چه چیزی باعث ایجاد یک بک لینک با کیفیت می شود؟

بک لینک های با کیفیت، به وب سایت شما از سایت های دیگر هنوز یکی از موثرترین راه ها برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو است. اما همه بک لینک ها به یک اندازه ارزش گذاری نمی شوند. تعداد انگشت شماری از بک لینک های با کیفیت بالا، می توانند پیشرفت سئوی شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. در عین حال، ده‌ها لینک با کیفیت پایین می‌توانند تفاوت چندانی ایجاد کنند. یا حتی اگر هرزنامه در نظر گرفته شوند، تأثیر منفی خواهند داشت. پس در طراحی سایت و سئو سایت خود آگاهانه قدم بردارید.

بک لینک های با کیفیت

روزهای مزرعه لینک، گذشته است، اما دوران بک لینک های «با ارزش» در مقابل «نامطلوب» فرا رسیده است. بک لینک ها، لینک هایی از سایر وب سایت ها هستند که به سایت شما اشاره می‌کنند. آنها نشان دهنده رای اعتماد به موتورهای جستجو هستند. آنها در واقع عنصر مهمی هستند که برای ارزیابی شایستگی یا رتبه‌بندی حضور شما در وب استفاده می‌شوند. رتبه برتر در رتبه بندی به معنای ترافیک بیشتر وب سایت و تجارت بیشتر برای برند شما است. تمایز بک لینک خوب از بد و مدیریت آنها، می تواند در جعبه ابزار بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما نقش مهمی داشته باشد.

در روزهای اولیه اینترنت، ویراستاران وب، یک بازی تجاری زیرکانه انجام می دادند. گروهی از وب سایت ها، همه به یکدیگر پیوند می زنند! حتی اگر سایت ها کاملاً نامرتبط بودند. این استراتژی سئو با هدف فریب موتورهای جستجو به این فکر بود که هر سایت به اندازه کافی محبوب است تا در اینترنت به اشتراک گذاشته شود. برخی از این وب سایت ها صفحاتی داشتند که کاملاً از پیوندهای تصادفی تشکیل شده بودند و به سختی حاوی محتوایی مناسب بودند. طولی نکشید که موتورهای جستجو عاقلانه عمل کردند و این ترفند ابلهانه را کنار زدند. امروزه، اگر وب‌سایت‌ها تلاش می‌کنند تا لینک اول صفحه serp را به دست آورند، باید واقعاً پیوندهای خارجی به دست آورند یا بسازند.

انواع کلی بک لینک ها

از نظر گوگل سه سطح بک لینک وجود دارد: کیفیت پایین، کیفیت متوسط ​​و کیفیت بالا.

به بیان دقیق، گوگل بک لینک های با کیفیت پایین را به عنوان وب اسپم طبقه بندی می کند. اینها بک لینک هایی هستند که به روشی جعلی برای بازی کردن سیستم ایجاد شده اند و برخلاف دستورالعمل های گوگل هستند.

لینک‌های با کیفیت متوسط ​​ارزش ارائه می‌دهند و راحت‌تر از لینک‌های با کیفیت بالا به دست می‌آیند. پیوندهای با کیفیت بالا بیشترین ارزش را ارائه می دهند، اما دستیابی به آنها سخت تر است زیرا اغلب استانداردهای ویرایشی بسیار بالاتر است.

سه عنصر اصلی بک لینک های با کیفیت بالا

آنچه که یک بک لینک با کیفیت بالا ایجاد می کند ذهنی است. هیچ کس به طور قطع نمی داند که موتورهای جستجو چگونه آنها را اندازه گیری می کنند، اما اکثر SEO ها بر روی سه عنصر اصلی توافق دارند.

1: طبیعی

بک لینک‌ها باید طبیعی باشند و مالک وب‌سایت آن‌ها را انتخاب می‌کند که به سایت شما پیوند دهد، زیرا برای خوانندگانش ارزش ایجاد می‌کند و نه به این دلیل که برای انجام این کار به آنها پول پرداخت کرده‌اید یا سعی کرده‌اید آنها را به روش دیگری دستکاری کنید.

این رویکرد طبیعی نمونه ای از “کسب” بک لینک است.

این با بک لینک های غیرطبیعی متفاوت است که معمولاً هدف آنها فریب دادن موتورهای جستجو است تا این باور را داشته باشند که یک وب سایت از شهرت بهتری نسبت به آن برخوردار است.

اگر گوگل معتقد است که یک بک لینک غیرطبیعی یا هرزنامه است، گوگل ممکن است ابتدا آن را نادیده بگیرد و در صورت تکرار تخلف، سایت را مجازات کرده و آنها را در نتایج موتور جستجوی خود کاهش دهد.

2: معتبر

بک لینک ها علاوه بر طبیعی بودن باید معتبر باشند.

موتورهای جستجوی مدرن به دنبال اثبات اجتماعی در مورد معتبر بودن صفحات وب هستند. گوگل الگوریتم PageRank اختصاصی خود را دارد که اهمیت و شهرت صفحات وب را اندازه گیری می کند. در اینجا تعریف گوگل آمده است:

PageRank با شمارش تعداد و کیفیت پیوندهای یک صفحه کار می کند تا تخمین تقریبی از اهمیت وب سایت را تعیین کند. فرض اساسی این است که وب سایت های مهم تر احتمالاً پیوندهای بیشتری را از وب سایت های دیگر دریافت می کنند.

بنابراین، هر چه تعداد و مهمتر از آن، کیفیت بالاتر بک لینک یک صفحه وب، بیشتر باشد، شانس آن برای رتبه بندی کلمات کلیدی رقابتی بالاتر است.

گوگل قبلاً معیاری برای PageRank ارائه می‌کرد و این یک تخمین تقریبی از شهرت یک صفحه وب را محاسبه می‌کرد. گوگل این کار را متوقف کرد زیرا ارسال کنندگان هرزنامه از آن به عنوان ارز برای خرید بک لینک استفاده می کردند که برخلاف دستورالعمل های گوگل است.

بنابراین، رتبه صفحه را به عنوان یک الگوریتم یا مفهوم در نظر بگیرید و نه به عنوان یک معیار.

ویژگی پیوند رابطه

اکنون، در حالی که ما در مورد شهرت موتور جستجو صحبت می کنیم، می خواهم “ویژگی rel” را پوشش دهم، و این را می توان به یک پیوند HTML اضافه کرد.

به طور پیش‌فرض، لینک‌های HTML معمولی ویژگی rel را ندارند و این بدان معناست که موتورهای جستجو می‌توانند رتبه صفحه را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل کنند.

با این حال، پیوندهای HTML که حاوی مقادیری در ویژگی rel هستند، اغلب از اعتبار موتور جستجو یا حداقل مقدار کامل ممکن نمی‌گذرند.

اینها عبارتند از ویژگی rel «sponsored»، ویژگی rel «ugc» (محتوای تولید شده توسط کاربر)، و ویژگی rel «nofollow».

برای مدت طولانی، فقط ویژگی «nofollow» rel وجود داشت، و برای کمک به نشان دادن این موضوع، اجازه دهید به این تصویر مفید از Moz.com نگاه کنیم:

قبلاً ویژگی nofollow محتوای تولید شده توسط کاربر و پیوندهای حمایت شده را نیز پوشش می داد.

با افزودن یک ویژگی nofollow به یک لینک، به موتورهای جستجو دستور می‌دهید که از اعتبار موتور جستجو خودداری کنند، این همان چیزی است که قدرت رتبه‌بندی صفحه را تامین می‌کند. پیوندهای Nofollowed نیز برای خزیدن یا نمایه سازی استفاده نشدند.

با این حال، پس از به‌روزرسانی گوگل، گوگل ویژگی‌های «sponsored» و «ugc» را به ویژگی «nofollow» موجود اضافه کرد. و گوگل گفت که هر سه اکنون ممکن است به عنوان راهنمایی برای خزیدن، نمایه سازی و رتبه بندی استفاده شوند.

با این حال، من گمان می‌کنم که ویژگی‌های “nofollow” و “sponsored” (در بیشتر موارد) به رتبه‌بندی موتورهای جستجو کمکی نمی‌کنند، و هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا پیوندهای “ugc” (مثلاً نظرات وبلاگ یا انجمن) نمی‌تواند مفید باشد. یا

بنابراین، چگونه می توان بررسی کرد که آیا یک پیوند دارای ویژگی rel است؟

در گوگل کروم، می‌توانید روی یک پیوند راست کلیک کرده و روی «Inspect» کلیک کنید. این HTML و اینکه آیا ویژگی rel وجود دارد یا خیر را نشان می دهد.

به جرات می توان گفت؛ بهتر است بک لینک هایی بدون ویژگی rel داشته باشید. و این به این دلیل است که آنها بیشتر از اعتبار موتورهای جستجو عبور می کنند و گاهی اوقات این نوع بک لینک ها به عنوان پیوندهای “dofollow” نامیده می شوند.

معیارهایی که رتبه صفحه را تقلید می کنند

Moz دارای یک امتیاز Page Authority یا PA است که به عنوان پیش‌بینی میزان رتبه یک صفحه خاص در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) توصیف می‌شود.
هنگام استفاده از ابزار Link Explorer Moz می توانید به متریک PA دسترسی داشته باشید.

به طور مشابه، Ahrefs دارای رتبه‌بندی URL یا امتیاز UR است. و به عنوان معیاری برای سنجش قدرت نمایه بک لینک URL هدف و احتمال اینکه URL در رتبه بالایی در گوگل قرار گیرد، توصیف شده است.

هنگام استفاده از جستجوگر بک لینک Ahrefs می توانید به متریک UR دسترسی داشته باشید.

هر دو معیارهای مشابهی هستند و رتبه صفحه را تقلید می کنند. آنها در مقیاس لگاریتمی از 1 تا 100 اندازه گیری می شوند، با نمرات بالاتر مربوط به توانایی بیشتر برای رتبه بندی.

بنابراین، بک لینک هایی با امتیاز PageRank بالاتر و بک لینک هایی که دارای “خصیصه rel” نیستند، شهرت بیشتری خواهند داشت و توانایی صفحه را برای رتبه بندی افزایش می دهند. در حالی که گوگل دیگر معیار رتبه بندی صفحه را ارائه نمی دهد، Moz و Ahrefs معیارهای رایگانی هستند که می توانید برای تقلید از رفتار آن استفاده کنید.

3: مربوطه

سومین عنصر اصلی چیزی که یک بک لینک با کیفیت بالا ایجاد می کند، این است که آنها باید مرتبط باشند.

اما به چه معنی است؟

خوب، دقیقاً مانند اینکه چگونه یک موتور جستجو به شهرت دامنه و صفحه یک بک لینک توجه می کند، آنها روند مشابهی را برای ارتباط دنبال می کنند. موتورهای جستجو مرتبط بودن صفحه و دامنه یک بک لینک را بررسی می کنند.

اکنون، بیایید تصور کنیم که شما یک وب سایت عضویت تناسب اندام به نام Peak Fitness 365 را راه اندازی می کنید. و دوره امضای شما “5K به ماراتن در شش ماه” نام دارد.

اگر وب‌سایت شما به‌عنوان یک پست وبلاگ در یک وب‌سایت خبری کسب‌وکار معرفی می‌شد و درباره آموزش ماراتن بود، مرتبط بودن صفحه با بک لینک به صفحه شما کمک می‌کرد.

با این حال، از آنجایی که وب سایت بیشتر برای مشاوره تجاری شناخته شده است، فاقد ارتباط دامنه است.

حال، اگر دوره ماراتن شما در وب سایت جهان دونده نیز نمایش داده شود، امتیاز بالایی هم در ارتباط با صفحه و هم دامنه کسب می کند.

بنابراین، با حفظ مثال Runner’s World، اکنون به صفحه‌ای که به سایت شما پیوند می‌دهد نگاهی بیندازیم.

با متن لنگر “5K به ماراتن در شش ماه” به دوره شما پیوند داده می شود.

انتخاب کلمات مورد استفاده در انکر تکست مهم است زیرا به خواننده می‌گوید صفحه‌ای که به آن پیوند داده می‌شود مربوط به چه چیزی است، اما مهم‌تر از آن برای سئو، موتورهای جستجو از آن به‌عنوان یک سیگنال مرتبط در هنگام رتبه‌بندی صفحه‌ای که به آن لینک شده است استفاده می‌کنند.

بنابراین، در این مورد، از آنجایی که متن لنگر “5K به ماراتن در شش ماه” است، این باعث تقویت صفحه شما برای کلمات کلیدی در مبحث “آموزش 5k تا ماراتن” می شود.

تعادل بین ارتباط و شهرت

حال، اگر به بک لینک در وب سایت خبری کسب و کار ساختگی خود برگردیم.

می دانیم که ارتباط دامنه پایینی دارد و بیایید تصور کنیم معیارهای شهرت آن نیز کم تا متوسط ​​است.

بنابراین، آیا این آن را به یک بک لینک بد تبدیل می کند؟

خوب، این واقعیت که همه باکس ها را علامت نمی زند به این معنی است که یک بک لینک کامل نیست، اما غیرواقعی است که انتظار داشته باشید همه بک لینک های شما با کیفیت باشند.

اما آیا این بک لینک چیزی برای آن دارد و آیا کمکی می کند؟

خوب، این یک بک لینک طبیعی است که به این معنی است که به اعتبار موتور جستجوی شما لطمه نمی زند و مطمئناً بک لینک بدی نیست.

حتی اگر دامنه اخبار کسب و کار به خصوص مرتبط نیست، محتوای صفحه مرتبط است، بنابراین تا حدی مرتبط است.

علاوه بر این، در حالی که شهرت صفحه و دامنه بک لینک در صنعت در حال اجرا به نسبت پایین است، هر کوچکی کمک می کند و این به نمایه بک لینک شما اضافه می کند.

بنابراین، آیا این بک لینک، کیفیت پایین، متوسط ​​یا بالا است؟

برای من، این یک بک لینک با کیفیت متوسط، و شاید در انتهای پایین متوسط ​​است.

کیفیت بالایی ندارد زیرا دامنه فوق مرتبط یا معتبر نیست. کیفیت پایینی ندارد زیرا هیچ یک از دستورالعمل های وب مستر گوگل را زیر پا نمی گذارد.

…………………………………………………………………..

لینک های برگشتی با ارزش در مقابل نامطلوب

روزهای مزرعه لینک گذشته است، اما دوران بک لینک های «با ارزش» در مقابل «نامطلوب» فرا رسیده است. بک لینک ها لینک هایی از سایر وب سایت ها هستند که به سایت شما منتهی می شوند. آنها نشان دهنده رای اعتماد به موتورهای جستجو هستند. آنها در واقع عنصر مهمی هستند که برای ارزیابی شایستگی یا رتبه‌بندی حضور شما در وب استفاده می‌شوند. رتبه برتر در رتبه بندی به معنای ترافیک بیشتر وب سایت و تجارت بیشتر برای برند شما است. تمایز خوب از بد و مدیریت این نوزادان می تواند در جعبه ابزار بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما نقش مهمی داشته باشد.
در روزهای اولیه اینترنت، ویراستاران وب بازی تجاری را انجام می دادند. گروهی از وب سایت ها همه به یکدیگر پیوند می زنند، حتی اگر سایت ها کاملاً نامرتبط باشند. این “استراتژی” سئو با هدف فریب موتورهای جستجو به این فکر است که هر سایت به اندازه کافی محبوب است تا در اینترنت به اشتراک گذاشته شود. برخی از این وب سایت ها صفحاتی داشتند که کاملاً از پیوندهای تصادفی تشکیل شده بودند و به سختی حاوی محتوایی بودند. طولی نکشید که موتورهای جستجو عاقلانه عمل کردند و این ترفند ابلهانه را کنار زدند. امروزه، اگر وب‌سایت‌ها امیدوارند در رتبه‌بندی کلی بالا بروند، باید واقعاً پیوندهای خارجی به دست آورند یا بسازند.

بک لینک های با ارزش بالا
بک لینک های با ارزش از صفحه ای با امتیاز اعتماد سئو بالا می آیند. نمره بالا نشان می دهد که یک وب سایت محتوای اصلی، ارزشمند و قابل اعتماد مرتبط با سبک خود ایجاد می کند. پیوندهای یکی از این سایت‌ها می‌تواند به برند شما کمک کند، هم از نظر اعتبار و هم در ارزیابی موتورهای جستجو. آنها نشان می دهند که وب سایت شما محتوای معناداری را منتشر می کند که سایر سایت ها می خواهند با کاربران خود به اشتراک بگذارند. آنها همچنین نشانگر این هستند که سایت شما یک منبع معتبر است.
بک لینک های نامطلوب
بک لینک های نامطلوب به صفحاتی اطلاق می شوند که برای سئوی شما مفید نیستند. سه نوع مختلف وجود دارد که در این نام قرار می گیرند:
لینک‌های وب‌سایت‌های مشکوک با امتیاز اعتماد پایین، بررسی‌های ضعیف کاربران، نظرات اسپم که به صفحه وب شما پیوند می‌دهند، لینک‌های غیرطبیعی، یا لینک‌هایی از سایت‌هایی با محتوای خراشیده شده (معروف به سرقت ادبی)، برای نام بردن از چند مورد، هیچ سودی به سئوی شما نمی‌دهند.
دامنه‌هایی که قبلاً دارای لینک‌هایی هستند که به وب‌سایت شما منتهی می‌شوند، ممکن است مزایای سئو اضافی نداشته باشند، زیرا آب پیوند آنها قبلاً شمارش شده است.
لینک هایی که به طور بالقوه ارزش بالایی دارند اما به «کمی کار» نیاز دارند، در ابتدا مزایای سئو مثبتی به همراه ندارند. در این حالت اگر یک بک لینک از یک وب سایت معتبر بزرگ مانند یک دانشگاه، بیمارستان یا سازمان معتبر سرچشمه بگیرد، اما صفحه جدید باشد یا محتوای کمی داشته باشد، ممکن است فوراً سودی نبرید. شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن یک پست رسانه‌های اجتماعی با پیوندی به نام خود، «این پیوند را کار کنید». این تاکتیک ترافیک را افزایش می دهد و اعتماد اجتماعی بالاتری به آن صفحه خاص ایجاد می کند. در نتیجه، تلاش‌های شما برمی‌گردد زیرا صفحه شروع به کسب امتیاز اعتماد بالاتری می‌کند. کار کردن بک لینک های «نامطلوب» گاهی اوقات باعث کسب و کار بزرگ می شود.
8 روش مشخص برای ساخت بک لینک های با ارزش بالا
بک لینک ها مهم هستند و شما تعداد زیادی از آنها را می خواهید. نکته دشوار این است که شما واقعاً بک لینک های خود را نمی سازید. آنها (عمدتا) از وب سایت های خارجی می آیند که به وب سایت شما پیوندهایی اضافه می کنند. با این حال، می توانید یک پروفایل پیوند قوی از منابع بسیار قابل اعتماد بسازید. لیست زیر هشت گام پیشگیرانه برای تقویت بک لینک های با ارزش را نشان می دهد.
محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید
این توصیه نمی تواند ساده تر باشد: محتوای خوب و اصلی ایجاد کنید. اگر مقاله می‌نویسید، پست‌های وبلاگی می‌نویسید، یا محتوایی با بینش یا دیدگاه‌های منحصربه‌فرد تولید می‌کنید، در این صورت برنده هستید. در آنچه می نویسید یک مرجع باشید. محتوای نوآورانه، معتبر و به موقع می تواند عاملی برای رتبه بالاتر سئو باشد. اصالت – و مرتبط بودن جایگاه – دوست شما هستند. رقابت برای بازدیدکنندگان با استفاده از محتوای مشابه موجود در سایر نقاط اینترنت بی معنی است. به هر حال، اگر هر دو یکسان هستند، چرا کسی سایت شما را به سایت بعدی انتخاب کند؟ محتوای خوب مستقیماً به افراد بیشتری ترجمه می شود که به دنبال مطالب شما هستند، با آنها درگیر می شوند و آنها را به اشتراک می گذارند. محتوای اشتراکی بک لینک ها را تشویق می کند، اما بیشتر از آن، به خودی خود نوعی بک لینک است.
تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید
بدانید مردم به دنبال چه چیزی هستند. از ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای انجام کارهای سنگین کشف کلمات کلیدی، نظارت و تجزیه و تحلیل عملکرد آنها استفاده کنید. هنگامی که بدانید کاربران چه عباراتی را در موتورهای جستجو تایپ می کنند، شروع به استفاده از آن کلمات به عنوان الهام برای محتوا کنید. محتوایی را تولید کنید که مردم به دنبال آن هستند و با یافتن و اشتراک گذاری آن اطلاعات، نمایه بک لینک شما گسترش می یابد.
به دنبال لینک های رقیب بروید
کمی تحقیق شناسایی روی رقبای خود انجام دهید که در جستجوهای ارگانیک بالاتر از شما هستند (نه بازاریابی موتورهای جستجوی پولی). ابزار جستجوگر بک لینک این کار را خودکار می کند. اگر بک لینک های رقیب به صفحه 404 اشاره می کند، از آن لینک های شکسته استفاده کنید. با ویرایشگر وب که به صفحه رقیب شما پیوند می دهد تماس بگیرید و در عوض از آنها درخواست کنید که به سایت شما پیوند دهند. ویراستاران وب خوب از حذف پیوندهایی که کاربران خود را به سرزمین هیچکس هدایت می کند، خوشحال هستند. استراتژی دیگر این است که با شرکت هایی که به رقیب خود لینک می دهند ارتباط برقرار کنید، توضیح دهید که محصول مشابه یا بهتری دارید و بپرسید که آیا آنها مایلند به صفحه شما پیوند دهند.
با سایت های دیگر دوست شوید
بدون بازگشت به روش مشکوک پیوند تصادفی به هر چیزی، در هنگام افزودن هایپرلینک به سایت خود فعال باشید. هنگام ایجاد محتوا، به صفحات وب مرتبط با موضوع شما پیوند دهید. پس از آن، به آن سازمان نامه بنویسید و به آنها اطلاع دهید که در وب سایت شما نامی دریافت کرده اند. بسیاری از سایت‌ها ارجاع به آن را یک امتیاز می‌دانند و ممکن است به نام خود در سایت شما پیوند دهند یا پیوندی به آن قطعه از مطالب را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. به خاطر داشته باشید که لینک دادن از سایت شما به سایت دیگر، بک لینک شما نیست – این بک لینک متعلق به سایتی است که به آن لینک می دهید. با این حال، اگر سایت خارجی یک لینک به محتوای شما اضافه کند، شما واقعاً یک بک لینک به دست آورده اید.
پیشنهاد دادن به شهادت
پیشنهاد نوشتن گواهینامه برای یک سایت خارجی که با آن یا برای شریکی در صنعت خود تجارت کرده اید. در تجارت، توصیه های سایر مشتریان یا شرکا طلایی است. حتماً یک پیوند به وب‌سایت خود همراه با گواهینامه خود ارسال کنید، و حتی می‌توانید به آن‌ها اجازه دهید تا لوگوی شما را با پیوندی به صفحه شما در صفحه خود قرار دهند. اگر موافق باشید موضوع داستان مشتری یا داستان شریک سازمان دیگری باشید، همین سناریو اعمال می‌شود. از این روابط استفاده کنید.
پست های مهمان را بنویسید
با دیگران در صنعت خود یا با ناشران رسانه همکاری کنید. مخاطبان جدیدی را به برند شما می‌آورد و نشان می‌دهد که شما یک بازیکن در حوزه کاری خود هستید. نوشتن پست های مهمان نیز در واقع راهی عالی برای ایجاد بک لینک های شخصی شماست. اگر یک پست مهمان برای سایت دیگری بنویسید، نه تنها اقتدار سازمان خود را به نمایش می گذارید، بلکه می توانید مستقیماً به صفحات وب خود پیوند دهید. این را می توان با استفاده از متن های لنگر مرتبط با سازمان شما یا به سادگی استفاده از یک اشاره مستقیم به شرکت خود در مقاله انجام داد. اگر سازمان شما در ساخت وب سایت های زیبا تخصص دارد، یک وبلاگ مهمان برای یک مجله دیجیتال بنویسید و از وب سایت خود برای نشان دادن نمونه ها استفاده کنید. شما نه تنها تخصص سازمان خود را با دیگران به اشتراک می گذارید، بلکه بک لینک خود را ایجاد می کنید.
در سایت های بررسی قرار بگیرید
سایت‌های بررسی مرتبط با صنعت، صفحه شغلی سازمان یا محصول یا خدمات خود را پیدا کنید. افزودن نمایه به صورت خودکار به سایت شما بک لینک ایجاد می کند. بسیاری از سایت‌ها به یک سازمان اجازه می‌دهند تا توضیحات اولیه شرکت، آدرس وب و جزئیات تماس را ارائه کند. از این فرصت ها استفاده کنید و جزئیات سازمان خود را اضافه کنید. همچنین مشتریان را تشویق کنید که در آن سایت های خارجی نظری بنویسند یا به شما امتیاز دهند.
یک استراتژی ایجاد کنید
یک استراتژی بک لینک ایجاد کنید. احتمالاً این تنها مهم ترین اقدامی است که باید انجام داد. یک رویکرد برنامه ریزی شده برای بک لینک ها باید بخشی استاندارد از استراتژی کلی سئو شما باشد. از ابزار تحقیق پیوند مانند Siteimprove استفاده کنید. این به شما کمک می کند منبع بک لینک ها را شناسایی کنید، از جمله موقعیت جغرافیایی، URL، نفوذ و امتیازات اعتماد. این اطلاعات به شما بینش بیشتری در مورد حضور دیجیتالی شما و اینکه چه سازمان هایی به سایت شما ارجاع می دهند، می دهد. استراتژی شما باید:
بک لینک ها را از وب سایت های خارجی تشویق و تقویت کنید
تمامی بک لینک های با ارزش و نامطلوب را که به صفحه خود منتهی می شوند، شناسایی کنید
پیوندها را با استفاده از ابزاری برای یافتن مکان‌هایی که وب‌سایت شما را ذکر کرده‌اند اما به درستی به شما پیوند نداده‌اند، بازیابی کنید
با تماس مستقیم با شرکت و درخواست از آنها برای حذف پیوند(های) وب سایت شما، پیوندهای نامطلوب را رد کنید. به عنوان یک جایگزین، می توانید از گوگل بخواهید که این بک لینک ها را به عنوان بخشی از رتبه بندی موتور جستجوی شما ارزیابی نکند.
به طور کلی، بک لینک ها عامل بسیار مهمی در سئوی کلی شما هستند. آنها خارج از کنترل شما نیستند. بر ایجاد بک لینک های با ارزش و نفی بک لینک های نامطلوب تمرکز کنید. ردیابی هر پیوندی که به وب سایت شما اشاره می کند، مرحله آغازین است. انجام اقدامات مناسب برای کسب ارزش های بالا نه تنها دست یافتنی است، بلکه ممکن است منجر به کسب و کارهای بزرگ نیز شود.

………………………………………………………………………….

نتیجه

بنابراین، به طور خلاصه، یک بک لینک با کیفیت بالا، بک لینکی است که طبیعی، بسیار معتبر و بسیار مرتبط باشد. در حالی که بک لینک های با کیفیت بالا بیشترین ارزش را دارند، هنوز هم می توانید از طریق لینک های با کیفیت متوسط ​​حرکت خوبی داشته باشید، و می خواهید به هر قیمتی از لینک های بی کیفیت/اسپم جلوگیری کنید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا