طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی کاملا حرفه ای

طراحی سایت شرکتی کاملا حرفه ای ، یکی از راه های ارتباط با مشتریان است و به طور خلاصه برای معرفی، ارائه رزومه، نمایش و معرفی و فروش محصولات و خدمات، سفارش گیری ، برند ساز ی و … کاربرد دارد.

شرکت های متعددی در زمینه های فنی مهندسی، تجاری ، بازرگانی ، تولیدی و خدماتی فعال می باشند، هرکدام از اینها با طراحی سایت شرکتی می توانند جایگاه خود را در فضای مجازی و اینترنت بدست آورند و در حیطه فعالیت فیزیکی خود نیز از طریق داشتن یک وب سایت حرفه ای شرکتی موفقیت های چشمگیری کسب کنند.

اگر طراحی سایت شرکتی با توجه به موازین و اصول سئو و گوگل طراحی گردد، شرکت یا موسسه می تواند در مدت زمان کوتاهی به اهداف بازاریابی اینترنتی هدفمند خود دست یابد .طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین انواع طراحی سایت است که باید بسته به نوع پیشه و تجارت شرکت و با توجه به بازارهای هدف و در نظر گرفتن کلمات کلیدی و واژگان هدف آن شرکت و موسسه طراحی گردد.

هدف از طراحی سایت شرکتی

کسب بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی که لازمه ی آن داشتن یک سایت حرفه ای و استاندارد است، از اصلی ترین مواردی است که می توان از طریق طراحی سایت شرکتی به آن نائل شد.

امروزه مردم با دسترسی راحت به اینترنت اغلب جهت یافتن کالا و خدمات مورد نیاز خود از طریق اینترنت اقدام به جستجو و کسب اطلاعات لازم می نمایند. پُر واضح است که اگر شرکت شما وب سایت مناسبی داشته باشد و از طریق آن به معرفی خدمات و محصولات خود اقدام نماید بسیاری از مشتریان بالقوه از طریق آن وب سایت با شما آشنایی یافته و به راحتی با شما تماس خواهند گرفت.

آموزش طراحی سایت شرکتی

برتری نسبت به رقبا با طراحی سایت شرکت خود

در حال حاضر شرکت های زیادی دارای سایت مخصوص خود هستند و فعالیت های زیاد و حضور پررنگی در این زمینه دارند. عدم فعالیت شرکت شما در این زمینه، سبب می شود که مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. برای مثال برخی از شرکت ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب سایت خود ارائه می دهند و این موضوع به ارتقا کیفیت خدماتشان در ذهن مشتری کمک بسزایی خواهد کرد.

علاوه بر آن ، چون مراحل معرفی تا فروش محصول را توسط وب سایت شرکتی خود انجام می دهند مشتریان به مرور زمان اول آنها را برای دریافت خدمات انتخاب می کنند. بنابراین به تیم فروش احتیاج نخواهند داشت.همین موضوعات به مرور زمان برتری نسبت به رقبا را برای آنها به ارمغان می آورد.

سئو در طراحی سایت شرکتی چه مزیتی دارد؟

با در نظر گرفتن اینکه بسیاری از مشتریان قبل از خرید، خدمت ویا کالای مورد نظر خود را در اینترنت و موتورهای جستجوگر مانند گوگل سرچ می نمایدند؛ سئو و بهینه سازی سایت دارای اهمیت بالایی می باشد. به همین دلیل در طراحی وب سایت شرکتی باید به این مسئله توجه نمود که سایت بر پایه اصول سئو سایت طراحی گردد تا پس از وارد کردن محتوا سایت یا همان اطلاعات محصولات ، لینک سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود.

شرکت طراحی سایت ساخت سایت طراحی سایت شرکتی را براساس اصول سئو انجام داده و پس از ورود محتوا سایت مشکلی از نظر SEO یا بهینه بودن سایت وجود نخواهد داشت.
در ابتدا کلمات کلیدی از شما گرفته می شود و پس از آنالیز کلمات و رقیبان شما بهترین شکل ساختار سایت طراحی و پیاده سازی می شود.

بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی چگونه انجام می شود؟

بهینه سازی وب سایت شرکتی ، مجموعه‌ای از استراتژی‌ ها و تکنیک‌ ها است که با هدف افزایش ترافیک و افزایش تعداد بازدید کنندگان یک سایت از طریق کسب موقعیت بهتر در فهرست نتایج موتورهای جستجو ، انجام می‌شود.

در مورد نحوه کار موتور های جستجو می توان گفت، زمانی که یک کاربر در موتور جستجو کلمه و یا عبارتی را جستجو می کند، موتور جستجو یک لیست از سایت هایی که شامل آن کلمات می باشد را دردسترس کاربر قرار می دهد. پس موتور های جستجو نقش مهمی در راهنمایی نمودن کاربران به وب سایت ها دارند. وب سایت هایی که در لیست نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشند و در ابتدای لیست نمایش داده شوند، می توانند کاربران بیشتری را جذب کنند و سهم بیشتری از بازار داشته باشند.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی باید یک ساختار استاندارد رعایت شود علاوه براین باید دارای یک زیر ساخت و جذابیت عالی باشد. تمام این موارد باید به گونه ای متناسب با نیازهای یک شرکت پیاده سازی شود. یک سایت برای تمام حوزه‌ها یکسری ویژگی‌ها مشترک مثل‌ سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، ریسپانسیو و… را شامل می‌گردد.

مهم ترین ویژگی ها طراحی سایت شرکتی می‌گردد :

طراحی صفحات اختصاصی

برای معرفی محصولات یا خدمات هر شرکت باید صفحاتی متناسب با همان خدمت یا محصول پیاده سازی گردد. از این طریق می توانید مخاطبان بسیار جذب کنیم و این یعنی یک قدم به هدفتان نزدیکتر خواهید شد.

طراحی صفحات تماس با ما

در طراحی سایت مهم ترین بخش برای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان همین صفحه تماس با ما است. اما در طراحی صفحات تماس با ما باید یکسری ظرافت ها را به خرج دهید تا درصد بالای از مخاطبان با شما ارتباط برقرار کنند. نوع چیدمان در صفحات تماس با ما در سایت های شرکتی بسیار با اهمیت است. چنین کاری نیاز به مهارت و تجربه دارد.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از راه‌های جذب مخاطب برای وب سایت‌ها است اما این فعالیت‌ها باید براساس یکسری اصول پیاده سازی شوند. بدین طریق که سیتم‌های اشتراک گذاری شبکه‌های اجتماعی در سایت‌ها به خوبی ایجاد گردد تا مطالب و پست‌های جذاب در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

روانشناسی رنگ‌ها و جذابیت‌های ظاهری

برای استفاده از رنگ‌ها در دنیای آنلاین نیازمند دانش روانشناسی رنگ‌ها به گونه ای که هررنگی که برای هر المان استفاده می شود باید مطابق با نیاز مخاطبان باشد. تمام این روش‌ها که پیاده سازی می‌شود برای جذب مخاطبان هست، تا بتوانیم یک برند عالی در ذهنشان ثبت کنیم.

ویدئو مارکتینگ

قابلیت ایجاد ویدئو به منظور معرفی محصول یا خدمتتان خواهد بود. چنین امکانی را می‌توان در سایت های شرکتی قرار دهیم تا براحتی برندمان را به بازدیدکنندگان نشان دهیم.

ساخت فرم‌های اختصاصی

امکان ساخت فرم‌های اختصاصی برحسب نیاز مشتریان باید پیاده سازی و اجرا شوند. این فرم‌‌ها شامل فرم استخدام، پذیرش نمایندگی،.. می‌شوند.

طراحی سایت شرکتی چیست

امکانات اختصاصی یک سایت شرکتی

  • اسلایدر تصاویر
  • معرفی مشتریان
  • پرسش های متداول
  • آلبوم تصاویر
  • کنترل پنل با رابط کاربری آسان
  • معرفی خدمات
  • بلاگ آموزشی
  • فرم تماس
  • صفحه درباره ما
  • انتشار اخبار
  • صفحه ساز
  • معرفی پرسنل

قیمت طراحی سایت

گروه طراحی سایت شرکتی ساخت سایت ارائه کننده خدمات طراحی سایت ، سئو سایت می باشد. هدف اصلی گروه طراحی سایت شرکتی ساخت سایت ارائه سولوشن های کاربردی برای گسترش کسب و کار شما در دنیای اینترنت است .

ویژگی طراحی سایت شرکتی با قیمت مناسب :

  1. ارائه سیستم های مدیریت محتوا ساده و کاربردی
  2. طراحی سایت های با استاندارد های جهانی
  3. طراحی سایت با اصول سئو
  4. ارائه طرح های گرافیکی اختصاصی
  5. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  6. ارائه کلاس آموزشی برای مدیریت سایت در زمان تحویل سایت
  7. ارائه پشتیبان در زمان تحویل وب سایت به مشتری
  8. امکان توسعه سایت در آینده
  9. نحوه دریافت هزینه طراحی سایت ۴۰ درصد در اخذ قرارداد و ۶۰ درصد در زمان تحویل سایت می باشد.

با طراحی سایت شرکتی روی برند شرکت خود سرمایه گذاری کنید

در عصر حاضر شرکت های فعال ، با طراحی سایت شرکتی ، محصولات و خدمات خود را هر چه بیشتر به جامعه معرفی کرده و با این کار اقدام به برند سازی و افزایش فروش خود می کنند. داشتن یک سایت شرکتی خوب و کاربر پسند قطعا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. زمانی که شرکتی از طریق یک وب سایت مناسب اقدام به معرفیِ خدمات و محصولات خود می‌کند بسیاری از بازدید کنندگان با این محصولات آشنا شده و در نهایت می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.

از دیگر مزیت های ساخت سایت شرکتی می ‌توان به ایجاد مشتریان وفادار اشاره نمود. زیرا با معرفی مداوم محصولات مشتریان به سهولت با آنها آشنا شده و در صورت لزوم می‌توانند به ثبت سفارش بپردازند. در واقع حضور در دنیای اینترنت در نهایت منجر به افزایش فروش خواهد شد. زیرا اینترنت اولین مکانی است که افراد به دنبال شرکت شما خواهند بود و اگر رقبای شما، از وب سایت شرکتی استفاده کنند ولی شما از داشتن سایت خودداری نمایید قطعا در این رقابت عقب خواهید ماند.

4.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا