اطلاعات الکسا سایت upvc-star-win.com

اطلاعات رتبه الکسا سایت upvc-star-win.com

در تاریخ سه خرداد هزار و سیصد و نود و نه میانگین رتبه کل الکسا سایت upvc-star-win.com در سه ماهه اخیر صد و سی و پنج هزار و صد و نود و دو  می باشد. این در صورتی است که رتبه این سایت در نود روز پیش نه صد و پنجاه و سه هزار و سیصد و شصت و نه بوده که در مقایسه با نود روز پیش حدود هشت صد و هجده هزار و صد و هفتاد و هفت واحد افزایش پیدا کرده است که افزایش رتبه چشمگیری در میان رقبای خود داشته است.

بیشترین کلیک این سایت از کشور ایران با میانگین 99.5% می باشد که در میان سایت های این کشور رتبه یک هزار و نه صد و شصت و سه را کسب کرده است.

کلمات کلیدی سایت upvc-star-win.com

سایت upvc-star-win.com با کلمات کلیدی زیر بیشترین بازدید را از سرچ گوگل یا دیگر ورودی های سایت دارد:

  1. درب و پنجره upvc upvc-starدر تبریز اولین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شانزده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهل و هفت می باشد.
  2. upvc-star-win.com دومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ سیزده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هفتاد می باشد.
  3. درب و پنجره upvc در تبریز upvc-star-win.com سومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ ده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هشتاد و پنج می باشد.
  4. www.upvc-star-win.com چهارمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ نه و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هفتاد می باشد.
  5. www.upvc-star-win.com/تولید درب و پنجره upvc در تبریز/ پنجمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ هفت و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هشتاد و نه می باشد.

رقبای سایت upvc-star-win.com

  • سایت recharge24.ir با رتبه الکسا پنجاه و سه و رتبه هم پوشانی صد و نود و چهار اولین رقیب سایت upvc-star-win.com محسوب می شود.
  • سایت behinashop.ir با رتبه الکسا پنجاه و سه و رتبه هم پوشانی هفتاد و یک دومین رقیب سایت upvc-star-win.com محسوب می شود.
  • سایت itmina.com با رتبه الکسا پنجاه و سه و رتبه هم پوشانی دویست و بیست و هشت سومین رقیب سایت upvc-star-win.com محسوب می شود.
  • سایت instamarket.org با رتبه الکسا پنجاه و سه و رتبه هم پوشانی صد و بیست و هشت چهارمین رقیب سایت upvc-star-win.com محسوب می شود.
  • سایت baharmod.ir با رتبه الکسا پنجاه و سه و رتبه هم پوشانی دویست و هشتاد و سه پنجمین رقیب سایت upvc-star-win.com محسوب می شود.

ورودی های سایت upvc-star-win.com

وروردی های این سایت از طریق سرچ گوگل به طور متوسط نود و پنج درصد بوده و بقیه ورودی های این سایت از طریق شبکه های اجتماعی، ورود مستقیم از طریق یو آر ال و غیره می باشد که توانسته مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا