خرید سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی ، گامی موثر در تحول کسب و کار شما و بهبود رونق آن خواهد بود . برای دنیای امروز باید راهبردی متناسب با نیاز های روز انتخاب کرد . اینکه تنها به صورت سنتی و فیزیکی به فعالیت بپردازید رونق کافی را در فعالیتتان نخواهید داشت ، حتی اگر بسیار موفق عمل کرده اید و پشرفت خوبی دارید باز هم داشتن یک فروشگاه اینترنتی ، در واقع طراحی سایت و اپلیکشن فروشگاهی را ضروری می نماید زیرا باید با آنالیز سایر رقبا برای آینده ی خود به استراتژی بپردازید .

با توجه به اینکه برای خرید هر محصول و یا هر خدماتی اولین قدم با چند کلیک ساده در فضای مجازی شروع می شود به خوبی بیانگر این موضوع است که سمت و سوی تمامی کسب و کارها به اینترنت ، سایت ها و فضای مجازی خواهد بود . یافتن بهترین برند، بالاترین کیفیت و مقایسه بین آنها و در نهایت انتخاب ، اغلب در فضای سایت ها صورت می پذیرد بنابراین اگر شما در این میان جایگاهی نداشته باشید بار منفی آن را خواهید دید که به زودی در کسب و کارتان تاثیرگذار خواهد بود.

چرا طراحی سایت فروشگاهی ؟

همانطور که بیان شد امروزه تمایل افراد به خرید از سایت های فروشگاهی در حال افزایش است. بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه حتما سری به یکی از سایت های فروشگاهی آنلاین زده و یک برآورد قیمت کرده تا با آگاهی از قیمت بتوانند خرید خود را انجام دهند و همین امر موجب گردیده تا خیلی از صاحبان مشاغل تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی بگیریند.

طراحی سایت فروشگاهی برای هر کسب و کاری مناسب است اما بسیاری از مردم از داشتن یک سایت فروشگاهی یا سایتی متناسب با شغل خودشان واهمه دارند .یکی از اساسی ترین دلایل این ترس افراد هستند که فکرمی‌کنند باید دانش برنامه نویسی داشته باشند و یا اینکه حتما از ابتداباید سئو آموخته باشند درصورتی که چنین نیست و تمامی این موارد را می‌توانید به مرورزمان فرا بگیرید.

به همین ترتیب هر شغلی از کوچکترین شغل ها از مغازه های کوچک و حتی شغل‌هایی که مکان فیزیکی ندارند تا مشاغل بزرگی مانند شرکت‌ها و کارخانه‌ها می‌توانند برای معرفی و ارائه خدمات و محصولات خود سایت داشته باشند.

حتی بسیاری از مشاغلی که امروزه به مشاغل و برندهای معروف ومطرح دنیا تبدیل شده اند معمولا کارخود رابا طراحی سایت فروشگاهی یا ساخت سایت مربوط به شغل خود آغاز کرده‌اند وبه مروز زمان شغل خود راگسترش داده و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافتند و باید این نکته را در نظر گرفت که تمامی این افراد دانش برنامه نویسی نداشته‌اند.

توسط طراحی فروشگاه اینترنتی فروش خود را عالی کنید!

فروش فیزیکی و سنتی به تنهایی برای پیشرفت و رونق کسب و کارتان کافی نیست، امروزه مشاغل و تجارت‌هایی موفق هستند که در دنیای اینترنت و مجازی نیز حضور فعال داشته باشند. علت این امر این است که امروزه بیش از 60 درصد از افراد محصولات و خدمات مد نظر خود را در اینترنت جستجو می‌کنند.

حضور مشاغل در شبکه‌های اجتماعی برای معرفی محصولات و … کافی نیست لذا داشتن یک وب سایت متناسب با کسب و کارتان علاوه بر اینکه در شناساندن برند و جذب مشتری کمک کننده است، و موجب ایجاد اعتبار و بالابردن ارزش بیزینس شما خواهد شد. گاها طراحی سایت اختصاصی هزینه بر است و به زمان بیشتری برای طراحی آن نیاز است و برای کسب و کارهایی که نیاز فوری به یک سایت دارند مناسب نیست.

خرید سایت فروشگاهی و یا طراحی سایت فروشگاهی مانند یک کاتالوگ و یا بروشور معرف محصولات و خدمات شما خواهد بود که با استفاده از آن می‌توان به صورت مجازی محصولات را معرفی نمود. شما با استفاده از سایت فروشگاهی به افزایش درآمد و معرفی خدمات و محصولات خود کمک خواهید کرد زیرا با استفاده از سایت فروشگاهی می‌توانید به افزایش مشتری و فروش خود کمک کنید.

نقش سئو در طراحی سایت فروشگاهی

برای داشتن یک کسب و کار خوب باید دیده شوید .و از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن شما همین موتورهای جستجو هستند و بر خلاف سیستم های فروشگاه ساز رایج، در ساخت فروشگاه اینترنتی ساخت سایت از پایه نکات مهم و اصلی افزایش رتبه و سئو سایت را در بر میگیرد و لذا اگر پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به دنبال برندینگ و افزایش بازدید و فروش فروشگاه آنلاین خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو، بهترین گزینه است.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

امروزه همسو شدن با جریان تکنولوژی و پیشرفت در آن کرد از جمله مواردی که پیشرفت تکنولوژی بسیار نمود پیدا کرده است طراحی سایت فروشگاهی است . امروزه اکثر افراد به خصوص جوانترها از وب سایت فروشگاهی استفاده می کنند. زیرا قید مکان و زمان برای استفاده از وب سایت فروشگاهی از بین می رود و در هر زمان و مکان می توان از فروشگاه اینترنتی استفاده کرد . استفاده از سایت فروشگاهی راحتی و آسایش روح و روان را فراهم می کند زیرا لازم نیست ساعت ها وقت خود را در ترافیک و شلوغی بگذرانید.دیگر مزایای طراحی سایت فروشگاهی :

  1. تحویل کالا درب منزل یا محل کار شما
  2. کاهش ترافیک و به تبع آن کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی
  3. کاهش هزینه های رفت و آمد
  4. پرداخت در محل بعد از تحویل و رویت کالا
  5. ضمانت تعویض یا عودت کالا در صورت عدم رضایت از کالای خریداری شده
  6. امکان مقایسه بین چند محصول و دسترسی به مشخصات کلی و جزئی محصولات در نتیجه افزایش قدرت انتخاب و تصمیم گیری.

ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق

قبل از اینکه برای شروع طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنید خودتان جای مشتریان قرار دهید و انتظارات احتمالی آنهارا بیابید و سعی کنید تا حد توان آن انتظارات را برآورده کنید.
روزانه شاهد میلیون ها سرچ در گوگل هستیم که توسط کاربران صورت میگیرد
شک نداشته باشید که قرار گرفتن سایت شما در صدر جدول گوگل تاثیر بسازیی در کسب و کار شما دارد.

  • سرعت بالا لود شدن سایت
  • توضیحات کافی و مناسب برای محصولات
  • سادگی استفاده از سایت
  • مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت
  • پیشنهاد های تخفیفی و …

پشتیبانی فنی فروشگاه آنلاین

پشتیبانی فنی مداوم و خدمات پس از فروش بعد از طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی همواره یکی از اصول پایه و اهداف اصلی ساخت سایت در جهت جلب رضایت و تامین آسایش مشتریان بوده است. بر خلاف خدمات فروشگاه ساز های رایج در بازار، ما به ارتباط دائم و موثر با مشتریان و پیگیری و پاسخگویی نیازهای ایشان در قبال خدمات ساخت فروشگاه اینترنتی ارائه شده اعتقاد داریم و وظیفه خود می دانیم همواره به کیفیت خدمات پس از فروش خود توجه داشته و با بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی به خود افتخار می کنیم.

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی
Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا