طراحی سایت

از طراحی سایت تا رتبه های اول گوگل؛ حضور در اکوسیستم دیجیتال یک ضرورت است. سایت، یکی از مهم‌ترین دارایی‌های هر کسب‌وکاری است. سایت شما مهم‌ترین پل ارتباطی با مخاطبان و اصلی‌ترین بستر معرفی و فروش در فضای آنلاین است. اما همین بستر می‌تواند اعتماد مشتریان را به دست آورد یا آن را نابود کند. طراحی اصولی، سئو و محتوای باکیفیت سه ضلع موفقیت هر سایت هستند که باید به صورت تخصصی اجرا شوند. ما در ساخت سایت سال‌هاست با مشتریان مختلف همکاری می‌کنیم، اهداف شما را به خوبی می‌دانیم و مثلث موفقیت را به بهترین شکل برایتان انجام می‌دهیم.


مشاوره سئو


مشاوره طراحی سایت


طراحی سایت

خدمات ساخت سایت


طراحی وبسایت

طراحی سایت

ساخت سایت

مشاوره

ساخت وبسایت

خدمات سئو

شرکت حرفه ای وبسایت

تولید محتوا

قیمت طراحی سایت

طراحی وب سایت شما معرف هویت برند شماست

طراحی وب سایت اختصاصی و حرفه ای می تواند تاثیر بسیاری در رونق کسب و کار شما داشته باشد و جزء لاینفک تعریف هویت برند شما محسوب گردد. ما اینجاییم تا با طراحی وب سایت اختصاصی طی یک فرآیند بهینه و هدفمند، شما را از رقبایتان متمایز کنیم. یک وب سایت با طراحی خوب می تواند به شما کمک کند تا تأثیر خوبی بر مشتریان احتمالی خود داشته باشید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا سرنخ های خود را پرورش دهید و تبدیل های بیشتری به دست آورید. اما مهمتر از آن، تجربه کاربری خوبی را فراهم می کند و به بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک می کند تا به راحتی به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده و آن را مرور کنند.

برخی از نظرات مشتریان ما در زمینه ساخت وبسایت

علی اسدیمدیر شرکت Read More
همکاری با مجموعه ساخت سایت، يکی از بهترين تجربه‌های من در همکاری با تيم‌های نرم‌افزاری ايرانی بود.
حمید دانشمغازه دار Read More
فروشگاهی که در زمینه ی غذاهای حیوانات راه اندازی کردند با استقبال خوبی مواجه شد. ممنون از تیم ساخت سایت
مهندس کرمیتاجر Read More
تجربه ی داشتن یک وبسایت عالی با نتایج خوب در موتورهای جستجو رو با شرکت ساخت سایت تجربه کردم.
پارساهنرمند Read More
مشورتهای شما در رشد ما بسیار موثر بود که نشان از مدیریت خوب، اخلاق و تعهد حرفه ای داره و به بقیه هم شمارو توصیه می کنم. خیلی ازتون سپاسگزارم و براتون آرزوی پیشرفت بیشتر میکنم.
Previous
Next

فرایندهای موجود در طراحی سایت

داشتن یک طراحی وب مناسب چالش های مختلف را حل می کند. مانند، به مردم کمک می‌کند محصول/خدمات را درک کنند، پیوندهای عاطفی بیشتری ایجاد کنند، تعاملات را افزایش دهند، و غیره. خدمات طراحی رابط کاربری به شما کمک می‌کند تا رابط‌های بصری جذاب و بصری برای محصولات دیجیتال ایجاد کنید که تجربه کاربر را افزایش می‌دهد و تعامل را افزایش می‌دهد.
معرفی هویت برند با وبسایت یعنی به خوبی معرفی برند و محصولات یا خدماتی که قرار است ارائه دهد، از طریق یک سایت زیبا و جذاب. هویت برند شامل شناخت دقیق از مشتریان، محصولات یا خدمات، رسانه های ارتباطی، نوع طراحی و سبک نوشتاری، شناسایی هدف گروهی و بسیاری از عوامل دیگر است. صفحه اصلی وبسایت معمولاً در برگیرنده لوگو، رنگ بندی، فونت، تصاویر و سبک هدایت کاربر است که کلیت یک هویت را انعکاس می دهد.


نیاز به طراحی سایت دارید؟ تماس بگیرید

سوالات متداول در زمینه طراحی وبسایت



آیا سایتی که طراحی می شود به صورت ریسپانسیو هست؟

بله، سایت هایی که توسط شرکت ساخت سایت طراحی می شود تماما ریسپانسیو هستند و در تمامی دستگاه ها نمایش داده می شوند.



هزینه طراحی یک وب سایت جدید چقدر است؟

یک پاسخ واحد برای این سوال وجود ندارد. یک طراحی وب سایت بر اساس نیازهای هر پروژه جداگانه بیان می شود. هر وب سایت منحصر به فرد است و به اجزای مختلف نیاز دارد. ما وب سایت های سفارشی را به طور خاص برای کسب و کار کوچک شما طراحی و توسعه می دهیم. ما سوالات زیادی می‌پرسیم، نیازهای شما را ارزیابی می‌کنیم و بر اساس آن ارزیابی به شما پیشنهاد می‌دهیم.



چه مدت طول می کشد تا یک وب سایت طراحی شود؟

به طور متوسط، ما برای یک وبسایت بین 2 تا 6 هفته نیاز به زمان داریم. اما سرعت هر پروژه توسط هر مشتری تعیین می شود. چه مقدار ورودی می توانید در مراحل اولیه ارائه دهید، در دسترس بودن شما با بازخورد، مدت زمان آماده شدن محتوا – همه اینها بر سرعت تکمیل تأثیر می گذارد. نیازهای عملکردی نیز ممکن است نقش داشته باشند – سایت های پیچیده تر به زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارند.



آیا شما فقط وب سایت های وردپرسی ایجاد می کنید؟

بله. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای عالی است که اکنون بیش از 30 درصد وب را در اختیار دارد. سهم بزرگ آن در بازار به دلیل انعطاف پذیری و سهولت استفاده آن است. نگران نباشید، ما به شما یاد می دهیم که چگونه آن را مدیریت کنید و در این راه به شما کمک می کنیم.



آیا سپردن کار به شما باید در شهر شم باشم؟

خیر، ما با مشتریان در سراسر جهان کار می کنیم. کل تیم ما از راه دور  با شما کار می کند و به ما امکان می دهد تا مشتریان زیادی را از سراسر ایران و جهان داشته باشیم.



آیا سایتم را پشتیبانی می کنید؟

ما می توانیم! ما برای بسیاری از مشتریان خود پشتیبانی مداوم ارائه می دهیم. بسته های پشتیبانی وردپرس ما را بررسی کنید.



آیا وب سایت من سازگار با موبایل خواهد بود؟

کاملا! داشتن یک وب سایت سازگار با موبایل مهم تر از همیشه است! ما سخت کار می کنیم تا مطمئن شویم وب سایت شما در دستگاه های مختلف عالی به نظر می رسد.



برای طراحی سایت کی پرداخت کنم؟

برای اکثر پروژه‌ها، پرداخت‌های مساوی در شروع، میانه و پایان پروژه انجام می‌شود، اما ما می‌توانیم با شما همکاری کنیم تا برنامه‌ای تنظیم کنیم که نیازهای شما را برآورده کند. ما می‌دانیم که این یک سرمایه‌گذاری بزرگ است و می‌خواهیم به شما در بودجه‌بندی هزینه‌ها به هر شکل ممکن کمک کنیم.

0
نفر برای طراحی به ما اعتماد کردند
0
مشاوره طراحی سایت داشتیم
0
طراحی سایت

3 دیدگاه دربارهٔ «طراحی سایت حرفه ای مطابق با استانداردهای 2023»

  1. سلام
    علاوه بر قیمت ثبت و تمدید دامنه مهم اینه دامنه های ما جایی باشند که اون شرکت قدرت محافظت از دامنه های مارو داشته باشه.
    ممکنه یهو تحریم بشیم و همه دامنه هامون بپره.
    البته شرکت های معرفی شده شرکت های معتبر و خوبی هستند

  2. بهترین شرکت طراحی و سئو سایت در ایران بودند. کسب و کار من با تیم ساخت سایت رونق گرفت.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا