سفارش طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی خاص

طراحی سایت شخصی ، امروزه شبکه های اجتماعی ابزارهای مناسبی برای معرفی اشخاص می باشند اما داشتن یک سایت شخصی برای اطلاع رسانی متمرکز با دامنه انحصاری می تواند چندین برابر مفیدتر باشد برخورداری از قالب گرافیکی جذاب، منحصر به فرد و متناسب با کارکرد و برخورداری از امکانات مدیریتی و ویرایشی به همراه پشتیبانی سالیانه توسط متخصص های کارآزموده از نکات ضروری در هنگام انتخاب است.

چرا طراحی وب سایت شخصی ؟

همگانی شدن اینترنت

امروزه اغلب افراد قبل از مراجعه به یک پزشک، وکیل و.. ابتدا نام او را در اینترنت جستجو می‌کنند تا سوابق کاری او را مطالعه کنند. روزانه هزاران جستجو برای شناخت و یافتن شخصیت‌ها انجام می‌شود. اگر می‌خواهید کاربران با جستجو در اینترنت شما را بیابند،

پس لازم است یک وب‌سایت متناسب با شخصیت و فعالیت خود داشته باشید و در آن اطلاعات صحیحی از خود درج نمایید. با این عمل تا حدودی از نشر اطلاعات نادرست درباره‌ی خودتان هم، جلوگیری می‌کنید.

ایجاد حس اطمینان

زمانی که کاربر نام شما را در اینترنت جستجو می‌کند، با یافتن نام و مشخصات شما احساس اطمینان بیشتری پیدا می‌کند. کاربران با مطالعه رزومه و اطلاعاتی از شما شناخت بیشتری از شما پیدا خواهند کرد. با مطالعه‌ی نظرات دیگران این شناخت کامل‌تر هم خواهد شد.
هرچه در این زمینه بیشتر قابل شناسایی باشید، بیشتر به سمت شما جذب می‌شوند.

داشتن رزومه‌ی دیجیتال

با طراحی سایت شخصی، دیگر نیازی نیست از رزومه، افتخارات و مدارک خود بگویید و یا آنها را به دیگران ارسال کنید. در وب‌سایت شخصی شما رزومه‌ی جذابی از شما قرار دارد که در اختیار عموم قرار می‌گیرد. درواقع وب‌سایت شخصی شما می‌تواند به‌طور کامل معرف شخصیت و توانایی‌های شما باشد.

آرشیو فعالیت‌ ها در طراحی سایت شخصی

با طراحی وب‌ سایت شخصی می‌توانید تمام نمونه‌ کارهایتان را دسته‌بندی و آرشیو نمایید. اگر یک نقاش هستید وب‌سایتتان می‌تواند نقش یک گالری هنری را داشته باشد. اگر یک نویسنده، خبرنگار و یا شاعر هستید و دوست دارید مطالبتان را نشر دهید، وب‌سایت تان جای مناسبی برای این‌ کار است.

در کل علت طراحی سایت شخصی و نحوه‌ی استفاده از آن بسیار متفاوت است و به خود شما بستگی دارد.

بعضی از امکانات وب سایت شخصی

کلیه وب ‌سایت‌ های طراحی شده در ساخت سایت با سرعت و امنیت مناسب و با طرح دلخواه شما طراحی می‌ شوند. مهم‌ ترین امکاناتی که در طراحی وب‌ سایت شخصی در نظر گرفته ‌می ‌شوند عبارت‌اند از :

  • ارائه کنترل پنل پیشرفته با طرز کار ساده
  • صفحه رزومه
  • معرفی آدرس شبکه‌های اجتماعی خود مانند فیسبوک و … به کاربرانتان
  • گفتگوی آنلاین
  • دریافت آمار سایت
  • امکان درج کامنت برای بازدیدکنندگان
  • گالری تصاویر
  • فرم تماس با ما
  • مدیریت کاربران
  • خبرنامه ایمیلی و پیامکی
  • نظرسنجی
  • و…

خصوصیات فنی طراحی سایت شخصی

  1. امکان مدیریت سامانه با پنل فارسی یا انگلیسی و قابل کار در محیط های دسکتاپ، تبلت یا موبایل
  2. امکان تعریف مدیر یا افراد دیگر برای ورود به قسمت مدیریت سایت
  3. امکان افزودن صفحات، ویرایش صفحات فعلی یا حذف آن
  4. دارای ایدیتور کامل فارسی و انگلیسی بسیار شبیه به ورد به صورت آنلاین
  5. مدیریت کامل تصاویر یا سایر رسانه ها مانند افزودن یا حذف رسانه یا ویرایش اطلاعات مرتبط با آن
  6. توانایی تهیه نسخه پشتیبان یا بازیابی آن با فرمت های مختلف
  7. امکان افزودن اخبار، بلاگ، رخدادها با امکانات کامل ویرایش، افزودن و مدیریت یکپارچه
  8. امکان افزودن سیستم نظرخواهی به تمامی صفحات
  9. امکان افزودن تگ و دسته بندی برای هر آیتم از اخبار، رویدادها، مقالات یا بلاگ
  10. توانایی افزودن یک یا چند صفحه فرم های تماس با امکان ارسال ایمیل برای مدیر یا ذیفعان
  11. امکانات SEO، فشرده سازی، اتصال به شبکه های اجتماعی
طراحی سایت شخصی حرفه ای

مراحل طراحی وبسایت شخصی

طراحی وب سایت شخصی بسیار ساده می باشد، در زیر مراحل ساخت آن را بیان می کنیم.

سایت های شخصی پیچیده نیستند. معمولا سایت های شخصی برای معرفی افراد ساخته می شود و دارای صفحات اصلی، تماس، پروفایل، گالری و سایر صفحات لازم می باشد. برای طراحی سایت شخصی می بایست مراحل زیر را انجام دهید.

نام دامنه

نام دامنه, که گاهی از آن به عنوان آدرس سایت یاد می شود, اولین موردی می باشد که برای طراحی وبسایت شخصی می بایست به آن توجه نمایید. به عنوان یک قاعده کلی, می بایست به محتوای صفحه سایت مربوط باشد, و همچنین می بایست کوتاه و ساده باشد تا در ذهن به حاطر سپرده شود.
انتخاب نام دامنه مناسب تاثیر بسیاری در رنکینگ سایت در موتورهای جستجو خواهد داشت.

انتخاب هاست

انتخاب هاست مناسب تاثیر بسیاری در موفقیت وب سایت شما خواهد داشت. وب هاستینگ به شما فضای ارائه می نماید که اطلاعات سایت خود را در آن بارگذاری نمایید. موارد مهمی در انتخاب هاستینگ وجود دارد ولی هاست مناسب برای سایت شخصی فضای زیادی هم از نظر فضای دیسک و هم پهنای باند احتیاج ندارد و مهمترین مسئله آپ تایم هاست می باشد.

ظاهر و قالب طراحی سایت شخصی

تاثیر روانی تصاویر در محیط وب از متون بیشتر می باشد. رنگ ها، فونت ها و تصاویر و قالب سایت اطلاعات خاصی را به کاربر سایت می دهند. برای طراحی مناسب سایت شرکت خود فقط نباید به قالب مورد علاقه خود و علاقه مندیهای خود تکیه نمایید بلکه می بایست ویژگی های لازم برای ایجاد کردن حس لازم در کاربر را به دقت انتخاب نمایید.

تمامی رنگ ها، فونت ها، تصاویر سایت و قالب شخصیت سایت را معرفی می نماید. و همچنین هدف اصلی سایت می بایست مشخص باشد که در طراحی سایت لحاظ گردد. فقط کافی نیست که ظاهر سایت مناسب باشد بلکه سایت می بایست کاربر پسند باشد و دسترسی به اطلاعات ساده باشد.

محتوا

زمانی که قالب سایت را انتخاب نمودید, زمان آن رسیده محتوای سایت را در آن بارگذاری نمایید. محتوای صفحه اصلی بسیار مهم است زیرا اولین صفحه ای است که معمولا کاربر مشاهده می نماید. محتوای صفحه اصلی سایت می بایست هدف اصلی از سایت را به طور واضح نمایش دهد.

همچنین می بایست کاربر را به راحتی به اطلاعات درخواستی در صفحات داخلی سایت انتقال دهد. محتوا می بایست با کیفیت باشد و از تلفیق متن و تصاویر ایجاد شده باشد.

بدست آوردن بازدید کننده

داشتن سایتی که کسی نتواند آن را بیابد مورد مناسبی نیست, و همچنین بازدید کنندگان آن به آن مراجعه مجدد ننمایند. سئو (بهینه سازی سایت) می بایست در طراحی سایت لحاظ گردد. نام دامنه و محتوای سایت در نمایش آن در موتورهای جستجو تاثیر دارد. بهتر است برای پیاده سازی سایت خود از یک متخصص سئو کمک بگیرید. ممکن است غفلت از این مرحله تمامی زحمات شما را در پیاده سازی سایت بر باد دهد.

سئو و بهینه سازی در طراحی وبسایت شخصی

ورود بازدید کنندگان با استفاده از برندینگ مناسب و بهبود رتبه و رنک الکسا، و تبدیل آنها به مشتریان و در نتیجه رونق هر چه بیشتر کسب و کار شما می شود . اگر به دنبال توسعه کسب و کارتان از طریق فروش اینترنتی و با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، بهره‌گیری از خدمات سئو حرفه ای متخصصین بازاریابی اینترنتی ما در سئو و بهینه سازی وب سایت٬ انتخابی هوشمندانه در جهت بهبود رتبه الکسا و ورودی گوگل بیشتر برای سایت و وبلاگ شماست.

هزینه طراحی سایت شخصی

هزینه طراحی وب سایت شخصی قابل مقایسه با هزینه‌ ی طراحی وب سایت شرکتی نیست. معمولاً این نوع وب ‌سایت ‌ها با هزینه ‌های پایین ‌تر، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌ دهند. ساخت سایت با حفظ سیاست مشتری مداری، انجام طراحی وب‌ سایت شخصی شما را با هزینه‌ ی مناسب بر عهده خواهد گرفت. جهت اطلاع از تعرفه‌ی طراحی سایت شخصی مختص به خود، با ما در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا