طراحی وبسایت در اهواز

طراحی سایت در اهواز

اهمیت طراحی سایت اهواز زمانی مشخص تر خواهد شد که بدانیم بیشترین اماکن و تأسیسات نفتی و انرژی کشور در این استان قرار دارد و بنابراین با توجه به وجه بین المللی این شرکت ها نیاز است که بهترین طراحی سایت در اهواز برای آنها انجام گردد. و با توجه به توریستی بودن این منطقه طراحی سایت اهواز و نیز سایت های فروشگاهی و غیره استان خوزستان نیازمند این می باشند که امکانات خاصی در آنها گنجانده شود و در عین حال زیبایی و کارآیی خود را نیز داشته باشند.

چرا طراحی سایت در اهواز

سال ‌های زیادی نیست که جنبه جدیدی از معرفی کالا و خدمات و سرویس‌ ها و حتی افراد در دنیا به وجود آمده است که نسبت به جنبه سنتی خودش یعنی تلویزیون و روزنامه و مجلات مزیتهای نسبتا زیادی دارد. امروزه حتی افراد می توانند بدون صرف هزینه زیادی مانند گرفتن محلی برای راه اندازی کسب و کار خود یا… شروع به معرفی خود نمایند البته اگر اعتقاد به این کار داشته باشند یا در اطرافشان دیگران از این تکنولوژی استفاده نمایند. بنابراین شروع همه این ‌ها با داشتن یک وب سایت فوق العاده و نه ساده و ابتدایی می‌تواند آغاز گردد.

طراحی وبسایت فروشگاهی در اهواز

مراحل طراحی وب سایت در اهواز

دامنه مناسب

برای طراحی سایت در اهواز اولین چیزی که به آن احتیاج است دامنه یا دامین می باشد .همانطور که گفته شد دامین همان آدرسی هست که شما با وارد کردن آن در مرورگرتان وارد یک سایت می شوید مثلا: www.google.com اجازه دهید دامنه را به زبان ساده تر توضیح دهیم تصور کنید شما قصد دارید یک کسب و کار راه اندازی کنید، برای اینکه کسب و کار شما درآمد مناسبی داشته باشد باید آن را در یک منطقه مناسب و یک آدرس سر راست که مشتری شما آن را به خاطر بسپارد راه اندازی کنید

خرید هاست

برای حضور در فضای مجازی وب علاوه بر طراحی سایت اهواز نیاز به خرید سرویس هاست از شرکت های میزبان دارید. هاست وبسایت روی سرور ها در مراکز داده یا دیتا سنتر ها نگهداری می شود و عمده سرورها از دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز استفاده می‌ کنند. هاست لینوکس معمولا از زبانهای برنامه نویسی PHP و هاست ویندوز از زبانهای برنامه نویسی ASP پشتیبانی میکند.

سرور لینوکس مبتنی بر سیستم عامل رایگان لینوکس است و این سرویس از امنیت بالاتری برخوردار است لذا اکثر سایت های بزرگ و مهم وب برای خدمات هاستینگ خود از سرور لینوکس استفاده می کنند.

اهمیت لوگو در طراحی سایت اهواز

یک لوگوی موفق به سرعت بر مخاطب تاثیر می گذارد و چشم را به شدت به خود جلب می کند.لوگو باید بی هیچ سخن یا کلامی به سرعت قابل تشخیص باشد و دارای انسجامی باشد که آن را از دیگر لوگو ها متمایز سازد.

لوگوی خوب باید آنچنان قوی و معتبر باشد که تا مدت زمان طولانی همچنان اعتبار خود را حفظ نموده و قابل استفاده باشد. برای طراحی هر نوع حرف لوگوئی را ه های زیادی وجود دارد اما اصلی ترین ویژگی یک لوگو یا یک نماد خوب، سادگی یا ایجاز آن است.

پیاده سازی پروژه

طراحی وب سایت اهواز شامل مراحلی است که اجرای صحیح هر یک از این مراحل در پیاده سازی و بهره برداری از یک سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.لذا به بررسی موردی این مراحل و شناسایی اهمیت هر مرحله در پیاده سازی یک سایت می پردازیم :

  1. بررسی اهداف شما از داشتن وب سایت
  2. طبقه بندی و دسته بندی صحیح اطلاعات
  3. طراحی گرافیک سایت
  4. اسلایس سایت و تبدیل گرافیک به HTML
  5. پیاده سازی و برنامه نویسی
  6. تست و بارگذاری
  7. بارگذاری سایت در فضای نهایی و ورود اطلاعات
  8. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)

واکنشگرا بودن طراحی وبسایت در اهواز

سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاههای مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاه شان کوچک باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل) یا نمایشگری متوسط (مثل لپ تاپ و تبلت) و یا نمایشگرهای بزرگ (کامپیوترهای رومیزی و ال سی دی های بزرگ) داشته باشند، می توانند به راحتی سایت واکنشگرا را بررسی کنند و دیگر نیازی نیست اندازه صفحه را تغییر دهند که سایت به صورت کامل دیده شود.

برنامه نویسی اهواز

اهمیت سئو در طراحی سایت اهواز

صاحب یک شرکت یا کسب ‌و‌ کار، اولین راهی که برای رسمی کردن فعالیت خود انجام می ‌دهد، ایجاد یک سایت است. بسیاری از صاحبان مشاغل، پس از مدتی متوجه می ‌شوند سایت شان کارآیی لازم را ندارد و آن‌طور که از ابتدا انتظار داشتند برای توسعه کسب‌ و کارشان مفید نبوده .در این حالت می ‌توان گفت سایت شما بیمار شده است و برای درمان آن باید به متخصص مراجعه کرد.

متخصصان باسابقه‌ ی ساخت سایت به شما کمک می‌ کنند تا مشکلات سایتتان را برطرف کنید. مهم ‌ترین ابزار برای این کار، استفاده از خدمات سئو و بهینه سازی سایت است. SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. سئو مهم‌ترین نیاز شما برای دیده شدن کسب و کار قدرتمند شما است.

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت در اهواز

این مورد می ‌تواند بستگی به عوامل زیادی باشد دقیقا مانند اینکه شما قرار است چه غذایی، در کجا و با چه کیفیتی نوش جان کنید. در زیر مهمترین موارد را با توجه به سابقه فعالیت خود در این زمینه برای شما دسته‌بندی نمودیم که عبارتند از:

  • بودجه‌ ای که برای طراحی وب سایت در نظر گرفته‌اید
  • گستردگی موضوعی که می‌خواهید برای آن وب سایت را طراحی نمایید
  • وضعیت رقبای شما و گستردگی فعالیت آنها و اینکه آیا شما می‌خواهید با آنها وارد رقابت شوید یا خیر
  • آینده نگری در این زمینه به طوریکه در آینده دوباره کاری صورت نگیرد
  • تعیین مدت زمان انجام پروژه توسط خود شما
  • نوع وب سایت درخواست شده.
  • و…

مدت زمان طراحی سایت در اهواز

جواب این سوال کاملا بستگی به موضوع پروژه ، نحوه پیاده سازی و گستردگی وب سایت سفارش داده شده از طرف شما دارد. حتما در زمان عقد قرارداد مدت زمان انجام پروژه یکی از بندها خواهد بود، اما به طور معمول این عدد بین 15 تا 45 روز کاری خواهد بود.

پشتیبانی از طراحی سایت اهواز

پشتیبانی از طراحی سایت در اهواز

با گسترش حضور کسب و کار های مختلف در دنیای مجازی از طریق طراحی وب ، کسب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت یکی از ضروری ترین اقدامات و مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل به شمار می رود. راه اندازی Website یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد، اما مطمئنا بعد از پباده سازی، نیاز به پشتیبانی سایت خواهد داشت. در بازه های زمانی مختلف لازم است تا یک نیروی متخصص به رفع خطاهای فنی احتمالی و اجتناب ناپذیر به وجود آمده بپردازد و البته پروسه پشتیبانی و نگهداری سایت های اینترنتی تنها به این مقوله محدود نمیشود و از جنبه های مختلفی می توان آنرا تامین نمود.

ما در مجموعه ساخت سایت با برخورداری از سوابق اجرایی مفید، ارائه دهنده خدمات طراحی، باز طراحی، بهینه سازی و سئو سایت ، نگهداری و پشتیبانی سایت به متقاضیان ارجمند می باشیم. لازم به ذکر است که ایجاد تغییرات در کد نویسی صفحات وب و افزودن قابلیت ها و امکانات جدید در سایت ، به عنوان خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت در نظر گرفته می شود و شما می توانید با بررسی و ملاحظه نمونه کارهای طراحی و پشتیبانی ما، میزان کیفیت کار نهایی را تشخیص بدهید و با تکیه بر این مورد بهتر تصمیم بگیرید و پشتیبانی سایت خود را تماما به کارشناسان مجرب و متخصص ما بسپارید و دیگر هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا