آموزش الگوریتم دزدان دریایی (Google Pirate)

آموزش الگوریتم دزدان دریایی گوگل (Google Pirate)

الگوریتم دزدان دریایی (Pirate) با ظهور google گوگل در اینترنت (web) بی پایان در اواخر دهه 1990، محصولات دیجیتالی مانند فیلم ها، آلبوم های موسیقی و بازی های ویدیویی به سرعت در سراسر جهان گسترش یافتند.

علاوه بر این، اگر محتوایی در اینترنت برای همه قابل مشاهده باشد، حریم خصوصی آن زیر سوال می‌رود و اینجا بود که اگوریتم دزدان دریایی (Pirate) پا به جهان آنلاین گذاشت.

زیرا می تواند توسط اشخاص ثالث، با یا بدون مجوز، کپی و توزیع شود. بسیاری از شرکت‌ها تلاش کرده‌اند تا با مشکلات دزدی دریایی مبارزه کنند اما موفق نبوده اند.

حتی با وجود اینکه گوگل همان موتور جستجویی است که هم محتوای اصلی و هم محتوای غیرقانونی را در صفحه نتایج موتور جستجو می آورد، به روز رسانی Google Pirate خود را اعلام کرد تا اطمینان حاصل شود که تمام محتوای موجود در وب در سمت راست باقی می ماند.

آموزش الگوریتم دزدان دریایی (Pirate)

در این مقاله سعی می کنیم توضیح دهیم که آپدیت الگوریتم دزدان دریایی (Pirate) چیست و چگونه الگوریتم کار می کند. همچنین می توانید پیشنهاداتی در مورد نحوه بازیابی وب سایت خود به عنوان یک متخصص SEO در صورت بروز رسانی دزدان دریایی پیدا کنید.

گوگل سعی می کند جایگزین های قانونی برای دریافت غیرقانونی محتوا ایجاد کند. سایت های سرکش را از خدمات تبلیغاتی مستثنی می کند.

این الگوریتم وب سایت های ناقض حق چاپ را از سرپ (SERP) حذف می کند. اتهامات نادرست نقض را شناسایی و رد می کند.

برنامه دیگر علیه محتوای دزدی که توسط Google انجام می شود، حذف نتایج تکمیل خودکار است که نشان می دهد وب سایت هایی که DMCA را نقض می کنند.

در عوض، گوگل نتایج جستجوی قانونی را هنگامی که یک عبارت جستجو با نتایج نامشروع احتمالی وارد می شود، برجسته می کند.

برای مثال، اگر عبارت جستجو شامل «(نام آلبوم/نام بازی ویدیویی) دانلود رایگان باشد»، کاربر وب با روش‌های قانونی تبلیغ شده برای دستیابی به آلبوم یا بازی ویدیویی، به عبارت دیگر، پرداخت هزینه آن مواجه خواهد شد.

دزدان دریایی وب سایت هایی را هدف قرار می دهند که دارای کلمات کلیدی جستجو مانند “دانلود رایگان، تماشای آنلاین رایگان، آنلاین رایگان فیلم/آلبوم” و بسیاری از وب سایت های تورنت دیگر هستند.

الگوریتم دزدان دریایی (Google Pirate) چگونه کار می کند؟

از آنجایی که دزدی دریایی فیلم ها، آلبوم ها، بازی های ویدیویی و هر رسانه دیجیتال دیگری یک مشکل مهم است، گوگل هر ماه میلیون ها اعلان DMCA دریافت می کند.

گوگل نمی تواند هر صفحه وب موجود در اینترنت را بررسی کند و به دنبال محتوای دزدی باشد. در عوض، الگوریتم دزدان دریایی (Google Pirate) وب سایت هایی را که دستورالعمل های حق چاپ DMCA را نقض می کنند، علامت گذاری می کند.

این الگوریتم یک صفحه وب را از SERP حذف نمی کند مگر اینکه صاحب حقوق یک اخطار حق چاپ قابل اعتماد ارائه دهد.

پس از اینکه صاحب حقوق گزارشی را ارسال کرد و گزارش به عنوان قابل اعتماد از Google تأیید شد، الگوریتم وب سایت را به شدت پایین می آورد.

همچنین، می‌توان گفت که این الگوریتم مانند یک فیلتر است زیرا هنگامی که کاربر کلمات کلیدی مانند «تماشای رایگان، دانلود رایگان، تورنت» را وارد می‌کند، سایت‌های تورنت را فیلتر می‌کند.

با این حال، وب‌سایت‌های قانونی مانند یوتیوب، گوگل پلی، آمازون یا نتفلیکس را برای ارائه آنچه کاربر به دنبال آن است ارائه می‌کند.

الگوریتم دزدان دریایی Google Pirate چیست؟
الگوریتم دزدان دریایی (Google Pirate) چگونه کار می کند؟

چگونه می توان وب سایت را از به روز رسانی دزدان دریایی بازیابی کرد؟ ممکن است شاهد کاهش ترافیک وب سایت خود و کاهش رتبه بندی SERP خود باشید.

ممکن است برخی از محتوای دارای حق چاپ در وب سایت خود داشته باشید و از آن بدون هیچ گونه حقوقی استفاده کنید.

این محتوا می تواند موسیقی پس زمینه یا ویدیو باشد و قوانین DMCA را زیر پا می گذارد. با این حال، اشتباهات بدون درک کامل یا آگاهی از قوانین قابل اصلاح است. اما ما از هیچ گونه نقض DMC و سرقت رسانه های دیجیتال پشتیبانی نمی کنیم.

با این گفته، چند نکته وجود دارد که باید برای بازیابی از نقض غیرعمدی قانون حق چاپ هزاره دیجیتال در نظر بگیرید.

شما همچنین می توانید این پست را دوست داشته باشید: ترافیک وبلاگ: چگونه آن را بدون کمک های پولی افزایش دهیم اول از همه، باید رسانه دیجیتالی را که دزدی شده و DMCA را نقض می کند، حذف کنید.

بنابراین اگر محتوای غیرقانونی وجود نداشته باشد، آپدیت الگوریتم دزدان دریایی (Google Pirate) شما را علامت گذاری نمی کند و جریمه ای برای شما اعمال نمی کند.

اگر وب سایت شما به کاربران اجازه می دهد محتوا را به صفحات وب خود اضافه کنند، دامنه وب سایت اصلی را از دامنه های صفحه وب ساخته شده توسط کاربر جدا نگه دارید.

از آنجایی که هرگز نمی‌دانید افراد در اینترنت چه چیزی را در وب‌سایت شما منتشر می‌کنند، بهتر است با جدا کردن محتوای آن‌ها از محتوای خود، ایمن باشید.

آموزش الگوریتم دزدان دریایی Google Pirate
الگوریتم دزدان دریایی چیست

چگونه می توانیم از دزدی اینترنتی جلوگیری کنیم؟ دزدی دریایی اینترنت شرکت های بزرگ سرگرمی دیجیتال را با مشکلات و سردردهای زیادی در این عصر پخش مواجه کرده است.

اگرچه اقداماتی برای جلوگیری از گسترش دزدی اینترنتی انجام شده است، اما هر روز راه‌های بیشتری برای دریافت غیرقانونی محتوا برای دزدان دریایی برای تحویل آن به کاربران ظاهر می‌شود.

بنابراین ما به عنوان متخصص سئو سایت، وب مستر یا صاحب وب سایت چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ نگران نباشید، زیرا راه های زیادی برای محافظت از محتوای خود در برابر دزدان دریایی اینترنت وجود دارد.

مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) یک مکانیسم دفاعی متداول برای محافظت از محتوا در برابر دزدی دریایی است. این مدیریت کپی غیرمجاز محتوا را محدود می کند و به صاحبان حق چاپ اجازه می دهد الزامات مجوز را اعمال کنند.

یک کد تعبیه شده در محتوا پیاده سازی می شود. در نتیجه از توزیع بدون مجوز محتوا جلوگیری می کند. همچنین، راه‌هایی را که مصرف‌کننده می‌تواند شیء را به دست آورد، محدود می‌کند.

Watermarking پزشکی قانونی واترمارک می تواند به جلوگیری و کاهش دزدی دریایی کمک کند. یک واترمارک قابل مشاهده برای جلوگیری از دزدی دریایی مفید خواهد بود، در حالی که یک واترمارک نامرئی به توقف توزیع غیرقانونی کمک می کند.

واترمارک های نامرئی داده های منحصر به فردی را در فایل های رسانه ای مانند ویدیو جاسازی می کنند و با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند.

با این حال، می توان آن را با یک سیستم راه حل های علامت گذاری تشخیص داد. همان محتوا را می توان با واترمارک های مختلف جاسازی کرد تا مشخص شود کدام قسمت از محتوا کپی و توزیع شده است.

انگشت نگاری این به صاحبان حق چاپ اجازه می دهد تا تعیین کنند که آیا محتوای آنها به طور غیرقانونی در وب سایت ها آپلود شده است یا خیر. به عنوان مثال، اگر یک ویدیو از صاحب اصلی خود اثر انگشت داشته باشد، توسط سیستم شناسایی اثر انگشت YouTube شناسایی می شود.

با این حال، اثر انگشت مانند واترمارک نیست. واترمارک شامل کاشت علائم قابل شناسایی در محتوا است. بنابراین انگشت نگاری نتیجه تجزیه و تحلیل فایل صوتی یا تصویری برای ایجاد اثر انگشت دیجیتالی مانند کدهای QR است.

مسدود کردن وب سایت ها این ابزار دیگری است که برای مبارزه با دزدی دریایی استفاده می شود. دارندگان حق چاپ با ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) کار می کنند. این برای جلوگیری از دسترسی به وب سایت های تورنت غیرمجاز است.

سه روش اصلی برای مسدود کردن وب سایت عبارتند از: مسدود کردن آدرس پروتکل اینترنت مسدود کردن سرور نام دامنه مسدود کردن منبع یاب یکنواخت اطلاعیه های برداشتن دارندگان حق چاپ می توانند مشتریانی را که در حال مشاهده یا دانلود محتوای غیرقانونی از پلتفرم های پخش غیرمجاز هستند، تشخیص دهند.

بنابراین کاربران اعلان‌های مختلفی را مشاهده می‌کنند که آنها را برای دریافت قانونی محتوا هدایت می‌کند. ارسال اعلان‌ها به کاربران به آنها یادآوری می‌کند که آن‌ها مسئول اعمال خود در دنیای آنلاین هستند.

شما همچنین می توانید این پست را لایک کنید: صفحه یتیم: چیست و چرا مهم است محدود کردن تغییر محصولات صاحبان محتوا می توانند از ویرایشگرهای PDF برای جلوگیری از توزیع غیرقانونی آنلاین اسناد، کتاب های الکترونیکی یا سایر محتوای قابل دانلود خود استفاده کنند.

سوالات متداول درباره الگوریتم دزدان دریایی (Google Pirate) چگونه گزارش DMCA را ثبت کنم؟ پس از آماده کردن جزئیات، به داشبورد حذف گوگل بروید و با حساب Google خود وارد شوید.

پانل جزئیات تمام اعلان‌های ثبت شده قبلی را در صورت وجود به شما نشان می‌دهد. برای مشاهده فرم شکایت بر روی “ایجاد اعلامیه جدید” کلیک کنید. چگونه می توانم محتوای خود را واترمارک کنم؟ بسیاری از ابزارهای آنلاین فرآیند واترمارک را به خوبی انجام می دهند.

تفاوت بین DRM و اجرای حق چاپ چیست؟ حق نشر افراد یا سازمان‌هایی را که می‌توانند رسانه‌ها را توزیع کنند محدود می‌کند، DRM نحوه دسترسی کاربران به رسانه‌های خود را محدود می‌کند. در نتیجه به طور خلاصه، می توان گفت که دزدی دریایی دیجیتال بر کل سیستم توزیع تأثیر منفی می گذارد. بر سازنده محتوا تا توزیع کننده و تا کاربر تأثیر می گذارد.

برای صاحبان وب سایت ها، مدیران وب سایت ها و متخصصان سئو بسیار مهم است که بدانند چگونه از دزدی آنلاین محتوای خود جلوگیری کنند. همچنین دانستن نحوه بازیابی جریمه‌های به‌روزرسانی الگوریتم دزدان دریایی (Google Pirate) ناشی از نقض غیرعمدی DMCA ضروری است.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا