آموزش سئو خارجی

آموزش سئو خارجی (اف پیج) + off page seo چیست؟

سئوی خارج از صفحه (OFF PAGE SEO) درباره هر چیزی است که مستقیماً بعد از طراحی سایت در وب سایت شما اتفاق نمی افتد. بهینه سازی سایت شما سئو داخلی نامیده می شود و شامل مواردی مانند ساختار سایت، محتوا و بهینه سازی سرعت می باشد.

سئوی خارج از صفحه (سئوی اف پیج)، از جمله موارد دیگر، ایجاد لینک، رسانه های اجتماعی و سئوی محلی است. یا به عبارت دیگر، ایجاد ترافیک برای سایت خود و نشان دادن کسب و کار شما به کاربران وب مانند تبلیغات واقعی. در این پست به این سوال پاسخ می دهیم که سئوی خارج از صفحه چیست؟

سئو سایت از دو بخش سئو داخلی و سئو خارج از صفحه تشکیل شده است. سئوی خارج از صفحه، مجموعه ای از اقدامات است که در آن می توانید رتبه سایت خود را در موتور جستجوی گوگل با استفاده از سایت های دیگر بهبود بخشید.

سئو خارج از صفحه چیست؟

ممکن است هنگام سئو سایت خود به لینک ها فکر کرده باشید. پیوند بخشی غیرقابل انکار سئوی خارج از صفحه سایت است، اما همه چیز نیست.

سئوی خارج از صفحه سایت به تمام فعالیت هایی اطلاق می شود که در خارج از سایت شما انجام می شود تا رتبه سایت شما بهبود یابد و سایت شما بهتر شود. اینها شامل لینک ها، استراتژی های شبکه های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ و موارد دیگر است.

به عنوان مثال، اگر یک پست وبلاگ عالی می نویسید و یک اینفلوئنسر آن را به صفحه شما پیوند می دهد، یک فعالیت سئوی خارج از سایت را با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ انجام داده اید.

اما سوال اصلی این است که آیا سئوی خارج از سایت به رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو کمک می کند؟

سئوی خارج از سایت به موتورهای جستجو مانند گوگل می گوید که دیگران در مورد وب سایت شما چه احساسی دارند. هر چه لینک های با کیفیت و نظرات مثبت سایت شما بیشتر باشد، احتمال اینکه گوگل سایت شما را در نتایج جستجو رتبه بندی کند بیشتر می شود.

سئو خارجی (off page seo) چیست؟

آموزش سئو خارج از صفحه (off page seo)
off page seo اف پیج سئو یکی از تکه های پازل بهینه سازی میباشد.

وقتی روی سئوی درون صفحه تمرکز می کنید، تمام تلاش خود را می کنید تا سایت خود را عالی کنید. شما محتوای عالی می نویسید، ساختار سایت محکمی دارید و سایت موبایل شما تنها در چند ثانیه بارگیری می شود که همه ی این فاکتور ها در دنیای سئو خوب است. از سوی دیگر، سئوی خارج از صفحه یا سئوی اف پیج به شما کمک می کند تا آن انبوهی از بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه را جذب کنید که این دو، بخش مهم و جدایی ناپذیر از یک پازل هستند.

با نوشتن محتوای باکیفیت می‌توانید در موتورهای جستجو رتبه‌بندی کنید، اما با گرفتن چند سایت عالی و مرتبط برای پیوند دادن به آن محتوا، این شانس را افزایش می‌دهید که در نهایت چند رتبه بالاتر شوید. همین امر در مورد ایجاد برند شما و ایجاد اعتماد نیز صدق می کند. این فقط در سایت شما اتفاق نمی افتد، بلکه بیشتر در خارج از سایت اتفاق می افتد.

این نه تنها برای شما مهم است که برای عبارت جستجوی خود رتبه بالایی کسب کنید، بلکه ایجاد اعتماد و احساس اقتدار نیز می باشد. شما باید به نظر بهترین نتیجه جستجو باشید، نه تنها از نظر فنی و محتوایی، بلکه در واقعیت نیز. محبوبیت، کیفیت و ارتباط همه چیز هستند.

آموزش سئو خارج از صفحه (off page seo) آف پیج سئو
سئو خارج از صفحه مربوط به خارج از وب سایت شما میباشد.

بخش بزرگی از سئو خارجی به لینک بیلدینگ مربوط می شود:

پیوندها چسبی هستند که وب را کنار هم نگه می دارند. موتورهای جستجو از کمیت و کیفیت لینک ها برای تعیین میزان ارزش یک محتوا یا سایت شما استفاده می کنند. اگر در مورد قرار گرفتن در صدر رتبه بندی گوگل جدی هستید، دریافت لینک های با کیفیت همیشه یک تاکتیک عالی بوده است.

ما کاملاً به اهمیت پیوندها اعتقاد داریم. البته شما به موارد خوب نیاز دارید. لینک ها را نخرید و مراقب باشید که به کجا و چگونه به شما پیوند داده شده است. ما چندین راهنما در مورد چگونگی دریافت لینک های با کیفیت برای سایت خود و کارهایی که نباید هنگام ایجاد لینک انجام دهید، نوشته ایم.

رسانه های اجتماعی (social media) تا حدی کمک می کنند

به خودی خود، رسانه های اجتماعی برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو ضروری نیستند. با این حال، فرصتی منحصر به فرد برای ارتباط با مشتریان و بازدیدکنندگان بالقوه به شما می دهد.

همانطور که دیوید میهیم در مجموعه پست‌های حماسی رتبه‌بندی کسب‌وکار محلی شما نوشت: «فعال بودن» در رسانه‌های اجتماعی واقعاً به دیده شدن جستجوی محلی شما کمک نمی‌کند و حتی اگر در رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب باشید، بعید است که محبوبیت مستقیماً به رتبه‌بندی جستجوی محلی بالاتر تبدیل شود.

شما در درجه اول باید تلاش‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی بر جذب مشتریان خود با محتوای جالب، تبلیغات (در صورت مرتبط بودن)، و نظرسنجی‌ها و مکالمات متمرکز کنید که تمایل آنها را به برند شما افزایش می‌دهد. شما می توانید وب سایت خود را تا حدی ارتقا دهید، اما به طور کلی، بهبود در رتبه بندی محلی شما از عوامل دیگری ناشی می شود.

سئوی محلی نیز سئوی خارج از صفحه محسوب خواهد شد.

اگر کسب و کار شما محلی گرا است، سئوی محلی ضروری است. برای مشاغل محلی، بخشی از سئوی خارج از صفحه واقعاً سئوی حضوری است. بازاریابی دهان به دهان نقش مهمی در جذب افراد به کسب و کار شما دارد. نه فقط این، مشتریان خوشحال می توانند نظراتی را به صورت آنلاین ارائه دهند که Google – و سایر مشتریان بالقوه – می توانند از آنها استفاده کنند تا ببینند شما چقدر در کار خود خبره و مشتری مدار هستید.

انواع رسانه های اجتماعی:

  • اینستاگرام
  • لینکدین
  • Reddit
  • medium

سئو خارجی مکمل سئو داخلی میباشد و 70 درصد فرایند سئو در داخل صفحه انجام میشود و 30 درصد مابقی در سئو خارجی خلاصه شده.

طراحی سایت

سئوی خارج از صفحه بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئوی شما است

همانطور که نشان دادیم، سئوی خارج از صفحه مکملی برای سئوی درون صفحه میباشد. هر دو دست به دست هم می دهند و رتبه شما را در SERP گوگل بالا میبرند. شما باید بر روی لینک سازی، برندسازی و تلاش های ظاهری خود تمرکز کنید تا بهترین استفاده را از سئوی خود ببرید. شما می‌توانید سایت خود را هرچه می‌خواهید بهینه کنید، اما اگر به عنوان مقصدی با کیفیت برای مردم تلقی نشود، کار خوبی نخواهید کرد.

معرفی چند وبسایت که میتوانید از اآنها در بخش سئو خارجی کمک بگیرد:

perceptevernotevirgoolblog skytebyan

استراتژی های سئو خارج از صفحه

  1. داشتن استراتژی لینک سازی داخلی در استراتژی Off page SEO سایت
    آیا می خواهید بک لینک های بیشتری دریافت کنید؟ برای این کار ابتدا باید لینک های داخلی خود را بهبود بخشید. یک استراتژی لینک سازی داخلی قوی سایت شما را برای لینک های خارجی آماده می کند. این کار مانند یک قیف است. اگر شخصی از طریق بک لینک یا لینک به سایت شما می‌پیوندد، باید مطمئن شوید که صفحه سایت شما برای هدایت آن به سایر صفحات سایت بهینه شده است. استراتژی سئوی خارج از صفحه باید شامل یک استراتژی پیوند داخلی قوی باشد.
  1. داشتن استراتژی بک لینک قوی
    برای داشتن سئوی خارج از سایت قوی و دریافت بک لینک های قوی و با کیفیت برای سایت خود باید یک استراتژی بک لینک قوی داشته باشید.
  1. محتوای با کیفیت بالا و پایدار ایجاد کنید
    من می دانم که قبلاً این توصیه را به شما داده شده است تا آن را به طور کلی در سئو داخلی سایت خود اعمال کنید. اما مسئله این است که اگر می خواهید به سایت خود لینک دهید، باید دلیلی برای این کار به آنها ارائه دهید. تولید محتوای با کیفیت بهترین دلیل برای این امر است.
  2. خود را به عنوان یک رهبر فکری تعریف کنید
    اگر برای اولین بار یک تخصص ایجاد کنید، رابطه قوی تر و با کیفیت تری با مخاطبان خود خواهید داشت.

هرچه تخصص بیشتری ارائه دهید، محتوای شما ارزشمندتر خواهد بود. در نهایت، این به افراد بیشتری امکان می‌دهد آن را به اشتراک بگذارند و به آن پیوند دهند. برای ایجاد رهبری فکری، باید مطمئن شوید که محتوای شما معتبر و مرتبط است.

  1. نقل قول، مصاحبه و غیره.
    اگر می‌خواهید نام خود را برای مخاطبانتان بشناسانید، مردم را به انجام مصاحبه و خواندن نقل قول تشویق کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا محتوای خود را متناسب کنید، بلکه اعتبار نام شما را افزایش می دهد و مخاطبان جدیدی ایجاد می کند و مخاطبان شما بیشتر به سایت شما لینک می دهند.

این نیز برعکس عمل می کند. برای مثال، اگر نیاز به جمع‌آوری نظرات کارشناسان و نقل قول‌های کارشناسان صنعت خود دارید، می‌توانید با آنها تماس بگیرید و فرصتی برای تبادل لینک با سایت آنها بخواهید.

  1. حضور قوی در رسانه های اجتماعی برای بهبود سئوی خارج از صفحه سایت

گوگل گفته است که هیچ رسانه اجتماعی تاثیر مستقیمی بر رتبه سایت و سئو داخلی ندارد. اما مطمئناً می تواند به طور غیر مستقیم به سئوی خارج از سایت کمک کند. می توانید یک محتوای عالی بنویسید و آن را در فیس بوک ، توییتر ، لینکدین و سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این می تواند لینک های زیادی برای شما داشته باشد و همانطور که می دانید لینک ها یک عامل رتبه بندی مستقیم هستند. در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ، تعداد لینک ها و تعداد لینک هایی که به اشتراک می گذارند، رتبه سایت را افزایش می دهد.

برای بهره مندی از مزایای غیرمستقیم شبکه های اجتماعی به یک استراتژی جامع، حضور فعال و برنامه محتوای قوی نیاز دارید.

  1. لینک های اینفلوئنسر برای سئو سایت خارج از صفحه
    اینفلوئنسر کیست؟
    کسی که در شبکه های اجتماعی فالوورهای زیادی دارد، پست هایش در معرض صدها یا حتی هزاران نفر قرار می گیرد، توسط مخاطبان زیادی به اشتراک گذاشته می شود و لایک و کامنت دریافت می کند.

با استفاده از بازاریابی موثر یا اینفلوئنسر مارکتینگ می توانید به مخاطبان زیادی دست پیدا کنید. این نوع بازاریابی، بازاریابی انعطاف‌پذیر است و به شما کمک می‌کند تا برند خود را به مخاطبان جدیدی برسانید.

تصور کنید اگر شخصی که به آن اعتماد دارید، یک برند جدید را به شما توصیه کند، احتمالاً به آن برند گوش می دهید و از آن برند استفاده می کنید.

این هسته اصلی اینفلوئنسر مارکتینگ است و معمولاً شامل یک فرآیند 3 مرحله‌ای است:

تشخیص آنفولانزا
اینفلوئنسر بگیرید
آنها را متقاعد کنید که در یک یا چند محتوای شما شرکت کنند و به اشتراک بگذارند

  1. نظر دادن و تعامل با وبلاگ ها و انجمن ها
    این رویکرد به رهبری فکری مربوط می شود. در واقع، ارسال نظرات در وبلاگ ها به طور خودکار برای شما بک لینک نمی آورد، اما باعث می شود برند شما در انجمن ها و وبلاگ های مهم شناخته شود.

بنابراین سعی کنید محبوب ترین وبلاگ ها را در صنعت خود شناسایی کنید و نظرات خود را در آنجا قرار دهید. ارسال نظرات در انجمن ها و وبلاگ های محبوب ممکن است شما را به یک وبلاگ نویس تبدیل کند و همچنین بر خوانندگان وبلاگ تأثیر بگذارد. درگیر شدن در گفتگوهای صنعتی به شما کمک می کند تا با اینفلوئنسرها در تماس باشید و در آینده بتوانید به سایت شما لینک دهید.

  1. یک کمپین برای SEO Off page سایت خود ایجاد کنید
    خیلی خوب است اگر محتوای جالبی ایجاد کرده باشید، اما کارتان تمام نشده باشد.

مطمئن شوید که با ایجاد یک کمپین بازاریابی دیجیتال به افراد مناسب دسترسی دارید. اگر در گفتگوهای مربوط به صنعت خود در رسانه های اجتماعی شرکت می کنید، باید از برخی از آنفولانزای اصلی آگاه باشید و مهمتر از همه از حضور خود آگاه باشید. با کمی تحقیق می توانید وبلاگ نویسان و رهبران فکری زیادی را در صنعت خود بیابید. وقتی مطلبی را در یک وبلاگ معتبر پیدا کردید، آن وبلاگ و ایمیل را در نظر بگیرید یا برای آنها پیام ارسال کنید تا ببینید آیا علاقه مند به اشتراک گذاری پست شما هستند یا خیر. به یاد داشته باشید که یک ایمیل اصلی همیشه می تواند نادیده گرفته شود و در آنجا خاتمه یابد، بنابراین همیشه ایمیل های بعدی را آماده کنید.

  1. با افراد مناسب تماس بگیرید
    برای پیگیری آنچه در بالا گفته شد، باید افراد مناسب را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید.

برای انجام این کار به تحقیقات اولیه نیاز دارید. شما باید مطمئن شوید که تسلط شما بیشتر از یک کاربر معمولی با چندین فالوور است. توجه داشته باشید که این تأثیرگذاران چه کسانی هستند و چقدر دنبال کنندگان آنها مشتاق هستند. فقط به این دلیل که شخصی در صنعت مورد نظر شما کار می کند، لزوماً به این معنی نیست که مخاطبان هدف شما دقیقاً همان چیزی هستند که انتظار دارید. پس برای شناسایی این افراد و شناسایی تأثیرگذاران وقت بگذارید. هنگامی که فرد مناسب را پیدا کردید، زمان تماس فرا رسیده است.

فقط به آنها ایمیل ندهید تا با آنها ارتباط برقرار کنند، به وب سایت آنها بروید و اطلاعاتی در مورد شناسایی افرادی که قرار است به شما در پیوند دادن به سایت خود در صفحه آنها کمک کنند، بیابید.

  1. استفاده از وبلاگ مهمان برای بهبود سئوی خارج از صفحه سایت
    وبلاگ نویسی مهمان یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد لینک است. برای شروع، باید چند مرحله را دنبال کنید:

تفکر خود را شناسایی کنید.
وبلاگ خود را با پست های با کیفیت مرتبط با صنعت خود پر کنید.
وبلاگ نویسان برتر در صنعت خود و نشریاتی را که به عنوان وبلاگ مهمان پست می کنند، بیابید.
برای تبادل لینک با وبلاگ های مرتبط ارتباط برقرار کنید.
اینها مواردی است که باید برای یک وبلاگ مهمان در نظر بگیرید. هنگامی که تعدادی از این وبلاگ ها و وبلاگ نویسان را پیدا کردید، در مورد اشتراک گذاری داستان، تبادل لینک و وبلاگ نویسی مهمان با آنها صحبت کنید.

به یاد داشته باشید که کیفیت پست ها در این مرحله بسیار مهم است. برای ایجاد یک پست مهمان با کیفیت وقت بگذارید.

  1. از فیلم ها استفاده کنید

بر کسی پوشیده نیست که ویدیوها جدیدترین محتوای تولید شده این روزها هستند. یوتیوب به تنهایی روزانه بیش از 30 میلیون بازدید دریافت می کند.

ببینید کدام ویدیو برای شما بهترین است.
می توانید به راحتی با تولید محتوای ویدیویی و قرار دادن لینک در کانال شروع کنید. فیلم های شما باید درست مانند سایر محتوای شما بهینه شوند. شما باید کلمات کلیدی را وارد کنید تا مطمئن شوید فیلم های شما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. صفحه خود را با ویدیوهای مرتبط و لینک های محتوای عمیق بسازید و منتظر بک لینک های زیادی باشید.

  1. نمایش اسلاید روشی ارزشمند برای بهبود سئو سایت خارج از صفحه است
    نمایش اسلاید اغلب نادیده گرفته می شود، اما می تواند یک ارزش افزوده برای برنامه های SEO خارج از سایت شما باشد.

دلیلش این است که گوگل نمایش اسلاید را دوست دارد. بنابراین مطمئن شوید که حساب شما با کلمات کلیدی و لینک های داخلی و همچنین سایر حساب های شبکه های اجتماعی بهینه شده است.

  1. عملکرد را برای شناسایی محتوای مشابه نظارت کنید
    پست‌های تابعی به دلایل مختلفی بسیار مفید هستند، مهم‌تر از همه به این دلیل که شما را در جریان رویدادهای صنعت خود قرار می‌دهند. اما فراتر از آن، این یک راه عالی برای نظارت بر اخبار مربوط به صنعت شما و ایجاد پست های مناسب است. این به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان جدید و جوان تری برسید.
  2. برای بهبود سئوی خارج از صفحه سایت، لینک های سایت خود را زیر نظر داشته باشید
    برای اینکه بتوانید یک سایت سئوی آف پیج قوی داشته باشید، باید تعداد بک لینک های دریافتی و هر کدام را چند بار پیگیری کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما در پیگیری این موضوع کمک می کند. استفاده از این ابزارها شما را قادر می سازد تا بر تمامی بک لینک های خود نظارت داشته باشید. این به شما امکان می دهد کیفیت لینک ها را کنترل کنید و مطمئن شوید که لینک های مورد نظر شما هستند و در غیر این صورت اصلاحاتی در آنها انجام دهید.
  3. قبل از پیوند، روابط ایجاد کنید

اینجاست که مشارکت گروهی، اظهار نظر و اظهار نظر، کمپین های تبلیغاتی و غیره با هم جمع می شوند. زیرا درست مانند دنیای واقعی، برقراری ارتباط باعث می شود با دیگران ارتباط برقرار کنید و پیوندهای بیشتری و همچنین زبان های مورد نیاز خود را دریافت کنید.

سعی کنید لینک ها یا سایر تکنیک های سئو کلاه سیاه را خریداری نکنید و در عوض سعی کنید به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و از سایت های دیگر شناخته شوید. این کار به شما کمک می کند تا برای سایت خود بک لینک دریافت کنید.

  1. دسترسی به رسانه برای بهبود سئوی Off page سایت
    دسترسی به خبرنگاران و توصیه های آنها راه دیگری برای کمک به بهبود سئو خارج از سایت است.

برخی از سایت ها به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند. شما می توانید از طریق این سایت ها یک شماره ویژه برای خبرنگاران بفرستید و از آنها کمک بخواهید. اگر کار آنها با تخصص شما مرتبط است، می توانید از آنها بخواهید که به سایت شما لینک دهند.

  1. بر محتوای منحصر به فرد تمرکز کنید
    محتوای جذاب همیشه محتوایی است که غیرمنتظره باشد. پس نگران ایجاد چند قطعه طنز در محتوای سایت خود نباشید. محتوایی که احساسات را در مخاطب برمی انگیزد احتمالاً از طریق آنها به اشتراک گذاشته می شود.
  2. ایجاد تصاویر
    اگر می توانید تصاویر با کیفیت بالا (به خصوص اینفوگرافیک) ایجاد کنید، باید این کار را برای بهبود سئو سایت خود انجام دهید. نه تنها به این دلیل که تصاویر سریع حرکت می کنند، بلکه به این دلیل است که 74 درصد از بازاریابان شبکه های اجتماعی از این روش استفاده می کنند که 68 درصد بیشتر از وبلاگ ها و 60 درصد بیشتر از ویدیوها است که منجر به موفقیت می شود. سایت و لینک های شما افزایش می یابد.

سعی کنید تصاویر خود را بهینه کنید. به این ترتیب وقتی کسی تصویر شما را به اشتراک می گذارد، پیوند شما در صفحه ای که تصویر در آن درج شده است، قرار می گیرد.

  1. ارائه تخصص خود به دانشگاه ها

بیشتر توجه گوگل به لینک های با کیفیت و معتبر است. به همین دلیل است که همه به دنبال تولید چنین لینک هایی هستند. پیوندهای علمی و دانشگاهی برای افزایش رتبه شما عالی هستند.

برای این منظور تخصص خود را به دانشگاه ها و کالج ها ارسال کنید. به دنبال هر برنامه ای باشید که به تجارت یا صنعت شما مرتبط است و سعی کنید منابع مرجع مفیدی را ارائه دهید.

  1. لینک های خراب در سایت های دیگر را بررسی کنید
    استراتژی لینک های شکسته با تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل لینک های موجود در سایت دیگر، یافتن لینک های شکسته و تماس با صاحب سایت کار می کند. برای بهره مندی از مزایای این استراتژی، خود را آماده کنید تا شخص دیگری لینک های شکسته را در سایت شما پیدا کند. به این ترتیب وقتی با صاحب سایت تماس می گیرید، می توانید لینک های خراب او را با مقالات خود جایگزین کنید. یا به سادگی پیوندهای خود را جایگزین پیوندهای شکسته خود کنید.

اما چرا این استراتژی کار می کند؟ از آنجایی که هیچ کس لینک های شکسته را دوست ندارد و این لینک های شکسته مشتریان بالقوه یک سایت را از دست می دهند، این استراتژی بسیار خوب عمل می کند.

شما به آنها کمک کرده اید پیوندهای شکسته خود را پیدا کنند و به احتمال زیاد به آنها کمک می کنید.

  1. پست های راهنمایی و مطالعات اولیه ایجاد کنید
    یک پست راهنما (پست مرجع)، تحقیق یا چک لیست می تواند راهی عالی برای ایجاد بک لینک باشد. اگر محتوای شما اصلی و مرتبط باشد، به احتمال زیاد از این طریق لینک دریافت می کنید زیرا اینترنت اکنون به آن محتوا نیاز دارد.

بنابراین اگر با داده های اصلی تحقیق خوبی انجام دهید، وبلاگ نویسان و نویسندگان مطمئناً از آن استفاده می کنند و به آن لینک می دهند. این بدان معنی است که آنها باید به مطالعات و راهنماهای اصلی شما پیوند دهند.

این لزوماً به معنای انجام تحقیقات زیاد و بار بزرگ برای شما نیست، اما می توانید با انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات دقیق این کار را انجام دهید.

  1. یک رویداد ایجاد کنید
    ایجاد یک رویداد یا یک هدیه عالی می تواند راهی عالی برای معرفی کسب و کار شما به مطبوعات باشد. برای انجام این کار باید این اطلاعات رویداد را در سایت خود قرار دهید. این همچنین یک راه عالی برای ایجاد پیوند به صفحه رویداد شما است.
  2. مطلب بنویسید
    این یک راه بسیار ساده است. فقط یک فرم رضایت برای یک محصول مشابه بنویسید تا بتوانید به راحتی به آن لینک دهید. زیرا آنها می خواهند دیگران رضایت شما را از محصولاتشان ببینند و به وب سایت شما لینک دهند.
  3. به دیگران لینک دهید و آنها را از این لینک مطلع کنید

طبیعی است که لینک های دیگران را به محتوای خود اضافه کنید. شما این کار را انجام می دهید زیرا محتوای آنها با محتوای شما مرتبط است یا برای مخاطب مفید است و به حمایت از مقاله شما کمک می کند.

وقتی این کار را کردید، نویسنده را در مورد آن مطلع کنید. این نه تنها به ایجاد رابطه بین شما و آنها کمک می کند، بلکه ممکن است در آینده به سایت شما لینک دهند.

نتیجه گیری: شروع به کار با سئو خارج از صفحه و بهبود سئوی خارج از صفحه سایت
سئوی خارج از صفحه بخشی جدایی ناپذیر از بهینه سازی وب سایت و افزایش بازدید سایت و جذب مخاطب است. استراتژی های ذکر شده در بالا به شما کمک می کند روابطی ایجاد کنید که در نهایت منجر به افزایش لینک ها و افزایش ترافیک وب سایت شما می شود.

ما در اینجا فقط 25 استراتژی را برای شما پوشش داده ایم، اما گزینه های بیشتری وجود دارد که به شما در بهینه سازی سئوی خارج از سایت کمک می کند.

4.8/5 - (9 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا