6 وظیفه اصلی تعمیر و نگهداری وردپرس برای انجام منظم نگهداشتن وبسایت

6 وظیفه اصلی تعمیر و نگهداری وردپرس برای منظم نگهداشتن وبسایت

در طول سال‌های گذشته، صنعت تجارت الکترونیک به شدت رونق گرفته است، زیرا تقریباً همه از قبل به اینترنت متصل هستند. به همین دلیل، توسعه‌دهنده پلتفرم‌ هایی را برای کاربران عادی ایجاد می‌کنند تا برای تجارت یا شخصی از آنها استفاده کنند.

رایج ترین این روزها وردپرس است. علیرغم راحت و کمکی که وردپرس می تواند ارائه دهد، مدیران وب سایت همچنان باید وظایف خود را برای حفظ صفحات خود ارائه دهند. بهترین کار این است که به طور مرتب محتوایی را آپلود کنید تا علایق مردم را در کسب و کارشان حفظ کنید.

اگر شرکت شما به مقاله نیاز دارد، مقالاتی را که قبلا در شرکت های نویسندگی بخرید نوشته شده است. این کار باری را برای نگهداری وب سایت خود کاهش می دهد. در این مقاله، سایر کارهای تعمیر و نگهداری وردپرس را که باید علاوه بر ارسال مقاله و عکس، روی آنها کار کنید، به شما توضیح خواهد داد.

لینک ها و تصاویر شکسته را پیدا کنید و رفع کنید؟

اشکالات در هنگام استفاده از منابع دیجیتالی، گریز ناپذیر است. حتی اگر در یک نمونه کامل به نظر می رسند، اگر به خوبی با آنها رفتار نکنید، ممکن است پیش بیاید. این می تواند باعث ناراحتی کاربران شود که از وب سایت شما بازدید می کند و مشتریان بالقوه را دور می کند.

اما شما می توانید با یافتن و رفع لینک و تصاویر شکسته به عنوان بخشی از نگهداری منظم وب سایت خود از این امر جلوگیری کنید. به عنوان مثال، توسعه دهندگان باید همیشه دکمه ورود به وردپرس را بررسی کنند تا تجربه ای روان را به کاربران ارائه دهنده ارائه دهند.

همچنین باید تمام سوئیچ هایی که به صفحه دیگری که یک وب سایت را مدیریت می کند را بررسی کنید. گاهی اوقات، لینک های پیوست شده ممکن است خراب یا خالی باشند، بنابراین باید فورا آنها را تعمیر کنند.

همچنین به اصلاح، تغییر یا حذف تصاویر شکسته کمک می کند زیرا دیگر به هدف خود نمی رسند. برای مدیریت بیشتر این وظایف، می توانید از افزونه هایی مانند Broken Link Checker و Replace Broken Images استفاده کنید.

6 وظیفه اصلی تعمیر و نگهداری وردپرس برای انجام منظم نگهداشتن وبسایت

از وب سایت خود پشتیبان تهیه و نسخه برداری کنید؟

مهم نیست که چه هدفی از استفاده از فناوری مدرن دارید، همیشه باید پشتیبان گیری کنید. اگر روی یک مقاله تحقیقاتی کار می کنید، باید روی پلتفرم های مختلف مانند فضای ذخیره سازی ابری یا درایوهای فلش کپی کنید.

انجام این کار از گم شدن فایل و دور انداختن تمام زمان و تلاشی که انجام داده اید جلوگیری می کند. حتی اگر امیدوار نیستید چیزی خراب شود یا شکست بخورد، باز هم بهتر است آماده باشید. شما نمی دانید چه زمانی کسی سعی می کند وب سایت شما را هک کند و تمام محتویات آن را حذف کند.

بنابراین، پشتیبان‌گیری از همه چیز شما را از یک حادثه دردسرساز که می‌تواند بر شغل یا تجارت شما تأثیر بگذارد، نجات می‌دهد. می توانید از سایر نرم افزارها و افزونه های اختصاص داده شده به پشتیبان گیری از محتوا در نگهداری سایت استفاده کنید.

حتی اگر به طور منظم نسخه پشتیبان تهیه می کنید، کاری که باید برای اطمینان از عملکرد روان وب سایت خود انجام دهید، تأیید دوره ای آنهاست. برای جلوگیری از مشکلات مهم تر، به مرور و بررسی منظم نسخه پشتیبان کمک می کند.

نظرات را تعلیم دهید

یکی از وظایف وب سایت که باید روی آن تمرکز کنید، نظارت بر نظرات است. بازدیدکنندگان اغلب به کلمات نگاه می کنند تا از بینش و تجربیات دیگران مطلع شوند، به ویژه کسانی که قبلاً معامله انجام داده اند.

اگر به دیگران اجازه می دهید فورا نظرات خود را ارسال کنند، باید مراقب نظرات هرزنامه باشید. بهتر است از افزونه هایی مانند Akismet یا Stop Spammers استفاده کنید. آنها به شما کمک می کنند تا نظرات اسپم را شناسایی کرده و در مورد آنها به شما اطلاع دهند.

با وجود مفید بودن، آنها این نظرات را حذف نمی کنند، بنابراین شما همچنان باید خودتان آنها را حذف کنید. گاهی اوقات، این افزونه ها ممکن است یک نظر واقعی را به عنوان هرزنامه برچسب گذاری کنند.

در این مورد، مرور تمام نظرات اسپم شناسایی شده نیز مفید خواهد بود. ممکن است بازخورد معتبری ببینید که می تواند به افزایش فروش و شهرت شما کمک کند. پس از فیلتر کردن کلمات غیر ضروری، می توانید آنها را به صورت انبوه حذف کرده و برای همیشه حذف کنید.

گزارش های امنیتی را مرور کنید؟

درست مانند اینکه چگونه تهیه نسخه پشتیبان بسیار مهم است، شما باید بررسی گزارش های امنیتی را نیز در اولویت قرار دهید. این یک وظیفه تعمیر و نگهداری وردپرس است که نباید از آن غافل شوید.

شما نمی دانید چه زمانی هکرها می توانند به سایت شما حمله کنند، بنابراین بهتر است گزارش های امنیتی خود را بررسی کنید. باید فعالیت‌های غیرمعمول، از جمله چندین تلاش ناموفق برای ورود را بررسی کنید.

برای این کار می توانید از افزونه های حسابرسی امنیتی استفاده کنید. می توانید Sucuri Security یا WP Activity Log را امتحان کنید. اینها یک فایروال برای محافظت از وب سایت شما در برابر تهدیدات رایجی که بر فعالیت های آنلاین شما تأثیر می گذارد، ارائه می دهند.

علاوه بر این، باید در مدیریت رمزهای عبور نیز محتاط باشید. چه در حال ذخیره گذرواژه های WordPress یا Upstore باشید، می توانید از افزونه های مختلف برای جلوگیری از مشکلات امنیتی استفاده کنید.

6 وظیفه اصلی تعمیر و نگهداری وردپرس برای انجام منظم نگهداشتن وبسایت

فرم ها و ویژگی های کلیدی را تست کنید

گاهی اوقات، ممکن است تعجب کنید که چرا فروش آنلاین شما در حال رشد یا بهبود نیست. در حالی که دلایل متعددی برای آن وجود دارد، یکی ممکن است دکمه‌ها یا فرم‌های غیر کاربردی باشد. اگر وب‌سایت شما شامل شرایط یا سایر ویژگی‌های تسویه حساب یا قرار دادن سفارش است، باید آنها را مرتباً بررسی کنید.

این باید یکی از وظایف نگهداری باشد که باید انجام دهید. به این ترتیب مشتریان شما می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به افزایش فروش شما کمک کنند. دفعات بررسی هر فرم یا ویژگی به اهمیت آن بستگی دارد.

برای آن دسته از فرم هایی که می توانند بر درآمد شما تأثیر بگذارند، باید آنها را هر هفته آزمایش کنید. از آنجایی که این کار ممکن است وقت گیر باشد، اگر از نرم افزارهای موجود استفاده کنید به شما کمک می کند. دایرکتوری افزونه وردپرس را بررسی کنید تا بدانید کدام یک برای شما بهترین است.

عیب یابی وظایف تعمیر و نگهداری

استفاده از چندین افزونه برای تعمیر و نگهداری وب سایت شما مفید است. در حالی که بیشتر آنها بی ضرر هستند، برخی از آنها می توانند بر عملکرد طبیعی سایت تأثیر بگذارند. آنها می توانند سرعت وب سایت شما را کاهش دهند و باعث ناراحتی کاربران شوند.

برای آزمایش افزونه هایی که استفاده خواهید کرد، می توانید ابتدا یک سایت مرحله بندی را اجرا کنید. این به شما کمک می کند تا قبل از راه اندازی سایت، روی کارهای تعمیر و نگهداری کار کنید. اگر تصمیم به ایجاد سایت استیجینگ ندارید، می‌توانید به روش‌های دیگری با سایت کند برخورد کنید.

یکی از آنها قرار دادن وب سایت شما در حالت تعمیر و نگهداری است. همچنین می توانید این کارها را در ساعات کم ترافیک انجام دهید تا با مشکل مواجه نشوید. در نتیجه، مدیریت یک وب سایت وردپرس چالش برانگیز است.

برخی از کارهای تعمیر و نگهداری که باید انجام دهید شامل یافتن و تعمیر پیوندها و تصاویر خراب و تعدیل نظرات است. همچنین باید یک نسخه پشتیبان از وب سایت خود تهیه و تأیید کنید، گزارش های امنیتی را بررسی کنید و وظایف تعمیر و نگهداری را عیب یابی کنید. بخش دیگری از چک لیست نگهداری وب سایت شما، آزمایش فرم ها و ویژگی های لازم است. با ابزار و دانش مناسب، می توانید به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان خود ادامه دهید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا