قیمت سایت تبلیغاتی

طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی ها

طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی ها ، از گذشته تا به حال تبلیغات چه در بازار سنتی چه در بازار دیجیتال امروزی پر رونق بوده است. در نتیجه موضوعی که جلب توجه می کند نوع رقابت در این قسمت از بازار است. سایت های تبلیغاتی متنوعی در این زمینه وجود دارند اما اکثر آن ها به شکل ناشیانه ای از هم کپی کرده اند. بنابراین شما با مقداری خلاقیت و نوآوری می توانید در این بازار برای خود جایگاهی محکم درست کنید.

طراحی وبسایت تبلیغاتی چیست؟

طراحی سایت تبلیغاتی در دنیای اینترنت یکی از رایج ترین انواع وب سایت بوده. اولین وب سایت فارسی که به این روش راه اندازی شد وب سایت ایستگاه بود که در حال حاضر جز پربیننده ترین وب سایت های فارسی است.

در حال حاضر بیش از 2000 وب سایت تبلیغاتی مشابه این وب سایت وجود دارند که اکثر آنها از وب سایت ایستگاه کپی برداری شده اند و به دلیل اینکه از نظر ظاهری و امکانات کاملا مشابه هم هستند رونق چندانی ندارند.

اما برخی دیگر از این وب سایت ها با به کارگیری روش های نوین و ابزارهای جدید ظاهری شکیل دارند و هم برای آگهی دهنده و هم برای بیننده وب سایت جذابیت بیشتری دارند. در سال های اخیر وب سایت هایی مثل سایت دیوار و شیپور با گرافیک بسیار ساده و سهولت استفاده از سایت آگهی، تحولی دیگر در سایت های تبلیغاتی به وجود آوردند.

ساخت وب سایت تبلیغاتی رایگان

مزایای طراحی سایت تبلیغاتی توسط ساخت سایت

تعدادی از مزیت های طراحی سایت تبلیغاتی (طراحی سایت نیازمندی) توسط ساخت سایت به صورت زیر است :

  • امنیت بسیار بالا
  • سرعت لود شدن صفحات قابل قبول و سریع
  • گرافیک مناسب و طراحی ظاهر اختصاصی سایت
  • سئو سایت بسیار قوی و قرار گرفتن آگهی ها در نتایج بالای گوگل
  • پشتیبانی مناسب
  • مشاوره بازاریابی اینترنتی و سئو برای مشتریان طراحی سایت
  • پنل مدیریتی بسیار ساده و روان

لازم به توضیح است که بحث سئو در سایت های آگهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ضامن موفقیت وب سایت تبلیغاتی می باشد. زیرا در صورتی آگهی دهنده نتیجه مناسب را در گوگل خواهد دید که مشتری هدفمند به سمت آگهی درج شده در سایت هدایت شود و اینگونه از مشتریان از طریق موتورهای جستجو به سمت سایت شما هدایت می شوند.

طراحی سایت اختصاصی تبلیغاتی

از مزایای طراحی وب سایت تبلیغاتی و نیازمندی ها توسط ما می توان به طراحی گرافیک و امکانات سایت به صورت اختصاصی اشاره نمود که دقیقا بر اساس خواسته ها و نیازهای شما انجام خواهد شد. بنابراین می توانید با داشتن یک سایت تبلیغاتی متفاوت و ایده ای نو در بازار اینترنت کسب درآمد کنید.

لطفا توجه کنید که وب سایت های تبلیغاتی و نیازمندی طراحی شده توسط ما به صورت یک پکیج آماده و بدون پشتیبانی ارائه نمی شود بلکه ما بر اساس نیازها و خواسته های شما وب سایت را به صورت بهینه سازی شده برای گوگل طراحی می کنیم و به همین دلیل احتمال موفقیت بیشتری نسبت به استفاده از اسکریپت های آماده و بعضا بی کیفیت در این زمینه دارید.

وب سایت ابزار شما در راه موفقیت در اینترنت است و اگر از ابزار مناسبی استفاده نکنید قطعا بازدهی لازم را نخواهید داشت بنابراین در انتخاب ابزار خود دقت لازم را مبذول فرمایید. قطعا در صورتی که سایت نیازمندی شما حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشد نمی تواند درآمدزایی کافی و بازدهی لازم را داشته باشد.

از طرف دیگر برای موفقیت در بازار اینترنت داشتن یک ابزار خوب به تنهایی کافی نیست و مانند هر کسب و کار دیگری نیاز به تلاش، پشتکار و دانش مرتبط با بازاریابی اینترنتی دارید. البته در این مورد نگران نباشید زیرا کارشناسان شرکت ما شما را در این راه راهنمایی می کنند و می توانید از خدمات سئو و مشاوره بازاریابی اینترنتی شرکت ما در این زمینه بهره بگیرید.

انواع تبلیغات و طراحی سایت تبلیغاتی

تبلیغات از روش ها و سبک های مختلفی جهت پیشبرد اهداف کمک می گیرد از جمله: تبلیغات کلاسیک، تبلیغات چریکی، تبلیغات نامحسوس، تبلیغات ویروسی، تبلیغات شفاهی، تبلیغات اینترنتی و آنلاین که طراحی وب سایت های تبلیغاتی در زُمره تبلیغات آنلاین محسوب می شوند.

مدل ها و شیوه های تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی نیز مانند دیگر متدهای تبلیغاتی دارای مدل های متفاوت و مختلفی است از جمله :

تبلیغات کلیکی

اکثر موتورهای جستجو سرویسی به وب سایت ها جهت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به نام “تبلیغات کلیکی” ارایه می دهند. تبلیغ کنندگان، تبلیغات مختصر خود را در صفحه نتایج موتورهای جستجو بر اساس کلمات کلیدی خاص قرار می دهند.

هر چند بابت قرار گرفتن این تبلیغات، هزینه ای پرداخت نمی کنید، اما موتورهای جستجو بعنوان هزینه تبلیغات وب سایت در مقابل هر کلیک بر روی تبلیغات شما، مبلغی دریافت می نمایند. از همین رو نام این سرویس “تبلیغات کلیکی” اطلاق می شود.

این روش تبلیغات چگونه عمل می کند؟ وقتی کاربری در موتور جستجو دنبال عبارت یا اصطلاح یا سوالی می گردد، مانند: “مکمل های بدنسازی چیست؟” اگر کلمه مورد نظر در سوالات مطرح شده، مشابه کلمه کلیدی و یا عبارت کلیدی موجود در وب سایت شما بود، تبلیغات شما ظاهر خواهد شد. درخواست تبلیغات خود را برای رسیدگی باید عنوان نموده تا اعمال شود و پس از آن تعرفه تبلیغات به ازای هر کلیک توسط موتورهای جستجو برای شما ارسال خواهد شد.

اگر تبلیغات وب سایت شما توجه افراد را معطوف نکرد و هیچ کاربری بر روی آن کلیک ننمود، در اینصورت هیچ پولی پرداخت نخواهید کرد. اگر از این روش به درستی استفاده شود نتایج آن برای وب سایت شما می تواند بسیار مفید باشد.

تبلیغات ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)

از قدیمی ترین سبک های تبلیغات اینترنتی است. شیوه بسیار هدفمندی بوده و درصورتیکه برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید بسرعت نتایج موثر آنرا خواهید دید.

تبلیغات بنری در وبسایت ها

پُر کاربردترین شكل تبلیغات اینترنتی، بنرها به شمار می‌آیند. استفاده از ابزار و روش‌های نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شكل از تبلیغات، تحول چشمگیری در این نوع تبلیغ ایجاد كرده است. تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش قابلیت‌های علائم تجاری و معرفی خدمات و محصولات دارند.

تبلیغات بنری سه دسته اند : بنر ثابت، بنر پویا (انیمیشنی)، بنر تعاملی. توصیه بر این است که از بنر فلش استفاده نشود چون ممکن است بعضی از کاربرها نتوانند از این بنرها استفاده نمایند و در عوض از عکس متحرک استفاده شود.

فروش سایت تبلیغاتی

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است. هزینه پایین و افزایش یافتن جایگاه سایت در موتورهای جستجو به لحاظ غنای محتوایی و استفاده از کلمات کلیدی در متن تبلیغات از مهمترین مزایای این روش است.

تبلیغات کاتالوگ دیجیتال

به نوعی ترکیبی از تبلیغات متنی و بنری محسوب می گردد. یک عکس مربوط به شرکت و یک خط توضیح درباره آگهی نمایش داده می شود که البته در ایران رایج نیست ولی یکی از مؤثرترین روش های تبلیغات اینترنتی است.

تبلیغات از طریق سئو

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به سادگی میسر نیست. در صورتیکه طراحی سایت بر اساس اصول و تکنیک های سئو اجرا و برنامه نویسی شود، شانس زیادی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وجود دارد. سئو و بهینه سازی سایتدر شرکت پیام آوا به دنبال پروسه سایت به شما عرضه می شود.

سیستم تبلیغات “پاپ آپ “

پاپ آپ (بالاپر) تبلیغات آگهی است که نمایش آن در یک پنجره جدید مرورگر صورت می گیرد و کاربر با کلیک بر روی قسمت های مختلف سایت، پنجره ها یا صفحات آگهی بطور ناگهانی باز می شوند. اندازه استانداردی برای آگهی های پاپ آپ ها وجود ندارد.

شاید بارها روی یک وبسایت کلیک کرده باشید و هزار تا پنجره تبلیغاتی فروش محصول به نمایش در آمده باشد که باز شدن این پنجره ها از سیستم “بالاپر” تبعیت می کنند که معمولا کاربرها نخوانده، این صفحات را می بندند.

ویدئو آنلاین

کلیپ ها و تیزرهای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه با قرار گیری و نمایش در وب سایت های ویدئو آنلاین مثل آپارات یکی از جدیدترین و جذاب ترین شیوه های تبلیغ اینترنتی می باشد که می تواند تاثیرگذاری چشمگیری داشته باشد.

همکاری در فروش

این سیستم توسط فروشگاه های اینترنتی به ویژه فروشگاه هایی که محصولات دانلودی مانند نرم افزار، فروش فایل و غیره می فروشند استفاده می گردد.

امکانات پایه طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی

برخی از امکانات طراحی وب سایت آگهی (طراحی سایت تبلیغاتی) به صورت زیر است :

  1. تعریف گروه نیازمندیها و آگهی ها و تبلیغات
  2. تعریف دسته های فرعی نیازمندیها و آگهی ها و تبلیغات
  3. قابلیت تعریف بینهایت مدیر با سطح دسترسی های مختلف
  4. مشاهده لیست اعضای سایت با قابلیت ارسال خبرنامه به اعضا
  5. مشاهده آگهی های رسیده و بررسی محتوایی و تایید و رد و حذف آگهی با قابلیت ارسال ایمیل اتوماتیک به آگهی دهنده مبنی بر تایید یا رد آگهی وی ( متن ایمیل توسط شما قابل تغییر است )
  6. طراحی با امکانات سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو)
  7. امکان افزودن کلمات کلیدی و ایجاد ارتباط بین دسته های نیازمندی و آگهی ها
  8. تعریف روشهای پرداخت با امکان ورود پارامترها به صورت دلخواه
  9. قابلیت تایید و رد فیشهای بانکی و افزایش موجودی حساب مشتری پس از تایید فیش
  10. قابلیت تعریف و اضافه کردن حسابهای بانکی ( شماره حساب و شماره کارت 16 رقمی )
  11. مشاهده تراکنش های پرداخت آنلاین و امکان تایید و رد پرداخت و افزایش موجودی به صورت آنلاین مشتري
  12. امکان افزودن یا کاهش اعتبار مشتری جهت مشتریان خاص
  13. امکان ورود اخبار سایت و اطلاع رسانی به مشتریان
  14. امکان ایجاد پکیج تعرفه برای هر دسته از تبلیغات بدون محدویت
  15. بروز رسانی خودکار سایت شما بدون نیاز به دخالت شما بصورت کاملا اتوماتیک و خودکار
  16. امکان مدیریت منوهای سایت بدون نیاز به دانش طراحی با قبلیت ترتیب گذاری و مدیریت اطلاعات صفحات
  17. سیستم مدیریت تبلیغات بنر

توجه داشته باشید که امکانات فوق تنها بخشی از امکانات طراحی سایت تبلیغانی و نیازمندی ها توسط شرکت ما می باشد و برای دریافت امکانات کامل سایت های نیازمندی می توانید با همکاران ما در ساخت سایت تماس بگیرید و علاوه بر دریافت امکانات از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا