سفارش تولید محتوا

دریافت سفارش تولید محتوا برای کسب و کار

برای رشد کسب و کار خود آماده اید ؟ همین الان سفارش تولید محتوای خود را از طریق دکمه واتس اپ ثبت کنید شرکت ما می تواند به شما کمک کند که به مخاطبان کاملاً جدیدی دست پیدا کنید.


تیم تولید محتوای ساخت سایت، برای ارزیابی و درک اهداف شما ساعت ها وقت می گذارد و از این طریق می تواند دریافت سفارش تولید محتوای شما را متناسب با کسب و کار خودتان به بهترین شکل پیاده سازی کند.

ما به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران، به شما این امکان را می‌دهیم که سفارش آنلاین تولید محتوای خود را در هر کجای کشور در دسترس داشته باشید.

سفارش تولید محتوا

دریافت سفارش تولید محتوا
دریافت سفارش تولید محتوا

گرفتن سفارش تولید محتوا یک سیستم است نه یک هدف و برای کسب و کار اینترنتی شما بسیار ضروری است همچنین این سیستم با استراتژی خاصی برای یک دسته مخاطب مشخص شده است.

دریافت سفارش و تولید محتوا باید به گونه ای باشد که شما آگاهی لازم برای نظارت بر محتوای کسب و کار خود را داشته باشید و بر محتوای کسب و کار خود هم نظارت هم صاحب نظر باشید چرا که فرد متخصص در کسب و کار شما خودتان هستید.

تولید محتوا باید شامل کار کردن با افرادی باشد که می خواهید به آنها آگاهی برسانید و یا محصولاتتون را بفروشید. همچنین باید از خود سوال کنید که چه انتظاراتی از مخاطب خود دارید به این ترتیب، استراتژی محتوای شما باید همیشه سیستم تولید محتوای شما را هدایت کند.

کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را در فضای آنلاین آغاز کده اند باید به تولید محتوا اهمیت ویژه ای بدهند و با عنوان های جذاب مخاطبان هدف را به سمت وبسایت خود جذب و با محتوای مفید به کاربران و مخاطبان خود کمک کنند.

عنوان جذاب، متن مفید و بهینه سازی شده و غیره نیاز به تخصص در زمینه خودش داره که اگر در این زمینه هیچ اطلاعی ندارید پیشنهاد میکنم که با افراد متخصص در زمینه تولید محتوا صحبت کنید و مشاوره بگیرید.

اهداف کلی سفارش تولید محتوا

اهداف کلی و مشترک برای یک سیستم تولید محتوا، ایجاد آگاهی، سرنخ برای مخاطبان هدف و در نهایت فروش است. نوع محتوایی که تولید می کنید باید برای مخاطب شما ایجاد آگاهی کنه تا به فروش ختم شود.

این در مورد محتوای نوشتاری، ویدیو یا تصویری و همچنین برای هر کجا که شخصی آن محتوا را مصرف می کند صادق خواهد بود مانند فضای آنلاین یا آفلاین.

نوع محتوایی که تولید می کنید نحوه تولید آن را تعیین می کند. شما می توانید محتوا را بر اساس قالب آن تعریف کنید – مانند یک وبلاگ، یک مقاله یا یک ویدیو.

اما مفیدتر است که محتوا را با عملکردی که می خواهید مخاطبان پس از مصرف آن انجام دهند، تعریف کنید. اگر محتوا را با نتایج آن تعریف کنید، اندازه گیری آن و درک اینکه آیا برای شما کار می کند بسیار آسان تر می شود.

انواع مختلف محتوا را به شرح زیر توضیح خواهیم داد:

  • سفارش محتوای متنی
  • محتوای تصویری
  • محتوای تعاملی
  • محتوای ویدئویی
  • پست­های وبلاگ
  • کتاب الکترونیکی
  • سفارش محتوای همیشه سبز
  • نقد و بررسی
  • صفحه راهنما و قوانین
  • محتوا ایجادی مخاطب
  • مقایسات
  • منابع و ماخذ
  • سوالات متدوال
  • مدارک و جوایز
پلتفرم سفارش تولید محتوا
پلتفرم سفارش تولید محتوا

دو نوع محتوا

دو نوع اصلی محتوا وجود دارد. آنها محتوای سنگ بنا و محتوای در حال تکامل هستند.

محتوای سنگ بنا محتوایی است که سعی می کند یک موضوع واحد را به روشی قطعی پوشش دهد. هدف محتوای سنگ بنا اغلب رهبری فکری است. شما آن را تولید می کنید تا اقتدار خود را نزد مخاطبان خود تثبیت کنید.

محتوای در حال تکامل جریانی از محتوای تولید شده منظم است. ممکن است به شکل مجموعه ای از پست های وبلاگ، یا گزارش های خبری منظم، یا قسمت های منظم یک برنامه باشد. شما برای ایجاد آگاهی از خود در بین مخاطبان مورد نظرتان، محتوای در حال تکامل تولید می کنید.

سایت سفارش تولید محتوای متنی
سایت سفارش تولید محتوای متنی

چه مقدار از هر نوع محتوا باید تولید کنید؟

محتوا قلب تپنده وب سایت شما میباشد و مقدار واقعی محتوایی که برای تولید نیاز دارید از شرکتی به شرکت دیگر و صنعتی به صنعت دیگر متفاوت است.

قبل از طراحی سایت حرفه ای برای تولید محتوای حرفه ای برنامه ریزی کنید.

ساخت سایت

یک پاسخ کوتاه این است که بگوییم شما فقط باید حداقل مقدار محتوایی را که برای دستیابی به نتایج دلخواه خود نیاز دارید تولید کنید. اما این برای بسیاری از مردم راضی کننده نیست.

فکر کردن به اینکه برای هر نوع محتوا چه مقدار محتوا باید تولید کنید، ممکن است راحت تر باشد. محتوای سنگ بنا باید متفکرانه و معتبر باشد.

بنابراین تولید آن زمان زیادی می برد. در نتیجه، شما سعی نمی کنید مقدار زیادی از آن را تولید کنید، زیرا باعث هدر رفتن زیادی از منابع می شود. بنا به ماهیت خود، محتوای سنگ بنا نیازمند بیشترین منابع از هر نوع محتوا است. این منابع ممکن است زمان یا دانش باشد.

به عبارتی ساده تر محتوای سنگ بنا بیشتر تجربیات و تخصص شما در زمینه شغلی خود میباشد که در اختیار مخاطبان هدف خود قرار میدهید تا با اطمینان و محکم تر خرید خود را انجام بدهند.

پکیج سفارش تولید محتوا
پکیج سفارش تولید محتوا

هدف از سفارش تولید محتوا

هدف بازاریابی تولید محتوا ایجاد مخاطب و متقاعد کردن آنها برای خرید هر نوع از محصولات شما میباشد. اما هدف تولید محتوا بسیار محدودتر است.

هدف از تولید محتوا برقراری ارتباط با یک مخاطب خاص است. محتوا همچنان بین تعداد زیادی از افرادی که آن مخاطبان را تشکیل می دهند توزیع می شود. اما به علایق، مشکلات و امیدهای تک تک افراد آن مخاطب می پردازد.

درک این نکته اساسی تفاوت زیادی در اثربخشی محتوا ایجاد می کند. اگر هدف محتوا تحریک برخی اقدامات توسط یک فرد است، باید به یک فرد بپردازد.

یکی از راهای ارتباط با یک فرد از طریق محتوای متنی، ایجاد محتوایی سرگرم کننده، آموزشی، آموزنده یا ترکیبی از هر سه می باشد. محتوای سرگرم کننده با افراد در سطح احساسی ارتباط برقرار می کند. محتوای آموزشی در سطح فکری به هم متصل می شود. و محتوای آموزنده در سطح توجه ارتباط برقرار می کند.

دریافت سفارشات تولید محتوا
دریافت سفارشات تولید محتوا

محتوای احساسی / سرگرم کننده

اگر هدف شما این است که با مخاطبان در سطح احساسی ارتباط برقرار کنید، باید محتوایی درباره خودشان تولید کنید. محتوای احساسی اغلب شکل نوعی داستان را به خود می گیرد اما لزوما نیازی نیست داستان سرایی کنید.

اغلب شامل بسیاری از زبان های توصیفی حول حواس پنج گانه می شود. این به این دلیل است که ما احساسات را از طریق حواس خود تجربه و ابراز می کنیم.

اگر پاسخی را بر حسب چیزهایی که می بینید، می شنوید، می چشید، لمس می کنید یا بویید توصیف کنید، خوانندگان احساسات مرتبط با آن حواس را «احساس» می کنند.

محتوای آموزشی / فکری

اگر هدف شما آموزش مخاطبان است، باید محتوایی تولید کنید که فرآیندها یا تجزیه و تحلیل داده ها را توصیف کند. این داده ها، شواهد و استدلال ساختاری است که محتوای آموزشی را متمایز خواهد کرد.

به هر حال، یک نظر ممکن است بر اساس تجربه شخصی یا حرفه ای شما باشد. اما بدون اطلاعاتی که ادعاهای آن را تأیید کند، واقعاً محتوای آموزشی نیست و این محتوا احساسی خواهد بود. این در مورد یک شخص است و آن شخص شما هستید و تفاوت بین یک داستان آموزشی و یک داستان سرگرم کننده، عینیت در مقابل ذهنیت است.

محتوای آموزنده / توجه

محتوای آموزنده به دلیل تازگی و مرتبط بودن توجه خواننده را به خود جلب می کند. اخبار یک نمونه عالی از محتوای آموزنده است. اخبار روزانه در مورد چیزهایی است که اخیراً اتفاق افتاده است (تازه). در اسرع وقت گزارش می شود (ارز). اگر بتوانید محتوای آموزنده و مرتبط با مخاطبان را ارائه دهید، آنها با توجه خود پاداش تلاش شما را خواهند داد.

هر یک از آن نوع محتوا می تواند مورد توجه قرار گیرد. با این حال، توجه منبع محدودی است ، بنابراین محتوا باید قولی را به مخاطب بدهد و به آن عمل کند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا