خدمات سئو

خدمات تخصصی سئو SEO و بهینه سازی سایت

خدمات سئو سایت


ما خدمات سئوی حرفه ای را در طیف وسیعی از کسب و کار ها ارائه می دهیم، شرکت ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با بیش از یک دهه تجربه در فرآیند سئو میباشد.

تیم متخصص ما در ارائه خدمات و کمپین های سئو به مشتریان، از استراتژی های متنوعی در راستای تحقق اهداف شما برخوردار است. ما به طور مداوم توسط رهبران صنعت به عنوان ارائه دهنده خدمات SEO برتر انتخاب شده ایم.

بدون هیچ حدس و گمانی در قیمت، خدمات بازاریابی دیجیتالی ما، طراحی وب و توسعه ما به شما امکان می دهد تا بر اساس درخواست خود را افزایش دهید.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت اغلب توسط آژانس ها یا فریلنسرهایی که در تمام جنبه های سئو متخصص هستند ارائه می شود.

ارائه خدمات سئو وب سایت

انواع خدمات سئو سایت

  • خدمات سئوی درون صفحه On Page
  • خدمات سئوی خارج از صفحه Off Page
  • خدمات سئوی فنی سایت Technical SEO

با تجزیه استراتژی خود و فکر کردن به سئو در قالب سه دسته، سازماندهی و اجرای برنامه های بهینه سازی شما بسیار آسان تر خواهد بود. علاوه بر آن ما انواع مختلفی از ابزارهای SEO را به شما نشان خواهیم داد که می توانند به شما در بهبود عملکرد خود در هر کدام از زیر مجموعه های خدمات سئو کمک کنند.

انواع سئو: معرفی 12 نوع سئو در بازاریابی دیجیتال

قبل از شروع انواع سئو ، اجازه دهید ابتدا با مفهوم سئو بیشتر آشنا شویم؟ سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است و فرآیند افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت شما با رتبه بهتر در SERP های گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط یا عبارات جستجو در دامنه شما میباشد. سئو زیر مجموعه SEM و SEM زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ میباشد. در این پست، ما 7 نوع مختلف سئو را به شما توضیح می دهیم و اینکه چگونه برای برنامه ریزی استراتژی جستجوی ارگانیک شما برای رتبه بالاتر در لیست های جستجوی ارگانیک در بین رقبای شما مهم هستند.

توضیح انواع خدمات سئو در دیجیتال مارکتینگ

عنوانتوضیحات
سئو کلاه سفیدبه تمام تکنیک های بهینه سازی که از دستورالعمل ها و مقررات موتور جستجوی گوگل پیروی می کنند اشاره دارد.
سئو کلاه سیاهاین دقیقاً برعکس سئو کلاه سفید است، زیرا هر گونه حفره یا ضعف در الگوریتم جستجوی گوگل را پیدا کرده و از آن بهره می برد تا در SERP های خود رتبه بهتری کسب کند.
سئو کلاه خاکستریاغلب توسط آژانس های سئو به دلیل فشار برای مشاهده نتایج سریع از مشتری و قرار گرفتن بین سئو کلاه سفید و سیاه از نظر رویکرد استفاده می شود.
سئو منفیاین کار به این منظور انجام می شود که رتبه بندی جستجوی رقیب شما آسیب ببیند تا خود شما بتوانید جای آنها را بگیرید یا از آن بهره مند شوید.
سئو روی صفحه
(on page)
تمام اقداماتی که برای بالا بردن رتبه صفحه وب خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) انجام می دهید، تحت سئوی On-Page قرار می گیرند.
سئو خارج از صفحه
(off page)
این به هر کاری که در خارج از سایت خود انجام می دهید اشاره دارد تا عملکرد بهتری داشته باشید و در SERP های گوگل در بالاترین سطح قرار بگیرید.
سئو فنیاین تا حد زیادی برای کمک به ربات های Google است که با موفقیت تمام صفحات سایت شما را برای استفاده در آینده بخزند، تفسیر و فهرست کنند.

1.خدمات سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید به تمام تکنیک های بهینه سازی اشاره دارد که از دستورالعمل های موتور جستجوی گوگل پیروی می کنند. اگرچه برای مشاهده نتایج باید صبور بود، اما آنها پایدار هستند و حسن نیت واقعی را در اطراف برند شما ایجاد می کنند. علاوه بر این، در صورت تغییر الگوریتم جدید، هیچ خطری وجود ندارد که سایت شما مسدود شود یا در نتایج جستجو سقوط کند. در مجموع، سئوی کلاه سفید در صورتی که آن را به درستی انجام دهید کم خطر و پاداش بالایی دارد. نمونه‌هایی از تکنیک‌های سئو کلاه سفید شامل نوشتن محتوای مفید و مرتبط پس از انجام تحقیقات گسترده در مورد کلمات کلیدی، کسب لینک از سایت‌های معتبر بر اساس شایستگی محتوای درون صفحه شما و غیره است. 

2.خدمات سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه دقیقاً برعکس سئو کلاه سفید است، زیرا هر گونه حفره یا ضعف در الگوریتم جستجوی گوگل را پیدا کرده و از آن بهره می برد تا در SERP های خود رتبه بهتری کسب کند. به فهرست موتورهای جستجو از بایدها و نبایدها در جستجوگرها نمی چسبد و به روش های هرزنامه یا پولی لینک بیلدینگ، پر کردن کلمات کلیدی، نمایش محتوای مختلف به ربات ها/خزنده ها و انسان ها (به نام cloaking ) و غیره متوسل می شود. ناگفته نماند که سئو کلاه سیاه می تواند سایت شما را در لیست سیاه قرار دهد یا رتبه آن را کاهش دهد، بنابراین بهتر است از آن اجتناب کنید. علاوه بر این، این تکنیک های سئو پرخطر فقط نتایج کوتاه مدتی به شما می دهد.

3.خدمات سئو کلاه خاکستری

تاکتیک های سئو کلاه خاکستری اغلب توسط آژانس های سئو به دلیل فشار برای مشاهده نتایج سریع از مشتری و قرار گرفتن بین سئو کلاه سفید و سیاه از نظر رویکرد استفاده می شود. اگرچه دستورالعمل‌های وب‌مستر گوگل به صراحت نمی‌گوید که چنین روش‌هایی ممنوع هستند، اما هنوز هم مورد انتقاد قرار می‌گیرند و می‌توانند به نتایج جستجوی نامطلوبی منجر شوند. نمونه‌هایی از این نوع سئو عبارتند از محتوای کلیکی که هیجان‌انگیز و در عین حال متوسط ​​است و برای کاربر ارزشی ندارد، تبادل لینک بیش از حد و مشکوک بین سایت‌ها، بررسی‌های پولی و غیره. باز هم، بهتر است از چنین تاکتیک‌های سئوی پنهانی دوری کنید.

4.خدمات سئو منفی

در میان انواع مختلف سئو، این منفورترین و غیراخلاقی ترین است. سئو منفی با این هدف انجام می شود که رتبه جستجوی رقبای شما آسیب ببیند تا خود شما بتوانید جای آنها را بگیرید یا از آن بهره مند شوید. روش‌های سئو منفی شامل هک کردن سایت شخصی و ایجاد تعداد مشکوک لینک‌های با کیفیت پایین به آن، ارسال بازخورد یا نظرات منفی درباره آن‌ها در انجمن‌های مختلف آنلاین و غیره است. کسی که آن را تمرین می کند گرفتار می شود. برای دانستن بیشتر در مورد سئو منفی، این ویدیو را ببینید. 

5.خدمات سئوی درون صفحه

تمام اقداماتی که برای بالا بردن رتبه صفحه وب خود در موتورهای جستجو انجام می دهید، زیر این چتر قرار می گیرند. سئوی درون صفحه شامل نوشتن محتوای با کیفیت بالا تنها با این هدف است که برای بازدیدکنندگان وب سایت شما مفید باشد، اضافه کردن متا تگ ها برای کمک به ربات های گوگل برای درک بهتر محتوای شما، استفاده از تگ های HTML برای برجسته کردن عنوان ها و سایر عناصر محتوا و اطمینان از وجود نداشتن آن. پیوندهای شکسته یا محتوای / صفحات تکراری . تمیز کردن ساختار URL و داشتن یک سیستم نام‌گذاری مرتب برای صفحات مختلف مشابه که در یک دسته قرار می‌گیرند، انتخاب تصاویری که خیلی بزرگ نیستند در حین نوشتن نام فایل‌های توصیفی و غیره تنها چند تکنیک دیگر سئوی درون صفحه هستند. اگر می‌خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، می‌توانید پست مفصل ما را در مورد سئوی داخلی صفحه بخوانید . 

6. خدمات سئوی فنی

سئوی فنی تا حد زیادی برای کمک به ربات‌های گوگل برای خزیدن، تفسیر و فهرست‌بندی تمام صفحات سایت شما برای استفاده در آینده است. ایجاد یک نقشه سایت XML کامل، سازگار کردن سایت شما با موبایل، افزودن داده های ساختاریافته برای کمک به خزنده های وب برای مرتب سازی و دسته بندی صفحات شما بر اساس نوع محتوایی که دارند، تنها برخی از تکنیک های مورد استفاده هستند. برای اطلاعات بیشتر به پست عمیق ما در مورد سئوی فنی چیست مراجعه کنید.

7. خدمات سئوی خارج از صفحه

سئوی خارج از صفحه به هر کاری که در خارج از سایت خود انجام می دهید، اشاره می کند تا عملکرد بهتری داشته باشید و در SERP های گوگل بهتر ظاهر شوید. این شامل کار بر روی فاکتورهای رتبه‌بندی خارجی مانند ایجاد لینک از سایت‌های مورد اعتماد در همان دامنه شما، بازاریابی موفق رسانه‌های اجتماعی، داشتن نظرات مثبت مشتریان در انجمن‌های آنلاین مختلف و غیره است. اگر می‌خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، می‌توانید پست مفصل ما در مورد تکنیک های سئو خارج از صفحه را بخوانید . 

8. خدمات سئوی محلی

یکی از انواع ضروری سئو برای مشاغل محلی است. هزاران کسب‌وکار از مشتریان می‌خواهند که از مکان‌های فیزیکی آن‌ها بازدید کنند، حتی اگر بسیاری از آنها کاملاً آنلاین کار می‌کنند. اگر مشتریان وارد درب خانه نشوند، هیچ درآمدی نخواهید داشت. هرچه محتوا را بهتر به موتورهای جستجو ارائه دهید، احتمال بیشتری دارد که آن را به مشتریان بالقوه نشان دهند. گنجاندن یک منطقه یا شهر در محتوای خود، مانند عناوین صفحه، توضیحات، و کلمات کلیدی، و نشان دادن جوایز و نمادهای اعتماد برای بازدیدکنندگان، می‌تواند به شما کمک کند که سرنخ‌های محلی را به طور مؤثرتری به مشتریان پرداخت‌کننده تبدیل کنید. علاوه بر این، اگر مشتریان شما تجربه مثبتی از برند شما داشته باشند، به احتمال زیاد آن را به دیگران توصیه می کنند.

9. خدمات سئوی موبایل

فرآیند بهینه‌سازی یک وب‌سایت برای موتورهای جستجو و همچنین اطمینان از قابل مشاهده بودن آن بر روی دستگاه‌های تلفن همراه مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به سئوی موبایل معروف است. یک تجربه منفی تلفن همراه با یک برند می تواند یک مشتری بالقوه را برای همیشه از بین ببرد. این  نوع سئو  ضروری است زیرا به شما امکان می دهد در زمان و مکان مناسب به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید و بهترین تجربه ممکن را به آنها ارائه دهید. بهینه‌سازی موبایل به شما کمک می‌کند طراحی، ساختار، سرعت صفحه و سایر عوامل مهم سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان تلفن همراه با هیچ نقطه‌ای از اطلاعات دور نمی‌شوند.

10. خدمات سئوی تجارت الکترونیک

فرآیند بهینه سازی فروشگاه های آنلاین کسب و کارها سئوی تجارت الکترونیک است. سئوی تجارت الکترونیک تمام جنبه های روند سئوی افق را در بر می گیرد. این یک تجارت واقعی است که شما را ملزم به کسب درآمد و فروش محصولات می کند و در عین حال آنها را در طول زمان گسترش می دهد. هر روز میلیون ها پرسش توسط موتورهای جستجو پاسخ داده می شود که بسیاری از آنها به تجارت الکترونیک مربوط می شوند. سئوی تجارت الکترونیک به شما در افزایش ترافیک و رتبه بندی وب سایت شما کمک می کند.

11. خدمات سئوی بین المللی

بهینه سازی وب سایت شما برای هدایت ترافیک ارگانیک از چندین منطقه و زبان، هدف سئوی بین المللی است. شما باید به مخاطبان هدف خود اجازه دهید تا با ارز و زبان خود خرید کنند و باید آنها را در زمینه فرهنگی خود به درستی مورد بررسی قرار دهید تا سئوی بین المللی را به خوبی انجام دهید. اگر تاریخ‌ها و زمان‌ها را فهرست می‌کنید، مطمئن شوید که از قالب درست برای مکان آنها استفاده می‌کنید. در صورت داشتن هر گونه نگرانی با آنها به زبان مادری خود صحبت کنید. هدف سئوی بین المللی این است که به مخاطبان هدف شما تجربه مثبتی در وب سایت شما ارائه دهد.

12. خدمات سئوی محتوا

اگر به‌طور تصادفی محتوا تولید می‌کردید، به این امید که برخی از آن رتبه‌بندی شوند، زمان آن رسیده است که به یک استراتژی سئوی محتوای سازمان‌یافته‌تر متعهد شوید. سئوی محتوا زمانی بهترین کار را انجام می دهد که محتوا با کیفیت بالا و بهینه سازی شده برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو باشد. ترافیک موتورهای جستجو را جذب می کند و به طور موثر به اهداف دست می یابد. هدف کلی سئوی محتوا، ایجاد محتوای سئو پسند است که موتورهای جستجو آن را درک کنند و در عین حال نیت کاربر را برآورده کند و او را راضی نگه دارد. وقتی نوبت به سئوی محتوا می‌رسد، مهم است که به یاد داشته باشید که بهینه‌سازی محتوای موجود، استراتژی را ایجاد می‌کند که برای شما مناسب‌تر است.

4.9/5 - (17 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا