طراحی سایت web24.ir

اطلاعات رتبه الکسا سایت وب بیست و چهار دات ای ار

 

وب بیست و چهار یازده خرداد نود و نه میانگین رتبه کل الکسا سایت web24.ir در سه ماهه اخیر بیست و هشت هزار و سیصد و دوازده می باشد.این در صورتی است که رتبه این سایت در نود روز پیش بیست و هشت هزار وچهار بوده که در مقایسه با نود روز پیش حدود سیصد و هشت واحد کاهش پیدا کرده است که کاهش رتبه چشمگیری در میان رقبای خود داشته است.

بیشترین کلیک این سایت از کشور ایران با میانگین 94.7% می باشد که در میان سایت های این کشور رتبه هشت صد و سی و هشت را کسب کرده است.

 

[ux_image id=”7410″]

کلمات کلیدی سایت web24.ir

 

سایت web24.ir با کلمات کلیدی زیر بیشترین بازدید را از سرچ گوگل یا دیگر ورودی های سایت دارد:

  1. دیجیتال مارکتینگ اولین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهار و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهار می باشد.
  2. طراحی سایت خبری دومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ سه و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و هشت می باشد.
  3. وب 24 سومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ دو  و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و شش می باشد.
  4. طراحی سایت حرفه ای چهارمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ دو  و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است شانزده می باشد.
  5. افزایش بازدید گوگل پنجمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است شش می باشد.
  6. شرکت سئو ششمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهل و چهار و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است پنجاه و چهار می باشد.
  7. آموزش گوگل وبمستر تولز هفتمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهل و دو  و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است ده می باشد.
  8. وبمستر گوگل تولز هشتمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهل و دو  و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و پنج می باشد.
  9. آموزش گوگل وبمستر نهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهل و یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سی و شش می باشد.
  10. شرکت سئو دهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پنجاه و پنج و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سی و شش می باشد.
  11. الگوریتم مرغ مگس خوار یازدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پنجاه و هفت و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و یک می باشد.
  12. چک لیست سئو دوازدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پنجاه و هشت و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و چهار می باشد.
  13. بازاریابی دیجیتال سیزدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شصت و سه و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است پانزده می باشد.
  14. site map چیست چهاردهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ بیست و یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و سه می باشد.
  15. site link آموزش پانزدهیمن کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ هجده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و دو  می باشد.
  16. backlinks free شانزدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ هفده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و چهار می باشد.
  17. افزایش sites linking in هفدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پانزده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سی و یک می باشد.
  18. سایت های پست مهمان هجدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ بیست و یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سی و چهار می باشد.
  19. لینک نوفالو نزدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ هفده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است پنجاه می باشد.
  20. سفارش سئو سایت بیستمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ هفده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است پنجاه و پنج می باشد.
  21. رپورتاژ آگهی چیستکلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ بیست و شش و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است پنجاه و هفت می باشد.
  22. دیجیتال مارکتینگکلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ ششصد و دوازده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهل و سه می باشد.
  23. طراحی سایت خبریکلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهار صد و هفتاد و شش و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است دو  می باشد.
  24. وب 24کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهار صد و پنج و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهار می باشد.
  25. طراحی سایت حرفه ایکلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ صد و پانزده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهار می باشد.
  26. افزایش بازدید گوگلکلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهار و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است صفر می باشد.

 

رقبای سایت web24.ir

  • سایت seo24.ir با رتبه الکسا سی و چهار و رتبه هم پوشانی پنجاه و چهار اولین رقیب سایت web24.ir محسوب می شود.
  • سایت websima.com با رتبه الکسا سی و چهار و رتبه هم پوشانی ده دومین رقیب سایت web24.ir محسوب می شود.
  • سایت seokar.com با رتبه الکسا سی و چهار و رتبه هم پوشانی بیست و پنج سومین رقیب سایت web24.ir محسوب می شود.
  • سایت radzad.com با رتبه الکسا سی و چهار و رتبه هم پوشانی سی و شش چهارمین رقیب سایت web24.ir محسوب می شود.
  • سایت newseo.ir با رتبه الکسا سی و چهار و رتبه هم پوشانی سی و شش پنجمین رقیب سایت web24.ir محسوب می شود.

 

ورودی های سایت web24.ir

وروردی های این سایت از طریق سرچ گوگل به طور متوسط چهل و سه درصد بوده و بقیه ورودی های این سایت از طریق شبکه های اجتماعی، ورود مستقیم از طریق یو آر ال و غیره می باشد که توانسته مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

[ux_image id=”7411″]
Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا