افزایش ورودی گوگل 100% تضمینی

ورودی گوگل تضمینی برای 2360 سایت با رضایت 98.83% درصدی مشتریان یک شوخی نیست

ورودی گوگل همانطور که از نام آن نیز پیداست سرازیر کردن مخاطبین به سمت کسب و کار شما بدون هرگونه تقلب یا فریبکاری. چنانچه فرد باتدبیری باشید که هستید و به شما تبریک میگویم چرا که شما در حال خواندن این مطلب هستید، گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجوی دنیا میتواند 70% درصد ورودی سایت شما را برعهده داشته باشد.

افزايش بازديد گوگل تضميني
افزایش ورودی

عددی خیره کننده و قابل توجه و تاثیر گذار و این امر محقق نمیشود مگر زمانی که گوگل صلاحیت کسب و کار شما را تائید کرده باشد و بداند اگر کسی که مطلبی را در فضای مجازی جستجو کند بخواهد از طریق موتور جستجوی گوگل وارد سایت شما شود به خواسته خود برسد نه اینکه شما با ترفند و نیرنگ او را به سمت خود بکشانید.

ورودی گوگل با تقلب و کلاه سیاه

برای اینکه دیدگاه شما را نسبت به نحوه گرفتن ورودی از گوگل روشن نمایم ذکر این نکته ضروری است که روزانه بالغ بر 3.5 میلیارد جستجو در موتور جستجو گوگل “دقت کنید روزانه” در حال انجام است و اگر فکر میکنی میتوانی سر گوگل را کلاه بزاری و با روشهای منفی و غیر موثر صدر گوگل را از آن خود کنی سخت در اشتباه هستی چرا که کسانی که قصد گرفتن ورودی از گوگل را دارند دایما در حال حمله به سمت این موتور جستجو هستند و گوگل یک احمق نیست و هزاران نفر در دنیا از چین و مالزی و سنگاپور و روسیه و هر کجایی دنیا را که نام ببرم در حال پیاده سازی برای آخرین ترفندها هستند ولی تا کنون موفق به این امر نشده اند و شما نفر اول نیستی و آخرین نیز نخواهی بود.

افزايش بازديد گوگل
بازدید گوگل

بنابراین توصیه اکید میکنیم از پول خود محافظت نمایید و اگر قصد گرفتن ورودی از گوگل را دارید سراغ شیادانی که وعده پوچ و توخالی صدر نشینی گوگل را به شما میدهند را باور نکنید چرا که این امر محقق نخواهد شد مگر با رعایت استاندارد و معیارهای ارایه شده از طرف گوگل و بعضا راهبردهایی که افراد با تجربه فقط از آن مطلع هستند نه افراد بی تجربه و شیاد.

افزایش ورودی گوگل به صورت تضمینی

افزایش ورودی گوگل به صورت 100% تضمینی یک امر بسیار حیاتی برای یک کسب و کار به شمار میرود لذا میتوانیم با افتخار اعلام کنیم که شرکت ساخت سایت یکی از سه برند مطرح کشور در زمینه ایجاد ورودی گوگل به صورت تضمینی است و اگر قصد افزایش ورودی برای سایت خود از طریق گوگل را دارید این تخصص را بدون صرف هزینه های بیهوده و تلف کردن زمان خود نزد دیگران به ما بسپارید.

مطابق با آخرین تغییرات صورت گرفته در موتور های جستجو صورت میپذیرد

  • ورودی از گوگل مطابق نیاز کسب و کار شما است.
  • ورودی ها 100% طبیعی و ارگانیک میباشد.
  • عدم وجود هرگونه تقلب و دست اندازی رباتیک.
  • ورودی های دریافت شده از گوگل تضمینی و مطابق با آخرین متد روز دنیا میباشد
  • ورودی موتور جستجوی گوگل با آخرین الگوریتم بروزرسانی شده گوگل هماهنگ میباشد
بازديد سایت افزایش از طریق گوگل

آیا ورودی های گوگل هزینه بر است

خیر هزینه ای در بر نخواهد داشت. زمانی که شما طراحی وب سایت خود را در دستان توانمند یک متخصص قرار میدهید این وب سایت برای موتور های جستجو به طرز کاملا حرفه ای و اصولی بروزرسانی و بهینه گردیده و تمامی ورودی های گوگل به صورت کاملا رایگان نتیجه بهینه سازی وب سایت شما خواهد بود وشما تنها یک بار هزینه بهینه سازی سایت را پرداخت خواهید نمود

افزایش ورودی گوگل چقدر درآمد دارد؟

شرکت ساخت سایت مطابق نیاز کسب و کار شما ورودی گوگل را به سمت شما هدایت میکند برای مثال: تصور کنید شما یک موسسه کنکور هستید و یک معلم فیزیک به شما ملحق شده است و تمام تخصص ایشان تدریس درس فیزیک میباشد اگر کسی به دنبال معلم خصوصی گیتار میگردد این موارد ناهمگون برای شما رعایت شده و تنها کسانی که به دنبال درس فیزیک، معلم خصوصی و تدریس خصوصی در درس فیزیک می باشند به سمت شما هدایت خواهند شد که باعث افزایش درآمد و کسب و کار شما میشود.

خرید ورودی گوگل تضمینی

قیمت صفحه اول گوگل در تمامی پلن های صفحه اول گوگل تضمینی بوده و ورودیها بصورت دقیق به تعداد و مدت خریداری شده به کلمات کلیدی سایت شما ازطریق گوگل ارسال می گردد .

تمامی آی پی های ارسالی ورودی گوگل کاملایکتا و غیر تکراری می باشند و از طریق تمامی آمارگیر ها از جمله وبگذر –پرشین استت و یا اکانت گوگل آنالیتیکس شما قابل رهگیری و مشاهده می باشد .
با انتخاب سرویس مناسب خود پس از اولین بروز رسانی الکسا و یا گذشت ۲۴ساعت می توانید با مراجعه به سایت alexa.com رشد رنک الکسای سایت خورد رامتوجه می شوید

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا