سئو محلی

سئو سایت در شهرستان

چگونه یک کسب و کار کوچک در شهرستان های کم جمعیت می تواند در سئو موفق باشد؟

تیم ساخت سایت با مشاغل کوچک در سراسر ایران در مناظر مختلف شهری کار کرده است بسیاری از مشتریان ما در شهرهای روستایی علاقه مند به سئو و رتبه بندی خوب در برابر رقبای خود هستند.

اغلب از ما می پرسند که رتبه بندی در یک شهر کوچک چقدر دشوار است؟ آیا سئو واقعاً در شهرهای کوچک با شهرهای بزرگ متفاوت است؟ اگر چنین است، چه تفاوتی دارد؟ بنابراین، ما می خواهیم این پاسخ ها را امروز با شما به اشتراک بگذاریم! امیدواریم لذت ببرید.

سئوی محلی چیست؟

سئوی محلی، در ساده ترین شکل، بهینه سازی وب سایت کسب و کار شما برای موتور های جست وجو و بیشتر دیده شدن توسط کاربران است، بنابراین می توانید برای جستجوهای مرتبط با کسب و کار خود توسط افرادی که در همان منطقه ای که کسب و کار شما واقع شده است، پیدا شوید. به عنوان مثال، اگر من یک کافی‌شاپ در یک شهر کوچک داشته باشم، وب‌سایت و سئوی خود را بهینه‌سازی می‌کنم تا افراد در همان شهر کوچک بتوانند کسب‌وکار من را به صورت آنلاین در هنگام جستجوی عبارت «کافی در نزدیکی من» پیدا کنند.


اگرچه روی سئوی محلی یا ملی تمرکز داشته باشید، این عناصر همچنان مهم هستند:


صرف نظر از اینکه کسب‌وکار شما می‌خواهد در یک شهر روستایی یا در شهر های بزرگ همانند اصفهان، تهران، مشهد و غیره رتبه‌بندی شود، تاکتیک‌ها و تکنیک‌های زیر ضروری هستند و باید بخشی از پایه وب و سئو شما باشند:

برای سئو سایت در هر صورت ساختار وب سایت، سرعت و پاسخگویی تلفن همراه مهم است

داشتن یک وب سایت ناب، پست، موبایل و سریع یک اولویت بزرگ است ساختار سایت خوب به معنای تجربه کاربری بهتر است، با ساختار سایت خوب که صفحات شما را به روشی ساده و شهودی سازماندهی می کند، سایت شما به عنوان یک کاربر راحت تر حرکت می کند و اطلاعات مرتبط را پیدا می کند. هرچه تجربه بهتری برای کاربران خود ایجاد کنید، مدت بیشتری باقی می‌مانند و دوباره از سایت بازدید می‌کنند و احتمال خزیدن روبات ها و رتبه‌بندی شما در گوگل بالا می‌رود.


وب سایت کند؟ شما ترافیک را از دست می دهید

چند بار یک سایت را به دلیل کندی زیاد ترک کرده اید؟ تو تنها نیستی! به گفته آمازو :

  • 47 درصد از مردم انتظار دارند یک سایت در کمتر از 2 ثانیه بارگذاری شود
  • اگر بیش از 3 ثانیه طول بکشد، 40٪ سایت را رها می کنند
  • شرکت بزرگ آمازون آزمایشاتی انجام داد که نشان داد اگر تنها یک ثانیه از سرعت خود بکاهند، هر سال 1.6 میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.
  • علاوه بر این، اگر سایت شما در بیش از دو ثانیه بارگذاری شود، گوگل تعداد خزنده هایی را که به سایت شما ارسال می شود کاهش می دهد.
  • این بدان معناست که گوگل احتمال کمتری دارد آخرین پست وبلاگ شما یا هر یک از سایت یا محتوای به روز رسانی شما را دریافت کند

محتوا همچنان پادشاه است :

خب!، آن نقل قول معروف بیل گیتس از سال 1996. آیا محتوا همچنان پادشاه است؟ در واقع، محتوا حتی از 10 سال پیش “پادشاه” تر است:

«محتوا پادشاه است. وقتی صحبت از موفقیت در سئو می شود، این عبارت را بارها و بارها می شنوید… محتوای خود را به درستی دریافت کنید، و پایه محکمی برای حمایت از سایر تلاش های سئوی خود ایجاد کرده اید.»

ارتباط مستقیمی بین محتوا و رتبه وب سایت شما وجود دارد. سمراش(SEMRush) در یک مطالعه اخیر دریافت که هرچه محتوای بیشتری داشته باشید، رتبه شما بالاتر است. حضور گسترده محتوا در قالب پست های وبلاگ و کپی در سراسر صفحات شما بیش از هر زمان دیگری برای رتبه بندی سایت شما مهم است.

محتوا پادشاه است

بیل گیتس

عناصر روی صفحه هنوز اهمیت دارند

همچنین در همین مطالعه توسط SEMRush مشخص شد که کلمات کلیدی در کپی سایت شما و در بک‌اند (توضیحات متا، برچسب‌های عنوان، ویژگی‌های alt و غیره) همچنان بر رتبه‌بندی ارگانیک شما تأثیر می‌گذارند. با این حال، عناصر روی صفحه مانند کلمات کلیدی در تعیین رتبه شما به اندازه محتوا، بک لینک ها یا رفتار بازدیدکنندگان سایت شما مهم نیستند، اما عامل بزرگی هستند.

سئوی محلی و ملی چه تفاوتی دارد؟


شانس این است که اگر یک کسب و کار محلی در یک شهر کوچک یا شهر کوچک هستید و در وب و رسانه های اجتماعی حضوری قوی دارید، از منحنی جلوتر هستید. این خبر عالی است! اما قبل از اینکه جشن بگیرید و خودتان را به وب/سئو نیرومندی تشبیه کنید، هنوز تفاوت‌هایی با کارهای سئوی محلی و ملی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

تمرکز شدید بر نقل قول ها

با SEO محلی، برای به دست آوردن استناد در هر کجا که میدانید استراتژی است باید اتخاذ کنید. به طور کلی، استناد به هر مکانی آنلاین است که نام، آدرس و شماره تلفن کسب و کار شما (معروف به NAP شما) در آن فهرست شده است. موتورهای جستجو استناد را دوست دارند – باعث ایجاد اعتماد در سایت شما می شود و موتورهای جستجو برای سایت هایی که نقل قول های زیادی دارند رتبه بندی را افزایش می دهند.

نقدها وزن بیشتری دارند

بررسی سایت‌های استنادی فهرست‌شده در بالا تأثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی جستجوی محلی دارد . به طور خلاصه، موتورهای جستجو بیشتر از اینکه به شما اعتماد کنند به مشتریان شما اعتماد دارند. علاوه بر این، پاسخ دادن به همان اندازه مهم است که در وهله اول به دست آوردن نظرات است. نه تنها موتورهای جستجو سایت های دارای نظرات و مدیریت شهرت و پاسخ های خوب را دوست دارند، بلکه سایر کاربران نیز دوست دارند! 93 درصد از مشتریان می گویند که تصمیمات خرید آنها تحت تأثیر بررسی های آنلاین است.

نحوه رتبه بندی میوه های آویزان محلی:


بنابراین شما همه چیز را در مورد SEO محلی یاد گرفته اید و احتمالاً آماده هستید که بر شهر کوچک خود در اینترنت تسلط داشته باشید. با فرض اینکه از بالا به موارد ضروری توجه کرده اید – در اینجا کاری که می توانید در حال حاضر انجام دهید که سوزن ترافیک وب آنلاین را به حرکت در می آورد آورده شده است:

برو استنادها و نظرات را دریافت کن!

نقل قول ها اغلب رایگان هستند و به راحتی پر می شوند. پر کردن هر نقل قول 10-20 دقیقه طول می کشد. توصیه می کنیم یک صفحه گسترده اصلی با تمام اطلاعات کسب و کار خود در آن ایجاد کنید تا بتوانید کپی و جایگذاری کنید.

در اینجا چند نمونه از استنادهای برتر مورد نیاز سایت شما وجود دارد (بسته به صنعت شما متفاوت است):

علاوه بر نقل‌قول‌های اصلی فهرست‌شده در بالا، باید سایت خود را به نقل‌قول‌های دیگری مانند فهرست‌های کسب‌وکار محلی یا جغرافیایی برسانید… اگر چه در فینیکس یا لس‌آنجلس زندگی می‌کنید، فهرست‌های جغرافیایی زیادی در دسترس هستند… در یک فهرست کوچک. شهر یا شهر … تنها فهرست دیگری که ممکن است در دسترس باشد اتاق بازرگانی است!
اگر اینطور است، ممکن است مجبور شوید از دریافت آن پیوندها از مقامات محلی مانند دبیرستان محلی، کالج محلی، تالار شهر، کتابخانه و غیره استفاده کنید. در بخش بعدی در مورد آن بیشتر توضیح دهید!

هنگامی که راه‌اندازی استنادهای اصلی خود را انجام دادید، توصیه می‌کنیم یک نشانه‌گذاری طرحواره کسب‌وکار محلی را نصب کنید تا سایر سایت‌های استنادی ۱۰ میلیون جلیلی بتوانند مستقیماً با استفاده از کد موجود در پاورقی سایت شما اطلاعات کسب و کار شما را به دست آورند. مطمئن شوید که به هر نظر پاسخ می دهید – خوب، بد، خنثی. همیشه افراد را تشویق کنید که دوباره از شما بازدید کنند یا از شما خرید کنند!

پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را پر کنید و به پست کردن بپردازید!

بدیهی به نظر می رسد اما مطمئن شوید که نمایه های رسانه های اجتماعی خود را به طور کامل پر کرده اید: بخش درباره، اطلاعات تماس، آدرس، ساعت کاری، و غیره. پس از انجام این کار، ایجاد کنید! پست‌های شما باید جذاب باشد، مکالمه‌ای با طرفداران شما ایجاد کند و به بازار شما مرتبط باشد. به یاد داشته باشید، هر پست بازتابی از کسب و کار شماست. مطمئن شوید که به طور مرتب دسترسی و کلیک‌های پست‌های خود را دنبال می‌کنید تا بفهمید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست – هرگز تنظیم دقیق استراتژی خود را متوقف نکنید!


چگونه سئو محلی را رتبه بندی کنیم – چگونه آن را یک درجه بالا ببریم!

شما از میوه های کم آویزان مراقبت کرده اید و اکنون آماده اید تا دنیای سئوی محلی را درهم بشکنید. شاید بعد از این مراحل، بتوانید خودتان را یک استاد وب/سئوی جدی بنامید… ولی هنوز استاد نیستید…! چگونه می توانید بازوی سئوی خود را تقویت کنید:


محتوا، محتوا، محتوا

افزودن محتوای اضافی به موتورهای جستجو کلیدواژه ها و پیوندهای زیادی برای محصولات و خدمات شما می دهد. جای تعجب نیست که سایت‌هایی که به طور منظم محتوا را به‌صورت پست‌های وبلاگ، کپی‌های جدید یا صفحات جدید به‌روزرسانی می‌کنند، شاهد افزایش چشمگیری در رتبه‌بندی و ترافیک وب هستند.
در واقع، تنها با وبلاگ‌هایی که در اختیار خود هستند، شرکت‌هایی که بیش از 16 پست وبلاگ در ماه منتشر می‌کنند ، تقریباً 3.5 برابر بیشتر از شرکت‌هایی که فقط بین 0 تا 4 پست ماهانه منتشر می‌کنند، ترافیک بیشتری دارند. در نتیجه، آن دسته از شرکت‌هایی که بیش از 16 پست منتشر کردند، 4.5 برابر بیشتر سرنخ داشتند.

بک لینک های بیشتری دریافت کنید

علاوه بر نقل قول ها و بررسی ها، بک لینک از مقامات محلی ممکن است بهترین استراتژی شما برای دریافت لینک باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، مقامات محلی می توانند شامل: دبیرستان محلی، کالج محلی، تالار شهر یا کتابخانه باشند. به جای اینکه مستقیماً بپرسید “آیا می توانم پیوندی به وب سایت خود از سایت شما دریافت کنم؟” استراتژیک تر باشید ببینید آیا می‌توانید از یک رویداد، سازمان یا کسب‌وکار محلی حمایت مالی کنید. اینها راههای آسانی برای دریافت بک لینک از آن مقامات هستند – به علاوه شما خدماتی را به جامعه خود انجام خواهید داد (که بسیار مهمتر است)!

علاوه بر حمایت مالی یا کمک به جامعه خود، ببینید که آیا می توانید در روزنامه محلی خود – چه از طریق نوشتن مهمان یا از طریق یک بیانیه مطبوعاتی، وارد شوید. تیم های خبری عاشق محتوای مهمان و داستان خوب هستند که می توانند با جامعه به اشتراک بگذارند.

حضور خود را در رسانه های اجتماعی گسترش دهید


تا به حال احتمالاً موارد ضروری را دارید: فیس بوک و اینستاگرام، اما آیا به چیزهای دیگری فکر کرده اید؟ لینکدین، پینترست، اسنپ چت چطور؟ با تغییر عمده در استفاده از رسانه های اجتماعی توسط هزاره ها و نسل های بعدی، کاربران را می توان در بسیاری از پلت فرم های رسانه های اجتماعی یافت. شاید ارزش آن را داشته باشد که حضور خود را در رسانه های اجتماعی گسترش دهید. به علاوه، هر پلتفرم جدید یک استناد دیگر و منبع جدیدی از بک لینک است!

تجزیه و تحلیل کنید، تنظیمات را انجام دهید و بروید!

سئو بدون تجزیه و تحلیل و انجام تنظیمات چیست؟ به صورت ماهانه، باید در گوگل آنالیتیکس ، کنسول جستجوی گوگل و وب مسترهای بینگ (با حداقل مطلق) جستجو کنید تا به رتبه بندی و ترافیک خود نگاه کنید. شما نباید بدون اینکه بدانید بازدیدکنندگان آنلاین شما در سایت شما چه کار می کنند و چگونه به آنجا رسیده اند، تغییرات عمده ای انجام دهید. هنگامی که اطلاعاتی در مورد بازدیدکنندگان و رفتار آنها کم کردید، در استراتژی سئوی خود تغییراتی ایجاد کنید، نسخه سایت خود را به روز کنید، محتوای جدید بنویسید، مطالب بیشتری ارسال کنید، به نظرات پاسخ دهید و نظرات بیشتری را بنویسید!

نتیجه:

سئوی شهرهای کوچک آنقدرها که به نظر می رسد پیچیده نیست. شما سعی می کنید اطلاعات بیشتری را هم به کاربران و هم به موتورهای جستجوی خود ارائه دهید تا آنها بتوانند اطلاعاتی در مورد کسب و کار، صنعت شما پیدا کنند و تصمیم بگیرند که چه کاری انجام دهند. از سایت خود اطمینان حاصل کنید:

  • ساختار سایت خوبی دارد
  • سریع و سازگار با موبایل است
  • به‌روزرسانی‌های منظم را با محتوای جدید دریافت می‌کند: پست‌ها، کپی کردن، و/یا صفحات
  • دارای عناصر سئوی داخلی خوبی است
  • تا حد امکان به استنادها و بک لینک ها متصل است
  • با محتوای رسانه های اجتماعی شما دست به دست می شود

اگر تاکتیک‌هایی را که در هنگام مشاهده حضور وب خود و نحوه بهبود رتبه‌بندی خود بیان کرده‌ایم حفظ کنید، در شهر کوچک خود خوب خواهید بود!

بهترین شرکت سئو سایتبهترین شرکت سئو سایت در اصفهانقیمت طراحی سایتقیمت ساخت سایت فروشگاهی
طراحی سایت در مشهدطراحی سایت تخصصی در تهرانطراحی سایت ورزشیطراحی سایت فروشگاهی
آموزش افزونه یا پلاگینطراحی سایت در اصفهانطراحی سایت وکلاافزایش بازدی سایت های محلی

افزایش رتبه محلی سایت

افزایش سئو محلی

سئو سایت

سئو محلی

4.9/5 - (15 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا