قیمت ساخت سایت

قیمت و هزینه ساخت یک سایت فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

قیمت ساخت سایت بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد: اگر فکر میکنید ساختن وب‌سایت توسط خودتان خیلی خوب به نظر می‌رسد و هزینه ساخت سایت را پرداخت نمیکنید از نگاه شما شاید این نوع دیدگاه درست باشد. ولی واقعیت یک وب‌سایت خودساخته اغلب با ایده‌آل فاصله دارد.

هزاران سازنده وب‌سایت در ایران وجود دارند، و دیدن سایت خودتان به عنوان راه‌حلی سریع برای آنلاین کردن کسب‌وکارتان می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، اما نه تنها سایت شما باید حرفه ای به نظر برسد، بلکه در نتایج جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشد، و همچنین به راحتی قابل پیمایش باشد، و در نهایت به نتایج فروش کسب و کار برسد. اگر سایت طراحی شده این امکانات را ندارد پرداخت هزینه ساخت سایت برای آن امری بیهوده میباشد.

در اینجا مهمترین دلایل را بیان میکنیم که چرا یک سایت بدون بازدید کننده حتی ارزش در نظر گرفتن ندارد، اگر واقعاً پای کار حضور در فضای مجازی هستید و تجارت شما جدی و دارای گام های استوار برای تبلیغ خود در دنیای وب هستید به دنبال تعرفه ساخت سایت پایین نباشید که از قدیم میگویند هر ارزانی بی حکمت نیست.

با این حال، به طور متوسط ​​می توانید انتظار داشته باشید که برای ساخت یک وب سایت ساده هزینه اولیه حدود 1 میلیون تومان بپردازید، با هزینه مداوم حدود 200 هزار تومان در ماه برای نگهداری آن. اگر طراح یا توسعه‌دهنده را استخدام کنید، این تخمین بالاتر است. طراحی سایت توسط خودتان ارزان ترین گزینه است.

یک وب‌سایت «رایگان» ممکن است به این معنا باشد که قبل از اینکه هزینه‌های ماهانه سنگینی دریافت کنید، یک آزمایش رایگان را شروع کنید، یا اینکه کل سایت شما مملو از بنرهای زشتی است که خدمات سازنده وب‌سایت را تبلیغ می‌کنند، مگر اینکه به یک بسته میزبانی گران قیمت ارتقا دهید.

علاوه بر این، شما اغلب با چندین هزینه پنهان مواجه می شوید – برای مثال، اگر می خواهید افزونه ها، برنامه ها یا ویژگی های اضافی را اضافه کنید، احتمالاً مبلغ قابل توجهی از شما دریافت می شود، در حالی که میزبانی وب و ثبت دامنه مستلزم هزینه های اضافی است. مثل هزینه ماهانه علاوه بر هزینه های استاندارد وب سایت.

تعرفه ساخت سایت

برای طراحی سایت به دنبال ارزانی بیش از حد نباشید تجارت شما همانند کودک نیاز به هزینه و مراقبت دارد.

ساخت سایت

قیمت ساخت سایت

وب سایت شما مهمترین ابزار فروش و بازاریابی است که در اختیار دارید. این مرکز استراتژی بازاریابی ورودی شما است و اولین چیزی است که مشتریان بالقوه شما می خواهند قبل از خرید یا حتی صحبت با شما بررسی کنند.

اکنون که بیشتر کسب و کارها ارزش بازاریابی ورودی را درک می کنند، وب سایت های تجاری به طور کلی بهتر می شوند. آنها سریع تر، شیک تر، سازگار با موبایل هستند و انتظار می رود مفیدتر باشند. این برای مصرف کننده عالی است اما کار یک بازاریاب را بسیار سخت تر می کند.

در این محیط، اگر می‌خواهیم از رقبای خود متمایز شویم، همه ما مجبوریم طراحی و دیزاین خود را ارتقا دهیم، که ما را به پروژه اجتناب‌ناپذیری که همه کسب‌وکارهای مدرن در یک نقطه با آن مواجه می‌شوند هدایت می‌کند هزینه ساخت سایت بالاتر و طراحی خلاقانه وب‌سایت.

هزینه ساخت مجدد وب سایت می تواند بسیار متفاوت باشد از چند صد هزار تومان اگر خودتان این کار را انجام دهید تا چند میلیون تومان برای یک وب سایت پیشرفته و سفارشی میباشد.

از آنجایی که کسب‌وکارها اغلب نمی‌دانند چقدر باید برای ساخت مجدد وب‌سایت بپردازند و برای پول خود چه انتظاری داشته باشند، تصمیم گرفتیم یک بار برای همیشه به این سؤال پاسخ دهیم.

قیمت ساخت سایت به عواملی همچون:

  • ظاهر سایت
  • کارایی سایت
  • پشتیبانی و خدمات سایت
  • زمان ساخت سایت
  • تجربه متخصص ساخت سایت

هزینه ساخت یک سایت چقدر است؟

مانند هر چیز دیگری، قیمت ساخت وب سایت تا حد زیادی به عرضه و تقاضا بستگی دارد. زمانی که اینترنت هنوز نسبتاً جدید بود، کسب‌وکارها نمی‌دانستند که یک وب‌سایت واقعاً چقدر ارزشمند است، بنابراین حاضر به پرداخت هزینه بالا نبودند.

 امروزه، یک وب سایت یکی از اولین ملاحظاتی است که یک کسب و کار هنگام برنامه ریزی راه اندازی خود به آن توجه می کند. در واقع، بسیاری از کارآفرینان نام تجاری بالقوه خود را بر اساس دامنه های موجود و نحوه ظاهر URL محدود می کنند. البته افزایش تقاضا تنها عامل نیست.

اکنون وب سایت ها باید پیشرفته تر باشند، از آنجایی که طراحان وب با گذشت زمان تکنیک های خود را بهبود بخشیده اند و به ابزارهای بسیار بهتری دسترسی دارند. از یک طرف، ایجاد یک وب سایت با ظاهر مناسب آسان تر از همیشه است.

از طرف دیگر، ساخت یک وب سایت واقعا درجه یک و استراتژیک نیاز به کار بیشتری دارد. چشم انداز فضای مجازی و حضور در دنیای وب به سرعت در حال تحول است – حتی بیشتر از دهه اول اینترنت. برای مثال، تا سال 2015 بود که گوگل اعلام کرد که الگوریتم‌های جستجوی آن‌ها به وب‌سایت‌های سازگار با موبایل بیشتر توجه میکند.

https://www.pinterest.com/pin/804666658431408070/

بهترین راه طراحی سایت حرفه ای شروع همکاری با افراد متخصص میباشد.

ساخت سایت

آیا هنوز نسبت یه طراحی سایت خود سر در گم هستید؟ دیگر نگران ساخت سایت و بازخورد آن نباشید شرکت ساخت سایت با افراد متخصص خود در زمینه طراحی و سئو سایت به شما کمک خواهد کرد…

سئو سایت

4.9/5 - (10 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا