14 نوع رایج بک لینک در سئو که باید آن ها را بشناسید

انواع بک لینک ها در بحث سئو خارجی وجود دارد که به اعتبار شلی و طراحی سایت شما اضافه می‌کنند. هر چه یک صفحه وب دارای بک لینک بیشتری باشد، موتورهای جستجو رتبه بالاتری را در صفحه نتایج کسب می کنند. به عنوان یک قاعده کلی، بک لینک هایی که از وب سایت های معتبر و معتبر می آیند، این قدرت را دارند که این اعتبار را به وب سایت شما نیز منتقل کنند. این بدان معنی است که وب سایت شما در نظر موتورهای جستجو ارزش بیشتری خواهد داشت و در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالاتری پیدا می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا بگذارید همه آنها را توضیح دهم، جایی که من به شما نشان خواهم داد که چگونه کار می کنند و کدام یک برای شما ارزشمندتر هستند. شما می توانید (و باید) در ابتدا به این ترتیب روی این پیوندها تمرکز کنید. این طرح مینی لینک بیلدینگ خود را در نظر بگیرید. تاکتیک های مختلفی وجود دارد که می توانید امتحان کنید، اما در سطح استراتژیک، باید پیوندها را به ترتیب زیر دریافت کنید.

بک لینک های PBN

بک لینک شبکه وبلاگ خصوصی (همچنین به عنوان بک لینک PBN شناخته می شود) لینک هایی از شبکه ای از وب سایت هایی هستند که معمولاً همان فرد یا شرکت مالک آن است. PBN ها معمولاً برای پیوند دادن به وب سایت اصلی ایجاد می شوند که باعث فروش شرکت می شود. اغلب به دلیل اینکه هزینه‌های اجرای چندین وب‌سایت می‌تواند بالا باشد، دارندگان PBN نیز برای سود بیشتر، لینک‌هایی را به صاحبان وب‌سایت دیگر می‌فروشند.

برای مثال، مالک PBN را تصور کنید که تجهیزات فضای باز را می فروشد. در چنین مواردی، آن‌ها می‌توانند وب‌سایت‌های کوچک‌تری داشته باشند، که هر کدام زیرمجموعه‌ای مانند ماهیگیری، شکار، کمپینگ و غیره را پوشش می‌دهند. این به مالک شبکه اجازه می‌دهد تا بک لینک‌های مرتبط زیادی ایجاد کند. اگرچه اغلب بک لینک های PBN به سطوح بالایی از اعتبار نمی رسند، اما هنوز می توانند مقداری ارزش برای وب سایت مورد نظر داشته باشند. این امر به ویژه صادق است زیرا PBN ها اغلب برای پیوند از متن های لنگر غنی از کلمات کلیدی استفاده می شوند.

فقط به این دلیل که یک شرکت لنگرهای مارک دار زیادی دریافت می کند، لزوماً به این معنی نیست که آنها رتبه خود را برای کلمات کلیدی هدف خود بهبود می بخشند. به همین دلیل، از PBN ها برای بهبود مستقیم رتبه بندی یک صفحه فروش استفاده می شود. این صفحات که به عنوان صفحات پول نیز شناخته می شوند، برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی که کاربران هنگام خرید یک محصول جستجو می کنند، رتبه بندی می شوند.

بک لینک های شبکه وبلاگ خصوصی به شدت بر خلاف دستورالعمل های وبمستر گوگل هستند، زیرا هدف آنها دور زدن الگوریتم برای رتبه بندی بالاتر است.

بک لینک های تحریریه (Digital PR)

بک لینک های تحریریه برخی از بهترین بک لینک های موجود هستند زیرا محصول بازاریابی محتوای عالی هستند. بک لینک تحریریه یک لینک بسیار ارگانیک است که شما آن را پرداخت نکرده اید یا درخواست نکرده اید، بلکه از طریق محتوای عالی خود به دست آورده اید. سازندگان محتوا بک لینک های سرمقاله را به طور طبیعی و داوطلبانه در محتوای وب سایت معتبر خود ایجاد می کنند.

بک لینک های تحریریه اغلب از انتشار آمار یا نظرات در مورد موضوعات مهم برای مخاطبان هدف شما به دست می آیند. این تکنیک می تواند در بین تولیدکنندگان محتوا که به دنبال بهبود کیفیت مقالات خود هستند، محبوب باشد. با انتشار چیزی منحصر به فرد، تولیدکنندگان محتوا را تشویق می کنید تا به شما لینک دهند. از نظر عملی، این اغلب زمانی اتفاق می افتد که سازندگان محتوا سعی می کنند از نظر خود حمایت کنند.

بک لینک وبلاگ نویسی مهمان

ارسال مهمان (همچنین به عنوان وبلاگ نویسی مهمان شناخته می شود) فرآیند ایجاد محتوایی است که قرار است در وب سایت های دیگر منتشر شود. وبلاگ نویسی مهمان یک روش محبوب برای کسب بک لینک از وب سایت های معتبر در جایگاه شما به سمت وب سایت شما است.

بک لینک ها را می توان در مکان های مختلفی در سراسر پست مهمان قرار داد. به عنوان مثال، برخی از رسانه‌ها به شما اجازه می‌دهند از یک لنگر غنی از کلمه کلیدی مرتبط با مقاله پیوند دهید. با این حال، دیگران سخت‌گیرانه‌تر هستند و فقط به شما اجازه می‌دهند از بخش بیوگرافی نویسنده با استفاده از متن‌های لنگر عمومی یا نام تجاری پیوند دهید.

علاوه بر بهبود اعتبار وب سایت، پست های مهمان همچنین می توانند ترافیک وب سایت بیشتری را به ارمغان بیاورند اگر بسیار متناوب باشند و مخاطبان هدف مربوطه را هدف قرار دهند.

پست‌های مهمان تا حدودی مورد انتقاد گوگل قرار می‌گیرند، زیرا اغلب به‌ویژه برای بک لینک‌ها انجام می‌شوند. این امر به ویژه زمانی صادق می‌شود که سازندگان محتوا از روش‌های مبهم برای تولید سریع محتوا برای یک پست مهمان استفاده می‌کنند – مانند «چرخش» محتوا.

چرخش محتوا تمرین استفاده از ابزاری برای مرتب سازی مجدد و جایگزینی کلمات با مترادف های قطعه اصلی است. هدف آن تولید یک نسخه منحصر به فرد از محتوا است که توسط الگوریتم های سرقت ادبی غیرقابل شناسایی است.

بک لینک از نمایه ها یا دایرکتوری های تجاری

اول از همه، ساده‌ترین راه برای اینکه به گوگل بفهمانید وب‌سایتتان زنده است، این است که وب‌سایت خود را در برخی فهرست‌های تجاری معرفی کنید. اگر یک کسب‌وکار محلی هستید، سعی کنید کاتالوگ‌های کسب‌وکار مرتبط را در هر دو سطح محلی و ملی پیدا کنید.

همین امر در مورد شرکت هایی که در یک منطقه خاص فعالیت نمی کنند – که می توانند از ثبت جهانی استفاده کنند – صدق می کند. اگر طراح هستید، اینها می توانند وب سایت های طراحی/ نمونه کارها باشند. شما ایده را دریافت می کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که هر یک از شعب مربوطه خود را در کاتالوگ مربوطه خود ثبت کنید. اگر در ایالات متحده و کانادا فعالیت می کنید، این دو شعبه (یا بخش) به ترتیب به ثبت نام های منحصر به فردی در فهرست های ایالات متحده و کانادا نیاز دارند.

بک لینک از وبینارها

دریافت بک لینک از وبینارها زمانی که منابع خوبی دارید که سایت های دیگر می خواهند به آن مراجعه کنند، یک روش معمول سئو است. وبینارها ارائه های آنلاین و زنده هستند که در آن شرکت کنندگان می توانند سؤالات خود را بپرسند و اطلاعاتی در مورد یک محصول/خدمت خاص دریافت کنند. شرکت میزبان می تواند فایل ها، ویدئوها، صفحات وب و سایر محتوای چندرسانه ای مرتبط را از طریق یک وبینار برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارد.

هنگامی که وبینارهای مفید ایجاد می کنید، سایر برندها به دلیل محتوای با ارزش بالا به آنها لینک می دهند. بک لینک های وبینار افراد را به ارائه آنلاین و در زمان واقعی هدایت می کند. سایر سایت ها وبینارهای شما (یا ضبط شده از آنها) را در صفحات خود ادغام می کنند و پیوندی به وب سایت شما ارائه می دهند و نام تجاری شما را ذکر می کنند.

بک لینک ها از وبینارها روشی موثر برای جذب بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما هستند. یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت بک لینک وبینار، استفاده از پست وبلاگ مهمان برای تبلیغ برند خود در وب سایت های دیگر است. وبینارهایی را ایجاد کنید که برای مخاطبان شما جالب باشد. آنها محتوای وبینار شما را پس از پخش زنده با پیوند دادن به وب سایت شما تبلیغ می کنند.

فراموش نکنید که وبینار خود را ضبط کنید و آن را در وب سایت خود ارسال کنید تا سایر شرکت ها و افراد بتوانند به عنوان منبع به آن لینک دهند.

بک لینک ابزار رایگان

بک لینک های ابزار رایگان نوع لینک هایی هستند که با ارائه یک ابزار مفید و رایگان در وب سایت خود به دست می آورید. وقتی سایر سایت‌ها و افراد ابزار رایگان شما را مهم می‌دانند، زمانی که در محتوای خود به آن اشاره می‌کنند به آن لینک می‌دهند. یک ابزار رایگان می تواند به سادگی یک ماشین حساب آنلاین باشد، اما تا زمانی که مردم آن را مفید بدانند، ترافیک وب سایت و بک لینک بیشتری دریافت خواهید کرد.

اگر یک ابزار رایگان و مفید در وب سایت خود ایجاد کنید، مارک های دیگر تمایل دارند به آن لینک دهند. یا فرض کنید از قبل ابزاری در سایت خود دارید. در مورد ساخت یک نسخه ساده تر و رایگان آن چطور؟ هنگامی که مردم در مورد آن مطلع می شوند، می توانند متقاعد شوند که نسخه پولی و اصلی را که شامل همه ویژگی ها است، امتحان کنند. در هر صورت، نه تنها از ابزار رایگان خود بک لینک دریافت می کنید، بلکه مشتریان بالقوه جدیدی را نیز به دست می آورید.

ارائه یک ابزار رایگان در وب سایت شما هم بک لینک و هم آگاهی از برند را برای شما به ارمغان می آورد. به عنوان مثال، یک ابزار سئوی رایگان Ahrefs’ Backlink Checker است که به شما کمک می کند بک لینک های وب سایت خود را پیدا کنید.

هنگامی که یک ابزار رایگان در وب سایت خود دارید، به یاد داشته باشید که آن را در کانال های رسانه های اجتماعی و سایر سیستم عامل های مرتبط با تجارت خود تبلیغ کنید. تبلیغ ابزار رایگان شما سایر وب سایت ها را تشویق می کند تا به سایتی که ابزار را در آن میزبانی می کنید پیوند دهند.

بک لینک های حمایتی

هنگامی که از یک رویداد یا یک هدف حمایت مالی می کنید، بک لینک های حمایتی کسب می کنید. نام تجاری شما به عنوان اسپانسر معرفی می شود و سازمان دهنده رویداد به وب سایت شما پیوند می دهد. بک لینک های حمایتی به سئوی شما کمک می کند، اما به فعالیت های روابط عمومی شما نیز کمک می کند. احتمالاً نام تجاری شما در اخبار یا در جامعه محلی ذکر می شود.

بیایید ببینیم چگونه می توانید بک لینک های اسپانسرینگ را به کار بیندازید. بگویید که یک رویداد مرتبط برای کسب و کار خود پیدا کرده اید و می خواهید با آن ارتباط برقرار کرده و از آن حمایت کنید. هنگامی که با برگزار کننده تماس بگیرید و در مورد جزئیات حمایت صحبت کنید، نام تجاری شما در رسانه ها ذکر می شود. علاوه بر این، سازمان‌دهنده آن رویداد در هنگام استناد به حامیان خود به وب‌سایت شما پیوند می‌دهد. سپس، افراد از سایت شما بازدید خواهند کرد و گوگل دامنه شما را حتی بیشتر قابل اعتمادتر خواهد دید زیرا مارک های دیگر به شما لینک می دهند.

پشتیبانی از دلایل خوب و رویدادهای مرتبط هم برای برند شما و هم برای سئوی شما مناسب است. بک لینک های اسپانسر، بک لینک های سئو کارآمد هستند زیرا برندهای دیگر به عنوان حامی به وب سایت شما لینک می دهند.

علاوه بر این، قرار گرفتن در معرض نام تجاری شما میزان ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد و به طور بالقوه منجر به ایجاد سرنخ های جدید می شود.

بک لینک طعمه Ego

بک لینک های طعمه ایگو لینک هایی به سمت محتوای جذاب هستند که به سرعت توجه شما را به خود جلب می کنند. محتوای طعمه Ego اشکال مختلفی دارد، از مصاحبه و جوایز گرفته تا فهرست (بهترین، 10 برتر، و غیره) و پست های جمع آوری. هم برای صاحبان مشاغل و هم برای خوانندگان سودمند است.

محتوای طعمه ego که راحت ترین راه برای جذب بک لینک های با کیفیت است، به طور ویژه برای جذب گروه خاصی از افراد یا افراد ایجاد شده است. این امر شما را ترغیب می کند که با رهبران صنعت خود و تأثیرگذاران همکاری کنید تا برای مصاحبه با آنها تماس بگیرید. هنگامی که محتوایی را در مورد یک شخص خاص مرتبط با صنعت خود می نویسید، آن مصاحبه به جوهره استراتژی بک لینک های ego-bait شما تبدیل می شود. وقتی فرد مصاحبه شده محتوای شما را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد، برند شما پوشش بیشتری کسب می کند. هرچه اشتراک های بیشتری داشته باشید، لینک های بیشتری به دست می آورید.

علاوه بر مصاحبه، فهرست ها نوع دیگری از محتوای طعمه من هستند که به شما کمک می کند تا به وب سایت خود پیوند داشته باشید. به عنوان مثال، محتوایی در مورد «بهترین ابزارهای سئو در بازار» یا «5 متخصص برتر سئو که باید دنبال شوند» برای مخاطبان شما و افرادی که در مقاله ذکر شده اند جذاب است. این 5 متخصص سئو احتمالاً محتوای شما را به اشتراک می گذارند که در ازای آن لینک های بیشتری به وب سایت شما می دهد.

بک لینک منابع

مقالات، راهنماها یا فهرست‌های آموزنده مانند «۱۰ ابزار رایگان برای استفاده» منابع ضروری را برای خوانندگان شما و سایر وب‌سایت‌ها نیز نشان می‌دهند. بک لینک منابع، تکنیک سئو برای ایجاد محتوای مفیدی است که سایر سایت‌ها برای پیوند به آن مرتبط می‌دانند.

هنگامی که وب سایت شما حاوی محتوای مفید است، وب سایت های دیگر در هنگام توضیح مفهوم مشابه به آن منابع به عنوان نقطه مرجع پیوند می دهند. شما اساساً به دلیل مفید بودن مطالبی که نوشتید، بک لینک می گیرید. به عنوان مثال، یکی از محبوب ترین صفحات Morningscore، واژه نامه SEO است که شامل بیش از 450 اصطلاح و عبارت SEO است. این راهنمای نهایی برای مبتدیان سئو مفید است و بک لینک های زیادی را از وب سایت های دیگر به دست آورده است.

بک لینک های منابع به دلیل مفید بودن، از پرکاربردترین بک لینک ها در سئو هستند. این نوع بک لینک به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد زیرا ارزش واقعی را برای خواننده فراهم می کند و محتوایی را که در آن ظاهر می شود افزایش می دهد. راهنماها، فهرست ها و واژه نامه ها برخی از انواع محتوای نوشتاری هستند که مورد استقبال قرار می گیرند. مردم آنها را به دلیل ساختار و پیچیدگی خود ترجیح می دهند زیرا به سؤالات خاص پاسخ می دهند. راهنماها به راحتی قابل خواندن هستند و به مردم کمک می کنند گام به گام از طریق یک فرآیند پیچیده. در عین حال، فهرست ها ابزارها یا اطلاعات مختلفی را در یک مقاله به آنها ارائه می دهند.

بک لینک نشان

بک لینک نشان ها نتیجه اجرای یک برنامه نشان در سایت شما هستند. فرض کنید برای برندهای خاصی که با آنها همکاری می کنید نشان جایزه ایجاد می کنید. در این صورت، این برندها با افتخار نشان خود را در وب سایت خود ارسال می کنند و به شما لینک می دهند.

با نگاه کردن به یک مثال می‌توانیم نحوه بک‌لینک‌سازی نشان را بهتر درک کنیم. Umbraco، CMS دوستانه، یک برنامه مشارکت برای مشتریان خود ایجاد کرده است. آژانس‌ها که به سه نوع تقسیم می‌شوند، نشان‌هایی دریافت می‌کنند که تأیید می‌کند آنها دارای گواهینامه Umbraco هستند. یکی از موقعیت هایی که Umbraco به آژانس های خاصی اعطا می کند شریک طلایی است. در عوض، آژانس‌ها در وب‌سایت خود ذکر می‌کنند که با استفاده از نشان (آرم شریک طلایی) گواهینامه Umbraco را دریافت کرده‌اند، و لوگو به وب‌سایت Umbraco پیوند می‌خورد.

بک لینک های نشان سئوی شما را بهبود می بخشد و به ارتباط با شرکا یا مشتریان شما کمک می کند. یک سیستم نشان که به مشتریان / شرکا جوایز می دهد، به عنوان یک مهر اجتماعی عمل می کند و به طور موثر از وب سایت های قابل اعتماد بک لینک کسب می کند.

یکی از راه های آسان برای ایجاد بک لینک نشان این است که با شرکت هایی که اغلب با آنها کار می کنید لیستی تهیه کنید و یک نشان برای آنها ایجاد کنید تا در وب سایت خود منتشر کنند. این نشان هم یک جایزه خواهد بود و هم راهی برای این شرکت ها برای پیوند دادن به وب سایت شما و بهبود سئوی شما خواهد بود.

نظرات و بک لینک های انجمن

هنگامی که در مورد پست های وبلاگ با کیفیت بالا یا در انجمن های مرتبط با کسب و کار خود نظر می دهید، می توانید پیوندی به وب سایت خود نیز اضافه کنید. به این ترتیب، اگر نظر شما مفید باشد و ارزش اضافه کند، این احتمال وجود دارد که مردم سایت شما را نیز بررسی کنند. بک لینک های نظرات و انجمن روشی طبیعی برای افزودن لینک وب سایت شما به نظر مربوط به محتوایی است که به نظر شما جالب است.

روی اظهار نظر در مورد پست های وبلاگ یا انجمن های مرتبط با صنعت خود تمرکز کنید و به شما کمک می کند تا سرنخ های جدید را به سایت خود جذب کنید. نظرات واقعی بنویسید که به محتوایی که اخیراً خوانده اید ارزش می بخشد.

هنگامی که با دانش و تجربه خود در یک تالار گفتگو مشارکت می کنید، مردم احتمالاً علاقه مند هستند که شما چه کسی هستید و کجا کار می کنید. و این یکی از ساده ترین راه ها برای آوردن سرنخ های واجد شرایط به وب سایت شما است.

مراقب این نوع بک لینک ها باشید و از اسپم کردن پست های وبلاگ و انجمن ها با نظراتی که در آن لینک را به وب سایت خود اضافه می کنید، خودداری کنید. زیاده روی نکنید و تعداد انگشت شماری از پست های وبلاگ مرتبط و با کیفیت را انتخاب کنید تا بتوانید از طریق نظرات خود ارزشی را به آن اضافه کنید. اگر مکالمه را اسپم کنید، این امر بر شهرت وب سایت شما در چشم الگوریتمی موتورهای جستجو تأثیر منفی می گذارد.

بک لینک های پروفایل

بک لینک های پروفایل به معنای ایجاد یک حساب عمومی در پلتفرم های خاص و افزودن لینک به وب سایت شما در بخش پروفایل است. این یک تکنیک سئو خارج از صفحه در نظر گرفته می شود که به شما در ایجاد بک لینک به سایت خود کمک می کند.

هنگامی که یک حساب کاربری در پلتفرم هایی مانند فیس بوک، لینکدین، توییتر یا یوتیوب دارید، به سادگی پیوند را به وب سایت خود در صفحه نمایه خود اضافه می کنید. این بدان معنی است که وب سایت شما برای هر کسی که با آنها تعامل دارید قابل مشاهده خواهد بود و باعث افزایش دید برند شما می شود.

بک لینک های پروفایل به شما این امکان را می دهند که وب سایت خود را قابل مشاهده کنید و مشتریان جدید را بدون هیچ تلاشی جذب کنید. هنگامی که نمایه شما به وب سایت شما پیوند خورد، می توانید شروع به پیمایش، ارسال و نظر در آن پلتفرم ها کنید. هرچه محتوای مفیدتری منتشر کنید، افراد بیشتری علاقه مند به بازدید از پروفایل شما و یافتن وب سایت شما خواهند بود.

بک لینک متقابل

بک لینک متقابل زمانی اتفاق می افتد که دو یا چند سازنده محتوا با تبادل لینک موافقت کنند. این بدان معنی است که آنها از یکدیگر پیوند دریافت می کنند و هر کدام از مزایای داشتن یک پیوند در وب سایت دیگری برخوردار می شوند. این تکنیک به سئوی شما کمک می کند و می تواند رابطه شما را با تولیدکنندگان محتوا تقویت کند.

معمولاً شرایط یک توافق نامه بک لینک متقابل به این صورت است که شما پیوند وب سایت دیگری را به قسمتی از محتوای سایت خود اضافه می کنید و سازنده محتوا دیگر نیز همین کار را انجام می دهد. مهم است که زمینه را در نظر داشته باشید تا زمانی که سایت شما ذکر می شود، منبع قابل اعتمادی باشد که به آن قطعه خاص از محتوا کمک می کند. به این ترتیب، خوانندگان وب سایت شما را مرتبط می یابند و روی آن کلیک می کنند.

ارسال لینک به وب سایت دیگر و دریافت بک لینک در ازای آن یک روش رایج سئو در ساخت بک لینک است. بک لینک های متقابل به رتبه بندی SERP وب سایت شما کمک می کنند، اما به اندازه گذشته موثر نیستند. این به این دلیل است که الگوریتم های موتورهای جستجوی مدرن ارزش لینک های متقابل را کاهش می دهند.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که از بک لینک‌های متقابل ارزش دریافت می‌کنید، این است که با یک سازنده محتوای دیگر که وب‌سایتش بسیار مرتبط با صنعت شما است، قرارداد ببندید. این تضمین می‌کند که وب‌سایت شما از بازار تخصصی که در آن فعالیت می‌کنید در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرد و سرنخ‌های واجد شرایط برای کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند.

مزیت مهم استفاده از بک لینک های متقابل این است که به شما فرصتی برای ایجاد شبکه با دیگر سازندگان محتوا می دهد. هنگام عقد قرارداد با سایر وب سایت ها، احتمالاً افراد پشت محتوا را کشف کرده و با آنها ارتباط برقرار می کنید. این می تواند منجر به همکاری ها و شراکت های آینده شود. علاوه بر این، استفاده از این تکنیک SEO از بک لینک‌های متقابل، راهی مقرون به صرفه است تا وب‌سایت شما برای مشتریان بالقوه جدید قابل مشاهده باشد.

بک لینک از شرکای تجاری

ایده در اینجا این است که از شرکای خود بخواهید یک پیوند متنی را در وب سایت خود قرار دهند. اکنون، این نباید یک اقدام آشکار، هرزنامه و خودسرویس باشد. در عوض، می توان آن را به روشی بهتر ساخت. به عنوان مثال، دفعه بعد که آنها اخبار را در سایت خود به اشتراک می گذارند، می توانید با مقداری ورودی که ارزش ایجاد می کند مشارکت کنید و پیوند خود را به روشی صادقانه “کسب” کنید.

دلیل اینکه دریافت لینک از شرکای تجاری شما بسیار خوب عمل می کند این است که شما به سادگی از آنچه قبلا ساخته اید استفاده می کنید. اعتمادی که با این افراد ایجاد کرده اید به شما این امکان را می دهد که به راحتی وب سایت خود را ذکر کنید.

چگونه بک لینک ها را در فرآیند سئو خود ادغام کنیم؟

در خاتمه، شایان ذکر است که بک لینک ها بخش مهمی از استراتژی سئوی خارج از سایت شما هستند. کسب بک لینک از وب سایت های قابل اعتماد این پتانسیل را دارد که رتبه ارگانیک وب سایت شما را در SERP افزایش دهد.

یک نقطه عزیمت خوب در فرآیند ایجاد لینک، ایجاد پروفایل های رسانه های اجتماعی است که می توانید از طریق آنها به وب سایت خود پیوند دهید. همچنین، مطمئن شوید که با ارزش ترین محتوای شما، مانند وبینارها، در وب سایت شما قابل مشاهده است تا سایر سایت ها بتوانند به آنها لینک دهند.

به خاطر داشته باشید که هر چه محتوای وب سایت شما مرتبط تر و منحصر به فرد باشد، شانس شما برای کسب بک لینک بیشتر است. بر ارائه محتوایی تمرکز کنید که به صنعت شما ارزش می‌افزاید. سایر وب سایت ها احتمالاً آن را مفید می دانند و به آن مراجعه می کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا