اطلاعات الکسا سایت dashteketab.com

اطلاعات رتبه الکسا سایت dashteketab.com

در تاریخ سه خرداد هزار و سیصد و نود و نه میانگین رتبه کل الکسا سایت dashteketab.com در سه ماهه اخیر چهار صد و بیست و پنج هزار وچهل و سه می باشد. این در صورتی است که رتبه این سایت در نود روز پیش دویست و نود و سه هزار و نه صد و چهل و هفت بوده که در مقایسه با نود روز پیش حدود صد و سی و یک هزار ونود و شش واحد کاهش پیدا کرده است که کاهش رتبه چشمگیری در میان رقبای خود داشته است.

بیشترین کلیک این سایت از کشور ایران با میانگین 100.0% می باشد که در میان سایت های این کشور رتبه هشت هزار و صد و هفتاد و هشت را کسب کرده است.

کلمات کلیدی سایت dashteketab.com

سایت dashteketab.com با کلمات کلیدی زیر بیشترین بازدید را از سرچ گوگل یا دیگر ورودی های سایت دارد:

  1. خرید کتاب dashteketab اولین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ هشتاد و یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهل و دو  می باشد.
  2. dashteketab دشت کتاب دومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شانزده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و پنج می باشد.
  3. خرید کتاب dashteketab dashteketab.com سومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ صفر و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است صد می باشد.
  4. خرید کتاب dashteketab.com چهارمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ صفر و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است نود و نه می باشد.
  5. خرید کتاب “dashteketab” پنجمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ صفر و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهل و چهار می باشد.

رقبای سایت dashteketab.com

  • سایت sakhtesite.com با رتبه الکسا سیزده و رتبه هم پوشانی پانصد و نود و شش اولین رقیب سایت dashteketab.com محسوب می شود.
  • سایت instamarket.org با رتبه الکسا سیزده و رتبه هم پوشانی صد و بیست و هشت دومین رقیب سایت dashteketab.com محسوب می شود.
  • سایت pishtazpump.com با رتبه الکسا سیزده و رتبه هم پوشانی دویست و شصت سومین رقیب سایت dashteketab.com محسوب می شود.
  • سایت itmina.com با رتبه الکسا سیزده و رتبه هم پوشانی دویست و بیست و هشت چهارمین رقیب سایت dashteketab.com محسوب می شود.
  • سایت upvc-star-win.com با رتبه الکسا سیزده و رتبه هم پوشانی صد و سی و پنج پنجمین رقیب سایت dashteketab.com محسوب می شود.

ورودی های سایت dashteketab.com

وروردی های این سایت از طریق سرچ گوگل به طور متوسط شصت و هشت درصد بوده و بقیه ورودی های این سایت از طریق شبکه های اجتماعی، ورود مستقیم از طریق یو آر ال و غیره می باشد که توانسته مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا