جدول قیمت طراحی سایت

قیمت و هزینه طراحی سایت

قیمت طراحی سایت ، در سال هاي اخير بازار ايران براي بهبود خود رو به ابزار هاي جديد مانند طراحي سايت و فضاي مجازي رو آورده است . از اين رو افرادي با بکار گيري تخصص خود براي ارائه خدمات و محصولات کسب و کار ها و شرکت ها سايت هايي ساخته اند .
طراحي سايت خود يک روش کاهش هزينه است .ولي بايد ديد مي توان به شرکت ها اعتماد کرد ؟قيمت سايت با ارزش آن هم خواني دارد ؟
با ما باشيد تا عوامل موثر در قیمت طراحی سایت را با هم بررسي کنيد .

عوامل موثر در قيمت طراحی سايت ها

1)ايستا يا دايناميک بودن سايت

سايت هايي که پنل مديريت ندارند و به ندرت به تغيير آن ها نياز است ايستا مي گويند که معمولا هزينه طراحي اين سايت ها کم است .در مقابل سايت هاي دايناميک شايد براي طراحي هزينه بيشتري دريافت شود ولي در آينده براي تغييرات و بروزرساني هزينه اي ندارد ولي براي تغيير سايت هاي ايستا بايد به طراح مراجعه کرد و هزينه اي پرداخت .

2)زبان برنامه نويسي سايت

سايت هايي که براي طراحي آن از کد نويسي استفاده مي شوند به دليل اينکه زمان و انرژي بيشتري مصرف ميکنند هزينه بالاتري دارند .
ولي در مقابل سايت هايي که از نرم افزار هاي مديريت محتوا مانند وردپرس استفاده مي شود هم سريع تر آماده مي شود هم هزينه طراحی سایت کمتر می شود .

3) نوع سايت

هر کس متناسب با نياز خود سايتي طراحي مي کند که عبارتند از :
شرکتي
شخصي
فروشگاهي
پورتال
و…
که هر کدام متناسب با امکاناتي که دارد قیمت طراحی سایت فرق می کند .

4) هزينه هاي پشتيباني و بهبود سايت

اين مورد يکي از مهم ترن موارد در قيمت طراحي سايت مي باشد .
بعد از آماده سازي سايت تازه کار اصلي آغاز مي شود زيرا سايت به پشتيباني و بهبود نياز دارد ،خدماتي مانند :
سئو و بهبود رتبه سايت
توليد محتوا
ديجيتال مارکتينگ
و…

قیمت و هزینه طراحی سایت

هزینه توسعه سایت

قیمت طراحی وب سایت با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. معمولا وب سایت های شرکتی کمترین هزینه را دارند. اما وب سایت های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین برابر تفاوت هزینه داشته باشند. بهترین راه برای به دست آوردن هزینه یک وب سایت این است که امکانات مورد نیاز سایت خود را به صورت یک RFP نوشته آن را برای یک شرکت های مختلف ارسال نمایید تا آن ها پروپوزال و هزینه های خود را تعیین نمایند.

اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و تکنولوژی هایی توسعه داده می شود. زمانی که بر سر این موضوع انتخاب خود را انجام دادید، می توانید وارد جزئیات شوید. مثلا اینکه قالب وب سایت شما چطور تولید شده است. متعاقباً هر یک از امکانات وب سایت نیز دارای متعرفه ایی مشخص است که تنها با استعلام دقیق مشخص می شود.

دیگر هزینه های طراحی سایت

وقتی شما یک قالب وردپرسی تهیه می کنید نیاز دارید که آن را در یک هاست و دامنه بارگذاری کرده و اقدام به درج محتوا نمایید. شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید یا آن را به یک متخصص بسپارید.

بارگذاری

نیاز است قالب سایت بر روی یک هاست مناسب وردپرس بارگذاری گردد و هاست و دامنه نیز تنظیم شوند. علاوه بر این نیاز است که ایمن سازی بر روی وب سایت انجام گیرد. بارگذاری سایت بدون ایمن سازی می تواند به راحتی به سایت شما آسیب وارد کند.

هزینه هاست در قیمت طراحی سایت

هاست Host فضایی در یک کامپیوتر (سرور) است که فایل های وب سایت شما برای دسترسی کاربران در اینترنت در بروی آن قرار می گیرند. هاست های مختلف با کیفیت های متفاوتی موجود است که نسبت به نیاز وب سایت خریداری یا اجاره می شوند. مثلا ممکن است برای وب سایت شرکتی شما یک هاست اشتراکی اما با کیفیت کافی باشد، یا اینکه مجبور شوید بخاطر نیاز های فنی و ترافیک بالا به سراغ هاست اختصاصی و گران تر بروید.

دامنه

دامنه یا Domain Name نام یا آدرس وب سایت (sitedar.com) شما است که از کاربران با درج آن در مرورگر اینترنتی (مانند گوگل کروم) می توانند به وب سایت شما وارد شوند. نام دامنه حداقل دارای دو بخش است که با یک نقطه از هم جدا می شود، هر دو قسمت انتخابی بوده و می توان در صورت اشغال نبودن بودن آن را خریداری نمود. اینکه دامنه شما .com ، .ir یا غیره باشد هزینه های متفاوتی برای شما دارد.

درج اطلاعات

در قالب ها معمولا محتوای خاصی وجود ندارد. تنها متون و عکس هایی برای نمونه در قالب پر شده اند. بنابراین شما نیاز دارید محتوای مخصوص سایت خود را در آن بارگذاری نمایید. این محتوا می تواند شامل عناوین، منوها، عکس ها، محصولات، اطلاعات تماس و غیره باشد. برای این کار نیز می توانید در صورت داشتن تجربه کافی خودتان اقدام کنید یا امکانات آموزشی دارکوب کمک بگیرید، یا آن را به یکی از کارشناسان درج محتوا بسپارید.

آموزش

همانطور که در بالا توضیح داده شد، ممکن است شما برای درج محتوا و اطلاعات وب سایت نیاز به آموزش داشته باشید. برای همین شما می توانید به طور حضوری یا مجازی از کارشناسان ما شیوه درج محتوا را بیاموزید.

پشتیبانی سالانه

در حوزه طراحی وب سایت محصول بدون پشتیبانی معنایی ندارد. چون پشتیبانی به نوعی به کیفیت تولید و خدمات دهی مرتبط است. از طرفی ناگزیر وب سایت در طول زمان بخاطر نیاز به بروز رسانی با خطاها و مشکلاتی رو برو خواهد شد.

یا صاحب وب سایت نیاز به آموزش یا سوال فنی دارد، برای همین ما با هزینه ناچیزی خدمات پشتیبانی سالانه وب سایت را برای مشتریان مان فراهم می کنیم. این هزینه بسیار پایین تر چیزی است که شما در صورت بروز مشکل احتمالی برای خدمات فنی موردی پرداخت خواهید کرد.

4.9/5 - (10 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا