رتبه الکسا سایت sakhtesite.com

در تاریخ بیست و هشت اردیبهشت هزار و سیصد و نود و نه میانگین رتبه کل الکسا سایت sakhtesite.com در سه ماهه اخیر هفتصد و هفتاد و نه هزار و دویست و سی و یک می باشد. این در صورتی است که رتبه این سایت در نود روز پیش نه صد و نود و چهار هزار و ششصد و هشتاد و شش بوده که در مقایسه با نود روز پیش حدود دویست و پانزده هزار و چهار صد و پنجاه و پنج واحد افزایش پیدا کرده است که افزایش رتبه چشمگیری در میان رقبای خود داشته است.
بیشترین کلیک این سایت از کشور ایران با میانگین 98.6% می باشد که در میان سایت های این کشور رتبه چهارده هزار و نه صد و سیزده را کسب کرده است.

کلمات کلیدی سایت sakhtesite.com

سایت sakhtesite.com با کلمات کلیدی زیر بیشترین بازدید را از سرچ گوگل یا دیگر ورودی های سایت دارد:

  • کاهش تضمینی رتبه الکسا اولین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ هشتاد و شش و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است صفر می باشد.
  • 2) طراحی سایت در مشهد تبریز دومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سه می باشد.
  • 3) تعرفه کاهش تضمینی رتبه الکسا سومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است صفر می باشد.
  • 4) ورودی گوگل تضمینی چهارمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سه می باشد.
  • 5) طراحی مجدد سایت تبریز پنجمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است دو  می باشد.

رقبای سایت sakhtesite.com

  1. سایت dashteketab.com با رتبه الکسا یازده و رتبه هم پوشانی سیصد و شصت و نه اولین رقیب سایت sakhtesite.com محسوب می شود.
  2. سایت instamarket.org با رتبه الکسا یازده و رتبه هم پوشانی صد و چهل و سه دومین رقیب سایت sakhtesite.com محسوب می شود.
  3. سایت upvc-star-win.com با رتبه الکسا یازده و رتبه هم پوشانی صد و سی و شش سومین رقیب سایت sakhtesite.com محسوب می شود.
  4. سایت farshidramezani.com با رتبه الکسا یازده و رتبه هم پوشانی دویست و شصت و سه چهارمین رقیب سایت sakhtesite.com محسوب می شود.
  5. سایت 61web.ir با رتبه الکسا یازده و رتبه هم پوشانی شش پنجمین رقیب سایت sakhtesite.com محسوب می شود.

ورودی های سایت sakhtesite.com

وروردی های این سایت از طریق سرچ گوگل به طور متوسط نود و هفت درصد بوده و بقیه ورودی های این سایت از طریق شبکه های اجتماعی، ورود مستقیم از طریق یو آر ال و غیره می باشد که توانسته مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا