هایشان بپذیرند، یا دائماً روی شانه‌های خود نگاه می‌کنند و منتظر روزی هستند که موتورهای جستجو بالاخره به آنها برسند.

اگر این تاکتیک‌ها را با تاکتیک‌هایی که خارج از دستورالعمل‌های وب‌مستر قرار دارند، مقایسه کنید، می‌دانید که در درازمدت در حال ساختن هستید، و در حالی که برخی از تلاش‌ها نتایج بهتری نسبت به سایرین به همراه خواهند داشت، نیازی نیست که از روی شانه خود نگاه کنید یا هر لحظه نگران باشید. زمانی که می شنوید به روز رسانی گوگل وجود دارد .

ساختمان لینک (LINK) چیست؟

سئو کاران برای بهینه کردن وب سایت های خود در نتایج صفحه SERP گوگل باید آناتومی لینک (Link) را بصورت کامل بشناسید.

اگر سایتی را برای موتور های جست و جو بهینه سازی میکنید و نیازمند شناختن آناتومی لینک ها هستید. شرکت www.moz.com در بیانی گفته که لینک ها بالا ترین عامل در رتبه بندی وبسایت شما در الگوریتم های موتور جست و جو میباشد. برای آموزش آناتومی لینک (Link) به تصویر زیر دقت کنید.

تگ شروع لینک


حرف “a” در ابتدا و انتهای لینک بالا نشون دهنده تگ انکور هست که برای شروع و پایان یک لینک استفاده میشود. به موتورهای جستجوی نشون میده هرچی که جلوش نوشته بشه یه لینک هست به یه صفحه دیگه.

لینک مکان مورد نظر


کد herf یعنی رجوع به هایپرلینک URL صفحه لینک شده بلافاصله بعد از این کد و بین دو تا “گیومه” میاد. تعداد لینکها هم احتمالا تو اعتبار صفحه تون اثر داشته باشه، اما موتورهای جستجو کیفیت لینکهاتونم ارزیابی می کنن.

انکور تکست/ متن ظاهری لینک


تو مثالی که بالا ذکر شد، contact Informatics انکورتکسته که به موتورهای جستجو راجع به صفحه لینک یه سری اطلاعات میده. انکورتکست رو حداکثر 50 کاراکتری انتخاب کنید. اگه بیشتر از این بشه روی رتبه سئوی صفحه تأثیر منفی میذاره.

بستن تگ لینک


علامت /a به موتورهای جستجو نشون میده که لینک تموم شده.
متغیرهای دیگه ای هم هست مثل عنوان و ویژگی های دیگه لینک. مثلا nofollow توی لینک به موتورهای جستجو نشون میده که نباید این لینک رو پیگیری کنن. میشه برای نشون دادن اولویت بندی خزیدن یا برای لینکهایی که محتوای غیرقابل اعتماد دارن (مثلا لینکهای تبلیغات) از این کد استفاده کرد.
اگه برای بازبینی لینکهای سایتتون برای سئو به کمک احتیاج داشتید، با دارکوب تماس بگیرید.

بسیاری از ما در صنعت سئو تمایل داریم به صورت مطلق به رتبه اول فکر کنیم. و به خودتان مربوط است که شما از روش های کلاه سفید استفاده میکنید یا کلاه سیاه، اما این که آناتومی یک لینک را بشناسید و از آن به نحو احسنت استفاده کنید نکته ای بسیار با اهمیت است.

برای مثال قرار گرفتن لینک در وبسایت های مختلف می تواند برای شما متفاوت باشد و زمانی که لینک شما در یک سایت معتبر با کیفیت بالا قرار بگیرد موتورهای جستجو لینک شما توجه بیشتری خواهند داشت ولی اگر در یک سایت اسپم باشد به رتبه شما ضرر خواهد رساند.

بیایید به هر یک از معیارهای لینک (Link) را جداگانه نگاه کنیم و ببینیم همه آنها به چه معنا هستند.

قدرت لینک (Authority Link)

همانطور که اشاره کردم، قدرت چیزی است که اعتبار لینک را تعیین میکند. هر چه دامنه اعتبار بیشتری داشته باشد، موتورهای جستجو اعتبار بیشتری به معیارهای لینک های خروجی خود می دهند.

اگر اعتبار دامنه وبسایتی به حداقل نرسد و در آن وبسایت شما بک لینک گرفته باشید هیچ اعتباری به شما نخواهد داد و فقط در حد یک سیگنال برای شما خواهد بود.

انکور تکس یا متن لنگر (Anchor Text)

در یک دهه گذشته، انکر تکست یا متن لنگر یکی از مهم ترین معیار های اعتبار یک پیوند بوده است که بازاریابان این را به خوبی درک کردند و دقیقاً به دلیل این معیار است که ما شاهد ظهور تغییرات زیادی در گوگل بودیم.

متن لنگر تطبیق دقیق کلمات و لینک ها میباشد که تنها راه موفقیت در شناختن لینک شما با کلمه مناسب است. وب‌سایتی که دوچرخه‌های کوهستانی می‌فروشد و آن کلمه کلیدی را هدف قرار می‌دهد، نباید پیوندی با متن لنگر «دوچرخه» را بگذارد چرا که فقط فروش دوچرخه کوهستانی را پوشش میدهد.

نکته: همیشه سعی کنید با کلمات کلیدی خود در انکر تکست یا متن لنگر پیوند دریافت کنید. و با این حال، حتماً تنوع را حفظ کنید زیرا گوگل شما را شناسایی و اسپم خواهد کرد. همه چیز از نظر گوگل باید طبیعی باشد و موتورهای جستجو می توانند مقادیر غیرطبیعی مانند متن لنگر یکسان را شناسایی کنند پس مراقب اسپم شدن خودتون باشید.

اعتماد

بسیاری از مردم برای درک تفاوت بین قدرت و اعتماد تلاش می کنند. شرکت ماز معیارهای خاص خود را دارد به نام های مرجع، mozRank و mozTrust. خواندن آنها را برای درک بهتر تفاوت توصیه می کنم.

ایجاد اعتماد برای موتورهای جستجو و دستیابی به رتبه های بالا پارامتر کلیدی خود را دارد. تنها یک راه برای ایجاد این اعتماد وجود دارد و آن این است که از وب سایت هایی که سابقه و اعتماد زیادی دارند پیوند دریافت کنید.

نکته: نوشتن یک بیانیه مطبوعاتی راهی عالی برای به دست آوردن پیوندهای قابل اعتماد است. بسیاری از اخبار و رسانه ها به موتورهای جستجو اعتماد دارند.

ارتباط لینک ها (LINK)

ارتباط معیاری است از میزان ارتباط محتوای شما با صفحه ای که به شما پیوند می دهد. برای یک وبلاگ ورزشی بسیار منطقی تر است که به وب سایتی که تردمیل می فروشد و نه به وب سایتی که تلسکوپ می فروشد پیوند دهد.

با این حال، تعیین اینکه وب سایت دیگری چقدر به شما مرتبط است، دشوار است. یکی از راه های مفید استفاده از ابزار LDA از SEOmoz است. فقط کلمه کلیدی خود و URL صفحه ای را که به آن نگاه می کنید وصل کنید و ببینید چقدر با آن عبارت مرتبط است.

نکته: سعی کنید از وب سایت هایی که محتوای مشابه شما دارند، لینک دریافت کنید.

مکان قرار دادن لینک ها (Link)

فرمول اصلی رتبه صفحه توسط گوگل با تمام پیوندهای یک صفحه وب یکسان برخورد می کند. هر کدام به اندازه مساوی از رتبه صفحه را پاس می کنند. این مدل Random Surfer Model نامیده شد.

گوگل و سایر موتورهای جستجو اکنون کمی پیشرفته تر هستند. بیل اسلاوسکی توضیح می دهد که چگونه گوگل می تواند از یک مدل موج سوار معقول در الگوریتم فعلی خود استفاده کند.

این بدان معناست که قرار دادن لینک شما در پاورقی یک صفحه وب کمک زیادی به شما نخواهد کرد. یک پیوند متنی درست در بالای صفحه در وسط محتوا احتمال بیشتری دارد که روی آن کلیک شود، و بنابراین، احتمالاً رتبه بیشتری را پشت سر می گذارد.

در مورد لیست ها هم همینطور است. احتمال اینکه افراد روی پیوندهای بالای لیست کلیک کنند بسیار بیشتر است، بنابراین این پیوندها می توانند آب پیوند بیشتری را منتقل کنند.

نکته: پیوندهایی را دریافت کنید که شانس بیشتری برای کلیک کردن دارند.

لینک های خروجی

اگر همه لینک‌های یک صفحه از مقدار یکسانی از PageRank عبور کنند، پیوندهای خروجی بیشتر در یک صفحه به معنای رتبه کمتری برای هر پیوند است. هر لینک خروجی در یک صفحه، ارزش لینک شما را تا حدی کم می کند.

به همین دلیل است که برخی از دایرکتوری ها این روزها بسیار بی فایده به نظر می رسند. با وجود صدها پیوند در یک صفحه، افزودن یک لینک دیگر چه ارزشی دارد؟

نکته: پیوندها را در مزارع پیوند یا سایر صفحاتی که تعداد زیادی پیوند از قبل در آنها وجود دارد، پست نکنید.

نتیجه

به نقطه اصلی من برگردم: در صنعت سئو ما تمایل داریم به همه چیز یا هیچ فکر کنیم. غیرمعمول نیست که می‌بینیم مردم یک فرصت پیوند با متن لنگر عالی و قرار دادن عالی در یک صفحه مرتبط را رد می‌کنند، زیرا به آن اعتماد یا قدرت زیادی ندارند.

این به نظر من ناقص است. فقط به این دلیل که نمی توانید هر تکه پای را دریافت کنید، هیچ کدام از آن را نمی خواهید؟ چرا فقط به این دلیل که نمی توانید چیزهای زیادی داشته باشید، کمی را رد کنید؟

در مورد قطعات جزئی هم همینطور. تطبیق متن لنگر جزئی به خوبی تطبیق متن لنگر دقیق نیست، اما بهتر از هیچ است.

من نمی گویم که باید به هر لینکی از هر جایی بسنده کنید، اما اگر بتوانید حتی دو تکه از پای را بگیرید، آن را می برم، حتی اگر سه تای دیگر را نگیرید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا