طراحی سایت در اصفهان

تعرفه قیمت طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان با وردپرس

طراحی سایت در اصفهان نقطه شروع رقابت کسب و کار شما در فضای مجازی می باشد که شرکت ما شما را تا رسیدن به بالا ترین رتبه موتور جست و جو گر گوگل همراهی خواهد نمود.

طراحی سایت

چنانچه قصد راه اندازی سایت در اصفهان را دارید دیگر نگران چالش های طراحی سایت از جمله پیدا کردن فرد متخصص برای کسب و کار خود در اصفهان نباشید شرکت ما راهنمای جامع و گام به گامی را متمرکز بر طراحی وبسایت در اصفهان گرد آوری کرده و تمام مراحل مورد نیاز برای طراحی و راه اندازی یک وب سایت ارزان قیمت برای کسب و کار شما را تدارک دیده ایم.

قیمت طراحی سایت در اصفهان

قیمت طراحی سایت در اصفهان

ببرای مثال تصمیم گیری هایی که شما هنگام طراحی سایت فروشگاهی انجام میدهید خیلی مهم و حیاتی میباشد. همچنین استراتژی هایی که برای تصمیمات اتخاذ شده در مرحله برنامه ریزی و راه اندازی وبسایت تواند سایت را محدود کرده و آن را در مسیر درست موفقیت قرار دهد که ما در این مقاله راهنمایی های لازم را جهت راه‌اندازی یک سایت جدید و رسیدن آن به حداکثر پتانسیل انجام دادیم.

بسته به نیاز شما، هزینه شما برای راه اندازی یک وب سایت وردپرس می تواند از 3 میلیون تا 15 میلیون تومان یا بیشتر متغیر باشد.

مهم است که بدانید چه نوع وب سایتی را می سازید، و برای آن به چه چیزی نیاز دارید، زیرا این امر مستقیماً بر هزینه شما تأثیر می گذارد.

اما نگران نباشید، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از یک فاجعه مالی جلوگیری کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

به خاطر این مقاله، بیایید وب سایت ها را به دسته های مختلف بودجه تقسیم کنیم:

  • ساخت وب سایت وردپرس (با بودجه کم)
  • ساخت وب سایت وردپرس (با امکانات بیشتر)
  • ساخت وب سایت وردپرس برای مشاغل کوچک
  • ساخت وب سایت تجارت الکترونیک وردپرس
  • ساخت یک وب سایت وردپرس سفارشی

مراحل طراحی سایت ارزان در اصفهان

مرحله اول راه اندازی یک وب سایت ارزان شامل تحقیق در مورد رقبا، تعریف مخاطبان و نیازهای آنها، تعیین اهداف خود برای سایت، برنامه ریزی استراتژی محتوایی برای پشتیبانی سایت و در نهایت ساخت یک برنامه تبلیغاتی است که همراه با محتوا کار می کند.

تحقیق رقبا

وبسایت رقبا را مرور کنید و لیستی از نقاط قوت و ضعف آنها تهیه کنید. تحقیق رقبا در این مرحله صرفاً در مورد درک نوع نبرد و تعیین استراتژی است که سایت شما وارد آن می شود. به همین دلیل است که ما قبل از طراحی سایت خود به بررسی نقاط ضعف و نقاط قوت رقیبان می پردازیم. نقاط ضعف مهم هستند زیرا نشان دهنده فرصت های شما برای انجام کاری بهتر هستند.

خزیدن کامل سایت از دستور خارج نیست زیرا می تواند چیزهای زیادی در مورد پیچیدگی (یا عدم وجود آن) بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و استراتژی محتوا به شما بگوید. آیا سایت حاوی لینک های شکسته داخلی است؟ این ممکن است نشان دهنده سئوی ضعیف باشد.

آیا برچسب های عنوان و متا توضیحات تکراری وجود دارد؟ این ممکن است نشان دهنده سئوی نامناسب باشد. امتیاز سایت برای Core Web Vitals چقدر خوب یا ضعیف است؟ نمره بالا ممکن است نشان دهنده این باشد که شما با یک رقیب قوی سر و کار دارید.

تحقیقات رقبا معمولاً در مورد بررسی کلمات کلیدی نیست. این در مورد درک مانع ورود و در نتیجه گرفتن ایده از این است که آیا می توانید یک نقطه راحت در طاقچه ایجاد کنید و رقبا را شکست دهید.

طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی اصفهان

آیا به دنبال ساخت یک وب سایت هستید؟ راه‌اندازی یک وب‌سایت می‌تواند یک فکر وحشتناک باشد، مخصوصاً وقتی که اهل فن نیستید. نگران نباشید، شما تنها نیستید.

وردپرس یکی از ساده ترین و قوی ترین راه ها برای به اشتراک گذاری کسب و کار شما در وب است.

پلتفرم های ساده تری وجود دارند، اما اکثر آنها عملکردی را که وردپرس انجام می دهد ارائه نمی دهند. و چند پلتفرم وجود دارند که به همان اندازه قوی هستند، اما استفاده از آنها برای مبتدیان دشوار است.

وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوا (CMS)، ابزاری ایده‌آل برای کارآفرینان و شرکت‌ها است تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند، به رتبه‌بندی موتورهای جستجو کمک کنند و خود را برای مشتریان احتمالی بازاریابی کنند. این به شما کمک می کند محتوای نوشته شده خود را به اشتراک بگذارید، محصولات و خدمات را در یک فروشگاه الکترونیکی بفروشید، یا حتی فقط عکس ها و فیلم های کار خود را به اشتراک بگذارید.

چند دلیل وجود دارد که چرا باید از وردپرس استفاده کنید، و ما قصد داریم آنها را پوشش دهیم، اما اجازه دهید ابتدا بگویم که در بیش از 100 مشتری که با آنها کار کرده ام، تقریباً همه آنها از وردپرس استفاده می کردند.

وردپرس در خالص ترین شکل خود، در دست یک حرفه ای، می تواند چیزی بسیار زیبا باشد.

عمیق و پیچیده است و جنبه های پنهان زیادی دارد.

اما – و این چیزی است که من در مورد آن دوست دارم – اگر فقط یک کاربر اصلی باشید، استفاده از آن هنوز نسبتاً آسان است.

مثل این است که یک ماشین مسابقه به عنوان وسیله نقلیه شخصی به شما داده شود. در دستان حرفه‌ای، می‌توانید آن را با سرعت بیش از 200 مایل در ساعت در یک مسیر مسابقه رانندگی کنید. اما در دستان یک آماتور مشتاق، هنوز هم می توانید آن را به محل کار هدایت کنید. فقط کمی سریعتر از ماشین های دیگر در جاده شما را به آنجا می رساند.

بنابراین بیایید در مورد مزایای وردپرس نه فقط برای وبلاگ تجاری شما، بلکه برای کل وب سایت شرکت شما صحبت کنیم. و چه چیزی آن را به بهترین و محبوب ترین پلت فرم در اینترنت تبدیل می کند.

اول از همه، اگر از خود پرسیده اید که “آیا وردپرس فقط برای وبلاگ ها است؟” جای تعجب نیست

وردپرس خیلی بیشتر از یک پلت فرم وبلاگ نویسی شده است. این یک سیستم مدیریت محتوا با امکانات کامل است، به این معنی که بیش از یک وب سایت است.

متأسفانه، بسیاری از وب‌سایت‌های کسب‌وکار کوچک اساساً بروشورهایی هستند که به همه می‌گویند که شما چه کسی هستید، چه چیزی باعث شروع شما شده است، چگونه با شما تماس بگیرند و چند صفحه در مورد آنچه می‌فروشید. اما همین است. آنها کاری بیش از این انجام نمی دهند.

وبلاگ فقط مجموعه ای از مقالات و داستان هایی است که به ترتیب زمانی معکوس در مورد موضوعات مختلف مرتب شده اند. این یک دفترچه خاطرات عمومی است که تعداد بی پایانی از موضوعات را پوشش می دهد.

اما یک سیستم مدیریت محتوا نه تنها به شما امکان می‌دهد آن صفحات وب را بسازید و آن مقالات را بنویسید، بلکه انجام آن را بسیار ساده می‌کند، حتی نیازی نیست هر بار که می‌خواهید یک تغییر ساده ایجاد کنید، یک مدیر وب‌سایت حرفه‌ای استخدام کنید.

یا همانطور که طراح وب حرفه ای استفانی ورتز یک بار در همین وبلاگ نوشت:

به زبان ساده، وردپرس ابزاری است که از پیچ و مهره های انتشار محتوا مراقبت می کند، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد نحوه نمایش مطالب خود، بر آنچه می خواهید در وب سایت خود منتقل کنید تمرکز کنید.

این بدان معناست که وردپرس می‌تواند بسیار بیشتر از وبلاگ نویسی انجام دهد. افزودن یک مقاله وبلاگ بسیار آسان است: در ابتدایی ترین سطح آن، فقط اطلاعات خود را تایپ می کنید، چند تصویر اضافه می کنید، Publish را فشار می دهید و کارتان تمام می شود.

افزودن یک صفحه جدید به وب سایت شما به همین سادگی است: پنجره ای که اطلاعات خود را در آن وارد می کنید یکسان است. دستورات قالب بندی یکسان است. روش افزودن عکس و فیلم یکسان است. این همان رابط است. تنها تفاوت این است که وقتی انتشار را فشار می دهید، چیزی که ایجاد کرده اید یک صفحه وب است، نه یک پست وبلاگ.

این بدان معناست که هنگامی که دامنه و فضای میزبانی خود را خریداری کردید، می توانید وب سایت خود را خودتان بسازید و بعداً خودتان مقالات وبلاگ را اضافه کنید.

 

طراحی وبسایت در اصفهان با وردپرس

طراحی وبسایت در اصفهان با وردپرس

خود وردپرس 100% رایگان است، هیچ هزینه ای ضمیمه نشده است، هیچ رشته ای ضمیمه نشده است، هیچ احساس گناهی در مورد استفاده از چیزی که باید برای آن هزینه کنید، وجود ندارد، مانند زمانی که به ایستگاه NPR محلی خود تعهد نمی دهید، حتی اگر هر روز به آن گوش داده باشید. 20 سال گذشته (میدونی کی هستی.)

می‌توانید نرم‌افزار را از WordPress.org دانلود کنید (به .org توجه کنید)، و هزینه‌ای ندارد. شما و دوستانتان می توانید دور هم جمع شوید و مهمانی های دانلود وردپرس وحشیانه داشته باشید (البته با فاصله اجتماعی و پوشیده)، و همه چیز خوب است.

یک نقطه ضعف این است که شما باید وردپرس را در جایی میزبانی کنید. دو گزینه وجود دارد: 1) خود میزبانی، که در آن شما از هزینه های میزبانی و مسئولیت های نگهداری/امنیت مراقبت می کنید، و 2) میزبانی مدیریت شده، که در آن به شخص دیگری برای مراقبت از میزبانی و بسیاری از تعمیر و نگهداری و امنیت پرداخت می کنید. شما.

موضوع دیگر لایه بیرونی وب سایت شما است – صورت، نما، سبک، بخشی که آن را زیبا می کند. با تم های وردپرس، می توانید بین هر تعداد از سبک ها و طرح بندی های مختلف بدون نیاز به حفاری در عمق کد خود تغییر دهید.

انتخاب یک موضوع ممکن است سخت ترین بخش راه اندازی وبلاگ شما باشد زیرا به معنای واقعی کلمه هزاران موضوع وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

مضامینی که نوار پیمایش در سمت چپ قرار دارد، تم‌هایی که در سمت راست قرار دارند. طرح بندی های یک ستونی، دو ستونی، سه ستونی. سبک مجله و روزنامه در مقابل سبک سنتی. تعداد تقریباً نامحدودی از ترکیب رنگ ها و انتخاب های طراحی.

حتی می توانید بین تم های رایگان و ممتاز یکی را انتخاب کنید.

بسیاری از تم های ممتاز به صورت حرفه ای طراحی شده اند و به گونه ای ساخته شده اند که دارای قابلیت های اضافی مانند کمک به سئو یا کار بر روی دستگاه های تلفن همراه و همچنین رایانه های رومیزی باشند. برخی از تم های رایگان وجود دارند که به همان اندازه تم های ممتاز خوب هستند، اما مراقب تم های رایگانی باشید که به نظر می رسد چند مؤلفه ندارند یا تعداد کمی از زنگ ها و سوت های تم های ممتاز را ندارند.

در حالی که تم‌های ممتاز ممکن است 30 تا 80 دلار قیمت داشته باشند، ارزش این هزینه را دارد زیرا آنها برای کار با آخرین نسخه‌های وردپرس ساخته شده‌اند و توسط متخصصانی طراحی شده‌اند که مفاهیم CMS را درک می‌کنند. تم های رایگان کمی خطرناک تر هستند، اما برخی از آنها بسیار خوب هستند. فقط به یاد داشته باشید، اینجا واقعاً جایی است که در آن چیزی را که برای آن هزینه می کنید، دریافت می کنید.

برای وبلاگ خودم و تعدادی از وبلاگ های مشتریانم، از قالب Genesis استفاده می کنم و از میان کام کوچکتر مضامین موجود آنها را انتخاب می کنم. این بسیار ساده تر است زیرا آنها تمام کارهای سخت را انجام داده اند، و من می دانم که کد ساده شده است بنابراین همیشه کار می کند. من حتی لایسنس مادام العمر را خریدم تا بتوانم از آن برای چندین مشتری استفاده کنم و هر چند وقت یک بار به روز رسانی های گاه به گاه را دریافت کنم.

هزینه طراحی سایت اصفهان چقدر است؟

یکی از سوالاتی که اغلب از ما پرسیده می شود این است: هزینه ساخت یک وب سایت وردپرس چقدر است؟ در حالی که نرم افزار اصلی وردپرس رایگان است، هزینه یک وب سایت کاملاً به بودجه و اهداف شما بستگی دارد.

دانلود و استفاده وردپرس برای همه رایگان است. این نرم افزار منبع باز است که به شما آزادی نصب آن را در هر نوع وب سایتی می دهد.

بنابراین اگر وردپرس رایگان است، پس هزینه آن از کجا تامین می شود؟

هزینه یک سایت وردپرسی را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

  • هاست وردپرس
  • نام دامنه
  • طرح
  • افزونه ها و افزونه ها (برنامه ها)

برای ایجاد یک سایت وردپرس خود میزبان، به میزبانی وب برای ذخیره فایل های خود نیاز دارید. هر وب سایتی در اینترنت نیاز به هاست دارد. اینجا خانه وب سایت شما در اینترنت است.

برنامه های میزبانی متفاوتی برای انواع وب سایت ها وجود دارد. شما باید یکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما و متناسب با بودجه شما باشد.

در مرحله بعد، به یک نام دامنه نیاز دارید. این آدرس وب سایت شما در اینترنت خواهد بود و این همان چیزی است که کاربران شما در مرورگر تایپ می کنند تا به وب سایت شما برسند (به عنوان مثال، wpbeginner.com یا google.com).

با وردپرس، تعداد زیادی قالب وب سایت رایگان موجود است که می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال، اگر چیز پیشرفته‌تر / سفارشی‌تری می‌خواهید، می‌توانید یک الگوی برتر خریداری کنید یا یک قالب سفارشی بسازید که هزینه را افزایش می‌دهد.

بیش از 60000 افزونه رایگان برای وردپرس وجود دارد. اینها برنامه ها و برنامه های افزودنی برای وب سایت های شما هستند. به ویژگی هایی مانند فرم تماس، گالری و غیره فکر کنید.

بنابراین در حالی که می توانید یک وب سایت را فقط با هزینه هاست و دامنه بسازید، بر اساس شرایط خود، ممکن است در نهایت برای ابزارها و خدمات اضافی هزینه کنید. به همین دلیل است که اغلب افراد متوجه هزینه واقعی یک وب سایت وردپرسی گیج کننده هستند.

 

4.9/5 - (36 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «تعرفه قیمت طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان با وردپرس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا