local seo چیست؟

سئو محلی (LOCAL SEO) چیست؟ آموزش لوکال سئو

شما با سئو محلی (LOCAL SEO) یک جستجو یا یک مکان خاص را هدف قرار میدهید ولی در یک وب سایت شما کل جهان (آنلاین) را هدف قرار میدهید. همچنین بعد از شیوع همه گیری ویروس کرونا، مردم بیشتر سعی می‌کنند به صورت آنلاین با شما تماس بگیرند تا حضوری، و این سبب شده که ارزش سرمایه‌گذاری روی لوکال سئو یا همان سئو محلی افزایش پیدا کند.

وقتی خودتان را در مسیر کار بران محلی خود قرار میدهید توسط مخاطبان SEO محلی شانس فروش ویا ارائه خدمات بیشتری خواهید داشت. در اینجا، ما توضیح خواهیم داد که لوکال سئو یا همان سئوی محلی (Local seo) چیست، و شما را به خواندن های عمیق تر راهنمایی می کنیم تا به شما کمک کنیم وب سایت خود را در منطقه جغرافیایی خود پیدا کنید.

سئو محلی (localseo) به شما کمک میکند تا در محیط جغرافیایی خود بیشتر بفروشید.

طراحی سایت
سئو محلی چیست؟

local seo چیست؟

لوکال سئو، سئوی محلی (LOCAL SEO) یا هر طور که راحت تر هستید اسمش را صدا بزنید به فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای یک منطقه محلی خاص گویند. اگر یک کسب‌وکار محلی دارید، مانند یک فروشگاه، رستوران یا آژانس و می‌خواهید صفحات وب خود را برای یک جستجو یا یک منطقه جغرافیایی خاص رتبه بندی کنید بهتره از local seo استفاده کنید.

خب بزارید با یک مثال ساده براتون توضیح بدم فرض کنید شما وارد یک شهر غریب شده و هوس پیتزا کردید چیکار میکنید؟ با ماشین دور میزنید توی خیابونایی که نمیشناسید؟! یا نه! رجوع میکنید به فضای اینترنت؟ قطعا همینطوره و شما با رجوع به گوگل به نزدیک ترین پیتزا فروشی دسترسی پیدا خواهید کرد. در کل لوکال سئو یعنی بهینه‌سازی وب‌سایت کسب‌وکار شما برای مخاطبان هدف شما در همان نقطه جغرافیایی مورد نظر است.

حتی ممکنه در محل کسب و کار خود بازدید کننده نداشته باشید ولی، همچنان مخاطبانی را هدف قرار می دهید که در همان منطقه جغرافیایی شما قرار دارند. حتی میتوانید بصورت شبانه روزی این کار را انجام دهید بنابراین بهتر است حضور آنلاین خود را برای آن منطقه بهینه کنید. شما می توانید این کار را تا حدی در وب سایت خود انجام دهید، اما کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد که نیازمند افراد متخصص خود میباشد که میتوانید با تماس با ما یا تماس از طریق دکمه واتس اَپ از ما بصورت رایگان مشاوره بگیرید.

لوکال سئو چیست؟

سئوی محلی (LOCAL SEO) چگونه کار می کند؟

اگر قصد استفاده از لوکال سئو را دارید، شما از طریق انواع سیگنال‌ها به Google اطلاع می دهید که کسب‌وکار شما در یک منطقه خاص قرار دارد و می‌خواهد توسط مشتریان آن منطقه پیدا شود. قانون اساسی این روزها این است که در صورت داشتن آدرس مناسب در یک منطقه/شهر، بهینه‌سازی بسیار آسان‌تر است. این به شما امکان می دهد صفحات فرود محلی ایجاد کنید و به افراد کمک کنید مغازه شما را با مکان یاب فروشگاه در وب سایت شما پیدا کنند.

یکی از مهم‌ترین موارد در وب‌سایت شما، نشانه‌گذاری درست LocalBusiness Schema است که به شما کمک می‌کند تا به Google بفهمانید که یک کسب‌وکار محلی دارید و در چه حوزه‌هایی به آن خدمات می‌دهید. این ممکن است بسیار فنی به نظر برسد، اما خوشبختانه، افزونه SEO محلی ما می تواند به طور کامل از این موضوع مراقبت کند. شما فقط باید جزئیاتی را برای کسب و کار خود اضافه کنید و افزونه ما آن را در نشانه گذاری Schema مناسب خروجی می دهد. جدا از بهینه سازی فنی وب سایت خود برای جستجوهای محلی، نوشتن به طور خاص برای مخاطبان محلی در وب سایت شما نیز ایده خوبی است.

اما رتبه بندی برای جستجوهای محلی به چیزی بیش از بهینه سازی وب سایت شما نیاز دارد. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که تمام جزئیات مرتبط را به حساب Google My Business خود ایجاد کرده و اضافه کنید. علاوه بر آن، تلاش برای به دست آوردن پیوندهای مرتبط با صنعت و محلی می تواند کمک کند. مانند استراتژی رسانه های اجتماعی محلی، نقل قول ها و حتی بروشورهای دهان به دهان و چاپی به سئوی محلی کمک می کنند. اگر می خواهید در این موضوعات غوطه ور شوید، ما به شدت توصیه می کنیم مجموعه ما در مورد SEO محلی توسط David Mihm را بخوانید. یک نقطه شروع عالی، مقدمه او برای رتبه بندی کسب و کار محلی شما است.

لوکال سئو (LOCAL SEO) به طور کلی چه تفاوتی با سئو دارد؟

شما می توانید سئوی محلی را به عنوان زیرشاخه سئو ببینید. در حالی که SEO بر کسب رتبه های بالاتر برای صفحات وب سایت شما برای جستجوهای بدون مولفه محلی تمرکز دارد، هدف SEO محلی برای رتبه های بالاتر در مناطق خاص، مانند شهرها یا مناطق است. یک مخاطب محلی اغلب این جستجوها را انجام می دهد. فقط با پرس و جو، گوگل می تواند تا حدودی بفهمد که آیا جستجوگر به دنبال یک “راه حل” محلی برای مشکل خود است یا خیر. این جستارهای جستجو مخصوصاً برای مشاغل کوچک جالب هستند، زیرا بیشتر خدمات یا محصولاتی را برای مخاطبان محلی ارائه می دهند. اگر می خواهید برای این جستجوهای محلی رتبه بندی کنید، یک استراتژی سئوی محلی، که بیشتر بر عوامل رتبه بندی محلی متمرکز است، ارزش سرمایه گذاری را دارد.

چگونه می توانم سئوی محلی را یاد بگیرم؟

بنابراین چگونه سئوی محلی را یاد می گیرید؟ البته، شما می توانید اطلاعات زیادی را به صورت آنلاین پیدا کنید، به عنوان مثال، در صفحه برچسب SEO محلی ما. موضوعات زیادی برای خواندن پیدا خواهید کرد: Google برای کسب و کار من، طرحواره، رسانه های اجتماعی، نظرات، نقل قول ها و غیره. با این حال، اگر به دنبال دستورالعمل‌ها، ویدیوها، خواندنی‌ها و آزمون‌های گسترده‌تر برای آزمایش دانش خود هستید، دوره آموزشی SEO محلی ما ممکن است برای شما مناسب باشد. این کامل است، اما در عین حال، حتی اگر وب سایت شما تجارت اصلی شما نباشد، عملی و آسان است، همانطور که برای اکثر صاحبان مشاغل کوچک اینگونه است.

4.9/5 - (7 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا