آموزش الگوریتم رقص گوگل

آموزش الگوریتم رقص گوگل! + Google Dance چیست؟

الگوریتم رقص گوگل یا (Google Dance) یکی از هیجان انگیز ترین و گاهی آزاردهنده ترین الگوریتم های گوگل میباشد

طراحی سایت

الگوریتم رقص گوگل میزان بالای نوسان رتبه صفحه شما میباشد که مدارم تغییر میکند تا تجربه کاربری را در مورد صفحه شما بررسی کند تا در نهایت یک موقعیت ثابت را برای شما در نظر بگیرد. یا به عبارتی  ساده تر الگوریتم گوگل دنس به شما در نتایج فرصت میدهد تا تجربه کاربری را در مورد صفحه بررسی کند.

وقتی شما یک صفحه را در وبسایت خود میسازید بعد از کراول کردن گوگل در نتایج پایینی قرار خواهید گرفت که و اینجا الگوریتم Google Dance صفحه شما را به یکباره در نتایج بالا نمایش میدهد تا واکنش کاربرانش رو نسبت به صفحه شما بسنجد.

اگر الگوریتم گوگل ببیند که افراد روی صفحه شما کلیک می‌کنند، وقت خود را صرف آن می‌کنند و از محتوایی که شما به اشتراک گذاشته اید لذت می‌برند، شما را در آن صفحه تحسین می‌کند و آن را در تصمیم نهایی خود برای رتبه‌بندی شما فاکتور می‌کند.

راه دیگری برای بیان این موضوع این است که گوگل رتبه صفحه شما را تغییر می دهد(بدون اینکه هیچ عامل رتبه بندی دیگری تحت تاثیر قرار گیرد) فقط برای اینکه ببیند چه اتفاقی می افتد.

صفحه شما به طور بسیار بی ثباتی در SERP ها بالا و پایین می رود تا زمانی که Google بتواند تعیین کند که کجا باید آن را به طور “منصفانه” رتبه بندی کند. سپس یا همانجا می ماند یا بسته به کاری که رقبای شما انجام می دهند، به آرامی روند صعودی/پایینی خواهد داشت.

در اینجا نمونه‌ای از سایتی است که ما مدتی آن را ردیابی می‌کردیم و قبل از اینکه در نهایت تثبیت شود، یک Google Dance دیوانه‌وار انجام می‌داد:

آموزش الگوریتم رقص گوگل

google dance چیست؟
google dance چیست؟

این بدان معناست که در ابتدای ساخت و تولید محتوای جدید مثل: (سایت جدید، صفحه جدید، کمپین ایجاد لینک جدید، هر چیزی جدید) نوسان طبیعی است. اجازه بدهید دوباره آن را تکرار کنم ——> نوسان = نرمال


نوسان طبیعی است، و در واقع نوسان خوب است و این نشانه آن است که وب سایت شما مورد توجه “Google” قرار گرفته است.


در ادامه این مقاله می‌خواهم درباره تاریخچه، مثال‌ها و استراتژی عمیق‌تر صحبت کنم اما فکر نکنید که برای درک این که Google Dance چیست؟ نیازی به خواندن ندارید، زیرا واقعاً بسیار ساده است:

الگوریتم رقص گوگل به میزان بالایی از نوسانات اشاره دارد که یک محتوای جدید در وب سایت شما تجربه می کند، در حالی که گوگل تلاش می کند تعیین کند که آن را در چه جایگاهی در فهرست خود قرار دهد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش الگوریتم رقص گوگل! + Google Dance چیست؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا