اطلاعات الکسا سایت behinashop.ir

اطلاعات رتبه الکسا سایت behinashop.ir

در تاریخ چهار خرداد هزار و سیصد و نود و نه میانگین رتبه کل الکسا سایت behinashop.ir در سه ماهه اخیر هفتاد هزار و صد می باشد. این در صورتی است که رتبه این سایت در نود روز پیش ششصد و هفتاد و سه هزار و سیصد و چهل و یک بوده که در مقایسه با نود روز پیش حدود ششصد و سه هزار و دویست و چهل و یک واحد افزایش پیدا کرده است که افزایش رتبه چشمگیری در میان رقبای خود داشته است.

بیشترین کلیک این سایت از کشور ایران با میانگین 99.1% می باشد که در میان سایت های این کشور رتبه یک هزار و صد و هفتاد و نه را کسب کرده است.

کلمات کلیدی سایت behinashop.ir

سایت behinashop.ir با کلمات کلیدی زیر بیشترین بازدید را از سرچ گوگل یا دیگر ورودی های سایت دارد:

  1. behinashop.ir اولین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ سی و سه و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است نود و هفت می باشد.
  2. behinashop کافی میکس 3 در 1 دومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ هفده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سی و یک می باشد.
  3. کافی میکس 3 در 1 behinashop.ir سومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ دوازده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سی و هشت می باشد.
  4. کافی میکس 3 در behinashop.ir چهارمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ یازده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سی و شش می باشد.
  5. behinashopکافی میکس 3 در 1 پنجمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ هشت و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است شانزده می باشد.

رقبای سایت behinashop.ir

  • سایت onlinecode.ir با رتبه الکسا هفتاد و رتبه هم پوشانی هفتاد اولین رقیب سایت behinashop.ir محسوب می شود.
  • سایت forkala.com با رتبه الکسا هفتاد و رتبه هم پوشانی صد و بیست و یک دومین رقیب سایت behinashop.ir محسوب می شود.
  • سایت iranpay.biz با رتبه الکسا هفتاد و رتبه هم پوشانی چهل و هفت سومین رقیب سایت behinashop.ir محسوب می شود.
  • سایت eskenaseirani.com با رتبه الکسا هفتاد و رتبه هم پوشانی صد و هفده چهارمین رقیب سایت behinashop.ir محسوب می شود.
  • سایت cafemaps.net با رتبه الکسا هفتاد و رتبه هم پوشانی چهل و هشت پنجمین رقیب سایت behinashop.ir محسوب می شود.

ورودی های سایت behinashop.ir

وروردی های این سایت از طریق سرچ گوگل به طور متوسط شانزده درصد بوده و بقیه ورودی های این سایت از طریق شبکه های اجتماعی، ورود مستقیم از طریق یو آر ال و غیره می باشد که توانسته مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا