طراحی سایت خبری رایگان

طراحی سایت خبری و درآمدزایی از آن

طراحی سایت خبری امروزه دسترسی به آخرین اخبار روز در هر زمینه‎ای برای بسیاری از افراد مهم بوده و مخاطب اینترنتی ترجیح می ‎دهد که خبر را در لحظه دریافت کند؛ این موضوع باعث می ‎شود که کاربران تمایل خاصی به وب سایت خبری داشته باشند. به همین دلیل است که طراحی وب سایت خبری به‎ عنوان یکی از متدوال ‎ترین و پربازدیدترین وب سایت‎ها برای عموم مردم می ‎باشد.

طراحی وب سایت خبری حرفه‎ای باعث می‎شود تا در جستجوگرهای اینترنت با موضوعات مختلف وب سایت شما در رتبه‎های بالاتر قرار گیرد و با جذب مخاطبان بیشتر بتواند جایگاه تاثیرگذاری را در بین مخاطبان پیدا نماید.

طراحی سایت خبری موفق

موفقیت یک سایت خبری بر اساس تعداد مخاطب آن اندازه گیری می شود و پارامترهای مختلفی جهت بهبود کیفیت سایت های خبری وجود دارد. در مرحله اول، یک سایت خبری باید بتواند ترافیک مورد نیاز خود را از طریق گوگل و یا ورودی مستقیم تامین کند و سپس با طراحی مناسب و کیفیت محتوای قابل قبول کاربران را در سایت حفظ کرده و آنها را تبدیل به کاربر وفادار نماید. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی های سایت های خبری موفق اشاره می کنیم.

نحوه نمایش اطلاعات به کاربران و چیدمان سایت

در طراحی سایت های خبری نحوه نمایش اطلاعات به کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند با کمترین زمان ممکن به اخبار مورد علاقه خود دست پیدا کند و اخبار مرتبط با موضوع را مطالعه نماید. نه تنها دستیابی به اطلاعات مورد نظر در کمترین کلیک ممکن اهمیت بالایی دارد بلکه کاربردی بودن چیدمان سایت و سادگی دستیابی به اطلاعات نیز بسیار مهم است.

سرعت مناسب لود شدن صفحات

با توجه به بازدید نسبتا بالایی که سایت های خبری دارند سرعت لود شدن صفحات در طراحی سایت خبری بسیار مهم است.

رعایت نکات امنیتی در طراحی سایت خبری

نکات امنیتی و عدم نفوذ پذیری سایت اهمیت بسیار بالایی دارد و رعایت این نکات در سایت های خبری ضروری است.

اهمیت سئو در طراحی سایت خبری

یک سایت اینترنتی اگر بهترین مطالب را داشته باشد، بهترین گرافیک را داشته باشد و… اما کسی آنها را نبیند هیچ ارزشی نخواهد داشت.شرکت ساخت سایت نگاه ویژه ای به سئو سایت های خبری دارد و سایت های طراحی شده توسط ما همواره در صدر نتایج گوگل قرار گرفته اند. این موضوع می تواند کمک بسیار زیادی به سایت های خبری در جهت افزایش ترافیک و بازدیدکننده بکند

تعریف سطوح دسترسی مشخص برای خبرنگار

قطعا تعیین سطوح دسترسی مشخص بر اساس گروه های خبری و چیدمان های مختلف سایت برای خبرنگاران و کاربران سایت در سایت های خبری اهمیت بسیار بالایی دارد.

بهینه سازی شده برای موبایل

روز به روز کاربرانی که از موبایل و تبلت ها برای دستیابی به اطلاعات استفاده می کنند در حال افزایش است. لود شدن مناسب صفحات در موبایل و تلفن های هوشمند اهمیت بسیار بالایی دارد. وب سایت های خبری موفق در حال حاضر به دنبال لود شدن صفحات خود در تلفن های هوشمند نیز هستند و به این موضوع نیز اهمیت خاصی می دهند.

سادگی در طراحی سایت خبری

بخش مدیریت سایت به گونه ای طراحی می شود که افراد مختلف بر اساس سطوح دسترسی که دارند بتوانند به سادگی اطلاعات مورد نظر را ویرایش کنند.

ارائه خبر و اطلاع رسانی با فرمت های گوناگون

علاوه بر اخبار متنی، امکان قرار دادن اطلاعات به صورت چندرسانه ای (صوت، تصویر، فیلم) نیز می تواند در طراحی سایت های خبری استفاده شود که جذابیت خبر را دوچندان خواهد کرد.

برخی از امکانات طراحی وب سایت خبری

  • طراحی بخش منو
  • اطلاعات تماس
  • ایجاد دسته بندی
  • عکس و فیلم
  • تعیین سطوح دسترسی
  • طراحی بخش ارسال خبر
  • قابلیت الصاق واتر مارک
  • طراحی سیستم مدیریت متون
  • تعیین خروجی خبر
  • تعریف و تعیین نوع خبر
  • پخش آنلاین ویدئو
  • فیلد جستجو
  • آمار
  • ایجاد زمانبندی
  • طراحی پنل مدیریت تبلیغات
  • طراحی صفحه دیدگاه ها
  • طراحی صفحه بایگانی
  • پیاده سازی RSS
  • طراحی سیستم مدیریت ماژول ها و امکانات دیگر

ویژگی های طراحی سایت خبری

شاید به دلیل پر بازدید بودن طراحی سایت های خبری و یا علاقه مندیتان به این نوع وب سایت ها مایل باشید تا یک طراحی سایت خبری داشته باشید. اما در ابتدا باید بدانید که طراحی سایت های خبری شامل چه ویژگی هایی میشوند؟

یکی از مهمترین ویژگی های طراحی سایت خبری نمایش صحیح اخبار در دسته بندی های مرتب و مرتبط به یکدیگر می باشد، یعنی هر خبر را باید در دسته بندی مخصوص به خود قرا دهید که این دسته بندی ها عبارتند از: سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، علمی و…که بهتر است هر خبر در دسته بندی مرتبط با خود قرار گیرد. و برای اینکه طراحی سایت شما شکل بهتری به خود بگیرد می توانید دوباره هر دسته بندی را مجددا در دسته بندی های جدیدتری قرار دهید تا طراحی سایت شما شکلی مرتب و ساده تری به خود بگیرد در این حالت پیدا کردن هر اخبار خیلی راحت تر صورت میگیرد.
به عنوان مثال

  1. اخبار سیاسی شامل: اخبار دولت ، اخبار مجلس ، اخبار سیاست های خارجی و داخلی و… میشود.
  2. اخبار فرهنگی شامل : اخبار سینما ، اخبار موسیقی ، اخبار دانشگاه ، اخبار گردشگری و… میشود.
  3. اخبار اقتصادی شامل : قیمت روز سکه و دلار ، اخبار بازار ، اخبار بورس ، اخبار بیمه ، اخبار صنعت ، اخبار کشاورزی ، اخبار اشتغال و…
  4. اخبار اجتماعی شامل : اخبار حوادث ، اخبار خانواده ، اخبار بهداشت و… میشود.
  5. اخبار علمی شامل : اخبار فناوری ، اخبار تکنولوژی ، اخبار پزشکی و… میشود.
  6. اخبار ورزشی شامل : اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، اخبار بسکتبال ، اخبار ورزش های رزمی و… می شود.

درآمد زایی از طراحی وبسایت خبری

برخی از افراد از سایت های خبری در جهت کسب درآمد استفاده می‌ کنند. سایت های خبری به دلیل به روز رسانی مداوم و درج اخبار به روز سریعا می‌توانند به رتبه‌ی خوبی دست یابند و در صورتی که سئوی مناسبی داشته باشند سریعا می‌توانند شناخته شوند. لذا از این جهت می‌توانند بعدها با دریافت تبلیغات از سایت های مختلف کسب درآمد مناسبی داشته باشند. سایت‌های خبری به دلیل بازدید بالای روزانه‌ی خود می‌توانند در نمایش تبلیغات شما موثر واقع شوند ولی همانطور که گفتیم شرایط اولیه مانند کار کردن روی اخبار و مطالب و سئو‌ی آنها باید انجام شود تا بتوان بهترین نتیجه را از این سایت‌ها دریافت نمود.

تعرفه و قیمت طراحی سایت خبری

امروزه طراحی سایت های خبری تعرفه مشخص و دقیقی ندارند و کارشناسان شرکت ساخت سایت پس از بررسی جزئیات و شرح خواسته های مشتریان نسبت به پیاده سازی طرح و ایده آنان اقدام خواهند نمود. البته بسیاری از قالب های آماده دارای قیمت مشخص هستند اما طرح های اختصاصی معمولا پس از بررسی حجم کدنویسی و میزان کار روی پروژه قیمت گذری خواهند شد. همچنین با توجه به نوسانات بیش از حد و اندازه ارز های بین المللی در امسال، برای خرید هاست و دامنه به صورت اختصاصی تعرفه دقیقی نمیتوان ارائه داد.

در صورتی که قصد آگاهی از تعرفه طراحی وبسایت برای خبرگذاری ها و سایر مراکز و نهاد ها را دارید، می توانید با ما در تماس باشید. همکاران ما در ساخت سایت آماده ارائه مشاوره های لازم به شما در این زمینه هستند.

طراحی سایت خبری واکنشگرا

امروزه مردم حتی مهم ترین نیاز های خود را نیز در دنیای اینترنت و با استفاده از تلفن های همراه جستجو می کنند. سایت ها خبری نیز به جهت داشتن مخاطبان بسیار زیاد از این قاعده مستثنی نبوده و نیازمند بهره بردن از وب سایت واکنش گرا می باشند. طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو این امکان را به کاربران خواهد داد که بتوانند با استفاده از دستگاه های مختلف وب سایت شما را پیمایش نمایند و از خبر های روز دنیا مطلع گردند. ui و ux از جمله موارد با اهمیتی است که در این بخش باید به آن ها توجه خاصی داشته باشیم.

با پیشرفت علم و دانش فریم ورک های مختلفی برای طراحی سایت های ریسپانسیو ایجاد گردیده اند. ما در شرکت ساخت سایت تلاش داریم با استفاده از بهترین امکانات و تکنولوژی وب سایت متناسب با نیاز کاربران و مشتریان ایجاد نماییم. استفاده از تکنولوژی و فریم ورک در طراحی سایت خبری یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در طراحی این مدل سایت ها است که باید مورد توجه قرار گیرد. از جمله مزایای سایت های واکنش گرا این است که می توانید از آن ها جهت ساخت وب اپلیکیشن ها و نسخه های به اصلاح وب ویو هم استفاده نمایید.

طراحی سایت خبری خود را به ساخت سایت بسپارید

ما با استفاده از ایمن ترین روش ها و سریعترین زبان برنامه نویسی در وب یعنی ASP.NET سایت های خبری با سرعت لود بالا طراحی می کنیم و به این موضوع نگاه ویژه ای داریم.این زبان برنامه نویسی اختصاصی نه تنها سرعت لود صفحات را بالا می برند، به دلیل اینکه مانند قالب های آماده موجود در بازار، در دسترس عموم قرار ندارد از امنیت بالاتری برخوردار است .

یکی از دلایل مهمی که شرکت ساخت سایت را از بسیاری از شرکت های طراحی سایت مجزا می کند ، استاندارد سازی وب سایت ها بر اساس الگوریتم های روز گوگل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه سئو و بهینه سازی سایت مراجعه نمایید.

Rate this post

1 دیدگاه دربارهٔ «طراحی سایت خبری و درآمدزایی از آن»

  1. میفا موزیک

    سلام سایت خوبی دارین. سایت خبری با وردپرس توصیه میشه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا