طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی و صرافی ارزهای دیجیتال

طراحی سایت صرافی، برای ارائه خدمات ارزی به مشتریان بدون محدودیت مکانی و زمانی، ساخته و پیاده سازی می گردد. امروزه کسب و کارهای اینترنتی در حال رونق گرفتن بوده و بازار تجارت سنتی جای خود را به فضای اینترنتی و کسب و کار در فضای مجازی می دهد. یکی از این خدمات سایت صرافی ارزهای دیجیتال میباشد در این عرصه جدید افرادی که این دنیای جدید را به خوبی بشناسند و بتوانند از امکانات آن بطور مطلوبی بهره گیرند به پیشرفت و موفقیت تجاری نائل خواهد شد.

طراحی سایت صرافی ارزهای شاخص

طراحی وب سایت صرافی موجبات ارایه خدماتی همچون : نقل و انتقال ارز از خارج کشور، اطلاع رسانی نرخ های ارز، تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر، امور مربوط یه ارزهای بین المللی، خرید و فروش ارز و … را در سریع ترین زمان ممکن و بدون مراجعات حضوری فراهم می سازد. لذا مشتریان می توانند در هر لحظه و بصورت 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی فقط با دسترسی به اینترنت از طریق وب سایت صرافی اقدام به خرید ارز و یا به انجام دیگر امورات ارزی خود بپردازند.

صرافان علاوه بر اینکه به کار فروش ارز و تبدیل ارز می پردازند بایستی از طریق ابزار قدرتمند و دقیقی از آخرین نرخ های بازار ارز و تغییر و تحولات آن آگاهی یابند و آنها را در اختیار مشتریان و مراجعان قرار دهند. ساخت سایت با طراحی سایت صرافی قدرتمند و هوشمند و ایجاد سیستم مدیریت صرافی، ارایه خدمات آنلاین و بهینه و مطلع ساختن آنها از تحولات بازار سکه و ارز را مهیا و میسر ساخته است.

طراحی سایت صرافی آنلاین

بخش های مختلف طراحی سایت صرافی

  • معرفی و اهم خدمات صرافی
  • جدول لحظه ای و آنلاین قیمت ارزهای مختلف
  • جدول لحظه ای و آنلاین قیمت سکه
  • طراحی صفحه نمایش نرخ حواله
  • طراحی صفحه اخبار و مقالات و آنالیز و تحلیل بازار ارز و سکه
  • طراحی نمودار آنلاین نوسانات و تغییر قیمت برای سکه، ارز و طلا
  • طراحی صفحه خرید و فروش اینترنتی ارز برای انجام معاملات ارزی بصورت مجازی
  • ایجاد حساب کاربری برای کاربران عضو سایت
  • طراحی و ایجاد حساب کاربری ویژه برای مشتریان فعال و دائمی
  • طراحی سیستم تبدیل نرخ ارز کشورها به یکدیگر
  • طراحی سیستم نقل و انتقال ارز بصورت اینترنتی
  • طراحی بخش خدمات ارزی برون مرزی
  • طراحی سیستم عملیات مربوط به حواله‌های ارزی
  • طراحی و پیاده سازی بخش تبدیل پول به ارز کشور مقصد
  • طراحی ماشین حساب هوشمند
  • طراحی قسمت ثبت قیمت ارز مرجع و ثبت اتوماتیک سایر قیمت ‌ها بر اساس نرخ تبدیل روز جهانی و سودهای تعیین شده

طراحی سایت صرافی ارزهای دیجیتال

این روز ها خدمات صرافی فقط شامل خرید و فروش دلار و ارزهای کشور ها نمی شود و با توجه به انقلاب بلاکچین و اختراع بیتکوین، هواداران این ارزها و خدماتی که با ارزهای دیجتال انجام می گردد ، روز به روز رو به افزایش هستند. بنابراین بسیار از صرافی های سنتی و همچنین افرادی که به دنبال کسب درآمد از خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل بیتکوین و اتریوم و دیگر رمز ارزها (cryptocurrency) هستند، می توانند با ساخت یک وبسایت صرافی آنلاین ، به ارائه این خدمات بپردازند. از آنجا که وبسایت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازمند رعایت امنیت بالایی می باشد ، تیم ساخت سایت این تدابیر را اندیشیده و توجه ویژه ای به بحث امنیت وبسایت دارد.

سایت صرافی انلاین

قیمت طراحی سایت صرافی ارزهای دیجیتال

همانطور که می دانید طراحی سایت صرافی ارزهای دیجیتال ، نیاز به امکانات خاص و همچنین نیاز به تامین امنیت بالا دارد بنابراین تعرفه قیمت طراحی وبسایت ارز دیجیتال متفاوت از دیگر انواع وبسایت می باشد.

برای طراحی و راه اندازی این نوع وبسایت باید موارد مختلفی از جمله سرعت زیاد سایت یا امنیت پرداخت ها را رعایت کرد همچنین در طراحی سایت صرافی آنلاین، باید انواع کیف پولهای ارزهای دیجیتال تعریف گردد. بنا به نیاز درخواست امکانات هزینه های طراحی سایت صرافی می تواند متفاوت باشد .
برای کسب اطلاعات دقیق تر از تعرفه قیمت طراحی سایت صرافی آنلاین و همچنین امکانات مورد نیاز با تیم مشاوره ساخت سایت تماس حاصل فرمایید.

در زیر با برخی از ویژگی های مهم در طراحی سایت صرافی آشنا خواهیم شد:

ظاهر سایت صرافی

کاربران باید مدت زمان زیادی را در وب سایت شما سپری کنند در نتیجه طراحی سایت صرافی علاوه بر طراحی کاربر پسند که باعث ماندگاری بیشتر کاربران در سایت است، باید مواردی نظیر نمودارها و تجزیه و تحلیل های ارزهای رایج کشورها در بازار ایران را نیز شامل شود.

نرخ آنلاین سکه و ارز در طراحی سایت صرافی

احتیاج به ارزهای رایج در دنیا مانند دلار و یورو و … برای بسیاری از افراد امری لازم و ضروری محسوب می شود. در چنین وب سایت هایی می توانید علاوه بر ارزهای رایج در بازار ایران قیمت های آنلاین سکه و طلا را نیز قرار دهید. اینکار باعث می شود وب سایت صرافی شما در آینده ای نزدیک به مرجع نمایش قیمت در بازار ایران تبدیل شود.

بنرهای تبلیغاتی

پس از طراحی سایت صرافی و تبدیل شدن به مرجعی برای مشاهده قیمت، بازدید کنندگان به سمت سایت شما سرازیر می شوند. می توانید این فرصت را غنیمت شمرده و با ایجاد تعرفه بندی سایت صرافی خود و دریافت تبلیغات باعث پیشرفت سایت و افزایش درامد خود شوید.

طراحی سایت صرافی چند زبانه

برای سایت صرافی دو زبانه بودن به عنوان امتیاز ویژه محسوب می شود زیرا اینگونه سایت ها به دلیل تبدیل و انتقال ارزها به کشورهای خارجی می توانند با ایجاد سایت دو زبانه حرفه بین المللی خود را گسترش داده و بیش تر از مزایای برون مرزی استفاده کنند.

درج اطلاعات تماس

با قرار دادن آدرس، شماره های تماس و شماره حساب ها در طراحی وب سایت صرافی خود امکان خرید آسان را در اختیار کاربران قرار دهید . همچنین می توانید با استفاده از نقشه موقعیت خود را به درستی در اختیار بازدیدکنندگان بگزارید تا در صورت نیاز بتوانند به صورت حضوری به صرافی شما بیایند و از خدمات شما بهرمنده شوند.

نمایش نرخ تبدیل ارزهای بین‌المللی

بخش تبدیل ارزهای رایج دنیا به یکدیگر را می توان از مهمترین بخش ها در طراحی سایت صرافی دانست. نحوه طراحی این قسمت از سایت می تواند در موفقیت و یا عدم موفقیت کسب و کار شما تاثیر مستقیم داشته باشد. داشتن آرشیوی از این بخش به کاربران اجازه دسترسی به قیمت ها و نوسان آنها در روزها و ماه ها و حتی سال های گذشته را می دهد.

اسکریپت سایت صرافی

اهمیت سئو در طراحی سایت صرافی

هر سایتی در رابطه با هر کاری که باشد بعد از طراحی باید سئو شود.
سئو سایت صرافی هم از این قاعده مستثنا نیست.
چرا که با سئو سایت در واقع جایگاه سایت بهبود می یابد.
بهبود جایگاه سایت باعث بیشتر دیده شدن سایت و در نتیجه فروش و ارائه خدمات بیشتر است.
در چند سال اخیر که سایت های مختلف شکل گرفتند، هر کدام به نحوی در رقابت با هم هستند.
باید با استفاده از سئوکاران با تجربه رتبه سایت خود را بالا ببرید.
در سایت صرافی هم باید برای سئو مطالب تخصصی را در نظر بگیرید.در نظر بگیرید.
از جمله این نکات انتخاب کلمات کلیدی کاملا مناسب است.
کارشناسان تیم ما بهترین کلمات کلیدی را برای سایتتان انتخاب می کنند.
سپس جایگاه سایتتان را با همین کلمات در مدت زمان کوتاهی افزایش می دهند.

خدمات سئو در طراحی سایت صرافی

  1. با استفاده از سئو سایت صرافیتان توسط تیم ما از این امکانات بهره مند می شوید:
  2. آنالیز سایت شما
  3. این آنالیزها به صورت مداوم و مستمر انجام می شوند.
  4. در آن الگوریتم های مختلف گوگل که برای سئو سایت شما مهم هستند بررسی می شود.
  5. همچنین واکنش گرا بودن سایت شما هم بررسی می شود.
  6. انتخاب بهترین کلمه کلیدی با توجه به سایت های رقیب شما
  7. اینکار باید زیر نظر یک سئوکار خوب و با تجربه انجام شود که نتیجه مطلوب حاصل شود.
  8. بعد از سئو داخلی سایت نوبت به سئو خارجی می رسد.اینکار را با استفاده از ریپورتاژ و موارد دیگری از سایت های خوب بریتان انجام می دهیم.چرا که بیشتر کاربران شما از ناحیه های نزدیک شما برای دریافت خدمات به سایتتان وارد می شوند.و رعایت نکات ریز دیگری که برای بهبود رتبه سایتتان حائز اهمیت است.
4.6/5 - (18 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا