ساخت سایت ورزشی رایگان

طراحی سایت ورزشی با سئو حرفه ای

طراحی سایت ورزشی با سئو حرفه ای ،وب سايت‌ های ورزشی جزو سایت های پر مخاطب و پر بازديد محسوب می شوند. بنابراين طراحي سايت ‌های ورزشی يكی از ضرورت ‌های جامعه ورزشی امروز می باشد. کاربردها و اهداف ساخت و راه اندازی اينگونه وب سايت ها بسيار گوناگون است، براي مثال سايتي مي ‌تواند در جهت معرفی باشگاه یا تیمی خاص ايجاد شود، یا صرفا برای اطلاع رساني رویدادها و اخبار دنیای ورزش راه اندازی گردد. يا طرفداران يك تيم ورزشي خاص می ‌توانند از سايت به نفع تيم خود بهره ببرند و …

طراحی سایت ورزشی منحصر بفرد

اگر شما هم جزو دوستداران ورزش هستيد و می خواهيد يك سايت ورزشی منحصر به فرد با توجه به علايق و سلايق خود داشته باشيد، می توانيد بخش های مورد نيازتان را در اختيار ما قرار داده و هدف خود را از داشتن سايت مشخص كرده تا ما سايت ورزشی مورد نظرتان را طراحی كنيم.

سايت های ورزشی می توانند بخشهايي مانند:‌ نظرسنجي درباره تيم مورد نظر، معرفی تعدادی از بازيكنان معروف هر تيم يا رشته ورزشی، خبرهايی در ارتباط با ورزشكاران و بسياری بخش های جذاب ديگر داشته باشند به طوری كه بازديدكننده ي سايت را برای مدتی مجذوب سايت كنند.

از ديگر نكاتی كه در طراحی سايت ورزشی بايد در نظر گرفته شود اين است كه، به علت وجود انبوهي از سايت های ورزشی، برای اين كه سايت تان ديده شود بايد در گوگل جايگاه خوبی داشته باشد كه نظر مخاطب را به خود جلب كند و ما اين كار را برای شما انجام خواهيم داد و شما را جزو برترين ها در گوگل قرار خواهيم داد.

طراحی وبسایت ورزشی

نکات مهم در طراحی وبسایت ورزشی

در ادامه به بررسی نکاتی می پردازیم که باعث روانتر شدن سایت و بهبود کارایی آن می شوند:

استفاده از استاندارد های طراحی سایت

اولین چیزی که در طراحی سایت ورزشی از اهمیت خاصی برخوردار است استاندارد سازی آن می باشد رعایت استاندارد های طراحی سایت موجب روان تر شدن آن شده و سرعت لود صفحات را بالا می برد، تصاویر در طراحی سایت ورزشی نیز به عوان اولین چیزی که بازدید کننده را به خود جذب می کنند ، اهمیت زیادی داشته و باید طبق اصول و استاندارد های طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرند.

طراحی سایت ورزشی بر اساس اصول سئو

شرکت طراحی سایت و سئو سایت ساخت سایت الگوریتم های موتور های جستجو را زیر نظر داشته و سایت های خود را بر اساس آخرین تغییرات این الگوریتم ها طراحی و پیاده سازی می کند. طراحی سایت بر اساس اصول سئو باعث می شود سایت ما با موتور های جستجو سازگاری بیشتری داشته و این موتور ها به راحتی سایت ما را شناسایی کنند.که در نهایت این امر نیز هزینه ی سئو و بهینه سازی سایت را بسیار کاهش داده و زمان کمتری نیز برای آن نیاز خواهد بود.

طراحی ریسپانسیو

تمام نمونه کارهای تیم ما نظیر طراحی سایت ورزشی ، این قابلیت را دارند که در وسایلی نظیر موبایل، تبلت و انواع نمایشگرها با ابعاد گوناگون، به صورت درست و بدون بهم ریختگی نمایش داده شوند. به این قابلیت طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا گفته می شود که سایت می تواند چیدمان خود را با تغییر ابعاد صفحه سازگار نماید.

کسب درآمد ار طریق طراحی سایت های ورزشی

وبسايت هاي ورزشي به دلیل اینکه بازديدکنندگان زیادی دارند لذا بستر بسیار کارآمد و مفیدی برای نمایش تبليغات می باشند. فروشندگان و تولیدکنندگان کالای ورزشی، فروشندگان لباس و کفش ورزشی، اسپانسر تیم های ورزشی، همچنین شرکت ها و کارخانجات صنعتی مختلف جهت تبلیغ محصولات خود می توانند با پرداخت مبلغی به مدیران سایت های ورزشی تبلیغات خود را بصورت ماهیانه و یا سالانه در اینگونه وب سایت ها قرار دهند.

کسب درآمد از طراحی سایت ورزشی

امکانات طراحی سایت ورزشی

هر سایت با توجه به هدفی که برای آن ساخته می شود ، امکاناتی را برای صاحبان و بازدید کنندگان خود فراهم می کند . در ادامه به معرفی و بررسی برخی از این امکانات و ویژگی ها می پردازیم. لازم به توضیح است که تمامی این امکانات دارای قابلیت تغییر و شخصی سازی می باشند.

  1. امکان ایجاد اسلاید نمایشی
  2. گالری تصاویر
  3. ایجاد صفحات و زیر منو های بی نهایت در طراحی سایت ورزشی
  4. راه اندازی قسمت فروش اینترنتی و فروشگاه اینترنتی در سایت
  5. معرفی خدمات
  6. رزومه باشگاه و هر آنچه که دوست دارید افراد در رابطه با شما بدانند.
  7. استفاده از نقشه ی گوگل
  8. سیستم خبر خوان و اعلام زنده ی نتایج بازی ها
  9. بخش مقالات ، اطلاعیه ها و کتابخانه
  10. سیستم پیشرفته مدیریت فروش و ارتباط مشتری CRM
  11. چند زبانه بودن سایت های ورزشی
  12. امکان ریسپانسو و واکنش گرا بودن
  13. راه اندازی بخش نظرسنجی و بحث در مورد موضوعی خاص
  14. سیستم آمارگیری دقیق از سایت
  15. مدیریت آسان و کاربردی
  16. پنل رایگان ارسال اس ام اس
  17. لود شدن سریع صفحات
  18. سیستم اعطای نماینگی
  19. تالار گفتگو
  20. مدیریت آسان و کارامد مطالب، اسناد ، تصاویر و هرآنچه که در سایت موجود است

شرکت طراحی سایت و سئو سایت ساخت سایت ، با بهره گیری از آخرین متد و روش های روز دنیا در زمینه ی ساخت سایت و بهینه سازی سایت ، بهترین گزینه ها را برای کسب و کار شما پیشنهاد می دهد.

طراحی سایت فروشگاه ورزشی

از دیگر نمونه های طراحی سایت ورزشی می توان به طراحی سایت فروشگاه ورزشی اشاره کرد. فروشگاه ورزشی شباهت های بسیاری با طراحی فروشگاه اینترنتی دارد. به اینصورت که شما این امکان را دارید که وسایل ورزشی را بصورت آنلاین بفروش برسانید.

از قابلیت های فروشگاه آنلاین ورزشی می توان به امکان مشاهده محصولات و مقایسه آنان با یکدیگر، دسترسی آسان و سریع برای کاربران در هر نقطه از کشور، امکان پرداخت آنلاین و ایمن، صرفه جویی در زمان و هزینه و موارد بسیاری دیگر اشاره کرد. شما در کنار طراحی سایت شخصی خود قادر خواهید بود که کسب درآمد کنید.

طراحی سایت باشگاه ورزشی

یکی دیگر از موارد پر استفاده طراحی سایت ورزشی ، طراحی سایت باشگاه ورزشی می باشد. باشگاه های ورزشی در زمینه هایی همچون فوتبال ، بسکتبال و والیبال به منظور اطلاع رسانی و آگاه ساختن طرفداران خود از آخرین اتفاقات باشگاه و همینطور درآمدزایی می توانند اقدام به طراحی وب سایت نمایند.

این فرصت برای باشگاه های ورزشی همچون فیتنس و بدن سازی نیز وجود دارد که با هدف معرفی امکانات خود و ارائه دستور العمل های ورزشی و همینطور معرفی رژیم های غذایی به کاربران خود، یک وب سایت حرفه ای ورزشی را داشته باشند. طراحی سایت برای این موارد یاد شده باعث ایجاد ارتباط و تعامل هرچه بهتر با مخاطبان خود خواهد شد.

طراحی سایت ورزشی با سئو حرفه ای

طراحی سایت ورزشی در شرکت ساخت سایت

ساخت سایت جهت اینکه هواداران و علاقمندان تیم یا باشگاهی بتوانند راحت تر و موثرتر با وب سایت باشگاه یا فداسیون ارتباط برقرار نمایند ظاهر و گرافیک وب سایت های ورزشی را بصورت عامه پسند پیاده سازی و اجرا می نماید؛ همچنین طراحی وب سایت بصورت ریسپانسیو برای نمایش بهتر در صفحات موبایل و تبلت، ایجاد سیستم های مدیریت محتوا، راه اندازی پنل مدیریت آگهی و سیستم باشگاه هواداران، بهینه سازی وب سایت ورزشی جهت ارتقا و رتبه وب سایت در موتورهای جستجو، آموزش و پشتیبانی پس از راه اندازی وب سایت از امتیازات شرکت ما در طراحی سایت های ورزشی و وب سایت باشگاه ها و فدراسیون ها محسوب می گردد.

ساخت سایت همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

در آخر این موضوع هم شاید برای شما مفید باشد. اگر به دنبال قیمت های مناسب برای طراحی سایت هستید طراحی سایت ارزان به شما کمک خواهد کرد و اگر در تهران مشغول به کار هستید پیش از هر چیز صفحه طراحی سایت در تهران را نگاهی بیندازید تا با دید بهتری اقدام به طراحی سایت کنید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا