شرکت طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و ios

ساخت سایت شرکت طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید Android و ios، اپ ها و برنامه های اندروید Android و iOS امروزه توانسته اند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده و طراحی اپلیکیشن پا به پای طراحی سایت در حال گسترش و توسعه می باشد.

شرکت معتبر طراحی اپلیکیشن اندروید

با توجه به تمرکزی که امروزه در پایتخت وجود دارد طراحی اپلیکیشن اکثر شرکت ها و کسب و کارها نیز مورد توجه ویژه قرار دارد. طراحی اپلیکیشن، هم برای دستگاه های اندروید Android و هم برای iOS آی او اس قابل انجام می باشد. افزایش استفاده از گوشی های هوشمند باعث شده است که برنامه ها و طراحی اپلیکیشن برای اکثر کسب و کارهایی که سایت اینترنتی دارند و یا اینکه حتی سایت اینترنتی نیز ندارند بسیار کارآمد می باشد.

شرکت معتبر طراحی اپلیکیشن اندروید

شرکت های ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و ios آی او اس در ایران

طراحی و ساخت اپلیکیشن به مرور در حال افزایش بوده و مردم نیز هر روز بیشتر با اپلیکیشن ها مختلف اقدام به خرید و یا درخواست خدمت می کنند. شرکت های زیادی در ایران اقدام به ساخت اپلیکیشن (مانند طراحی اپلیکیشن Android فروشگاهی ، اپلیکیشن خدماتی و …) می کنند اما معیار انتخاب شرکت برای طراحی اپلیکیشن چیست؟

ما سعی می کنیم در این مقاله شما را با معیارهای درست انتخاب شرکت برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای آشنا کنیم.

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

معیار انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید و ساخت اپ IOS آی او اس

  • قیمت مناسب و کارشناسی در تولید اپلیکیشن ” آشنایی بیشتر با مراحل ساخت اپلیکیشن و طراحی نرم افزار “
  • طراحی توسط تیم در یک مکان ثابت نه توسط شخص در مکان نامشخص
  • شرکتی که انتخاب می شود باید نمونه کارهای قوی در این زمینه داشته باشد
  • شرکت قادر به نوشتن وب سرویس برای نرم افزارهای آنلاین باشد و دانش سروری خوب برای مقیاس پذیری داشته باشد “درباره مقیاس پذیری بیشتر بدانید”
  • از لحاظ پشتیبانی نرم افزار و سخت افزار و همچنین مشارکت در توسعه برنامه بتواند بسته کامل و جامعی تحویل دهد
  • روش طراحی به صورت نیتیو یا هیبرید ” آشنایی بیشتر با روش نیتیو و هیبرید “
  • رضایت مشتریان گذشته از نمونه کارهای انجام شده

20 شرکت برتر طراحی اپلیکیشن و متخصص در ساخت اپلیکیشن اندروید و آی او اس در ایران

ساخت اپلیکیشن اندروید و آی او اس

شرکت عصرنقره ای تولید و ساخت اپلیکیشن های موبایل اندرویدی و آی او اس

شرکت عصرنقره ای ارتباطات هوشمند در سال 1386 به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و تولید نرم افزارهای وب بنیاد (Web Based) تأسیس گردید و با تمرکز ویژه بر تولید نرم افزارهای یکپارچه کسب و کار و اپلیکیشن های موبایل ، برای بیش از 100 برند اپلیکیشن نیتیو ساخته است.

این شرکت یکی از با سابقه ترین شرکت های ساخت اپلیکیشن در ایران بوده و دارای تیم فنی با تخصص های مختلف بوده که بر اساس سیستم مدیریت پروژه ترلو و اسکرام فعالیت می کنند. عصر نقره ای از سال 86 اقدام به تولید زیرساخت یکپارچه نرم افزاری تحت وب با نام آیمیس نموده که زیربنای بسیاری از اپلیکیشن ها می باشد.

این شرکت در مدت فعالیت خود موفق به ساخت اپلیکیشن های متعددی در زمینه های فروشگاهی ، خدماتی ، حمل و نقل ، آموزشی و … شده که در بخش نمونه کارهای سایت این شرکت می توانید بخشی از آنها را مشاهده کنید.

همواره هدف مدیران و همکاران این شرکت بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب مبتنی بر تکنولوژی های روز است. افزایش کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای بین المللی در طراحی، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی این شرکت در کار است.

شرکت های ساخت اپلیکیشن

رهام وب شرکت طراحی اپلیکیشن

رهام وب یکی از شرکت های طراحی وب سایت و اپلیکیشن است که خدمات طراحی اپلیکیشن ، طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت و بازاریابی اینترنتی را همگام با تکنولوژی روز دنیا ارائه می نماید.

تلاش ، تجربه و مشتری مداری از سرمایه های اصلی ما در جهت کسب اعتماد مشتریان است به عقیده ما از اصول مهم یک تجارت ، رضایت مشتری است. کار ما حرفه ای و اصولی است . اطلاعات و آگاهی دادن به مشتریان از اصول رهام وب می باشد تلاش می کنیم تا مشتری اطلاعات کاملی از وب سایت آینده اش داشته باشد تا بتواند با اطمینان قرار داد سایت خود را منعقد کند.

طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS

شرکت نهان تک فعال در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS

شرکت نهان تک با نام تجاری گوبل از شرکت های با سابقه در طراحی اپلیکیشن می باشد. متاسفانه در بخش درباره ما این شرکت متنی پیدا نکردیم اما از نمونه کارهای انجام داده شده توسط این شرکت می توان به سابقه آن پی برد. شرکت گوبل در تهران مستقر بوده و سفارش طراحی اپلیکیشن از سراسر ایران و خارج از کشور می پذیرد.

سامانه بلوط شرکت فعال در طراحی اپ ios ،Android

عصر اقتصاد خلاق یا اقتصاد نرم دوره ای است که مفاهیم اقتصادی و مدیریتی با مباحث دیجیتال و آی تی تنیده شده است. سامانه بلوط با به کارگیری اساتید و کارشناسان متخصص حوزه آی تی، اقتصاد، مدیریت و آینده پژوهی از سال 1384 کار خود را شروع نمود تا بتواند در کشور پهناور ایران برگ زرینی در حوزه آی تی و اقتصاد رقم بزند. حال پس از 10 سال مفتخریم که در کنار سازمانها و شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی خدمات و محصولاتی عالی ارائه نموده ایم، محصولاتی که برخی از مرزهای جغرافیایی ایران گذشته و مشتریانی بین المللی دارد.

مطهر نت پارس شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ios ، Android

مطهر نت پارس نیز با اتکا به همین پیش بینی ها، مسیر خود را به گونه ای تعریف کرده است که بتواند در چهارچوب اصول و ارزش‌هایی که خود را به آنها پایبند می‌داند، در عرصۀ جهانی نقش آفرینی کند.

شرکت مطهر نت پارس، امروز به عنوان یکی از نوآورترین گروه ها در حوزه ساخت اپلیکیشن و تولید نرم افزارهای ios ، Android و Windows phone در بازار ایران و جهان حضور دارد.

شرکت تولید اپلیکیشن مطهر نت پارس فعالیت خود را از سال ۲۰۱۲ آغاز نموده است و تا امروز بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن اندروید و iOS در حوزه های مختلف تولید کرده است.

فناوری هوشمند همسانه شرکت ساخت اپ ios ، Android و Windows phone

ما در همسانه به صورت تخصصی روی راهکارهای مبتنی بر موبایل متمرکزیم و تلاش می کنیم از آخرین تکنولوژی ها و متد های برای طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل و خدمات مکمل استفاده کنیم.

هدف ما کمک به کسب و کار ها برای استفاده از بستر دیجیتال و تکنولوژی های جدید بویژه موبایل، برای رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش است. تیم ما ترکیبی از برنامه نویسان وب و موبایل، طراحان رابط کاربری و مشاوران بازاریابی است.

گسترش استفاده از گوشی های هوشمند در بین مردم فرصت های جدیدی را فراهم کرده است که ما فکر می کنیم می توانیم با بهره گیری هوشمندانه از آن، رسانه و کانال جدیدی برای ارتباط با مشتری های فعلی و جذب مشتری های جدید بیافرینیم.

ما در همسانه خوشحالیم از این که توانسته ایم در مدت زمان فعالیت خود به بیش از ۵۰ مشتری تجربه ی بهتری از کار با ابزار های بازاریابی دیجیتال ارائه کنیم.

شرکت مالتی پلتفرم ساخت اپ ios ، Android و Windows phone

نقاط قوت ما ، توجه و احترام به نیاز و خواسته های مشتریان ، گرافیک های کاربر پسند و ساختار استاندارد بین المللی میباشد، نرم افزار های تحت وب و همچنین اپلیکیشن ها از قبیل اندروید و iOS به صورت اصولی طراحی و ایجاد میشوند تا قابلیت توسعه و افزودن امکانات جدید در هر زمان را دارا باشد . ما جدیدترین تکنولوژی های کمپانی های بزرگ همانند گوگل و اپل و مایکروسافت را در ایران ارایه میدهیم .

شرکت طراحی و برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن اپکار

شرکت طراحی و برنامه نویسی اپکار با سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و برنامه نویسی اندروید و ios و همچنین برنامه نویسی تحت وب افتخار همکاری با شما عزیزان را دارا میباشد.

برخی از خدمات ارائه شده توسط اپکار شامل : برنامه نویسی اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس ، برنامه نویسی و طراحی انواع وب سایت شرکتی و خدماتی ، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن تاکسی آنلاین مشابه اسنپ و تپسی و افزایش رتبه الکسا و ارتقا سئو سایت می باشد.

شرکت آپارنیک برنامه نویسی اپلیکیشن و ساخت اپ اندروید android

برنامه نویسان طراحی ظاهری در آپارنیک به دنبال اصول OOCSS برای سازماندهی CSS در پروژه های بزرگ می باشند.کارشناسان ما در این زمینه، طراحی ماژولار و کدهای قابل استفاده مجدد را در دستور کار خود قرار داده و به صورت موثر با تیم در تعامل هستند.

در آپارنیک، از کد نویسی غیر اصولی و بی نظم جلوگیری میکنیم و در عوض، تخصصی کد نویسی میشه و برای ساخت نرم افزار اندروید و iOS از ابزارهای واسط استفاده نمیشه . در این مجموعه برای ساخت نرم افزار اندروید از زبان جاوا استفاده میشه و برای ساخت نرم افزار iOS از زبان سوئیفت استفاده میشه که مخصوص این سیستم عامل هاست .

ساخت اپلیکیشن شرکت تابان شهر

تابان شهر حاصل یک تفکر از مجموعه ای خلاق بوده که از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی در عرصه تجارت بین المللی شروع نموده است و تا به امروز توانسته استوار و ثابت قدم باقی بماند.

مجموعه تابان شهر با بهره مندی از تخصص و تجربه کارشناسان خلاق و برنامه نویسان با تجربه توانسته در خارج و داخل از مرزهای کشور عزیزمان خدمات با ارزش و منحصر به فردی را به ده ها استارت اپ موفق ارائه دهد.

این مجموعه با استفاده از دانش دیجیتال مارکتینگ برای شما یک استراتژی دقیق و بی رقیب تدوین می نماید تا بر این اساس وب سایت و اپلیکیشن های شما با یک طراحی UI/UX بی نظیر برنامه نویسی و اجرا شود سپس به روشی خلاقانه و علمی بر اساس رفتار کاربران استراتژی ورود به بازار را تدوین و اجرا می نماید تا این فرایند با بهره وری بسیار بالا گسترش و برای کاربران هدف قابل بهره برداری باشد.

شرکت اپ ساز فعال در زمینه طراحی و ساخت application android&ios

اپ ساز سعی دارد تا با به حداقل رساندن مدت زمان و کاهش هزینه های تولید اپلیکیشن های موبایل به تمامی کسب و کارهایی که نیازمند ارتباط بیشتر با کاربران/مشتریان خود می باشند، کمک نماید. همچنین با توجه به انعطاف پذیری بسیار بالای هسته اصلی سیستم پلن هایی به صورت رایگان برای اشخاص حقیقی نیز در نظر گرفته شده است، تا کسانی که قصد استفاده تجاری را این سیستم ندارند بتوانند به مقصود خود دست یابند.

هدف دیگری که ما در اپ ساز دنبال می کنیم، اشتغال زایی و کمک به شرکت هایی است که در حوزه های نرم افزاری فعالیت می کنند اما به هر دلیلی نمی خواهند در حوزه موبایل سرمایه گذاری های سنگینی انجام دهند.

ما با در اختیار قرار دادن نسخه ای کامل از پلتفرم خود در اختیار این شرکت ها آنها را یاری می کنیم تا بتوانند برای مشتریان خود به تولید اپلیکیشن های سازمانی و مورد نظر خود بپردازند.

شرکت اپتو ساخت و مدیریت اپلیکیشن جامع و کامل

اَپِتو یک سامانه آنلاین برای ساخت و مدیریت اپلیکیشن‌های موبایل است که در آن کاربران بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانند صفحات اپلیکیشن خود را طراحی کنند. اپتو برای ساخت اپلیکیشن‌های شخصی، آموزشی، اطلاع رسانی، تبدیل سایت به اپلیکیشن و …. بسیار کارآمد است. اپتو با هدف رسیدن به جامع‌ترین اپلیکیشن ساز فارسی کار خود را از شهریور 94 شروع کرده است و همواره کوشیده تا محیطی راحت و کارآمد برای کاربران خود ایجاد کند.

طراحی اپلیکیشن و ساخت اپ شرکت فرایند مدار

گروه برنامه نویسان نرم افزاری ما با هسته اصلی دانشجویان ارشد دانشگاه علم و صنعت، فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده و با شرکت ها و سازمان های مختلف همکاری نمود.

از آذر سال 1396 این فعالیت ها را در قالب شرکت دانش بنیان فرایند مدار پیشرو به شکل حرفه ای ادامه داده و در این راستا افتخار ارائه خدمت به سازمانهای زیادی را داشته ایم.

هدف اصلی شرکت فرایند مدار تسریع پروسه کاری سازمانها و بهبود راه حل های نرم افزاری آنهاست. این امر نیز بدون نیازسنجی دقیق و در کنار مشتری بودن امکان ندارد. به جرات می توان گفت راهکارهای ارائه شده در این شرکت در سطح کشور بی نظیر بوده و خلاهای جریان کاری مشتریان به دقت تحلیل شده است.

همچنین با توجه به رعایت استانداردهای تولید نرم افزار و آماده سازی محصولات بصورت پکیج سرعت و امنیت تولید محصولات این شرکت به نسبت بالاتر است.

  • شرکت پازلی

پازلی یک اپلیکیشن‌ساز آنلاینه که به کمک اون می‌تونید اپلیکیشن‌های مورد نظر خودتون رو در کمترین زمان و با کمترین هزینه، بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی بسازید.

  • شرکت فرا اپ

فرا اپ پلتفرم کارآمد ای است که یکی از پروژه های اصلی آن، ارائه امکانات و پنل طراحی اپلیکیشن های کاربردی و حرفه ای موبایل می باشد که برای کاربران خود فراهم ساخته است تا صاحبان کسب و کار، دانشجویان،طراحان سایت و اپلیکیشن و برنامه نویسان بتوانند بدون دانش برنامه نویسی با استفاده از فضایی بسیار ساده و نوآور اپلیکیشن مورد نظر خود را طراحی نموده و با هزینه ای بسیار اندک از آن بهره مند گردند.

  • شرکت سه سوت وب

سه سوت وب با بیش از چندین سال تجربه و فعالیت در زمینه طراحی وب سایت ( فروشگاهی،شرکتی ، شخصی و …. ) ساخت اپ های موبایل، به جرات میتوان گفت یکی از برترین برندهای موفق طراحی سایت در ایران می باشد. که با بهره گیری از برتزین و حرفه ای ترین طراحان سایت و متخصصان سئو، و با ارائه راه کارهای نو آماده است تا شما را در داشتن یک کسب و کار اینترنتی پر رونق و سود آور یاری نماید.

  • شرکت پردو

پردو با هدف ایجاد رویکردی نوین در عرصه خدمات و محصولات مبتنی بر اینترنت در اسفندماه 1390 شروع به کار کرد. سپس تیم پردو با تکیه بر دانش و تجربه فنی خود توانست با الگوبرداری از شرکت های موفق بین المللی و بهره گیری از خلاقیت و پویایی به محصولات و خدماتی مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا دست یابد.

  • شرکت تجارت نوین

بیش از 10 سال است که رسانۀ تجارت نوین در حوزۀ فناوری‌های دیجیتال فعالیت می‌کند. تجربۀ این سال‌ها به ما نشان داده است که رسانه‌های دیجیتال می‌توانند نقشی کلیدی در افزایش کیفیت زندگی همۀ ما ایرانی‌ها ایفا کنند. دقیقاً همین نگاه بود که باعث شد ما وارد عرصۀ بازاریابی دیجیتال شویم. به این امید که بتوانیم نقشی کوچک در بهبود و توسعۀ رسانه‌های دیجیتال فارسی داشته باشیم.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا