سئو سایت شاهین شهر

بهترین شرکت سئو سایت در شاهین شهر + بهینه سازی و افزایش رتبه سایت

بهترین شرکت سئو سایت در شاهین شهر پیشرو در زمینه ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو میباشد این شرکت در شاهین شهر در حال فعالیت است چنانچه قصد طراحی و سئو سایت خود در شاهین شهر را دارید با ما تماس حاصل نمایید

سئو وب سایت در شاهین شهر

سئو شاهین شهر
سئو سایت در شاهین شهر

از طراحی وب سایت شما گرفته تا برندسازی و تبلیغ آن، ما همه این کارها را برای شما انجام می دهیم. ما راه حل های بازاریابی 360 درجه نتیجه گرا را برای کسب و کار شما ارائه می دهیم.

قدرت اصلی ما در تیم حرفه ای ما نهفته است که به خوبی با آخرین روندها و فناوری ها آشنا هستند.

ما یک گروه از افراد با استعداد از محققان، تحلیلگران، استراتژیست ها، طراحان، توسعه دهندگان، نویسندگان محتوا و کارشناسان بازاریابی داریم.

ما ابتدا به تحقیق، تجزیه و تحلیل، ایجاد و برنامه ریزی استراتژی های مبتنی بر نتیجه می پردازیم تا بهترین نتیجه را از کسب و کار شما به ارمغان بیاوریم.

بهترین شرکت سئو سایت ما در شاهین شهر با انجام پروژه های کوچک و بزرگ در مقیاس های متنوع اعتبار ما در این عرصه پر رقابت میباشد.

ما خدمات طراحی وب حرفه ای، توسعه برنامه، طراحی گرافیک، SEO (بهینه سازی موتور جستجو)، SEM (بازاریابی موتورهای جستجو)، خدمات ORM (مدیریت شهرت آنلاین)، خدمات نوشتن محتوا را ارائه می دهیم.

با اجرای موفقیت آمیز استراتژی های برندسازی، تبلیغات و بازاریابی، به بسیاری از مشتریان کمک کردیم تا رشد کنند.

در sakhtesite، هدف ما این است که با استراتژی های بازاریابی اثبات شده خود، کسب و کار شما را به اوج ارتقا دهیم. ما به روابط طولانی مدت با مشتریان خود اعتقاد داریم. رضایت مشتری اولویت اول ماست.

با سئو سایت خود در بازار پر رقابت شاهین شهر به بازار کارتون نه تنها در شاهین شهر بلکه در کل کشور بهبود دهید؛ امروزه موتور های جست و جو به عنوان یک منبع معتبر برای دسترسی به اطلاعات نقش مهمی را در زندگی ما ایفا میکنند.

طراحی سایت و انتظار برای کسب درآمد بدون بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو امکان پذیر نیست مشتریان امروزی انتظارات بیشتری نسبت به قبل دارند.

مردم تقریباً از هر سایتی که بازدید می کنند و هر برنامه ای که استفاده می کنند، انتظار تجربه های ساده و فعال را دارند. و اگر نتوانند تجربه مناسبی را در سایت شما به دست آورند، به جای آن، به سادگی سایت رقیب را امتحان خواهند کرد.

یک تجربه عالی جستجوی سایت می تواند تقریباً هر وب سایتی را بهبود بخشد. هرچه جستجوی سایت بهتر باشد، موفقیت بیشتری در زمینه ی کار شما خواهد داشت.

سئو سایت در شاهین شهر

سئو و بهبود رتبه بندی سایت در گوگل، هنگام فراگیری ویروس کرونا کاملا برای کسب و کار ها کاملا قابل لمس شد. چون امکان خرید حضوری نه برای مردم و نه برای صاحب کسب و کار ها نبود.

از این رو با رشد ویروس کرونا و حس نیاز به خرید روزانه، کسب و کار های آنلاین گسترش یافتند. همین دلیل باعث شد که برای فروش بیشتر و در دسترس بودن سایت شما در نتایج اول گوگل نیاز به سئو، بیشتر از قبل احساس شود.

همچنین برای کسب مشتری در زمان و مکان نامحدود داشتن سایت برای کسب و کار، بالاترین اهمیت را داراست. ضمن اینکه شما برای دست یابی به چنین محیط وسیعی نیاز به زمان گذاشتن زیاد و پرداخت مبالغ هنگفت ندارید.

سئو به زبان ساده یعنی بهینه سازی سایت شما برای موتور های جست و جو (مثل گوگل)؛ که هرچه سایت شما روی فاکتور های سئو قوی تر کار کرده باشد در بازار داغ کسب و کار از رقبا جلوتر خواهد بود.

سئو در شاهین شهر
سئو وب سایت در شاهین شهر

بهبود سئو در شاهین شهر

تیم ساخت سایت با کادری مجرب در اصفهان به ارائه خدمات شما، به صورت آنلاین کمک میکند که بازار هدف خود را در بازار پر رقابت مجازی نشانه گیری کنید.

با ساخت سایت محصولات و خدمات خود را جهانی ارائه کنید.

سئو سایت شاهین شهربهترین شرکت سئو سایتبهینه سازی سایت در شاهین شهر سئو سایت در تهران
افزایش رتبه سایت در شاهین شهرافزایش بازدید سایت در شاهین شهرسئوکار در شاهین شهرسئو سایت در شاهین شهر
سئو سایت در کاشانسئو سایت در نجف آباد

طراحی سایت در اصفهان

خدمات سئو در شاهین شهر
سئو سایت در اصفهانسئو سایت در مشهدطراحی سایت در مشهدطراحی سایت فروشگاهی

سئو محلی در شاهین شهر

سئوی محلی ، در ساده ترین شکل، بهینه سازی وب سایت کسب و کار شما است، بنابراین می توانید برای جستجوهای مرتبط توسط افرادی که در همان منطقه ای که کسب و کار شما واقع شده است، برای کاربران قابل دسترس باشید و به راحتی در متور های جست و جو پیدا شوید.

به عنوان مثال، اگر من یک کافی‌ شاپ در شاهین شهر داشته باشم، وب‌سایت و سئوی خود را بهینه‌سازی می‌کنم تا افراد در شاهینشهر بتوانند کسب‌وکار من را به صورت آنلاین در هنگام جستجوی عبارت «کافی در نزدیکی من» پیدا کنند.

چه روی سئوی محلی یا ملی در شاهین شهر تمرکز داشته باشید، این عناصر همچنان مهم هستند:

صرف نظر از اینکه کسب‌وکار شما می‌خواهد در یک شهر روستایی یا در شهر مثل شاهین شهر رتبه‌بندی شود، تاکتیک‌ها و تکنیک‌های سئو وبسایت در زیر آمده ضروری هستند و باید بخشی از پایه وب و سئو شما باشند:

ساختار وب سایت، سرعت و پاسخگویی تلفن همراه مهم است
داشتن یک وب سایت ناب، پست، موبایل و سریع یک اولویت بزرگ است – اگر آمازون یا Joe’s Coffee and Donuts هستید.

ساختار سایت خوب به معنای تجربه کاربری بهتر است
با یک ساختار سایت خوب که صفحات شما را به روشی ساده و شهودی سازماندهی می کند، سایت شما به عنوان یک کاربر راحت تر حرکت می کند و اطلاعات مرتبط را پیدا می کند. هرچه تجربه بهتری برای کاربران خود ایجاد کنید، مدت بیشتری باقی می‌مانند و دوباره از سایت بازدید می‌کنند، و احتمال خزیدن و رتبه‌بندی شما در گوگل بالا می‌رود.

سئو سایت در شاهین شهر
سئو محلی و ملی در شاهین شهر

چند بار یک سایت را به دلیل کندی زیاد ترک کرده اید؟ به گفته Bitcatcha: تو تنها نیستی!

  • 47 درصد از مردم انتظار دارند یک سایت در کمتر از 2 ثانیه بارگذاری شود
  • اگر بیش از 3 ثانیه طول بکشد، 40٪ سایت را رها می کنند
  • آمازون آزمایشاتی انجام داد که نشان داد اگر تنها یک ثانیه از سرعت خود بکاهند، هر سال 1.6 میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.
  • علاوه بر این، اگر سایت شما بیش از دو ثانیه بارگذاری شود، گوگل تعداد خزنده هایی را که به سایت شما ارسال می شود کاهش می دهد.
  • این بدان معناست که گوگل احتمال کمتری دارد آخرین پست وبلاگ شما یا هر یک از سایت یا محتوای به روز رسانی شما را دریافت کند

محتوا همچنان پادشاه است

از آن نقل قول معروف بیل گیتس از سال 1996. آیا محتوا همچنان پادشاه است؟ در واقع، محتوا حتی از 10 سال پیش “پادشاه” تر است:

بیل گیتس

«محتوا پادشاه است. وقتی صحبت از موفقیت در سئو می شود، این عبارت را بارها و بارها می شنوید… محتوای خود را به درستی دریافت کنید، و پایه محکمی برای حمایت از سایر تلاش های سئوی خود ایجاد کرده اید.» – Search Engine Land

ارتباط مستقیمی بین محتوا و رتبه وب سایت شما وجود دارد. SEMRush در یک مطالعه اخیر دریافت که هرچه محتوای بیشتری داشته باشید، رتبه شما بالاتر است. حضور گسترده محتوا در قالب پست های وبلاگ و کپی در سراسر صفحات شما بیش از هر زمان دیگری برای رتبه بندی سایت شما مهم است.

عناصر روی صفحه هنوز اهمیت دارند

در همین مطالعه توسط SEMRush همچنین مشخص شد که کلمات کلیدی در کپی سایت شما و در بک‌اند (توضیحات متا، برچسب‌های عنوان، ویژگی‌های alt و غیره) همچنان بر رتبه‌بندی ارگانیک شما تأثیر می‌گذارند.

با این حال، عناصر روی صفحه مانند کلمات کلیدی در تعیین رتبه شما به اندازه محتوا، بک لینک ها یا رفتار بازدیدکنندگان سایت شما مهم نیستند، اما عامل بزرگی هستند.

سئوی محلی و ملی چه تفاوتی دارد؟

شانس این است که اگر یک کسب و کار محلی در یک شهر کوچک و در وب و رسانه های اجتماعی حضوری قوی دارید، از منحنی جلوتر هستید. این خبر عالی است! اما قبل از اینکه جشن بگیرید و خودتان را به وب/سئو یودا تشبیه کنید، هنوز تفاوت‌هایی با کارهای سئوی محلی و ملی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

تمرکز شدید بر نقل قول ها

با SEO محلی، به دست آوردن استناد در هر کجا که می توانید استراتژی است که باید اتخاذ کنید. به طور کلی، استناد به هر مکانی آنلاین است که نام، آدرس و شماره تلفن کسب و کار شما (معروف به NAP شما) در آن فهرست شده است.

موتورهای جستجو استناد را دوست دارند – باعث ایجاد اعتماد در سایت شما می شود و موتورهای جستجو برای سایت هایی که نقل قول های زیادی دارند رتبه بندی را افزایش می دهند.

نقدها وزن بیشتری دارند

بررسی سایت‌های استنادی فهرست‌شده در بالا تأثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی جستجوی محلی دارد . به طور خلاصه، موتورهای جستجو بیشتر از اینکه به شما اعتماد کنند به مشتریان شما اعتماد دارند. علاوه بر این، پاسخ دادن به همان اندازه مهم است که در وهله اول به دست آوردن نظرات است.

نه تنها موتورهای جستجو سایت های دارای نظرات و مدیریت شهرت و پاسخ های خوب را دوست دارند، بلکه سایر کاربران نیز دوست دارند! 93 درصد از مشتریان می گویند که تصمیمات خرید آنها تحت تأثیر بررسی های آنلاین است.

سئو وب سایت در شاهینشهر
سئو محلی در شاهین شهر و شهرستان های کوچک

نحوه رتبه بندی سئو محلی (سئو سایت در شاهین شهر)

بنابراین شما همه چیز را در مورد SEO محلی یاد گرفته اید و احتمالاً آماده هستید که بر شهر کوچک خود در اینترنت تسلط داشته باشید. با فرض اینکه از بالا به موارد ضروری توجه کرده اید – در اینجا کاری که می توانید در حال حاضر انجام دهید که سوزن ترافیک وب آنلاین را به حرکت در می آورد آورده شده است:

برو استنادها و نظرات را دریافت کن!
نقل قول ها اغلب رایگان هستند و به راحتی پر می شوند. پر کردن هر نقل قول 10-20 دقیقه طول می کشد. توصیه می کنیم یک صفحه گسترده اصلی با تمام اطلاعات کسب و کار خود در آن ایجاد کنید تا بتوانید کپی و جایگذاری کنید.

در اینجا چند نمونه از استنادهای برتر مورد نیاز سایت شما وجود دارد (بسته به صنعت شما متفاوت است):

  • Google برای کسب و کار من
  • مکان های بینگ
  • BBB
  • نقشه های اپل
  • فیس بوک
  • چهار مربع
  • واقعی
  • فریاد زدن
  • ملاقات
  • بهترین های وب
  • حوض
  • جستجوی شهر
  • TripAdvisor
  • صفحات زرد

علاوه بر نقل‌قول‌های اصلی فهرست‌شده در بالا، باید سایت خود را به نقل‌قول‌های دیگری مانند فهرست‌های کسب‌وکار محلی یا جغرافیایی برسانید… اگر چه در فینیکس یا لس‌آنجلس زندگی می‌کنید، فهرست‌های جغرافیایی زیادی در دسترس هستند… در یک فهرست کوچک. شهر یا شهر … تنها فهرست دیگری که ممکن است در دسترس باشد اتاق بازرگانی است!

اگر اینطور است، ممکن است مجبور شوید از دریافت آن پیوندها از مقامات محلی مانند دبیرستان محلی، کالج محلی، تالار شهر، کتابخانه، و غیره استفاده کنید. در بخش بعدی در مورد آن بیشتر توضیح دهید!

هنگامی که راه‌اندازی استنادهای اصلی خود را انجام دادید، توصیه می‌کنیم یک نشانه‌گذاری طرحواره کسب‌وکار محلی را نصب کنید تا سایر سایت‌های استنادی ۱۰ میلیون جلیلی بتوانند مستقیماً با استفاده از کد موجود در پاورقی سایت شما اطلاعات کسب و کار شما را به دست آورند. در اینجا یک منبع عالی وجود دارد که در آن می توانید علامت گذاری Schema را در حدود دو دقیقه ایجاد کنید:
https://microdatagenerator.org/localbusiness-microdata-generator/

مطمئن شوید که به هر نظر پاسخ می دهید – خوب، بد، خنثی. همیشه افراد را تشویق کنید که دوباره از شما بازدید کنند یا از شما خرید کنند!

پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را پر کنید و به پست کردن بپردازید!
بدیهی به نظر می رسد اما مطمئن شوید که نمایه های رسانه های اجتماعی خود را به طور کامل پر کرده اید: بخش درباره، اطلاعات تماس، آدرس، ساعت کاری، و غیره. پس از انجام این کار، ایجاد کنید! پست‌های شما باید جذاب باشد، مکالمه‌ای با طرفداران شما ایجاد کند و به بازار شما مرتبط باشد. به یاد داشته باشید، هر پست بازتابی از کسب و کار شماست. مطمئن شوید که به طور مرتب دسترسی و کلیک‌های پست‌های خود را دنبال می‌کنید تا بفهمید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست – هرگز تنظیم دقیق استراتژی خود را متوقف نکنید!

چگونه سئو محلی در شاهین شهر را رتبه بندی کنیم – چگونه خود را یک درجه بالا ببریم؟

شما از میوه های کم آویزان مراقبت کرده اید و اکنون آماده اید تا دنیای سئوی محلی را درهم بشکنید. شاید بعد از این مراحل، بتوانید خودتان را یک استاد وب/سئوی جدی بنامید… هنوز یودا نیستید…! چگونه می توانید بازی سئوی خود را تقویت کنید:

محتوا، محتوا، محتوا

افزودن محتوای اضافی به موتورهای جستجو از کلمات کلیدی و پیوندهای زیادی برای محصولات و خدمات شما تغذیه می کند. جای تعجب نیست که سایت‌هایی که به طور منظم محتوا را به‌صورت پست‌های وبلاگ، کپی‌های جدید یا صفحات جدید به‌روزرسانی می‌کنند، شاهد افزایش چشمگیری در رتبه‌بندی و ترافیک وب هستند.
در واقع، تنها با وبلاگ‌هایی که در اختیار خود هستند، شرکت‌هایی که بیش از 16 پست وبلاگ در ماه منتشر می‌کنند ، تقریباً 3.5 برابر بیشتر از شرکت‌هایی که فقط بین 0 تا 4 پست ماهانه منتشر می‌کنند، ترافیک بیشتری دارند. در نتیجه، آن دسته از شرکت‌هایی که بیش از 16 پست منتشر کردند، 4.5 برابر بیشتر سرنخ داشتند.

سئو و بهینه سازی  وب سایت در شاهین شهر
سئو وب سایت در شاهین شهر

بک لینک های بیشتری دریافت کنید

علاوه بر نقل قول ها و بررسی ها، بک لینک از مقامات محلی ممکن است بهترین استراتژی شما برای دریافت لینک باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، مقامات محلی می توانند شامل: دبیرستان محلی، کالج محلی، تالار شهر یا کتابخانه باشند.

به جای اینکه مستقیماً بپرسید “آیا می توانم پیوندی به وب سایت خود از سایت شما دریافت کنم؟” استراتژیک تر باشید ببینید آیا می‌توانید از یک رویداد، سازمان یا کسب‌وکار محلی حمایت مالی کنید. اینها راههای آسانی برای دریافت بک لینک از آن مقامات هستند – به علاوه شما خدماتی را به جامعه خود انجام خواهید داد (که بسیار مهمتر است)!

علاوه بر حمایت مالی یا کمک به جامعه خود، ببینید آیا می توانید در روزنامه محلی خود – چه از طریق نوشتن مهمان یا از طریق یک بیانیه مطبوعاتی، وارد شوید. تیم های خبری عاشق محتوای مهمان و داستان خوب هستند که می توانند با جامعه به اشتراک بگذارند.

حضور خود را در رسانه های اجتماعی گسترش دهید

تا به حال احتمالاً موارد ضروری را دارید: فیس بوک و اینستاگرام، اما آیا به چیزهای دیگری فکر کرده اید؟ لینکدین، پینترست، اسنپ چت چطور؟ با تغییر عمده در استفاده از رسانه های اجتماعی توسط هزاره ها و نسل های بعدی، کاربران را می توان در بسیاری از پلت فرم های رسانه های اجتماعی یافت. شاید ارزش آن را داشته باشد که حضور خود را در رسانه های اجتماعی گسترش دهید. به علاوه، هر پلتفرم جدید یک استناد دیگر و منبع جدیدی از بک لینک است!

تجزیه و تحلیل کنید، تنظیمات را انجام دهید و بروید!

سئو بدون تجزیه و تحلیل و انجام تنظیمات چیست؟ به صورت ماهانه، باید در گوگل آنالیتیکس ، کنسول جستجوی گوگل و وب مسترهای بینگ (با حداقل مطلق) جستجو کنید تا به رتبه بندی و ترافیک خود نگاه کنید. شما نباید بدون اینکه بدانید بازدیدکنندگان آنلاین شما در سایت شما چه کار می کنند و چگونه به آنجا رسیده اند، تغییرات عمده ای انجام دهید. هنگامی که اطلاعاتی در مورد بازدیدکنندگان و رفتار آنها کم کردید، در استراتژی سئوی خود تغییراتی ایجاد کنید، نسخه سایت خود را به روز کنید، محتوای جدید بنویسید، مطالب بیشتری ارسال کنید، به نظرات پاسخ دهید و نظرات بیشتری را بنویسید!

TL; DR

سئوی شهرهای کوچک آنقدرها که به نظر می رسد پیچیده نیست. شما سعی می کنید اطلاعات بیشتری را هم به کاربران و هم به موتورهای جستجوی خود ارائه دهید تا آنها بتوانند اطلاعاتی در مورد کسب و کار، صنعت شما پیدا کنند و تصمیم بگیرند که چه کاری انجام دهند. از سایت خود مطمئن شوید:

ساختار سایت خوبی دارد
سریع و سازگار با موبایل است
به‌روزرسانی‌های منظم را با محتوای جدید دریافت می‌کند: پست‌ها، کپی کردن، و/یا صفحات
دارای عناصر سئوی داخلی خوبی است
تا حد امکان به استنادها و بک لینک ها متصل است
با محتوای رسانه های اجتماعی شما دست به دست می شود
اگر تاکتیک‌هایی را که در هنگام تماشای حضور وب خود و نحوه بهبود رتبه‌بندی خود بیان کرده‌ایم حفظ کنید، در شهر کوچک خود خوب خواهید بود!

سئو سایت خود را در شاهین شهر به شرکت ما (sakhtesite) بسپارید.

sakhtesite.com
4.9/5 - (69 امتیاز)

14 دیدگاه دربارهٔ «بهترین شرکت سئو سایت در شاهین شهر + بهینه سازی و افزایش رتبه سایت»

    1. محمد تاج میرریاحی

      سلام وقت شمام بخیر (میدان آزادی-بلوار دانشگاه-خیابان خانه کارگر-ساختمان شوکا طبقه ششم واحد دوم)

  1. مسعود ابراهیمی

    سلام و عرض خسته نباشید
    میخواستم سایتم رو سئو کنم هزینش چطوری محاسبه میشه؟

    1. محمد تاج میرریاحی

      سلام وقت بخیر
      به خیلی موارد بستگی داره باید تشریف بیارید دفتر دوست عزیز

    2. محمد تاج میرریاحی

      (میدان آزادی-بلوار دانشگاه-خیابان خانه کارگر-ساختمان شوکا طبقه ششم واحد دوم)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا