سفارش طراحی سایت

سفارش ساخت و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

سفارش ساخت و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس را به شرکت ساخت سایت بسپارید. چنانچه به دنبال ساخت یک وب سایت چند زبانه هستید و یا هدف ایجاد یک وب سایت که دو یا چند فروشگاه را در خود جای دهد. آیا مدیریت سفارش های مشتری و همچنین تنظیم موجودی محصولات فروشگاه شما با اهمیت است؟

سفارش طراحی سایت

برای سفارش ساخت و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس که به بهبود دقت، کارایی و رضایت مشتریان شما گردد. نیاز به خودکار سازی فرآیندهای خرید و فروش در وبسایت خود را دارید؟

سریع ترین و ساده ترین راه برای ایجاد فروشگاه آنلاین انتخاب مدیریت محتوای وردپرس میباشد که از آخرین استاندارهای دنیای وب بهره میبرد.

اجازه دهید سفارش ساخت و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس شما بهترین نسخه آن باشد! طراح وب با دقت ظاهر صفحات را بررسی میکند، که شما از نتیجه راضی شوید.

تنها چیزی که باقی می ماند این است که مطمئن شوید که طراحی با اهداف تجاری کسب و کار شما مطابقت دارد، بازدیدکنندگان را به سمت هدفی که می خواهید هدایت می کند و اینکه کاربران کسب و کار شما آنرا دوست دارند.

سفارش طراحی سایت را به افراد متخصص بسپارید.

طراحی سایت

سفارش ساخت و طراحی سایت

سفارش ساخت و طراحی سایت
سفارش ساخت و طراحی سایت حرفه ای مجموعه تجاری خود را به ما بسپارید

در سفارش ساخت سایت شما چه چیزی رعایت میشود؟

  • پالت رنگ – ترکیب و اشباع رنگ ها. آیا آنها هماهنگ هستند؟ خیلی روشن نیست؟ آیا تضادها برنده هستند یا دفع کننده؟
  • تزئین عناصر صفحه. شکل بلوک های متن چگونه است؟ آیا با سبک سایت هماهنگی دارد؟
  • فرم های پر کردن چه شکلی هستند؟ جذاب؟ آیا متن به وضوح قابل مشاهده است؟ آیا فیلدهای ورود اطلاعات قابل مشاهده هستند؟
  • آیا تصاویر متناسب با موضوع سایت هستند؟ کیفیت عکس ها خوبه؟ آیا آنها با طرح رنگ مطابقت دارند؟
  • فرمت ویدئو چیست؟ وضوحش خوبه؟
  • آیا خواندن فونت ها آسان است؟ آیا حروف به خوبی ترسیم شده اند، آیا به اندازه کافی بزرگ هستند؟
  • طراحی در گوشی های هوشمند و تبلت ها چگونه به نظر می رسد؟ آیا عناصر و متن در آنها تغییر می کند؟

سفارش ساخت سایت یک فروشگاه آنلاین زیبا سریعتر و بدون ناامیدی – بدون نوشتن یک خط کد.

طراحی سایت
  1. سفارش ساخت سایت با قدرتمندترین موتور تجارت الکترونیک
  2. سریع و ایمن و بدور از هرگونه حاشیه
  3. تعمیر و نگهداری خودکار سایت
  4. سفارش ساخت سایت زیبا بدون نیاز به سپری کردن زمانهای طولانی
  5. پشتیبانی 24x7x365 که یکی از مهمترین موارد انتخاب برای سفارش ساخت سایت میباشد
  6. هیچ کارمزدی برای تراکنش یا ترافیک وجود ندارد

سفارش ساخت سایت تنها با چند کلیک یک فروشگاه آنلاین سفارشی، زیبا و منحصر به فرد ایجاد کنید

طراحی سایت

تجزیه و تحلیل بعد از سفارش ساخت سایت

این فرآیند خطاها و ایرادات در طراحی صفحات وب را تشخیص می دهد. همراه با نتایج آزمایش، ما راه حل هایی را برای هر مورد ارائه می دهیم.

این یک برنامه کاری در سفارش ساخت وب سایت شما است. شما می توانید آن را دنبال کنید و ظاهر صفحات وب را خودتان بهبود بخشید یا با ما تماس بگیرید.

ما پلتفرم را مطابق با نتایج تجزیه و تحلیل طراحی بهینه می کنیم، با استفاده از مناسب ترین ابزار برای این کار، از تجربه و خلاقیت خود استفاده می کنیم.

هر چه سایت شما جذاب تر به نظر برسد، بازدیدکنندگان بیشتری را تنها با یکی از طراحی های خود جذب می کند.

این چیزی است که اولین تصویر را از وب سایت ایجاد می کند، در نگاه اول شهرت ایجاد می کند. کیفیت و توسعه حرفه ای طراحی بلافاصله قابل مشاهده است. ما سفارش ساخت سایت شما را طوری انجام خواهیم کرد که به بهترین نسخه از خودمان تبدیل شود!

سفارش ساخت و طراحی سایت وردپرس
شما میتوانید سفارش ساخت سایت خود را از طریق صفحه تماس با ما در میان بگذارید

وردپرس تمام کارهای سنگین که شما برای یک وب سایت نیاز دارید را انجام می دهد تا وب سایت تجارت الکترونیک شما تقریباً فوراً راه اندازی شود. بین سفارشی‌سازی، ابزارها و فناوری، سایت شما برای موفقیت تنظیم شده است.

فروشگاه تجارت الکترونیک خود را با وردپرس و به کمک شرکت طراحی سایت ایجاد کنید

سئو سایت

با سفارش ساخت سایت فروش محصولات خود را همزمان با مدلها و فرآیندهای قدیمی کسب و کار تقویت نمایید و نحوه مدیریت کسب و کار خود را در یک تجربه ساده ادغام کنید. آنچه زمانی هرج و مرج بود، اکنون کاتالیزوری برای رشد است.

از قالب‌های سایت و اسکریپت‌های سایت برای خودکارسازی سایت‌های جدید یا موجود مدرن که از تنظیمات سفارشی شما استفاده می‌کنند، استفاده کنید.

هنگامی که افراد در سازمان شما سایت‌های جدیدی ایجاد می‌کنند، اغلب باید از سطحی از ثبات اطمینان حاصل کنید.

به عنوان مثال، ممکن است نیاز به نام تجاری و تم مناسب برای هر سایت جدید داشته باشید. همچنین ممکن است اسکریپت های دقیقی برای تهیه سایت مانند استفاده از موتور تهیه PnP داشته باشید که هر بار که یک سایت جدید ایجاد می شود باید اعمال شوند.

در اینجا نحوه استفاده از قالب‌های سایت و اسکریپت‌های سایت را برای ارائه تنظیمات سفارشی برای اعمال در هنگام ایجاد سایت‌های جدید شرح می‌دهیم.

سفارش ساخت سایت چگونه صورت میپذیرد؟

هر بار که یک سایت جدید ایجاد می شود می توان از الگوهای سایت برای اعمال مجموعه ای از اقدامات سازگار استفاده کرد.

آنها همچنین می توانند برای سایت های مدرن موجود (سایت های گروهی و ارتباطی مرتبط با گروه) اعمال شوند.

همه مشاغل سنتی باید خود را با وضعیت فعلی جهان وفق دهند و از روش های سنتی به سمت روش های جدید کسب درآمد حرکت کنند.

امروزه همه ما نیاز داریم که یک کسب و کار اینترنتی داشته باشیم و روز به روز چیزهای جدیدی در این زمینه بیاموزیم.

اکثر اقدامات معمولاً روی خود سایت تأثیر می گذارد، مانند تنظیم موضوع یا ایجاد لیست. اما یک الگوی سایت می‌تواند شامل اقدامات دیگری نیز باشد، مانند ثبت URL سایت جدید در یک گزارش یا ارسال یک توییت

چگونه یک وب سایت طراحی کنیم – آموزش ساخت وب سایت رایگان

ممکن است تعجب کنید که چگونه یک وب سایت بسازید و بهترین راه برای ایجاد یک وب سایت رایگان و سوالاتی از این دست. ما می خواهیم در این دوره آموزشی به صورت رایگان به این سوالات پاسخ دهیم.

در هر دوره روش های کسب و کار با توجه به نیاز جامعه تغییر خواهد کرد. این روزها که همه با موبایل و کامپیوتر سر و کار دارند، طبیعتا افراد برای خرید محصولی خاص ابتدا نام کالای مورد نظر خود را در گوگل جستجو می کنند.

آنها از کیفیت و قیمت محصول مطمئن می شوند و به احتمال زیاد خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

داشتن درآمد کافی بدون تخصص و سرمایه برای همه ایده آل است. درک نیازهای جامعه و پاسخ به آن نیازها به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید.

دستیابی به درآمد عالی بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافی و تنها با ابتکار عمل از ویژگی های این نوع کسب و کار است. پس بیایید قدمی در جهت کسب درآمد اینترنتی (کسب درآمد در خواب) برداریم. نیازی به پرداخت نیست!

خوب، اگر قصد دارید آموزش رایگان را شروع کنید، این مقاله را بخوانید و با اصول ساخت وب سایت آشنا شوید.

در این آموزش مراحل راه اندازی وب سایت را توضیح می دهیم. موارد مناسب و کاربردی که اکثر طراحان سایت برای راه اندازی سایت از آن استفاده می کنند را به شما معرفی می کنیم.

در اینجا به شما نشان می دهیم که چگونه وب سایت خود را از ابتدا بسازید. پس از انجام مراحل ذکر شده در اینجا، می توانید به سرعت وب سایت خود را راه اندازی کنید.

شما می توانید به 3 روش وب سایت ایجاد کنید:

  1. با ایجاد یک وبلاگ و سپس نصب دامنه بر روی آن یک سایت بسازید
  2. استفاده از سایت سازها: شما باید عضو این سایت ها شوید و سپس وب سایت خود را ایجاد کنید.
  3. استفاده از CMS مانند wordpress که نرم افزاری است که امکانات زیادی را برای ایجاد وب سایت های مختلف با اپلیکیشن های مختلف مانند فروشگاه، شرکت و …

نکته: اگر می خواهید وب سایت خود را بدون برنامه نویسی راه اندازی کنید، باید از روش سوم CMS استفاده کنید.

برای راه اندازی یک وب سایت، به چند جزء ضروری نیاز داریم. این اجزا را یکی یکی بررسی می کنیم. در ادامه نحوه راه اندازی وب سایت از صفر تا صد را به صورت عملی و مدیریت آن با سیستم مدیریت محتوای وردپرس به شما آموزش می دهیم.

دامنه در سفارش طراحی وبسایت چیست؟

در پاسخ به نحوه ساخت وب سایت باید بدانید که تقریباً هر روز در دنیای اینترنت با دامنه ها سر و کار دارید. وب سایت شما باید دارای یک URL منحصر به فرد در اینترنت باشد تا مشتریان شما با وارد کردن آن در مرورگر به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. دامنه یک نام خاص است که هر وب سایت برای متفاوت و قابل دسترس بودن از وب سایت های دیگر استفاده می کند.

سفارش ساخت و طراحی سایت وردپرسی
خرید صحیح دامنه در طراحی سایت بسیار مهم و ضروری میباشد.

بنابراین اگر سعی کنید نامی را برای وب سایت خود انتخاب کنید که درک آن برای کاربران وب سایت آسان باشد، به سرعت آن را بیاموزند و بدون هیچ مشکلی نام وب سایت خود را جستجو کنند، کمک خواهد کرد.

نامی که برای سایت خود انتخاب می کنید دارای یک پیشوند (www) و یک پسوند (مانند ir، com، org) است. بنابراین قسمت اول هر دامنه www، قسمت دوم نام دامنه (همان نام سایت) و قسمت سوم پسوند موضوع دامنه است.

سفارش ساخت و طراحی سایت وردپرسی
قسمت های مختلف دامنه

بهترین دامنه TLD چیست؟

جالب است بدانید که اکثر دامنه های دو حرفی نام کشورها را مخفف می کنند (مثلاً ir مخفف ایران یا مخفف ما برای ایالات متحده است).

پسوند دامنه نوع و زمینه فعالیت وب سایت شما را نشان می دهد. برای مثال پسوند ir به معنای ایرانی بودن وب سایت شما است و یا پسوند com که مخفف commerce است به معنای سایت تجاری است.

به عنوان مثال، اگر وب سایت شرکتی دارید، بهتر از پسوند com است. البته com به معنای تجاری است نه شرکتی! توجه داشته باشید که دامنه ها باید به صورت ماهانه یا سالانه تمدید یا خریداری شوند.

اما به این نکته توجه کنید؛ دامنه ای که انتخاب می کنید باید مطابق با موضوع و محتوای وب سایت شما باشد، زیرا این امر بر سئوی شما تأثیر می گذارد.

انتخاب دامنه مناسب برای وب سایت شما می تواند سئوی وب سایت شما را افزایش دهد و وب سایت شما را نزد گوگل معتبرتر کند.

برای طراحی یا سفارش ساخت سایت دامنه مناسب را ثبت کنید

برای ساخت یک وب سایت ابتدا باید یک دامنه مناسب برای خود ثبت کنید.

به یاد داشته باشید که دامنه ها انحصاری هستند، بنابراین قبل از ثبت دامنه، از خالی بودن دامنه مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

سالانه خریداری می شوند. به عنوان مثال، شما یک دامنه را برای یک یا چند سال خریداری می کنید. پس از این مدت، اگر دامنه خود را دوباره تمدید نکنید، دیگران می توانند دامنه شما را دریافت کنند.

چند مثال در مورد دامنه
به عنوان مثال دامنه وب سایت گوگل google.com و دامنه وب سایت MihanWP mihanwp.com است. این یک تعریف کلی از دامنه وب سایت است و باید نام، زمینه کاری یا ملیت وب سایت شما را نشان دهد.

به عنوان مثال دامنه های شرکت. برای سایت های شرکتی و کام برای سایت های بین المللی. (البته اوایل برای سایت های فروشگاهی استفاده می شد) و ir مخصوص ایران است.

میزبان در طراحی سایت چیست؟

بخش های میزبان را می توان به فضای اتاق تشبیه کرد. فضای فروشگاه شامل یک منطقه برای همه کالاها و خدماتی است که شما به مشتری فروشگاه نشان می دهید.

هاست همچنین حاوی محتوایی است که می توانید به بازدیدکنندگان سایت نشان دهید. این محتوا می تواند شامل متنی باشد که در حال خواندن آن هستید، فرم یا تصویری که در ابتدای این مقاله دیدید یا ویدیویی که در وب سایت ما خواهید دید.

این اطلاعات بر روی هارد یک کامپیوتر قدرتمند که همیشه به اینترنت متصل است وجود دارد. همچنین همیشه روشن است و ما می توانیم با استفاده از دامنه به این اطلاعات دسترسی داشته باشیم.

طراح سایت
نمودار میزبانی وب سایت

اکنون باید دامنه خود را روی هاست یا میزبان وب قرار دهید. هاست فضای خاصی در اینترنت است که تمام داده های وب سایت شما در آن قرار می گیرد.

البته این هاست ها نیز به چند دسته تقسیم می شوند: هاست اشتراکی، هاست اختصاصی، میزبانی محلی (هاست محلی)، هاست پرسرعت، هاست مجازی، هاست رایگان، هاست ابری، هاست نامحدود و هاست خوشه ای.

انواع هاست برای ساخت وب سایت

هاست ها از نظر سیستم عامل به دو دسته ویندوز و لینوکس تقسیم می شوند. اگر از کنترل پنل برای مدیریت هاست خود (چیزهایی مانند انتقال فایل و نصب قالب) استفاده کنید، مفید خواهد بود.

دو مدل هاست وجود دارد. هاست ویندوز و لینوکس که در اینجا بیشتر توضیح داده ایم. البته قبل از ادامه کار بهتر است آموزش هاست و دامنه را به صورت عملی مشاهده کنید:

قبل از انتخاب یک پلتفرم، زمان دریافت میزبانی وب است. همه شما کاربران عزیز با دپارتمان هاستینگ آشنایی کامل دارید و صد در صد می دانید که برای راه اندازی وب سایت ابتدا نیاز به تهیه هاست و ثبت دامنه دارید. پیشنهاد می کنم یک هاست یا سرور سازگار با وردپرس و قالب های حرفه ای تهیه کنید و حتما هاست لینوکس باشد.

هاستینگ فضایی است روی سرورهایی که سیستم عامل آنها مبتنی بر لینوکس یا ویندوز است. میزبانی وب خانه وب سایت شما در اینترنت است. هر وب سایتی نیاز به میزبانی وب دارد و هر وب سایتی نیازهای متفاوتی دارد.

قیمت هاست چنده

به عنوان مثال، هرچه اطلاعات بیشتری بخواهید، هزینه شما بیشتر می شود. خدمات میزبانی وب رایگان نیز برای استفاده در دسترس است، اما به دلیل محدودیت ها و عدم رعایت آنها، استفاده از این هاست ها توصیه نمی شود.

پس در انتخاب شرکتی که می خواهید هاست خود را بخرید بسیار دقت کنید. همانطور که در قسمت قبل گفته شد، شما باید دامنه خود را به صورت ماهانه یا سالانه خریداری یا تمدید کنید و هاست هایی مانند دامنه باید به صورت ماهانه یا سالانه خریداری یا تمدید شوند.

استخدام طراح سایت
هاست ویندوز یا لینوکس

از معروف ترین کنترل پنل های ویندوز می توان به Website Panel، Plesk و معروف ترین کنترل پنل های لینوکس Cpanel، DirectAdmin اشاره کرد.


هاست های ویندوز معمولا برای سایت هایی که با پایگاه های داده asp.net و MYSQL ساخته شده اند استفاده می شود.


سایت های ساخته شده با پایگاه داده های PHP و MYSQL نیز از هاست لینوکس استفاده می کنند.
از آنجایی که وردپرس با زبان PHP توسعه یافته است، پیشنهاد می کنیم از هاست لینوکس استفاده کنید.

انتخاب هاست مناسب برای سفارش ساخت و طراحی سایت

بنابراین برای راه اندازی یک وب سایت، به دو چیز نیاز دارید که باید داشته باشید:

  1. دامنه
  2. میزبانی وب
  3. پس از تهیه این دو مورد، باید از طریق DNS که شرکت هاست در اختیار شما قرار داده است، دامنه را به هاست خود متصل کنید.

فضای یک سرور که همیشه روشن است برای وب سایت در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید یک وب سایت داشته باشید، باید اطلاعات وب سایت خود را در یک محیط امن و مطمئن در اینترنت قرار دهید تا اطلاعات سایت شما در سراسر جهان در دسترس باشد.

میزبانی وب که انتخاب می کنید بسیار مهم است زیرا فضایی است که اطلاعات وب سایت در آن قرار می گیرد و شما باید با توجه به میزان محتوا و میزان داده ای که قرار است در سایت قرار دهید انتخاب کنید. هزینه خدمات میزبانی وب بسته به ویژگی های شما متفاوت است.

انواع وب سایت: استاتیک و پویا

ابتدا باید با انواع سایت ها آشنا شوید و هر کدام از ویژگی های آن ها را بهتر بشناسید تا بتوانید با توجه به نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشید پس با ما همراه باشید تا با انواع آن ها آشنا شوید

طراحی وب استاتیک
وب سایت استاتیک وب سایتی است که حاوی فایل های کاملاً ثابت و غیرقابل تغییر است. برای تغییر محتوای وب سایت خود باید کد این فایل ها را تغییر دهید. بنابراین هیچ پنل مدیریتی برای تغییر محتوای سایت خود ندارید.

طراحی سایت پویا
در این مدل سایت شما سایت خود را با یک زبان برنامه نویسی خاص راه اندازی می کنید. بنابراین شما یک پنل مدیریت برای تغییر محتوای وب سایت خود دارید و به راحتی می توانید از طریق پنل مدیریت وب سایت خود محتوای وب سایت خود را تغییر دهید.

در تصویر زیر تفاوت کامل بین سایت های داینامیک و استاتیک را مشاهده می کنید:

استخدام طراح سایت با وردپرس
انواع وب سایت: ایستا و پویا

یک وب سایت استاتیک یا پویا بسازید
اکنون باید ببینیم کدام نوع وب سایت برای شما مناسب است.

امنیت

سایت های استاتیک نسبت به وب سایت های پویا از امنیت بیشتری برخوردار هستند، اما اگر از روش های مناسب در سایت های برنامه نویسی فعال استفاده شود، امنیت وب سایت افزایش می یابد.

تغییراتی در محتوا ایجاد کنید

با این حال، از آنجایی که وب سایت های پویا دارای پنل مدیریت یا نرم افزار مدیریت محتوا مانند وردپرس هستند، هرگونه تغییری را می توان بدون دانش برنامه نویسی انجام داد. از آنجایی که نیازی به مشاوره با طراح وب نیست، بخشی از هزینه به روز رسانی و تفاوت ها حذف می شود.

اگر وب سایت شما دارای بخش خبری است، به طور کلی باید سایت استاتیک را فراموش کنید. زیرا در وب سایت های ایستا نمی توانید روزانه هیچ تغییری ایجاد کنید یا محتوای جدیدی در سایت خود منتشر کنید.

استخدام طراح سایت با وردپرس

نتیجه گیری

اگر وب سایت شما نیاز به تغییرات زیادی دارد باید یک وب سایت داینامیک انتخاب کنید تا نیازی به پرداخت هزینه به طراح وب نداشته باشید و خودتان به راحتی بتوانید این تغییرات را اعمال کنید.

اما اگر سایت کوچکی راه اندازی می کنید که نیازی به تغییرات ندارد و فقط به محتوای ثابت نیاز دارد، یک سایت ثابت گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

در قسمت بعدی نحوه ساخت وب سایت و نصب بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیا را به صورت کارآمد برای شما شرح خواهیم داد.

وظایف شرکت های ساخت و طراحی وبسایت چیست؟

با ظهور و ظهور بازاریابی آنلاین، وب سایت به یکی از مهمترین ابزارهای تجاری برای هر کسب و کاری که می خواهد موفق شود تبدیل شده است.

با این حال، برای بهره مندی از مزایای بسیاری که یک وب سایت ارائه می دهد، ابتدا باید مطمئن شوید که یک سایت درجه یک دارید که نیاز به استخدام یک طراحی و توسعه وب سایت حرفه ای را به همراه دارد.

اگر قصد دارید یک وب سایت بسازید، در زیر برخی از راه های برتر در مورد اینکه چگونه یک شرکت طراحی و توسعه وب می تواند به شما کمک کند آورده شده است:

  1. ایجاد و طراحی یک وب سایت جذاب بصری

هنگامی که در حال ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار خود هستید، باید مطمئن شوید که برای کاربران خوب به نظر می رسد تا بتواند توجه آنها را جلب کند و امکان تبدیل آنها را برای شما فراهم کند.

یک شرکت سازنده وب سایت خوب، طراحان وب و طراحان گرافیک باتجربه ای خواهد داشت که به شما کمک می کنند تا یک وب سایت جذاب بسازید که به کاربران شما تأثیر اولیه فوق العاده ای بدهد و آنها را تشویق کند تا مدت بیشتری در سایت شما بمانند.

  1. کمک به شما برای ساخت و طراحی وب سایت کارآمد و کاربردی

راه دیگری که یک شرکت طراحی و توسعه وب می تواند به کسب و کار شما کمک کند این است که یک وب سایت بسیار کاربردی برای شما بسازد که به بازدیدکنندگان شما تجربه کاربری عالی بدهد.

با توسعه دهندگان وب بسیار ماهر، یک شرکت ساخت وب سایت حرفه ای سایتی را برای شما ایجاد می کند که حس بسیار خوبی داشته باشد که به راحتی برای کاربران گشت و گذار و پیمایش می کند. این امر تبدیل آنها به فروش را بسیار آسان تر می کند که به معنای درآمد بیشتر برای تجارت آنلاین شما خواهد بود.

یک شرکت ساخت وب سایت نیز به شما کمک می کند تا یک وب سایت بسیار کاربردی ایجاد کنید که بتواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند.

به عنوان مثال، اگر می خواهید کالاها را به صورت آنلاین بفروشید، شرکتی که خدمات توسعه وب سایت تجارت الکترونیک را ارائه می دهد، یک پلت فرم خرید آنلاین برای شما ایجاد می کند که در آن مشتریان شما می توانند کالاها را سفارش داده و هزینه پرداخت کنند.

  1. ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد برای تجارت آنلاین شما

تقریباً هر تجارت دیگری که از یک وب سایت برای تبلیغ آنلاین خود استفاده می کند، این احتمال وجود دارد که اکثر رقبای شما از یک وب سایت برای بازاریابی محصولات و/یا خدمات خود استفاده کنند.

بنابراین، اگر بخواهید با آنها رقابت مطلوبی داشته باشید، وب سایت شما نیاز به اصالت و فردیت دارد، چیزی که یک شرکت سازنده وب سایت می تواند به شما کمک کند.

اگر بتوانید یک شرکت خوب ایجاد کنید، آنها می توانند برای شما یک وب سایت سفارشی بسازند که از وب سایت های دیگر متمایز باشد. علاوه بر این، یک شرکت وب سایت خوب از ویژگی های دیگری مانند لوگو، رنگ ها، تصاویر و ویدیوها برای منحصر به فرد کردن وب سایت شما استفاده می کند.

  1. تبلیغ کسب و کار آنلاین شما

ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شما می تواند به بهبود بهره وری کسب و کار شما کمک کند. با این حال، برای انجام این کار، باید وب سایت خود (و در نتیجه کسب و کار آنلاین خود) را برای مشتریان بالقوه تبلیغ کنید.

یک شرکت ساخت وب سایت می تواند در بخش تبلیغات به شما کمک کند، زیرا اکثر شرکت ها خدمات اضافی مانند بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی موتور جستجو، بازاریابی ایمیلی و سایر خدمات بازاریابی آنلاین را ارائه می دهند که می تواند تجارت شما را به میلیون ها مشتری بالقوه در سراسر جهان ارتقا دهد.

  1. کمک به شما برای حفظ وب سایت کسب و کار شما

برخلاف آنچه اکثر مردم فکر می کنند، سرمایه گذاری در یک وب سایت فقط به ساخت آن ختم نمی شود. پس از تکمیل و راه اندازی، شما همچنان نیاز به نگهداری وب سایت خود دارید.

تعمیر و نگهداری وب سایت یکی از نقش های مهمی است که شرکت های سازنده وب سایت ایفا می کنند و استخدام یکی از آنها کمک می کند تا مطمئن شوید که وب سایت شما همیشه آنلاین و کاربردی است، بنابراین به مشتریان شما امکان می دهد به اطلاعات، محصولات و خدماتی که کسب و کار آنلاین شما ارائه می دهد دسترسی داشته باشند.

یک شرکت طراحی و توسعه وب نیز می تواند به شما در طراحی مجدد وب سایت خود (پس از فرآیند طراحی و توسعه) کمک کند تا بتوانید کارایی آن را بهبود بخشید.

ورد پرس چیست؟ و طراحی سایت با وردپرس چه مزیت هایی دارد.

وردپرس چیست؟

وردپرس تقریباً یک سوم وب‌سایت‌های جهان، از وبلاگ‌های شخصی کوچک گرفته تا سایت‌های پیچیده شرکت‌های بزرگ مانند سونی، تایم، نیویورک پست، و NBC را در اختیار دارد.

وردپرس تنها یکی از سازندگان سایت و سیستم های مدیریت محتوا است که کاربران می توانند به صورت رایگان دانلود و نصب کنند، اما دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را به محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده امروز تبدیل می کند.

وردپرس در مقابل رقابت

وردپرس در صدر فهرست سه بسته سایت سازی پرکاربرد در جهان قرار دارد و پس از آن جوملا و دروپال قرار دارند. همگی برای دانلود و استفاده رایگان هستند، همگی با افزونه های متعددی برای عملکردهای تخصصی ارائه می شوند، و همه می توانند مطابق با نیازهای کاربران شخصی سازی شوند.

اما، هر دو جوملا و دروپال به سطح مشخصی از دانش فنی و آشنایی با HTML CSS و زبان برنامه نویسی PHP نیاز دارند. وردپرس به کاربران باتجربه نیز اجازه می دهد تا در آن سطح کار کنند – اما برخلاف جوملا و دروپال، ویژگی هایی برای مبتدیان نیز دارد، به طوری که می توانند سایتی را به سرعت بدون دانش کد یا برنامه نویسی راه اندازی کنند.

8 مزیت استفاده از پلتفرم وردپرس

در اینجا نگاهی به چند مزیت کلیدی استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی و راه‌اندازی سایت تجاری یا شخصی‌تان می‌اندازیم.

انعطاف پذیر و سازگار برای تغییر نیازها

اگرچه وردپرس در اصل برای پشتیبانی از وبلاگ نویسی و انواع مرتبط با انتشار آنلاین طراحی شده بود، اما طیف گسترده ای از سایت ها را با اهداف دیگر نیز تقویت می کند.

وردپرس برای راه اندازی سایت های پیچیده برای شرکت های بزرگ چند ملیتی، مدیریت مشاغل کوچک و ایجاد وبلاگ های شخصی استفاده می شود.

سایت‌های وردپرس می‌توانند شامل فروشگاه‌های تجارت الکترونیک با خدمات کامل، نمونه کارها را به نمایش بگذارند، یا میزبان یک شبکه اجتماعی، گروه یا پادکست باشند.

نیازهای یک شرکت هر چه باشد، بسته اصلی وردپرس به اضافه انواع پلاگین های اولیه و پریمیوم که برای سایت شما مناسب هستند. وردپرس به لطف تم های زیاد و دسترسی آسان به فایل های منبع خود، به طور بی پایانی با نیازهای در حال تغییر شرکت سازگار است.

2. کاربر پسند – حتی برای مبتدیان

یک سایت وردپرس را می توان در عرض چند دقیقه نصب و راه اندازی کرد، حتی بدون هیچ گونه تخصص فنی. تنها چیزی که یک کاربر نیاز دارد یک نام دامنه و یک حساب میزبانی وب است.

وردپرس را می توان رایگان از طریق ارائه دهنده میزبانی وردپرس نصب کرد یا مستقیماً از WordPress.org بارگذاری کرد. از آنجا، یک داشبورد مدیریت بصری و آسان برای مدیریت همه ویژگی‌های مورد نیاز برای سفارشی کردن عنوان و طرح‌بندی سایت و شروع ایجاد صفحات و پست‌ها فوراً دارد.

3. تم ها گزینه های متعددی را ارائه می دهند

مضامین وردپرس به دلیل داشتن دایرکتوری بزرگ و رو به رشد اصلی و مضامین ممتاز، مجموعه ای از انتخاب ها را برای تنظیم دقیق ظاهر و عملکرد یک سایت جدید به کاربران ارائه می دهد.

بسیاری از این موارد فوراً از طریق دایرکتوری قالب وردپرس در اختیار صاحب سایت جدید قرار می گیرند و هزاران مورد دیگر را می توان از طریق بازارهای طراحی و طراحان شخص ثالث از سراسر جهان خریداری کرد.

تم ها را می توان به صورت زنده پیش نمایش و در هر زمان نصب کرد تا ظاهر و طرح بندی سایت وردپرس را تغییر دهد.

4. افزونه ها عملکرد را گسترش می دهند

وردپرس شامل تمام عناصر مورد نیاز برای ایجاد یک سایت اصلی است، اما بسیاری از کاربران خواهان عملکردهای تخصصی تری هستند که با نیازهای خاص یک سایت مرتبط باشد.

دایرکتوری پلاگین وردپرس شامل صدها پلاگین – قطعات کوچک کدی است که برای انجام وظایف خاص طراحی شده اند – که به کاربران امکان می دهد ویژگی هایی مانند سبد خرید، گالری ها، فرم های تماس و موارد دیگر را به هر سایت وردپرس سازگار اضافه کنند.

کاربران همچنین می توانند صدها افزونه سفارشی را از توسعه دهندگان شخص ثالث خریداری و نصب کنند. پلاگین ها را می توان فعال یا غیرفعال کرد و در صورت نیاز با پیشرفت سایت حذف نصب کرد.

طراحی سایت یا سوشال مدیا؟

فعالیت های کسب و کار شما در سوشال مدیا مانند اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک و غیره میتواند برای شما سودآور باشد اما شما در سوشال مدیا باید احساس نیاز را در مشتریان خود ایجاد کنید ولی مخاطبان هدفی که بصورت ارگانیک در متور جست و جوی گوگل دنبال شما میگردد از قبل حس نیاز در فرد ایجاد شده و شما به راحتی میتوانید مخاطبان هدف خود را جذب کنید.

از طرفی داشتن یک وبسایت به کسب و کار شما رنگ و بوی خاص خودش را خواهد داد چرا که کاربران و مشتریان شما به راحتی میتوانند از راه دور و نزدیک بدون صرف وقت به از محصولات دیدن کنند وچه بسا به صورت آنلاین خرید کنند.

همچنین شما با داشتن یک وبسایت رسمی اعتبار کسب و کار خود را افزایش خواهید داد همچنین مشتریان بالقوه زیادی از طریق جست و جوی گوگل خواهید یافت. درکل داشتن یک وبسایت اعتماد مخاطبان شما را افزایش خواهد داد و مشتریان شما از نظر روانی هم آمادگی بیشتری برای خرید از شما خواهند داشت.

یک قدم بعد از طراحی وب سایت شما

خب فرض کنید که شما وب سایت خود را طراحی کردید بعدش چی؟ آیا برنامه ای دارید؟ مرحله بعد طراحی سایت چیست؟ میخوام بصورت کامل تمام چالش های بعد از طراحی سایت را برای شما بازگو کنم.
خب اول از همه باید بدانید که وبسایتی که به سادگی در اینترنت وجود دارد کافی نخواهد بود و تازه شروع رقابت اینجاست. تولید محتوا برای محصولات شما و زدن دکمه «انتشار» آخرین گام شما نخواهد بود. تا به حال به این فکر کرده اید که مخاطبان شما چگونه سایت شما را پیدا خواهند کرد؟ آیا آنها اصلاً می دانند که شما و خدمات شما وجود دارد؟

در این مرحله شما باید به مردم اطلاع دهید که سایت شما فعال است و پیدا کردن سایت خود را برای کاربران خود آسان کنید. اگر می خواهید سایت شما موفق باشد، فروش خود را افزایش دهید و از رقیبان خود پیشی بگیرید دل سردتون نمیکنم ولی شما تازه اول راهید و کارهای بیشتری برای انجام دادن دارید حالا بریم و پارامتر های رقابت در دنیای وب را بررسی کنیم:

1. انجام تحقیقات کلیدواژه

جستجو کردن کاربران و ساخت اکانت ایمیل دو فعالیت رایج اینترنتی هستند همچنین مردم همیشه با استفاده از موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل یا بینگ به دنبال اطلاعات مورد نیاز خود بصورت آنلاین هستند. شما می خواهید افرادی که به دنبال شما هستند و عبارت مربوط به کسب و کار شما را جست و جو میکنند سایت شما را پیدا کنند؟

برای مثال، فرض کنید یک سایت در مورد باغبانی گیاهان ایجاد کرده اید. شما می خواهید افرادی که عبارات گیاهی و باغبانی را جستجو می کنند سایت شما را پیدا کنند، اما چگونه می دانید که افراد در جستجوی چه چیزی هستند؟

از تحقیقات کلمات کلیدی خود برای الهام بخشیدن و استراتژی محتوایی خود استفاده کنید. حتی کلمات کلیدی با حجم کم جستجو می توانند به شما کمک کنند تا ترافیک بیشتری داشته باشید. نوشتن یک وبلاگ در باغ های گیاهی ویکتوریا همچنان به دیده شدن سایت شما کمک می کند، حتی اگر فقط برای 10 نفر در هر ماه باشد. گنجاندن کلمات کلیدی در محتوای وب سایت شما (از جمله متن جایگزین تصویر، عنوان صفحه و توضیحات متا) به مخاطبان شما کمک می کند تا سایت شما را پیدا کنند و ترافیک وب سایت شما را بهبود بخشند.

2. راه اندازی کنید GOOGLE ANALYTICS

اگر می خواهید بدانید چند نفر از سایت شما استفاده می کنند و با آن در تعامل هستند، از ابزار Google Analytics راه اندازی و استفاده کنید. ابزار Google Analytics یک ابزار کاملا رایگان است و نصب آن در سایت شما کاری نسبتاً آسان است. و می توانید از آن برای موارد زیر استفاده کنید:

  • تعداد افرادی که از سایت شما استفاده می کنند را پیگیری کنید
  • زمان ماندگاری کاربران در سایت شما
  • آنها در یک دوره زمانی معین از چند صفحه بازدید کردند
  • تعیین کنید که آیا و کجا تنگناها وجود دارد
  • ROI را محاسبه کنید
  • اندازه گیری ترافیک از رسانه های اجتماعی
  • داده ها را از ماه به ماه مقایسه کنید
  • ایجاد گزارش های سفارشی

گوگل آنالیتیکس می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان هدف خود و نحوه استفاده و تعامل آنها از سایت شما داشته باشید. می توانید از این داده ها برای اطلاع رسانی محتوای جدید و ایجاد تبدیل های بیشتر استفاده کنید. چه بخواهید مردم وبلاگ شما را بخوانند، در یک خبرنامه ثبت نام کنند یا خرید کنند، گوگل آنالیتیکس به موفقیت سایت شما کمک می کند.

3. بهینه سازی برای موتورهای جستجو

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو سایت برای موفقیت سایت شما بسیار ضروری است، به خصوص اگر نمی خواهید برای تبلیغات دیجیتال هزینه ای بپردازید. میتوانید با افزودن کلمات کلیدی به عنوان صفحه، سرصفحه، آدرس اینترنتی، متن جایگزین تصویر و توضیحات متا شروع کنید.

همچنین ممکن است بخواهید مطمئن شوید که میزبان وب شما سرعت شما را کاهش نمی دهد. یک میزبان وب قابل اعتماد برای بهبود سرعت بارگذاری صفحه خود و دریافت ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتر پیدا کنید. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه سئو می تواند به شما کمک کند و چگونه آن را در سایت خود پیاده سازی کنید، با مجموعه سئو ما همراه باشید.

4. سایت خود را از طریق رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار دهید

از رسانه های اجتماعی برای جلب توجه استفاده کنید! ثبت نام در پلتفرم های اجتماعی محبوب مانند توییتر، اینستاگرام، فیس بوک، پینترست و لینکدین رایگان است. مشخص کنید که کدام پلتفرم در بین مخاطبان هدف شما محبوبیت بیشتری دارد. باغبانان ممکن است برای مثال پینترست و اینستاگرام را ترجیح دهند. آنها می توانند دستور العمل هایی برای گیاهان تازه رشد کرده خود یا نکاتی در مورد نحوه مراقبت از باغ گیاهان خود در Pinterest پیدا کنند. سپس آنها می توانند تصاویری از گیاهان پررونق و غذاهای خوشمزه خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

شما می توانید همین کار را برای تبلیغ وب سایت خود انجام دهید! یک تابلوی Pinterest راه اندازی کنید و وبلاگ های خود را در مورد باغ های گیاهی DIY در آن به اشتراک بگذارید. می توانید به طور مرتب در مورد موضوع خود در شبکه های اجتماعی پست کنید و ترافیک بیشتری را به سایت خود به صورت رایگان ایجاد کنید.

5. بر پیشرفت سایت خود نظارت کنید

پیشرفت وب سایت خود را در فواصل زمانی معین اندازه گیری کنید. Google Analytics را هر روز بررسی کنید تا مطمئن شوید که افراد هنوز سایت شما را پیدا می کنند. مراقب کاهش یا جهش ناگهانی ترافیک وب باشید زیرا ممکن است به این معنی باشد که سایت شما به درستی ردیابی نمی شود.

به صورت هفتگی یا ماهانه، عملکرد وب سایت خود را با هفته یا ماه قبل مقایسه کنید. مردم چگونه به سایت شما دسترسی پیدا می کنند؟ آنها در کدام صفحات فرود می آیند و از طریق کدام صفحات خارج می شوند؟ از این اطلاعات برای بهبود سایت خود استفاده کنید.

اگر همه آنها از طریق توییتر به وب سایت شما می آیند، یک حساب توییتر راه اندازی کنید و حتی کاربران توییتر بیشتری وارد کنید. اگر آنها تنها پس از چند ثانیه ماندن از صفحه اصلی شما خارج می شوند، صفحه اصلی خود را مرور کنید. آیا مسیریابی دشوار است؟ آیا از آخرین به روز رسانی آن زمان زیادی می گذرد؟ پیگیری پیشرفت خود به شما کمک می کند تا سایت خود را بهبود بخشید و آن را با مخاطبان خود مرتبط نگه دارید.

6. محتوای خود را به طور منظم به روز کنید

موتورهای جستجو به وب سایت های فعال با رتبه های جستجوی بالاتر پاداش می دهند. با به روز رسانی منظم محتوای سایت، موتورهای جستجو سایت شما را فعال می دانند. به همین دلیل، بسیاری از شرکت‌ها در جایی که وبلاگ یا محتوای دیجیتالی دیگری برای هدایت ترافیک دارند، در بازاریابی محتوا شرکت می‌کنند. وبلاگ نویسی می تواند به شما کمک کند تا 97٪ لینک بیشتری به وب سایت خود داشته باشید.

با استفاده از 200 میلیون نفر در سراسر جهان از مسدودکننده های تبلیغاتی، بازاریابی محتوا به شما امکان می دهد از طریق جستجوی ارگانیک به افراد دسترسی پیدا کنید. با محتوای با کیفیت بالا که با کلمات کلیدی بهینه شده است، نیازی به پرداخت هزینه برای تبلیغات ندارید تا افراد را به سمت سایت خود هدایت کنید.

7. برای وبسایت خود ایمیل مارکتینگ راه اندازی کنید

بازاریابی ایمیلی همچنان یک ابزار ضروری برای ایجاد تبدیل است و 59٪ از بازاریابان B2B آن را به عنوان مؤثرترین ابزار تولید درآمد خود می‌دانند. با توجه به اینکه انتظار می‌رود استفاده از ایمیل تا سال 2020 به 3 میلیارد کاربر برسد، میلیاردها نفر باید با اطلاعات مربوط به سایت باغبانی گیاهان دارویی شما ایمیل بزنند.

شما می توانید لیست ایمیل خود را با فرم های ثبت نام در سایت خود بسازید. برای مشترکین خود خبرنامه ماهانه بفرستید تا برای مطالب جدید و به موقع شما به وب سایت شما بازگردند. همچنین می توانید برای ایجاد مشترکین بیشتر، محتوای دروازه ای مانند اینفوگرافیک یا کتاب الکترونیکی ایجاد کنید.
در حالی که پس از ساختن سایت خود هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن دارید، برای تلاش های خود پاداش دریافت خواهید کرد. اجازه ندهید وب سایت جدید شما در اینترنت بیکار بماند. امروز مورد توجه قرار بگیرید و سایت خود را موفق کنید!

برای دریافت به‌روزرسانی‌های وبلاگ و سری‌های سئوی آینده ثبت‌نام کنید!

4.9/5 - (8 امتیاز)

4 دیدگاه دربارهٔ «سفارش ساخت و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا