دیجیتال مارکتینگ

شرکت تبلیغاتی و آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

آژانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ شرکتی است که گسترده بزرگی از فرآیندها را برای کمک به یک یا چند کسب و کار به جهت تبلیغ محصولات یا خدمات در فضای مجازی ارائه می دهد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ

خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا و غیره است. یک آژانس حرفه ای با کسب‌ و کارها همکاری می‌کند تا یک راهبرد بازاریابی آنلاین ایجاد شده و از گذر این راهبرد کلیدی اهداف رشد و ارتقاء کسب و کار فراهم شود.

وظیفه شرکت دیجیتال مارکتینگ چیست؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ تاکتیک‌های مختلف مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت یک اپلیکیشن یا رشد یک کسب و کار آنلاین را اجرا و مدیریت می‌کند.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ معمولاً تیمی از متخصصان با مهارت های تخصصی در زمینه هایی مانند طراحی وب، کپی رایتینگ و تجزیه و تحلیل دارند.

شرکت آژانس دیجیتال مارکتینگ

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای همیشه با آخرین روندها و فناوری های بازاریابی دیجیتال خود را بروز نگه میدارند تا اطمینان حاصل کنند که مشتریان خود همیشه از رقبا جلوتر هستند.

سئو سایت در مشهد
دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

اولین اقدام آژانس دیجیتال مارکتینگ

اولین قدم بازاریابی دیجیتال برای یک وب سایت، ایجاد یک حضور آنلاین قوی از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است. از جمله مواردی که میتوان به آن اشاره نمود: بهینه سازی محتوا، ساختار و کلمات کلیدی وب سایت برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) است. ایجاد محتوای جذاب، ایجاد حضور پر رنگ در رسانه های اجتماعی و اجرای کمپین های بازاریابی ایمیلی از دیگر موارد کلید موثر است.

راه اندازی Google Analytics برای ردیابی ترافیک وب سایت و رفتار کاربر برای اندازه گیری موفقیت تلاش های بازاریابی دیجیتال میتواند بسیار موثر واقع گردد.

ساخت سایت

سرآغاز دیجیتال مارکتینگ

سرآغاز دیجیتال مارکتینگ را می توان به دهه 1980 زمانی که کامپیوترها و اینترنت برای اولین بار معرفی شدند، دانست. اولین ایمیل در سال 1971 ارسال شد و در دهه 1980، مشاغل از ایمیل به عنوان یک ابزار بازاریابی برای دسترسی به مشتریان خود استفاده می کردند.

سرآغاز دیجیتال مارکتینگ

در دهه 1990، اولین موتورهای جستجو معرفی شدند و کسب و کارها شروع به بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو کردند. این شروع بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) بود.

آژانس دیجیتال مارکتینگ در تهران
آژانس دیجیتال مارکتینگ در تهران

در اوایل دهه 2000، پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند لینکدین، مای اسپیس و فیس بوک معرفی شدند و کسب و کارها شروع به استفاده از این پلتفرم ها برای اهداف بازاریابی کردند. این شروع بازاریابی رسانه های اجتماعی بود.

در سال 2003، گوگل AdWords را راه‌اندازی کرد که به کسب‌وکارها اجازه می‌داد در صفحات نتایج جستجوی گوگل تبلیغات کنند. این شروع بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) بود.

در اواخر دهه 2000، دستگاه های تلفن همراه رایج تر شدند و مشاغل شروع به بهینه سازی وب سایت های خود برای دستگاه های تلفن همراه کردند. این شروع بازاریابی موبایلی بود.

امروزه بازاریابی دیجیتال طیف گسترده ای از تاکتیک ها و کانال ها را در بر می گیرد، از جمله بازاریابی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا و غیره. این به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی های بازاریابی مدرن برای مشاغل در هر اندازه تبدیل شده است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ
آژانس دیجیتال مارکتینگ

اولین شرکت های دیجیتال مارکتینگ:

  1. واندرومن (تاسیس در سال 1958)
  2. Ogilvy On (تاسیس در سال 1983)
  3. Modem Media (تاسیس شده در سال 1987)
  4. Razorfish (تاسیس شده در سال 1995)
  5. ارگانیک (تاسیس شده در سال 1993)
  6. خیابان A (تاسیس در سال 1996)
  7. R/GA (در سال 1977 تأسیس شد، اما در دهه 1990 به دیجیتال تغییر یافت)
  8. Blast Radius (تاسیس در سال 1997)
  9. Agency.com (تاسیس شده در سال 1995)
  10. Sapient Nitro (تاسیس شده در سال 2009، اما ریشه های آن به دهه 1990) باز می گردد.

خدمات آژانس های بازاریابی:

آژانس های بازاریابی دیجیتال طیف گسترده ای از خدمات را برای کمک به کسب و کارها برای بهبود حضور آنلاین خود و دستیابی به اهداف بازاریابی خود ارائه می دهند. برخی از خدمات ارائه شده توسط آژانس های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

  1. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
  2. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)
  3. بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
  4. بازاریابی محتوا
  5. بازاریابی ایمیلی
  6. بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)
  7. طراحی و توسعه وب
  8. توسعه اپلیکیشن موبایل
  9. مدیریت شهرت آنلاین
  10. بازاریابی ویدئویی
  11. اینفلوئنسر مارکتینگ
  12. تجزیه و تحلیل و گزارش
  13. راه حل های تجارت الکترونیک
  14. بازاریابی وابسته
  15. توسعه چت بات

این خدمات برای کمک به کسب و کارها طراحی شده اند تا دید آنلاین خود را افزایش دهند، ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جذب کنند، سرنخ ایجاد کنند و درآمد خود را افزایش دهند. آژانس های بازاریابی دیجیتال از نزدیک با مشتریان خود همکاری می کنند تا استراتژی های سفارشی سازی شده ای را ایجاد کنند که با اهداف تجاری آنها هماهنگ باشد و به آنها در دستیابی به موفقیت در بازار دیجیتال کمک کند.

راه های جایگزین شرکت های دیجیتال مارکتینگ:
چندین جایگزین برای آژانس های بازاریابی دیجیتال وجود دارد که کسب و کارها بسته به نیازها و منابع خود می توانند آنها را در نظر بگیرند.

  1. تیم بازاریابی داخلی: کسب و کارها می توانند یک تیم بازاریابی داخلی برای رسیدگی به نیازهای بازاریابی دیجیتال خود بسازند. این به آنها اجازه می دهد تا بر استراتژی ها و کمپین های بازاریابی خود کنترل کامل داشته باشند. با این حال، استخدام و آموزش یک تیم می تواند گران باشد و ممکن است برای دیدن نتایج زمان بر باشد.
  2. فریلنسرها: کسب و کارها می توانند فریلنسر هایی را برای کار بر روی پروژه ها یا وظایف خاصی مانند تولید محتوا، مدیریت رسانه های اجتماعی یا طراحی وب سایت استخدام کنند. فریلنسرها نسبت به آژانس های بازاریابی دیجیتال انعطاف پذیری و مقرون به صرفه تری ارائه می دهند، اما ممکن است سطح تخصص یا منابع یکسانی نداشته باشند.
  3. نرم افزار اتوماسیون بازاریابی: کسب و کارها می توانند در نرم افزار اتوماسیون بازاریابی سرمایه گذاری کنند تا تلاش های بازاریابی دیجیتال خود را ساده کنند. این ابزارها می توانند به کارهایی مانند بازاریابی ایمیلی، برنامه ریزی رسانه های اجتماعی و تولید سرنخ کمک کنند. در حالی که مقرون به صرفه هستند، برای راه اندازی و استفاده نیاز به تخصص فنی دارند.
  4. رویکرد ترکیبی: کسب و کارها می توانند بازاریابی داخلی، فریلنسرها و نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی را برای ایجاد یک رویکرد ترکیبی برای بازاریابی دیجیتال ترکیب کنند. این به آنها اجازه می دهد تا از نقاط قوت هر گزینه استفاده کنند و یک راه حل سفارشی ایجاد کنند که نیازها و بودجه خاص آنها را برآورده کند.

کلام آخر برای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال به استفاده از کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت ها برای تبلیغ محصولات یا خدمات و دستیابی به مشتریان اشاره دارد. این شامل تکنیک ها و استراتژی های مختلفی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی تلفن همراه است.

اهداف اصلی بازاریابی دیجیتال افزایش آگاهی از برند، تولید سرنخ، هدایت ترافیک وب سایت، افزایش فروش و بهبود تعامل و وفاداری مشتری است. این به کسب و کارها اجازه می دهد تا مخاطبان خاصی را هدف قرار دهند و عملکرد تلاش های بازاریابی خود را از طریق تجزیه و تحلیل و معیارها پیگیری کنند.

به طور کلی، بازاریابی دیجیتال به بخشی ضروری از بازاریابی مدرن تبدیل شده است، زیرا افراد بیشتری زمان خود را به صورت آنلاین سپری می کنند و کانال های بازاریابی سنتی کمتر موثر است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ما برنامه‌ها و سایت‌های قدرتمند وب را بصورت تخصصی توسعه و طراحی می‌کند همچنین کمپین‌های بازاریابی آنلاین و جذابی را بصورت سفارشی نسبت به مدل کسب و کار شما پیاده سازی خواهد کرد.

آژانس Digital Marketing ما با ارائه استراتژی های روشن در حوزه بازاریابی دیجیتال به کسب و کار شما در تحقق اهداف خود کمک میکند. شرکت ما بر گرفته از افراد کارکشته و متخصص حامی؛ صاحبان کسب و کار میباشد همچنین شما میتوانید از طریق دکمه واتس اپ به متخصص مربوطه خود متصل شده و خدمات دیجیتال مارکتینگ دریافت کنید.

اگر اهداف بزرگی در سر دارید و شرکت و یا تجارت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید با سفارش سایت شرکتی خود میتوانید پا در عرصه رقابت گذاشته و با همراهی یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ در سطح کشور قدم به قدم به موفقیت نزدیک شوید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ما بصورت ایدآل گرا به تجارت شما چشم انداز میدهد و قدم به قدم شما را تا آن هدف همراهی میکند.

اگر فرد کمال گرایی هستید آژانس دیجیتال مارکتینگ ما را به درستی انتخاب کرده اید. ما با محتوای الهام‌بخش مخاطبان شما را مدیریت می‌کنیم و با یک استراتژی روشن و یک رویکرد مبتنی بر داده به سازمان‌ شما کمک می‌کنیم تا به صورت دیجیتالی رشد کند و به صورت آنلاین موفقیت کسب کند.

با ظهور سئوی محلی به لطف شرکت گوگل بازاریابی دیجیتال به یک عملکرد جدایی ناپذیر برای همه مشاغل تبدیل شده است. آژانس های بازاریابی دیجیتال در حال حاضر برای رتبه بندی صفحات موتور جستجو (SERP) با هم رقابت می کنند. آنها به دسترسی ارگانیک، که واحد پول دنیای دیجیتال است، چشم دوخته اند.

همچنین راه را برای آژانس های دیجیتال برای جایگزینی بازاریابان دیجیتال برای مشاغل کوچک و متوسط ​​هموار کرده است که منابع بهتری برای انجام کار دارند.

شروع یک کسب و کار دیجیتال در واقع نیازمند زمان، تلاش و یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مناسب است. اگر در هر جنبه ای کوتاهی کنید، حتما شکست خواهید خورد. اولین قدم برای توسعه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال، استخدام بهترین آژانس بازاریابی دیجیتال است.

اگر به دنبال بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ هستید، جای درستی آمده اید. اگر می‌خواهید عملکرد خود را در رسانه‌های اجتماعی افزایش دهید یا از طریق موتورهای جستجو چشم‌های بیشتری به دست آورید، مطمئناً آژانس مناسب برای کسب و کار خود را در اینجا پیدا خواهید کرد.

4.9/5 - (16 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا