طراحی سایت vistaapp.ir

اطلاعات رتبه الکسا سایت ویستا اپ دات ای ار

 

ویستا اپ نه خرداد نود و نه میانگین رتبه کل الکسا سایت vistaapp.ir در سه ماهه اخیر هشتاد و پنج هزار و پانصد و هفتاد و هفت می باشد.این در صورتی است که رتبه این سایت در نود روز پیش صد و نونزده هزار و هفتصد و چهل و هفت بوده که در مقایسه با نود روز پیش حدود سی و چهار هزار و صد و هفتاد واحد افزایش پیدا کرده است که افزایش رتبه چشمگیری در میان رقبای خود داشته است.

بیشترین کلیک این سایت از کشور ایران با میانگین 72.7% می باشد که در میان سایت های این کشور رتبه دو  هزار و سیصد و سی و پنج را کسب کرده است.

 

[ux_image id=”7376″]

کلمات کلیدی سایت vistaapp.ir

 

سایت vistaapp.ir با کلمات کلیدی زیر بیشترین بازدید را از سرچ گوگل یا دیگر ورودی های سایت دارد:

  1. طراحی اپلیکیشن اولین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ دوازده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست می باشد.
  2. طراحی فروشگاه اینترنتی دومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شش و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است ده می باشد.
  3. طراحی سایت بیمه سومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ سه و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهارده می باشد.
  4. ویستا چهارمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ سه و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و یک می باشد.
  5. طراحی اپلیکیشن موبایل پنجمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ دو  و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است نونزده می باشد.
  6. شرکت ویستا ششمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ بیست و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است شصت و سه می باشد.
  7. شرکت آسا هفتمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ دوازده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است صد و هشت می باشد.
  8. آسا هشتمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ یازده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است صد و بیست و هشت می باشد.
  9. طراحی سایت شهرکرد نهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ یازده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است صد و هشتاد و نه می باشد.
  10. طراحی اپلیکیشن املاک دهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهل و هفت و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است صد و هفتاد و دو  می باشد.
  11. اپ اندروید و ios یازدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهل و نه و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هفده می باشد.
  12. ساخت اپلیکیشن حرفه ای دوازدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهل و هشت و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سیزده می باشد.
  13. طراحی سایت حامد سیزدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهل و پنج و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است نونزده می باشد.
  14. online.agah چهاردهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شش و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است پانزده می باشد.
  15. online.agah.com پانزدهیمن کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهار و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و هفت می باشد.
  16. طراحی اپلیکیشن شانزدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ صد و شانزده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و نه می باشد.
  17. طراحی فروشگاه اینترنتی هفدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پنجاه و هشت و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هجده می باشد.
  18. طراحی سایت بیمه هجدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ بیست و هشت و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هفده می باشد.
  19. ویستا نزدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پنج و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هشت می باشد.
  20. طراحی اپلیکیشن موبایل بیستمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ دوازده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هفت می باشد.

 

رقبای سایت vistaapp.ir

  • سایت 3sotweb.com با رتبه الکسا بیست و شش و رتبه هم پوشانی شصت و سه اولین رقیب سایت vistaapp.ir محسوب می شود.
  • سایت appsaz.ir با رتبه الکسا بیست و شش و رتبه هم پوشانی صد و هشت دومین رقیب سایت vistaapp.ir محسوب می شود.
  • سایت tabaneshahr.com با رتبه الکسا بیست و شش و رتبه هم پوشانی صد و بیست و هشت سومین رقیب سایت vistaapp.ir محسوب می شود.
  • سایت silverage.co با رتبه الکسا بیست و شش و رتبه هم پوشانی صد و هشتاد و نه چهارمین رقیب سایت vistaapp.ir محسوب می شود.
  • سایت limoobit.com با رتبه الکسا بیست و شش و رتبه هم پوشانی صد و هفتاد و دو  پنجمین رقیب سایت vistaapp.ir محسوب می شود.

 

ورودی های سایت vistaapp.ir

وروردی های این سایت از طریق سرچ گوگل به طور متوسط پنجاه و سه درصد بوده و بقیه ورودی های این سایت از طریق شبکه های اجتماعی، ورود مستقیم از طریق یو آر ال و غیره می باشد که توانسته مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

[ux_image id=”7377″]
Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا