ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزار های دیجیتال مارکتینگ برای اجرای هرچه بهتر یک کمپین تبلیغاتی، بسیار مهم هستند. امروزه برای اجرای یک کمپین دیجیتال مارکتینگ، باید شناخت خوبی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای آن داشته باشیم. در ادامه بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را برای ایجاد تبلیغات آنلاین موفق به شما معرفی می کنیم. فهرست زیر، لیستی از ابزار های دیجیتال مارکتینگ است که داشتن آن خالی از لطف نیست. لطفاً توجه داشته باشید که فهرست زیر فقط برای سازماندهی ابزارها است و نشان دهنده اولویت آنها نیست. اگر وقت داشته باشیم، می‌توانیم از همه آنها استفاده کنیم.

  • رسانه های اجتماعی ارگانیک
  • رسانه های اجتماعی پولی
  • هدف مجدد از نمایش
  • تبلیغات برنامه ای
  • اقامتگاه ویدیوی
  • ایجاد محتوا
  • ادامه سرپرستی
  • آنالیز وب سایت
  • بهینه سازی موتور جستجو (سئو)
  • بازاریابی وابسته

پلتفرم ها و ابزار های دیجیتال مارکتینگ

پلتفرم canva، چوب دستی جادویی دیجیتال مارکتینگ بینایی

ابزار دیجیتال مارکتینگ
مهم ترین ابزار های دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی بصری به یک حوزه بسیار مهم تبدیل شده است. در این زمینه باید بدانید، که توجه مخاطبان 80 درصد به عکس و 20 درصد به متن جلب می شود. مارکت بصری برای اکثر شرکت ها مهم است و باید آن را در برنامه بازاریابی خود بگنجانند. Canva به کاربران اجازه می دهد از فیلترهای سفارشی برای عکس های خود استفاده کنند، متون را دستکاری کنند، تصاویر را از ابتدا ایجاد کنند، یا بیشتر تصویر، طرح و تصاویر پیش زمینه را به اشتراک بگذارند، همچنین تصاویر مختلف در تصاویر، رسانه های اجتماعی را به راحتی با فناوری کشیدن و رها کردن به دست می آورد.

OptinMonster

یکی از ابزارهای بازاریابی کاربردی در بازاریابی کاربر یابی شماره OptinMonster است. این ابزار دیجیتال مارکتینگ فهرستی از مشترکین را از طریق ایمیل ایجاد می‌کند. این ابزار جالب با قالب‌های فراوان به شما امکان می‌دهد از یک رابط کاربری ساده استفاده کنید و قالب‌ها را به ایمیل تبدیل کنید.

معرفی ابزار های دیجیتال مارکتینگ
معرفی ابزار OptinMonster از دیجیتال مارکتینگ

ThriveCart

این ابزار یک اورکلاکر با یک کلیک با قیف و قابلیت تست A/B است.  ThriveCart  یک پلتفرم کارت خرید جالب است که می تواند با Soft Infusion برای جمع آوری پرداخت ها ادغام شود.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

AgoraPulse

با AgoraPulse، می توانید تمام حساب های اصلی رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنید. فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین! AgoraPulse به شما امکان می دهد پست های خود را برنامه ریزی کنید، فعالیت رسانه های اجتماعی خود را اندازه گیری کنید و دوستان خود را با آزمون ها و مسابقات سرگرم کنید.

ابزار مهم دیجیتال مارکتینگ
از ابزار های دیجیتال مارکتینگ

Traackr

Traackr یک پلتفرم بازاریابی موثر است که به شما امکان می دهد تأثیرگذار باشید. پروفایل ها، روابط و روندهای رسانه های اجتماعی آنها را ارزیابی کنید. Traackr یک پلتفرم عالی برای اینفلوئنسر مارکتینگ است که به شما امکان می دهد تمام روابط اینفلوئنسرهای خود را مدیریت کنید. شما می‌توانید مزایای آنها را برای برند خود به کار ببرید و معیارهای کلیدی عملکرد را برای بازگرداندن پول خود اندازه گیری کنید (KING).

توضیحات ابزار های دیجیتال مارکتینگ
Traackr در دیجیتال مارکتینگ

Google Keyword Planner

Google Keyword Plann در دیجیتال مارکتینگ
بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

این یک ابزار رایگان برای تحقیق کلمات کلیدی است که به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از کلمات کلیدی و ایده های کلمات کلیدی را بررسی کنید. همچنین به شما امکان می دهد عملکرد کلمات کلیدی را مشاهده کنید. تمام تحقیقات کلمات کلیدی را می توان برای بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت ها و کمپین های Google Adsense استفاده کرد.

SEMrush

ابزار دیجیتال مارکتینگ

نتایج و گزارشات مربوط به گوگل آنالیتکس در مورد اطلاعات مربوط به خودروهای جنس پایان برای اطلاعات بیشتر ارائه شده است. SEMrush یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ موجود است. این ابزار دیجیتال مارکتینگ، جعبه خوبی از تجزیه و تحلیل نتایج جستجوی طبیعی و پولی گوگل را در اختیار شما، دیجیتال مارکترها می‌دهد تا عملکرد و تحلیل سایت خود را ارزیابی کنید.

Feedly، خوراکی خوشمزه دیجیتال مارکتینگ

Feedly یک ابزار جمع‌آوری محتوا است که به شما امکان می‌دهد مطالبی را از وبلاگ‌ها یا سایت‌های خبری مورد علاقه خود جمع‌آوری کرده و بخوانید. در هر فید RSS اشتراک بگیرید و مهم‌تر از همه، محتوای شبکه‌های اجتماعی را جمع‌ آوری کنید.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

Hotjar

Hotjar به شما این امکان را می دهد که رفتار بازدید کنندگان سایت خود را با معیارهای جالبی که از ثبت وب سایت شما، نقشه های حرارتی، نقشه های اسکرول و c-map های شما به دست می آید، تجزیه و تحلیل و درک کنید. همچنین به شما امکان دسترسی به نظرسنجی ها و بازخوردها را می دهد تا بازخورد جمع آوری کنید که به شما در درک بهتر بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند.

گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتکس همان طور که از نامش پیداست، تجزیه و تحلیل یک سایت را بر عهده دارد. مواردی مانند نرخ پرش، بانس ریت سایت، ترافیک وبسایت و … را آنالیز می‌کند.

Buzzsumo

Buzzsumo بیشتر به دلیل ویژگی هیجان انگیزش شناخته شده است که به شما امکان می دهد بیشترین محتوای اشتراک گذاری شده را برای کلمه کلیدی انتخابی خود جستجو کرده و پیدا کنید. بنابراین می توانید به راحتی محتوای قابل اشتراک و قابل استفاده را پیدا کنید.

Ubersuggest

می توانید کلمات کلیدی جدید و مرتبط با کلمات کلیدی اصلی خود را بیابید. با استفاده از Ubersuggest از حجم و سختی نوشتن پست های وبلاگ با کلمات کلیدی خود مطلع می‌شوید.

Brand24

Brand24 به شما کمک می کند کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار رقبای خود را در کانال هایی مانند رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها نظارت و ردیابی کنید.

زاپیر

Zapier یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که به شما امکان می دهد به خدمات آنلاین مختلف متصل شوید. ابزار بسیار قدرتمندی برای خودکارسازی وظایف بازاریابی با محرک ها و اقدامات است.

pCloud؛ انبار اطلاعات

pCloud یک پلتفرم مبتنی برابر است. دارای ویژگی های سرگرم کننده ای بوده و به شما امکان می دهد فایل ها و پوشه های خود را سازماندهی کنید. به تمام فایل های خود از هر دستگاهی دسترسی داشته باشید. همچنین به شما امکان دسترسی به پرونده ها را می دهد تا بتوانید روی پروژه ها کار کنید، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگرچه درک دیجیتال مارکتینگ آسان است، اما مهارت‌های زیادی وجود دارد که می‌توان برای بهبود آن به کار برد. مثل استفاده از ابزارها، شیوه‌ها، روش‌ها و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ برای مشتریان احتمالی! و بهینه‌سازی آن ها با استفاده از ابزارها، شیوه‌های بازاریابی دیجیتال مارکتینگ، روش‌ها و گرایش‌ها برای به دست آوردن مشتریان بالقوه.

در پایان آیا از ابزار های دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کنید؟

اکنون که فهرست مناسب ما از ابزارهای بازاریابی دیجیتال را دیدید، احتمالاً تشنه شروع و امتحان کردن چند آزمایش رایگان هستید. با خیال راحت از این ابزار ها استفاده کنید و از آن ها در روند بهبود کسب و کارتان کمک بگیرید.

البته، هزاران ابزار دیگر نیز وجود دارد که ممکن است در لیست ما قرار نگیرد. اگر از پلتفرمی استفاده می‌کنید؛ که بین اسامی بالا نبود، در کامنت ها به آن اشاره کنید.


4.8/5 - (6 امتیاز)

1 دیدگاه دربارهٔ «ابزارهای دیجیتال مارکتینگ»

  1. ممنون از مقاله خوبتون.

    علاوه بر ابزار هایی که گفتید؛ من برای پیدا کردن کلمات کلیدی رقبا، از (ahref) هم استفاده میکنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا