طراحی سایت npco.net

اطلاعات رتبه الکسا سایت ان پی کو دات نت

 

ان پی کو هشت خرداد نود و نه میانگین رتبه کل الکسا سایت npco.net در سه ماهه اخیر سی و دو  هزار و چهار صد و چهل و چهار می باشد.این در صورتی است که رتبه این سایت در نود روز پیش بیست و هفت هزار و نه صد و چهل و یک بوده که در مقایسه با نود روز پیش حدود چهار هزار و پانصد و سه واحد کاهش پیدا کرده است که کاهش رتبه چشمگیری در میان رقبای خود داشته است.

بیشترین کلیک این سایت از کشور ایران با میانگین 86.4% می باشد که در میان سایت های این کشور رتبه نه صد و شصت و سه را کسب کرده است.

 

[ux_image id=”7364″]

کلمات کلیدی سایت npco.net

 

سایت npco.net با کلمات کلیدی زیر بیشترین بازدید را از سرچ گوگل یا دیگر ورودی های سایت دارد:

  1. طراحی سایت اولین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شانزده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است شش می باشد.
  2. اینماد دومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پنج و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سیزده می باشد.
  3. enamad سومین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پنج و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است شانزده می باشد.
  4. طراحی سایت بیمه چهارمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهار و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و هفت می باشد.
  5. هاست لینوکس نونگار پنجمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ سه و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است نود و چهار می باشد.
  6. وب سایت شرکتی ششمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ چهل و یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است شصت و چهار می باشد.
  7. سئوی خوب نسخه html طراحی سایت هفتمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ سی و یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هفتاد و یک می باشد.
  8. طراح سایت 24 هشتمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ بیست و نه و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است شصت و دو  می باشد.
  9. تبلیغات کلیکی گوگل نهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ بیست و هشت و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است هشتاد می باشد.
  10. خدمات سئو دهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پنجاه و چهار و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است صد و پنجاه و سه می باشد.
  11. وب سایت شرکتی یازدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پنجاه و هفت و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است نونزده می باشد.
  12. سئو کلاه سیاه دوازدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شصت و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سی و پنج می باشد.
  13. بهبود رتبه الکسا سیزدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پنجاه و شش و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است شش می باشد.
  14. less چیست چهاردهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ یازده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است سی و چهار می باشد.
  15. daily time on site چیست پانزدهیمن کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ یازده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهل و یک می باشد.
  16. website design شانزدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ ده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است نونزده می باشد.
  17. site design هفدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ ده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است بیست و پنج می باشد.
  18. نماد اطمینان هجدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شانزده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است پنجاه و سه می باشد.
  19. طراحی اپلیکیشن در مشهد نزدهمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ هجده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهل و نه می باشد.
  20. طراحی سایت رستوران بیستمین کلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ بیست و چهار و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است شصت و دو  می باشد.
  21. سئوکلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پنجاه و پنج و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است شصت و نه می باشد.
  22. طراحی سایتکلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ یک و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهل و هفت می باشد.
  23. اینمادکلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ پانصد و پنجاه و چهار و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهار می باشد.
  24. enamadکلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ سیصد و پنجاه و نه و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است چهار می باشد.
  25. طراحی سایت بیمهکلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ نود و چهار و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است یک می باشد.
  26. هاست لینوکس نونگارکلمه کلیدی این سایت می باشد با میانگین ترافیک سرچ شانزده و درصد کل جستجوهای این کلمه کلیدی که به این وب سایت ترافیک ارسال کرده است صفر می باشد.

 

رقبای سایت npco.net

  • سایت 3sotweb.com با رتبه الکسا سی و پنج و رتبه هم پوشانی شصت و چهار اولین رقیب سایت npco.net محسوب می شود.
  • سایت iransite.com با رتبه الکسا سی و پنج و رتبه هم پوشانی هفتاد و یک دومین رقیب سایت npco.net محسوب می شود.
  • سایت webone.co با رتبه الکسا سی و پنج و رتبه هم پوشانی شصت و دو  سومین رقیب سایت npco.net محسوب می شود.
  • سایت avinapardaz.com با رتبه الکسا سی و پنج و رتبه هم پوشانی هشتاد چهارمین رقیب سایت npco.net محسوب می شود.
  • سایت xn—-ymcbmmwr1a16k.com با رتبه الکسا سی و پنج و رتبه هم پوشانی صد و پنجاه و سه پنجمین رقیب سایت npco.net محسوب می شود.

 

ورودی های سایت npco.net

وروردی های این سایت از طریق سرچ گوگل به طور متوسط چهل و یک درصد بوده و بقیه ورودی های این سایت از طریق شبکه های اجتماعی، ورود مستقیم از طریق یو آر ال و غیره می باشد که توانسته مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

[ux_image id=”7365″]
Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا