بازدید سایت

کاهش رتبه الکسا ایران تضمینی

کاهش رتبه الکسا 1280 سایت در ایران یکی از تخصص های اصلی ما در مجموعه ساخت سایت میباشد، شما میتوانید به صورت تضمینی روی کاهش رتبه الکسا خود در ایران روی ما حساب باز کنید.

ما به شما قول میدهیم چنانچه به هر دلیلی از نتیجه کار خود راضی نبودید از گارانتی بازگشت پول ما استفاده کنید. در بین هزاران شرکت طراحی سایت که در ایران وجود دارد به طور قطع وب سایت ساخت سایت در یکی از سه رتبه برتر جایگاه کاهش رتبه الکسا در ایران میباشد.

کاهش رتبه الکسا چقدر اهمیت دارد؟

این سرویس معتبر رتبه بندی سایت های اینترنتی با استفاده از معیارهای مختلف و براساس محبوبیت و بازدید، رتبه سایت را تعیین خواهد کرد. در رتبه بندی الکسا، سایت ها در دو رتبه محلی و جهانی جایگاه خود را مشاهده خواهند کرد. به منظور مشاهده رتبه بندی سایت خود، می توانید به آدرس http://www.alexa.com/siteinfo مراجعه کنید وبا تکمیل فیلدهای مختلف از اطلاعات سایت خود، رتبه سایت را در بین سایت های ایرانی و خارجی مشاهده نمایید.

رتبه الکسا

آیا تضمینی برای کاهش رتبه الکسا ایران من وجود دارد؟

بله در ابتدای مطلب نیز عنوان نمودیم که کاهش رتبه الکسا وب سایت شما به صورت تضمینی صورت خواهد پذیرفت و یکی از تخصص های اصلی ما میباشد و مجموعه ما یکی از سه شرکت برتر ایران در زمینه کاهش رتبه الکسا در ایران هستیم .

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا در واقع تخمینی از میزان موفقیت و محبوبیت سایت در میان کاربران اینترنت به شمار می رود. کاهش رتبه الکسا همواره یکی از دغدغه های مدیران سایت ها به شمار رفته و می تواند یکی از عوامل موفقیت کسب و کار اینترنتی شما به شمار برود. دنیای دیجیتال امروز زمینه پولسازی نوینرا برای بسیاری از مشاغل فراهم کرده است و نداشتن فروشگاه اینترنتی حتیبرای کسب و کارهای سنتی نیز به یک اصل مهم تبدیل شده است. با پیشرفت علم و فناوری بسیاری از کسب و کارها به صورت اینترنتی با ساخت سایت، وبلاگ و … مشغول به فعالیت شده اند.

بهبود رتبه الکسا

رتبه الکسای سایت با چه معیارهایی محاسبه می‌شود؟

روند رتبه دهی سایت ها و ترافیک آن توسط الکسا به این صورت است که رفتار کاربران در موتورهای جستجو در پنل دیتای جهانی الکسا نقش اساسی خواهد داشت. رتبه بندی الکسا با توجه به دیتای ترافیک ایجاد شده در پنل دیتای جهانی الکسا که توسط کاربران ایجاد خواهد شد در دوره های 3 ماهه نمایش داده می شود و ترکیبی از بازدیدکنندگان پیج ویو سایت و کاربران یونیک می باشد.

این رتبه های ترافیکی که در الکسا نمایش داده می شود فقط مختص به دامنه خواهد بود و برای زیر صفحات سایت ارائه نخواهد شد. بنابراین معیار رتبه بندی الکسا رابطه مستقیمی با رفتار کاربرانی که از سایت بازدید می کنند، خواهد داشت. بنابراین رتبه بندی الکسا برای سایت ها بسیار حائز اهمیت می باشد و صاحبان سایت ها همواره به دنبال کاهش رتبه سایت خود هستند.

آیا رقابتی برای این نوع رتبه بندی وجود دارد؟

همواره تمام فروشگاه های فعال در سطح شهر به منظور کسب درآمد بیشتر به دنبال جذب مشتری می باشند و از روش های مختلفی برای رونق کسب و کار خود بهره می برند. حال با گسترش سایت های اینترنتی و فروشگاهی، جذب کاربر و مخاطب به یکی از دغدغه های صاحبان سایت و وب مسترها تبدیل شده است تا علاوه بر کاهش رتبه سایت و افزایش بازدید، فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهند.

کاهش رتبه الکسا ایران یکی از مهمترین معیارها برای سنجش اعتبار و کیفیت سایت ها به شمار می آید که به منظور کاهش رتبه الکسا باید از روش های اصولی و صحیح استفاده کرد تا در نتیجه رنک الکسا سایت را افزایش داد. امروزه رتبه الکسا به عنوان یک معیار برای پربازدید بودن یا نبودن یک سایت به شمار می آید که بسیاری از افراد به منظور تبلیغاتی اینترنتی، ابتدا به رتبه الکسا سایت مورد نظر توجه خواهند کرد.

کاهش تضمینی رتبه الکسا

کاهش رتبه الکسا ایران برای صاحبان کسب و کار داخلی به یک استراتژی بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است که کاهش آن به منظور پربازدید بودن سایت می باشد و نشان دهنده پتانسیل سایت در جذب تبلیغات اینترنتی محسوب می شود. بنابراین در بیان اهمیت رتبه بندی الکسا برای سایت همین بس که افزایش بازدید به افزایش درآمد از طریق فروش محصولات، جذب تبلیغات و … منجر خواهد شد.

اگر قصد بهبود رتبه سایت خود را دارید، پیشنهاد می کنیم از روش های تضمینی استفاده کنید. حال اگر میخواهید با اهمیت رتبه بندی الکسا آشنا شوید، به صفحه اهمیت رتبه الکسا و تاثیر آن در سئو مراجعه نمایید.

پارامترهای تاثیرگذار بر الگوریتم Rank Alexa

حال که با مفهوم الکسا و اهمیت آن برای سایت ها آگاهی پیدا کردیم، بد نیست که بدانیم چه متغیرهایی بر الگوریتم Rank Alexa نقش اساسی ایفا خواهند کرد. در ادامه به چند نمونه از عوامل موثر بر رنک الکسا اشاره خواهیم کرد:

  • تعداد بازدیدهای صفحات سایت
  • زمان ماندگاری بازدیدکنندگان و مخاطبان در سایت ها
  • تبلیغات سایت در شبکه های اجتماعی
  • سرعت بارگذاری صفحات سایت برای بازدیدکنندگان و کاربران
  • ترافیک بازدیدکنندگان از سایت و استفاده کنندگان از نوار ابزار الکسا
  • میزان لینک دهی به سایت
  • و چند موارد دیگر که به آنها اشاره ای نگردید
بازدید سایت ها

روشهای تضمینی کاهش رتبه الکسا سایت در سال 2019

برای کاهش رتبه الکسا سایت ایران، میتوان از روش های متنوع و گوناگون استفاده کرد که در ادامه به 10 روش کاربردی در کاهش رتبه الکسا اشاره خواهیم کرد.

  • جذب ترافیک از موتور جستجو به صورت ارگانیک

یکی از روشهای مهم در افزایش رنک الکسا، جذب و استفاده از ترافیک ارگانیک می باشد که علاوه بر افزایش بازدید سایت به بهبود سئو سایت نیز منجر خواهد شد. ترافیک ارگانیک به کاربرانی که از طریق نتایج موتورهای جستجو به سایت مراجعه می کنند، اطلاق می شود (نکته قابل ذکر این است که ترافیک حاصل از تبلیغات گوگل به عنوان ترافیک ارگانیک سایت محسوب نخواهد شد).

ترافیک ورودی سایت دارای انواع مختلفی می باشند که با توجه به منابع ورودی جذب ترافیک به سایت در بهینه سازی و افزایش رتبه سایت تاثیر خواهند داشت و ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس و … از جوانب مختلف به بررسی ترافیک می پردازند. حال در ادامه انواع ترافیک ورودی به سایت را بیان خواهیم کرد:

  • ترافیک مستقیم برای سایت

در این نوع ترافیک، افراد با توجه به شناخت قبلی از سایت و بدون واسطه از موتورهای جستجو به سایت وارد می شوند. حفظ مخاطب و کاربر یکی از مهمترین ویژگی های هر شغل و کسب و کاری محسوب می شود. به منظور داشتن ترافیک مستقیم باید محصولات و خدمات منحصر به فردی را ارائه دهید.

  • ترافیک از طریق شبکه‌های اجتماعی

افرادی که از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، تلگرام و … جذب سایت می شوند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی که بازدیدکنندگان بیشماری دارند به یکی از مهمترین روش های جذب کاربر تبدیل شده است. برای آشنایی بیشتر با تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی کلیک نمایید.

  • بازاریابی از طریق ایمیل Email marketing

منظور از بازاریابی ایمیلی، افرادی است که از طریق ایمیل های انبوهی که به کاربران سایت ارسال می شوند، به سایت مراجعه می کنند. ایمیل مارکتینگ به یکی از روش های بازاریابی مستقیم و انبوه تبدیل شده است که باید استراتژی های گوناگونی را در این روش در نظر گرفت. به منظور آشنایی با ایمیل مارکتینگ کلیک نمایید.

  • ترافیک مربوط به تبلیغات گوگل ادوردز Google Adwords

این نوع ترافیک شامل افرادی می باشد که از طریق کمپین های تبلیغاتی اینترنتی به سایت مراجعه می کنند. به زبان ساده تر تبلیغات گوگل یعنی شما پولی را به گوگل پرداخت میکنید تا کلمات کلیدی مختص به شما برای کاربران نمایش داده شوند.

  • تولید محتوای خلاقانه و بهینه شده برای موتور جستجو!

یکی از ابتدایی ترین مسائل در جذب مخاطب از گوگل، تولید محتوای خلاقانه و گیرا می باشد که مخاطب با خواندن مطالب از آن لذت ببرد و احساس این را داشته باشد که وقتش تلف نشده است. هرچه در تولید محتوا اصولی تر و تخصصی تر عمل کنید در نتیجه جذب مخاطب شما بیشتر خواهد بود. بنابراین حتی الامکان از مطالب تکراری و بیهوده استفاده نکنید. فعالیت رقبا را به طور کامل رصد کنید و از کلیدواژه های مناسب برای موضوع خود استفاده کنید تا باعث افزایش بازدید سایت خود شوید. مهمترین نکنه در تولید محتوا برای سایت ها، توجه به نکات سئو خواهد بود تا در موتورهای جستجو بهتر یافت شوند و در نتیجه به افزایش بازدید سایت منجر شود. به منظور آشنایی با اصول ایجاد محتوای جذاب کلیک نمایید.

  • تبلیغات یا بازاریابی دیجیتال Digital Marketing

یکی از روش های افزایش ترافیک سایت و کاهش رتبه الکسا، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال محسوب می شود که با استفاده از تبلیغات دیجیتال می توان به این هدف دست یافت. امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی، پتانسیل بی نظیری برای جذب کاربر و مخاطب ایجاد شده است. تهیه بنر و لینک مختص به سایت خود و انتشار آن در شبکه های اجتماعی سبب افزایش بازدید سایت خواهد شد و در نتیجه به بهبود رتبه الکسا و افزایش فروش محصولات منجر می شود.

پایین اوردن رتبه الکسا

دیجیتال مارکتینگ با توجه به ابزارهای متنوع، یکی از روش های کامل و جامع در کاهش رتبه سایت شناخته می شود. به منظور آشنایی با بازاریابی دیجیتال، پیشنهاد میکنیم مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست؟ را مطالعه نمایید.

کاهش رتبه الکسا با بروز رسانی مداوم سایت

همواره به روز رسانی و آپدیت به کارکرد ابزار و برنامه منجر خواهد شد که این موضوع برای سایت ها نیز صدق خواهد کرد. زمان بندی انتشار محتوا یکی دیگر از عوامل موثر بر کاهش رتبه الکسا ایران می باشد. در کنار تولید محتوا ارگانیک و جذاب، تهیه جدول زمان بندی منظم برای انتشار محتوا تاثیر فوق العاده ای در ایندکس شدن سایت و بهبود رتبه الکسای سایت خواهد داشت.

به روز رسانی مطالب سایت و انتشار محتوا در زمان های مشخص به کاهش رتبه الکسا کمک شایانی خواهد کرد. بنابراین برای کاهش رتبه الکسا سایت و افزایش بازدید، پیشنهاد می کنیم در طول هفته چند محتوای ارگانیک و باکیفیت را در زمان های مشخص منتشر کنید. زمان ماندگاری کاربران در یک صفحه از سایت برای کاهش رتبه همانطور که گفته شد، جذب مخاطب و کاربر برای سایت ها به یکی از دغدغه های صاحبان آن تبدیل شده است. حال اگر در ترافیک ورودی مخاطب موفق باشید ولی در ماندگاری آنها در صفحات سایت موفق عمل نکنید، به هیچ عنوان در رتبه الکسا سایت شما موثر نخواهد بود.

میزان ماندگاری کاربر یا Time On Site به طور مستقیم به محتوای سایت وابسته می باشد. اگر کاربر با ورود به سایت با مطالب و محتوای جذاب مواجه نشود بنابراین دلیلی برای ماندن در سایت نخواهد داشت. شما میتوانید با تولید محتوای هدفمند و جلوه های بصری مناسب، کاربران را مجاب کنید تا مدت زمان بیشتری را در سایت بمانند. زمان ماندگاری کاربران در یک صفحه از سایت علاوه بر تاثیر مثبت بر سئو سایت، به ترافیک ارگانیک ورودی سایت نیز می افزاید.

استفاده از بک لینک برای کاهش رتبه الکسا سایت

به احتمال فراوان با سایت هایی مواجه شده اید که میزان بازدید بسیاری بالایی دارند و کاربر آن علاوه بر ماندگاری در صفحات وب سایت به بیان دیدگاه های خود نیز می پردازند. جذب و تبادل لینک با چنین سایت هایی سبب بهبود رتبه الکسا سایت ایران خواهد شد.

عوامل متعددی در تعیین جایگاه سایت در رتبه بندی الکسا تاثیرگذارند که برخی مواقع سایتی با ترافیک ورودی کمتر، تنها به دلیل استفاده مناسب از بک لینک به رتبه الکسا بهتری دست یافته است. بنابراین استفاده موثر از بک لینک به کاهش رتبه الکسا منجر خواهد شد. توجه داشته باشید که سایتی که از آن بک لینک دریافت می کنید، زمینه فعالیت و تعداد بک لینک های که در یک بازه زمانی معین به سایت شما جذب می شوند، در نتیجه نهایی سایت شما تاثیر بسزایی خواهند داشت.

بهبود آتوریتی چگونه سبب کاهش رتبه الکسا سایت می شود؟

اگر قصد کاهش رتبه الکسا سایت دارید باید تمام مسائل مربوط به بهبود سایت و سئو را رعایت نمایید. در این میان وب سایت MOZ برای صفحات سایت امتیاز و اعتباری را با توجه به ویژگی های مختلف تحت عنوان آتوریتی در نظر میگیرد که در کاهش رتبه الکسا ایران بسیار تاثیرگذار خواهد بود. از جمله ویژگی های موثر در بهبود آتوریتی سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عمر دامنه سایت
  • رفتار کاربران در موتورهای جستجو
  • ماندگاری کاربران در صفحات سایت
  • استفاده از کلید واژه ها را غافل نشوید!

همانطور که در بخش های قبلی بیان کردیم، تولید محتوای دست اول و با کیفیت یکی از بهترین روش های کاهش رتبه الکسا ایران محسوب می شود که باید نکات مرتبط با سئو را رعایت نمایید و به روز رسانی محتوا را انجام دهید.

سئو سایت

یکی از عوامل موثر در افزایش رتبه و بازدید سایت می باشد که در نظر گرفتن کلید واژه مناسب با محتوای سایت به بهینه سازی سایت کمک ویژه ای خواهد کرد. همچنین با انتشار مطالب مرتبط با سئو و الکسا در سایت، می توانید مخاطبان و کاربران را به ماندگاری بیشتر در سایت خود ترغیب نمایید.

بهره گیری از تبلیغات پرداخت کلیکی PPC

یکی دیگر از روش های بهبود رتبه الکسا سایت، استفاده از تبلیغات پرداخت برای هر کلیک PayperClick می باشد که با خرید تبلیغات جستجوگرهای مختلف در سطح اینترنت، می توانید ترافیک ورودی به سایت را افزایش دهید. تبلیغ سایت در موتورهای جستجو و پرداخت به ازای کلیک به عنوان یکی از روش های پرکاربرد در افزایش رتبه سایت و رتبه الکسا به شمار می آید.

کاهش رنک الکسا

بازسازی سایت و طراحی سایت واکنش گرا

اگر مدت زمان زیادی از راه اندازی سایتتان می گذرد و سایت شما فاقد بسیاری از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد می باشد که سایت های رقیب از آن بهره می برند. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا سایت خود را بازسازی نمایید و از امکانات ویژه و جلوه های بصری مناسب برای سایت خود استفاده کنید تا کاربران از ماندن در چنین محیطی نهایت لذت را ببرند.

یکی از ویژگی های خاصی که مدیران سایت ها برای افزایش بازدید سایت باید در نظر بگیرند، طراحی واکنش گرا(ریسپانسیو) می باشد که به طور حتم در تمام ابزارها از جمله موبایل، تبلت، کامپیوتر و … نمایش داده خواهد شد و همچنین در برابر کوچک و بزرگ کردن صفحه نمایش واکنش نشان خواهند داد. به منظور آشنایی بیشتر با سایت واکنش گرا(ریسپانسیو) کلیک نمایید.

کاهش رتبه الکسا سایت چه مزایایی دارد؟

حال با توجه به تکنیک های موثر در کاهش رتبه الکسا سایت، شاید از خود بپرسید که این کاهش رتبه چه مزیتی خواهد داشت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که یکی از مهمترین مزیت کاهش رتبه الکسا، موفقیت در برابر سایر رقبا خواهد بود و این امر سبب خواهد شد تا کاربران با توجه به رتبه الکسا به برتری و اعتبار سایت رای دهند و این رتبه پایین می تواند اعتماد آنها را جلب نماید.

بسیاری از فعالان حوزه کسب و کار اینترنتی با توجه به رتبه الکسا سایتشان در صنعت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال شناخته می شوند. کاهش رتبه الکسا سایت علاوه بر جذب مخاطب، سبب می شود تا برای تبلیغات خود نیز از سایت هایی با رتبه پایین استفاده کنند و این معیار بر روی کسب درآمد اینترنتی تاثیر مستقیمی دارد.

به طور کلی کاهش رتبه الکسا ایران علاوه بر بهبود رتبه سایت در افزایش جذب کاربر، فروش بیشتر محصولات و تبلیغات اینترنتی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

سخن پایانی با توجه به مطالبی که در این مقاله به آنها اشاره شد، شما می توانید با استفاده از تکنیک ها و روش های متنوعی رتبه الکسا سایت خود را کاهش دهید. با استفاده از اقدامات اصولی و صحیح نه تنها می توانید سئو سایت خود را بهبود ببخشید، بلکه رتبه الکسا سایت خود را نیز می توانید کاهش دهید.

یکی از مهمترین روش های کاهش رتبه الکسا ایران، تولید محتوا ارگانیک می باشد که با توجه به چندین آیتم سبب کاهش رتبه و افزایش بازدید خواهد شد. تولید محتوا متنی ارگانیک و جذاب در کنار جدول زمان بندی مناسب جهت انتشار به کاهش رتبه الکسا منجر می شود. بهره گیری از محتوای جذاب و با کیفیت علاوه بر این موضوع، سبب بهبود سئو سایت نیز خواهد شد که این امر با رعایت اصول بازاریابی محتوایی محقق می شود.

حال با توجه به نکات و مزایایی که گفته شد، توصیه می کنیم از توجه به رتبه الکسا سایت خود غافل نشوید زیرا به عنوان یک معیار معتبر بر درآمد اینترنتی شما تاثیرگذار می باشد. در انتهای این مقاله از مخاطبان عزیز دعوت می کنیم تا سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش”ارسال دیدگاه” با ما در میان بگذارید تا متخصصین ما در اولین فرصت پاسخگو شما عزیزان باشند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا