اطلاعات الکسا سایت instamarket.org

اطلاعات رتبه الکسا سایت instamarket.org

در تاریخ سه خرداد هزار و سیصد و نود و نه میانگین رتبه کل الکسا سایت instamarket.org در سه ماهه اخیر صد و بیست و هشت هزار و نه صد و سی و چهار می باشد. این در صورتی است که رتبه این سایت در نود روز پیش هفتصد و هفتاد و سه هزار و صد و بیست و نه بوده که در مقایسه با نود روز پیش حدود ششصد و چهل و چهار هزار و صد و نود و پنج واحد افزایش پیدا کرده است که افزایش رتبه چشمگیری در میان رقبای خود داشته است.

بیشترین کلیک این سایت از کشور ایران با میانگین 98.3% می باشد که در میان سایت های این کشور رتبه یک هزار و پانصد و پنجاه و دو  را کسب کرده است.

کلمات کلیدی سایت instamarket.org

سایت instamarket.org با کلمات کلیدی زیر بیشترین بازدید را از سرچ گوگل یا دیگر ورودی های سایت دارد:

  1. اینستامارکت اولین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شصت و پنج و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهار می باشد.
  2. اینستامارکت instamarket.org دومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شانزده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هشتاد و پنج می باشد.
  3. instamarket.org سومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شش و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است پنجاه و یک می باشد.
  4. instamarketاینستامارکت چهارمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شش و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سی و چهار می باشد.
  5. instamarket اینستامارکت پنجمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ دو  و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است پانزده می باشد.

رقبای سایت instamarket.org

  • سایت iranwebsite.pro با رتبه الکسا پنجاه و نه و رتبه هم پوشانی صد و شصت و شش اولین رقیب سایت instamarket.org محسوب می شود.
  • سایت vincoshop.ir با رتبه الکسا پنجاه و نه و رتبه هم پوشانی صد و بیست و سه دومین رقیب سایت instamarket.org محسوب می شود.
  • سایت salamatfars.ir با رتبه الکسا پنجاه و نه و رتبه هم پوشانی صد و پنجاه و نه سومین رقیب سایت instamarket.org محسوب می شود.
  • سایت itmina.com با رتبه الکسا پنجاه و نه و رتبه هم پوشانی دویست و بیست و هشت چهارمین رقیب سایت instamarket.org محسوب می شود.
  • سایت webpul.net با رتبه الکسا پنجاه و نه و رتبه هم پوشانی هشتاد و چهار پنجمین رقیب سایت instamarket.org محسوب می شود.

ورودی های سایت instamarket.org

وروردی های این سایت از طریق سرچ گوگل به طور متوسط چهل و دو  درصد بوده و بقیه ورودی های این سایت از طریق شبکه های اجتماعی، ورود مستقیم از طریق یو آر ال و غیره می باشد که توانسته مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا