نمونه سایت وکالت

طراحی سایت مخصوص وکلا

طراحی سایت وکلا ، طراحی وب سایت امروزه یکی از موضوعات بسیار مهم برای هر شغل و پیشه ای است . در این مقاله به بررسی طراحی وب سایت وکلا خواهیم پرداخت . شغل وکالت جزو پر طرفدارترین شغل های دنیا از سمت موکلان می باشد .

هر کسی مطمئنا در طول زندگی خود یکبار نیاز به ارتباط با یک وکیل برای فعالیت های کاری دارد از این رو تبلیغات در بین مردم برای شغل خود برای وکلا یکی از موضوعات بسیار مهم محسوب می شود .

چرا طراحی سایت مخصوص وکلا باید انجام شود؟

قوانین حقوقی بسیار زیاد و مفصل بوده دارای مواد و تبصره های مختلفی هستند، بطور مثال مسایل مربوط به موضوع چک در قالب یک کتاب 200 صفحه ای بیان شده و همینطور دیگر موارد قانونی و حقوقی نیز به این منوال است و گاه موارد حقوقی تخصصی نیز می شوند.

از آنجایی که عموم مردم بصورت همه جانبه به این قوانین آگاهی و اشرافیت ندارند لذا جهت کسب راهنمایی و مشاوره یا حل و فصل مسایل حقوقی خود همچون مواردی مربوط به بیمه، چک، قوانین کار، ازدواج و طلاق، قوانین تجاری و عقد قعود و … به کارشناسان و وکیلان مراجعه می نمایند.

امروزه خیل عظیم مراجعات حضوری افراد باعث شده است تا جهت سرعت بخشیدن به روند پرونده ها و و ارایه خدمات مشاوره و همه جانبه به طیف وسیع مراجعان، وکلا از فضای وب یاری گیرند و این امر با طراحی سایت وکلا میسر خواهد شد.

همواره اکثریت افراد در برهه های زندگی خود ممکن است با موارد و مسایل حقوقی مواجه شوند و سوالات و راهکارهای مربوط به آنها ذهن این افراد را به خود مشغول نماید؛ برای همین آنها در ابتدا برای جستجو به اولین وسیله و ابزاری که دم دست و دسترشان است (یعنی اینترنت) روی می آورند.

اگر سایت جامعی وجود داشته باشد که فرد بتواند از آن کسب اطلاعات نماید و راهنمایی بگیرد برای سالیان سال فرد، کاربر و مخاطب آن سایت خواهد بود. ولی متاسفانه غالبا کاربران با صرف زمان زیاد و جستجوهای متعدد به خواسته های خود دست نمی یابند و به راحتی جواب سوالات خود را نمی توانند پیدا کنند. چرا که به وب سایت جامع حقوقی که بتواند راهکارها و خدمات مشاوره ای ارایه دهد رهنمون نمی شوند.

طراحی وب سایت برای وکلا چه امکاناتی دارد ؟

  • مشاوره حقوقی آنلاین
  • آموزش های حقوقی
  • پرداخت آنلاین
  • دسترسی به رزومه وکیل
  • پرسش و پاسخ سوالات موکلان
  • داشتن بخش مرتبط با دعاوی کیفری
  • تنظیم قراردادهای داخلی و بین اللملی
  • داشتن بخش مرتبط با دعاوی خانواده (طلاق)
  • داشتن بخش های محاسبات مختلف اعم از مهریه، ارثیه، دیه

طراحی سایت ویژه وکلا بر مشتریان چه تاثیری دارد ؟

طراحی وب سایت وکلا تائیر زیادی بر اعتماد مشتری های شما نیز دارد. دفتر کار دوم وب سایت وکلا است که توانایی پاسخگویی به تعداد بی شمار مشتری را در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته را باید داشته باشد.

طراحی سایت وکلا علاوه بر اینکه باید ظاهری جذاب و زیبا داشته باشند باید در موتورهای جستجو نیز رتبه خوبی داشته باشد ، برای مثال وقتی کسی به دنبال مطلبی در وب می گردد ، سایت شما باید جزء سایت هایی باشید که در نتایج موتورهای جستجوگر نمایش داده می شود.

گروه طراحی نونگار در نظر دارد برای اشخاص و موسسات حقوقی که نیاز به طراحی وب سایت وکلا دارند کمک کند تا با کمترین هزینه ی ممکن طراحی سایت وکلا مورد نیاز خود را تهیه کنند.

ویژگی ‌های طراحی سایت وکلا

  1. پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  2. داشتن مدیریت سطوح گروه‌ها و کاربران
  3. داشتن بخش وکالت آنلاین
  4. سیستم پرداخت آنلاین
  5. داشتن بخش رزومه وکیل
  6. داشتن بخش اخبار حقوقی
  7. بخش مرتبط با بانک مقالات حقوقی
  8. رزرو آنلاین برای مشاوره
  9. سیستم عضویت موکلان
وب سایت وکلا

سفارش طراحی وب سایت وکلا

در ادامه با خدماتی که در طراحی وب سایت وکیل می توان پیاده سازی و اجرا نمود آشنا می شوید :

طراحی بخش معرفی

در این بخش از طراحی سایت وکلا، بیوگرافی، مستندات و مدارک دانشگاهی و اهم فعالیت های شاخص انجام یافته توسط وکیل بیان می شود. همچنین عناوین خدماتی که یک وکیل به مخاطبان یا مشتریانش ارایه می دهد قرار میگیرد. البته بخش خدمات نیز بصورت یک بخش مستقل در طراحی سایت پیاده سازی می گردد.

طراحی صفحه رزومه وکیل

نمایش سوابق کاری در طراحی سایت وکیل نقش موثری در جلب مخاطبان و اعتماد آنها دارد. چرا که شما با بیان رزومه توانایی هایتان را در زمینه تخصصی خود به کاربران می شناسانید.

طراحی پنل عضویت

در طراحی سایت وکلا این پنل به منظور ایجاد پیوند دائمی بازدیدکنندگان وب سایت و تبدیل آنها به مخاطبان همیشگی سایت صورت می گیرد و از این طریق بر تعداد آمار بازدیدکنندگان نیز افزوده خواهد شد.

کاربران با وارد شدن به این قسمت و تکمیل فرمی که حاوی مشخصاتی همچون نام ، ایمیل و مواردی از این قبیل است در سایت عضو شده و حساب کاربری آنها ایجاد می گردد که می توانند با نام کاربری و رمز عبور از خدمات دیگر سایت استفاده نمایند.

مثلا از این طریق می توانند پرونده خود را بصورت آنلاین مشاهده نموده و در جریان روند کاری پرونده خود قرار گیرند. همچنین کاربران عضو می توانند با نام کاربری و پسورد خود وارد محیط پنل کاربران شده و اقدام به ارسال مدارک لازم (آپلود فایل) و تصویر نمایند.

تماس با ما

اطلاعات تماس و نقشه کامل مسیرهای دسترسی به دفتر به همراه نشانی پستی و تلفن های ارتباطی خود طراحی سایت وکیل در این صفحه قرار می گیرد تا روند ایجاد ارتباط مراجعان با شما تسهیل شود.

همچنین در این بخش، فرم تماس می تواند پیاده سازی گردد تا کاربران بصورت مجازی از طریق این فرم و ایمیل با وکیل در ارتباط بوده و مشاوره های لازم را اخذ نمایند.

طراحی صفحه اخبار و مقالات

در طراحی سایت برای وکلا رویدادها و خبرهای مربوط به مسایل حقوقی، قوانین جدید ، آیین نامه ها و بخشنامه ها، مطالب و مقالات آموزشی برای استفاده کاربران بسیار جذاب و مفید بوده و از این روش بر تعداد بازدیدکنندگان سایت نیز افزوده خواهد شد.

طراحی سیستم پرداخت آنلاین

این سیستم بدان جهت که مشتریان با اطمینان و آسودگی خاطر عملیات های پرداختی خود را انجام دهند در طراحی سایت وکلا تعبیه و پیاده سازی شده است. از مزیای پرداختی در این روش اینست که هر مشتری می تواند سوابق پرداختی خود را در وب سایت داشته باشد. همچنین امکان چاپ و حتی ایمیل نمودن آن نیز وجود دارد.

در دسترس بودن وکیل

همیشه در دسترس بودن وکیل یک فرصت بسیار مناسب برای می باشد که با طراحی سایت وکلا به وجود می آید.این امکان باعث میشود تا افرادی که شما را در فضای اینترنتی پیدا نموده اند بتوانند با استفاده از ارتباط ایجاد شده و با مراجعه به بخش رزومه شما به شناخت کافی رسیده و وکیل خود را انتخاب نمایند .همچنین امکان کسب درآمد از مشاوره آنلاین به افراد بدون اینکه محدودیتی در طیف مخاطبین خود داشته باشید.

با وکیل آنلاین بودن شما می توانید گستره خدمات خود را به کل کشور افزایش دهید.با طراحی سایت وکلا می توانید حق الزحمه خود را نیز به صورت اینترنتی دریافت کنید.در کل با طراحی وب سایت وکلا در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی میشود. همچنین سود آوری بیشتری نیز خواهید داشت.

وکیل آنلاین این توانایی را دارد تا مدارک مورد نیاز و لوایح که باید با موکل خود رد و بدل کند را به صورت اینترنتی انجام دهد .با امکان طراحی سایت مشاوره حقوقی می توانید تعدا مراجعین خود را چند برابر کنید بدون اینکه جای خود را تغییر دهید.

وکیل آنلاین در شرایطی که مخاطب خود اطلاعات کاملی درباره مشکل خود ندارد .می تواند آنرا به بخش مقاله های سایت خود ارجاع دهد .اینگونه وقت وکیل ذخیره شده و آنرا برای توضیحات درباره جزئیات پرونده موکل خود می گذارد.

طراحی سایت مخصوص وکلا

طراحی سایت وکیل برای ارائه مشاوره حقوقی

در در سراسر جهان وکالت و مراجعه به وکیل و حتی یافتن یک وکیل خوب وبا تجربه از مسائل مهم و قابل توجه است، لذا طراحی وب سایت حقوقی در حقیقت یک نوع تبلیغ و اطلاع رسانی در زمینه مشکلات حقوقی و رفع آن با مشاوره و نظرخواهی با یک وکیل با تجربه می باشد.

ایجاد و طراحی سایت مشاوره حقوقی به نام پرسش و پاسخ رایج باعث رضایت ارباب رجوع شما خواهد شد. زیرا که به صورت آنلاین و بدون تماس و ارتباط با شما می توانند تک تک سوالات خود را خوانده و جواب سوال خود را درهمان صفحه پیدا نمایند. می توانیم به صورت کامل تمامی سوالاتی که معمولا برای مراجعه کنندگان شما بوجود می آید را در این صفحه قرار دهیم.

معمولا تعداد سوالاتی که در این صفحه قرار داده می شود هیچگونه محدودیتی ندارد. ما با طراحی حرفه ای و چیدن اصولی سوالات و جوابها سعی می نماییم تا کاربران آنلاین سایت شما در کمترین زمان ممکن به جواب پرسش های خود برسند.

اهمیت بهینه سازی و سئو در طراحی سایت مخصوص وکلا ؟

اگر بعد از آماده سازی سایت ، بهینه سازی سایت بر روی آن انجام نشود سایت شما تنها در زمانی قابلیت رویت دارد که عینا آدرس سایت سرچ شود .در این صورت هزینه ای که برای طراحی سایت خود کرده اید همگی بی نتیجه میشود.

با بهینه سازی و سئو سایت ،عباراتی که کاربران مرتبط با موضوع سایت شما باشد را جستجو نمایند.سایت موردر نظر در صفحه اول جستجو و جزء سه پیشنهاد اول نمایش داده خواهد شد.این یعنی مراجعه به سایت شما توسط مخاطبین بالا رفته و در نتیجه مراجعه به موسسه شما افزایش میابد.برای اطلاع بیشتر در این باره می توانید با کارشناسان ساخت سایت ارتباط داشته باشید.

چرا نیاز به طراحی سایت وکلا افزایش زیادی داشته است ؟

  1. معرفی وکیل
  2. امکان مشاهده رزومه وکیل
  3. افزایش بازدیدگنندگان
  4. افزایش اعتبار برای وکیل
  5. دسترسی راحت تر به اطلاعات
  6. کاربردی بودن پنل ارتباط موکل و وکیل
  7. امکان دسترسی به پرونده ها در هر ساعت و هر مکان
  8. امکان پبگیری آنلاین وضعیت پرونده ها از طریق پنل
  9. اقبال بیشتر مردم به خدمات آنلاین
  10. شفافیت مالی و خدمات
  11. سهولت در پرداخت از طریق درگاه پرداخت

شما با در نظر گرفتن موارد بالا و بر خورداری از مشاوره رایگان ساخت سایت می توانید در میان همکاران خود در سراسر کشور با طراحی سایت مخصوص وکلا یک برگه برنده در دست داشته باشد و نه تنها به ارائه خدمات در اینترنت بپردازید بلکه مشتریان بیشتری جلب نمایید .

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا