طراحی سایت مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد ، به واسطه اینکه خراسان و شهر مشهد از مهم ترین شهرهای اقتصادی و فرهنگی ایران و جهان اسلام است بر کسی پوشیده نیست و فعالیت طراحی سایت در مشهد روز به روز در حال توسعه می باشد. بنابراین نیاز به طراحی سایت برای کسب و کار ها هم رو به افزایش است .

چرا طراحی سایت در مشهد؟

امروزه با توجه به شرایط کسب وکار ، داشتن یک وب سایت برای معرفی خدمات یا محصولات امری مهم و اجتناب ناپذیر است . شاید صاحبان کسب و کارهای سنتی ، نیاز به داشتن یک سایت را حس نکرده اند و اهمیتی به حضور درفضای کسب و کار آنلاین را نمی دهند اما واقعیت امر این است که عمر کسب و کار سنتی رو به افول است و مشتریان برای خرید یک محصول ،معمولا در اینترنت به دنبال آن می گردند و مرجع آن ها اینترنت شده است سپس محصول خود را با توجه به نوع سایت و شیوه ارائه محصول توسط هر سایتی اقدام به خرید می کنند.

طراحی سایت در مشهد توسط کارشناسان و متخصصان طراحی سایت به راحتی قابل اجرا می باشد. فقط با کمی جستجو در گوگل به راحتی قادر خواهید بود تا شرکت مناسب برای آماده سازی سایت خود پیدا کنید .شرکت طراحی سایت ساخت سایت در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت و سطح کارایی پروژه ی طراحی سایت را به شما تحویل خواهد داد.

طراحی سایت در مشهد
طراحی سایت در مشهد

هزینه طراحی سایت مشهد

قیمت طراحی سایت در مشهد تفاوتی با سایر شهر های کشور ندارد ولی به عوامل زیادی بستگی دارد مانند :

  • هزینه هاست و دامنه
  • هزینه طراحی سایت
  • هزینه سئو سایت
  • هزینه پشتیبانی سایت
  • و …

هزینه هاست و دامنه

دامنه همان آدرس سایت شماست.دامنه ‌های مختلفی وجود دارد مانند .ir و.com . این هزینه جدا از هزینه طراحی سایت دریافت می‌گردد و از 10 هزار تومان تا 200 هزار تومان در حال حاضر متغییر است. لازم به ذکر است که هزینه دامنه به صورت سالیانه محاسبه می‌شود.

هاست به فضای گفته می‌شود که شما در آن اطلاعات سایت خود را بارگذاری می ‌کنید. قیمت این فضا بسته به میزان آن متغییر است، هرچند هزینه هاست جدا از طراحی سایت محاسبه می‌شود اما در برخی مواقع طراحان سایت این هزینه را در فاکتور طراحی سایت شما می‌ آورند.

هزینه طراحی سایت

این مورد خود به عواملی بستگی دارد مانند طراح گرافیست ، طراح قالب ، کد نویس ، یا طراحی با وردپرس و…
یکی از مواردی که در قیمت گذاری طراحی سایت در مشهد اهمیت دارد، هزینه طراحی قالب سایت است. هزینه طراحی قالب بسته به طرح دلخواه شما می‌ توانید متفاوت باشد. قالب سایت های فروشگاهی به دلیل پیچیدگی بالا در طراحی قالب از هزینه بالاتری برخوردار هستند.

سایت شما می تواند با کدنویسی آماده شود که معمولا زمان و هزینه بیشتری به دنبال دارد و یا با نرافزار های مدیریت محتوا یا همان وردپرس طراحی می شود که در ادامه توضیحات کامل را خواهیم داد .

هزینه سئو و بهینه سازی

طراحی سایت در مشهد تازه قدم اول کار است .شما برای افزایش بازدید از سایتتان که فروش بیشتری را هم به دنبال خود دارد باید اقداماتی را انجام دهید .یکی از این خدمات سئو است که ساخت سایت زیر نظر متخصصین حرفه ای می تواند به شما ارائه دهد .

هزینه پشتیبانی

شما برای نگهداری سایت خود در مشهد می توانید به طور رایگان از آموزش های ساخت سایت بهره ببرید یا با اعتماد به ما با پرداخت هزینه ماهیانه از پشتیبانی ها و بروزرسانی های 24 ساعته استفاده نمایید .

افزایش بازدید سایت در مشهد

راه اندازی یک سایت اولین و مهم‌ترین قدم برای ایجاد یک کسب‌وکار آنلاین یا شروع یک کار استارتاپی است. برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار باید خود را به جامعه هدف یا عموم جامعه معرفی کنید.
ساده‌ترین راه برای آشنایی بیشتر مردم افزایش بازدید از سایت است.


با داشتن یک سایت موفق در زمینه طراحی گرافیکی و محتوای قوی می ‌توانید برای خود بازدید کننده وفادار ایجاد کنید. موضوعی که مهم‌تر از بازدید سایت است داشتن بازدید کنندگان وفادار است این افراد دلیلی بر افزایش موفقیت شما در کسب و کار هستند.

از دیگر نکات مهم بعد از طراحی سایت مشهد، رتبه سایت است که با افزایش بازدید رابطه مستقیم دارد .ساخت سایت با جمع آوری تیم متخصص به راحتی شما را در این امر یاری می کند .

طراحی سایت در مشهد

انواع طراحی وب سایت

انواع مختلف وب سایت ها در طراحی وب سبک منحصر به فرد خود را می طلبند.

سایت های تجارت الکترونیکی وجود دارند که برای فروش محصولات یا خدمات طراحی شده اند. کسب و کارهای کوچک وب سایت هایی ایجاد می کنند تا استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و برند خود را به صورت آنلاین ایجاد کنند.

طراحان و هنرمندان از سایت های نمونه کار برای به نمایش گذاشتن آثار خود و جذب مشتری استفاده می کنند. وبلاگ ها به افراد و برندها این امکان را می دهند که بینش های منحصر به فرد را مستقیماً برای مخاطبان خود منتشر کنند. و وب سایت های شخصی برای بازاریابی خود برای کارفرمایان بالقوه عالی هستند.

بیایید پنج نوع از محبوب ترین های وب سایت را به همراه بهترین روش ها برای طراحی آنها و الگوهای مفید برای شروع کار بررسی کنیم.

 1. وب سایت های تجارت الکترونیک

وب سایت های تجارت الکترونیک به کاربران امکان خرید و خرید محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین می دهند.

دیجی کالا، بامیلو و سایر خرده‌فروشانی که محصولات را از طریق فروشگاه آنلاین می‌فروشند، نمونه‌های خوبی از سایت‌های تجارت الکترونیک هستند.

این وب‌سایت‌ها با استفاده از کارت اعتباری، سرویس پرداخت پلت فرم تجارت الکترونیک را آسان می‌کنند.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک 


انواع مختلف طراحی وب سایت عناصر مختلف مخصوص به خودش را می طلبد. هنگام ساخت یک وب‌سایت تجارت الکترونیک، به جزء سبد خرید که به کاربران اجازه اضافه و حذف کردن محصولات و همچنین امکان قیمت‌گذاری میدهد و پیشنهادات پیشنهادی و تخفیف روزانه را که ایجاد می کنید، شما به یک درگاه پرداخت نیاز دارید تا کاربران بتوانند تراکنش های خود را تکمیل کنند.

همانطور که به طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود نزدیک می شوید، مهم است که به نحوه تعامل بازدیدکنندگان با سایت شما فکر کنید. به احتمال زیاد، در آینده می خواهید تخفیف ها و تبلیغاتی ارائه دهید، بنابراین این قابلیت را از همان ابتدا در سایت خود ایجاد کنید.

برای مشتریان بالقوه آنچه را که می خواهند با کمترین کلیک پیدا کنند را به آسانی در دسترس قرار دهید. می‌توانید با تقسیم کردن محصولات موجود در فروشگاه تجارت الکترونیک خود به دسته‌هایی که بازدیدکنندگان می‌توانند بر اساس آن فیلتر کنند، تجربه خرید را ساده نگه دارید. گنجاندن قابلیت جستجوی قوی نیز یک لمس خوب از محصولات است.

عکس محصول را فراموش نکنید. بسیاری از انواع مختلف وب‌سایت‌ها به عکاسی عالی متکی هستند، اما برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، عکس‌های شما می‌توانند فروش شما را افزایش یا شکست دهند.

برای اطمینان از اعتماد به برند خود از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید و تا جایی که می توانید معاملات فعلی خود را در صفحه اصلی به نمایش بگذارید.

2. وب سایت های شخصی

وب‌سایت‌های شخصی برای افرادی است که می‌خواهند در فضای آنلاین حضور داشته باشند تا نظرات خود را بیان کنند، به فرصت‌های شغلی کمک کنند یا برند شخصی خود را ایجاد کنند.

اکثر وب سایت های شخصی نسبتاً ساده هستند و دارای تصاویر و متن زیادی هستند. از آنجایی که وب‌سایت‌های شخصی به صورت دستی با دوستان، خانواده و همکاران به اشتراک گذاشته می‌شوند، معمولاً به هیچ ابزار تولید سرنخ یا SEO نیاز ندارند.

با این حال، اگر قصد دارید از وب سایت خود برای معرفی خود به عنوان یک حرفه ای استفاده کنید، مطمئناً بهینه سازی محتوای خود برای نمایش در موتورهای جستجو   ضرری ندارد.

طراحی سایت شخصی 


برای این نوع وب سایت، عناصر طراحی واقعاً به هدف وب سایت شخصی شما بستگی دارد. آیا سایت چیزی است که فقط برای سرگرمی با دوستان و خانواده به اشتراک می گذارید یا در تلاش برای ایجاد یک برند هستید؟ اگر دومی باشد، باید ظاهر و احساس قابل تشخیص برای برند شخصی خود ایجاد کنید. 

در مرحله بعد، تصمیم بگیرید که آیا خدمات را از طریق سایت خود می فروشید یا از آن به عنوان مکانی مرکزی برای حضور آنلاین خود استفاده می کنید. برای مورد اول، باید صفحات فرود را با بسته های خدمات مختلف تنظیم کنید. در مورد دومی، می‌توانید تنها با افزودن اطلاعات تماس خود و تشویق مشتریان بالقوه به تماس، خلاص شوید. 

صرف نظر از اینکه وب سایت شما برای کسب و کار یا تفریح ​​است، یک وبلاگ شخصی می تواند یک افزونه خوب باشد. به این ترتیب، می توانید سایت خود را با به اشتراک گذاشتن افکار خود در زمینه تخصص خود به طور مکرر به روز کنید یا زندگی خود را از طریق پست های وبلاگ به اشتراک بگذارید.

طراحان وب مسئول طراحی و ساخت رابط، ناوبری و زیبایی شناسی وب سایت ها برای مشاغل و مشتریان هستند.

طراحان وب که احتمالاً در تیم فناوری اطلاعات یک سازمان یا برای یک آژانس طراحی دیجیتال که به مشتریان خدمات ارائه می دهد کار می کنند، باید دارای طیف وسیعی از مهارت ها و کیفیت باشند.

شرح شغل طراح وب باید از کاندیداهایی بخواهد که در بهترین شیوه طراحی خبره و متخصص باشند، نیازهای کاربر و مشتری را درک کنند، و ارتباط دهندگانی عالی باشند.

وظایف شرکت طراح وب در مشهد (مسئولیت های شغلی)

شرح شغل طراح وب که به مهارت های فنی و خلاقانه نیاز دارد، برخی از این وظایف را در زیر برای شما آورده ایم:

  • طراحی صفحات فرود جذاب و واکنش گرا
  • ادغام برنامه های CMS مشتری و فید داده ها در وب سایت ها
  • بهینه سازی سایت ها برای حداکثر سرعت و مقیاس پذیری
  • بکارگیری بهترین روش صنعت و طراحی از طریق فرآیند ساخت وب سایت
  • انجام تست وب سایت
  • برقراری ارتباط با توسعه دهندگان Back-end برای اطمینان از اینکه منطق وب و برنامه به درستی یکپارچه شده است
  • اطمینان از عملکرد و پایداری وب سایت در دستگاه هایی مانند دسکتاپ، موبایل، تبلت
  • کار با تیم های بازاریابی و تحقیقاتی برای ترکیب عناصر برند و یافته های تحقیقات بازار مرتبط در وب سایت
  • ارائه پشتیبانی داخلی و خدمات مشتریان خارجی در طول فرآیند ساخت و راه اندازی وب سایت

شرایط شغلی طراح وب در مشهد

گواهینامه ها، دیپلم ها و مدارک تحصیلی همگی می توانند به عنوان “ترجیح” در شرح شغل طراح وب ذکر شوند و ضروری نیستند.

معمول است که داوطلبان طراحی وب خودآموخته باشند، یا آموزش های حین کار را برای توسعه مهارت های کلیدی و کسب تجربه با برنامه های کاربردی تخصصی گذرانده باشند. در صورت درخواست مدرک رسمی، زمینه های تحصیلی مربوطه عبارتند از:

  • طراحی وب سایت
  • رسانه دیجیتال
  • فناوری اطلاعات
  • علم یا علوم کامپیوتر
  • طراحی گرافیک

با این حال فهرست کردن نرم افزارها و برنامه هایی که نامزدها باید در آنها مهارت داشته باشند بسیار مهم است. برخی از آنها در زیر فهرست شده اند. درخواست حداقل سه سال تجربه نیز توصیه می شود.

  • HTML
  • CSS
  • جی کوئری
  • جاوا اسکریپت
  • Adobe Suite – Photoshop، Illustrator، InDesign
  • یکپارچه سازی وب API
  • تجربه در تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI)

طراحی وب سایت در مشهد به همراه بهینه سازی رایگان

4.9/5 - (10 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا